Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Поплавська-Мельниченко Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Взаємодія вербального і музичного компоненту в комунікативних процесах : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Ю. В. Поплавська-Мельниченко; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В. Лисенка. - Л., 2010. - 17 c. - укp.

Визначено окремі аспекти впливу музики на розвиток лінгвістичних здібностей та основні параметри даного впливу, а також окреслено виходи даної взаємодії на семіотичні, психологічні та гносеологічні рівні в сучасних гуманістичних наукових напрямах. Розглянуто особливості української національної ментальності у можливостях їх впливу на взаємодію музично-лінгвістичних компонентів комунікації, тобто на своєрідність засвоєння іноземних граматичних структур і лексичного запасу, з урахуванням досвіду власної мови й її культурно-духовного контексту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 + Щ310.521 + Ш100.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Новітні тенденції використання музики у навчально-виховному процесі молодших школярів / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 255-259. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито особливості використання музики в процесі навчання та виховання молодших школярів в загальноосвітніх школах та окреслено новітні тенденції застосування музики як активного стимулювального засобу у навчально-пізнавальній діяльності учнів.

Раскрыты особенности использования музыки в процессе обучения и воспитания младших школьников в общеобразовательных школах и рассмотрены новые тенденции применения музыки как активного стимулирующего средства в учебно-познавательной деятельности учеников.

The article reveals the specifics in applying music for educational purposes at primary schools and proposes new tendencies in applying music as an active stimulator in the educational process involving primary school students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Теорія музичного навчання Едвіна Гордона / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 367-371. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Розглянуто особливості теорії навчання музики відомого американського вченого-дослідника та педагога Едвіна Гордона, розкрито зміст і суть введеного ним нового терміна та поняття "аудіація" ("audiation"). Визначено типи аудіації й етапи підготовки до аудіації. Подано порівняння процесів засвоєння мовної та музичною інформації, виділено їх спільні засади. Виявлено зв'язок цієї теорії з іншими методиками раннього музичного розвитку дітей. Зроблено висновок, що ця теорія є унікальною у спробі залучити психологічні принципи до викладання та вивчення музики, вона може бути надзвичайно корисною у музичній педагогіці.

Рассмотрены особенности теории обучения музыке известного американского ученого-исследователя и педагога Эдвина Гордона. Раскрыты содержание и суть введённого ученым нового термина и понятия "аудиация" ("audiation"). Определены типы аудиации и этапы подготовки к аудиации. Представлено сравнение процессов усвоения речевой и музыкальной информации. Выделены их общие принципы, обнаружена связь данной теории с другими методиками раннего музыкального развития детей. Сделан вывод, что данная теория является уникальной в попытке привлечь психологические принципы к преподаванию и изучению музыки, она может быть чрезвычайно полезной в музыкальной педагогике.

The article reveals the specifics of a theory of music learning, depicted by the well-known American researcher and teacher Edwin E. Gordon. It also shows the significance and the implication of the term "audiation". Іnvented by the researcher, as well as it determines "audiation" types, as well as the stages of preparation for audiation, here the comparison between the processes of attaining music information and language information is presented and their common grounds are emphasized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Музично-педагогічні ідеї Л. Кияновської в світлі новітніх напрямків європейської музичної педагогіки / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 573-577. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Акцентовано увагу на відношенні суспільства до серйозної академічної музики, зниженні інтересу до неї і в цьому контексті висвітлено питання ефективності української сучасної музичної педагогіки, проаналізовано проблеми, що виникли в результаті того чи іншого методичного підходу до уроків музики в загальноосвітніх школах. Обумовлено недосконалість міністерських програм з цього предмету, опрацьовано та узагальнено ряд статей знаного педагога, вченого-музикознавця, доктора мистецтвознавства, професора Л. Кияновської, на базі яких запропоновано деякі музично-педагогічні ідеї щодо вирішення окреслених проблем.

Акцентировано внимание на отношении общества к серьёзной академической музыке, снижении интереса к ней и с этой позиции рассмотрен вопрос эффективности украинской современной музыкальной педагогики, проанализированы проблемы, которые возникли в результате того или иного методического подхода к урокам музыки в общеобразовательных школах. Обусловлено несовершенство министерских программ по данному предмету, обработано и обобщено ряд статей известного педагога, учёного-музыковеда, доктора искусствоведения, профессора Л. Кияновской, на базе которых предложены некоторые музыкально-педагогические идеи относительно решения рассматриваемых проблем.

The article deals with our society’s attitude towards classical music, the reduction of the interest to it. In this context the effectiveness of modern Ukrainian music pedagogy has been outlined; the problems of the given methodological approaches to the music lessons at general secondary schools have been pointed out; imperfection of the ministerial programs on the given subject has been defined; certain articles of L.Kyjanovska, Doctor of Arts, professor, famous pedagogue and art critic have been worked out, on the basis of which some music and pedagogical ideas as possible solutions to the outlined problems have been distinguished.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4Укр)6-8 Кияновська Л.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бучківська Г. 
Створення естетичного середовища на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання засобами музичного мистецтва / Г. Бучківська, Ю. Поплавська-Мельниченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 48-52. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему естетичного виховання учнів початкових класів засобами світового та вітчизняного музичного мистецтва. Визначено мету поліхудожнього виховання. Проаналізовано питання впливу музики на емоційно-інтелектуальну сферу людини, зазначено її властивості, що сприяють активізації творчої активності школярів. Подано пропозиції щодо створення музичного середовища на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання, враховуючи особливості різних видів музичного сприймання. Охарактеризовано індивідуально-психологічні особливості сприйняття музики дітьми молодшого шкільного віку. Запропоновано методичні рекомендації щодо виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах засобами музики.

Обсуждены роль и значение педагогов в организации общения школьников с настоящими произведениями мирового и отечественного искусства, определены цели полихудожественного воспитания. Рассмотрены вопросы влияния музыки на эмоционально интеллектуальную сферу человека, указаны ее свойства, способствующие активизации творческой активности школьников, представлены некоторые конкретные предложения по созданию музыкальной среды на уроках изобразительного искусства и трудового обучения, учитывая особенности различных видов музыкального восприятия. Отмечены индивидуально-психологические особенности младшего школьного возраста. Разработаны методические рекомендации по воспитанию учащихся в общеобразовательных учебных заведениях средствами музыки.

Discussed the role and importance of teachers in the organization of communication students with authentic works of world and national art defined goal polyartistic education. The question of the emotional impact of music on intellectual sphere of man, set its properties, contributing to enhance the creative activity of students, presented some specific proposals for a musical environment on the lessons of fine arts and labor training, taking into account different types of music perception, observed individual psychological characteristics of primary school age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського