2. |
Постоленко І. Планування і цілеспрямування педагогічного процесу у школах Великої Британії / І. Постоленко // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 68-71. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто процес планування і цілеспрямування шкільної освіти у Великій Британії, який дозволяє чітко визначити зміст роботи на певний період, добрати раціональні методи та прийоми навчання та виховання, завдяки чому реалізується послідовність і перспективність у роботі з дітьми. Обгрунтовано відповідність планування педагогічного процесу таким принципам, як актуальність, цілісність і логічність, перспективність, повторюваність педагогічного процесу, підпорядкованому державним, регіональним і місцевим завдянням і вимогам щодо розвитку освіти. Окреслено основні освітні цілі, викладені в Національному навчальному плані, що доповнюються й модифікуються у регіональних відділах освіти, на рівні місцевих рад відбувається остаточне й адаптоване до потреб споживачів цілеспрямування педагогічного процесу. Виокремлено перелік вимог до складання річних і перспективних планів; план діяльності з урахуванням нормативних вимог, який складає кожна школа. Акцентовано увагу на таких особливостях діяльності британських навчально-виховних закладів, як співпраця шкільного колективу, батьків і громадськості, впровадження інноваційних проектів, пов'язаних з реалізацією стратегії відкритості школи її соціокультурному довкіллю. Зроблено висновок, що процес навчально-виховної роботи відбувається на основі плану та стандартів освіти, існує чіткий перелік цілей організації педагогічного процесу у школі для всіх суб'єктів. Рассмотрен процесс планирования и целенаправления школьного образования в Великобритании, который дает возможность четко определить содержание работы на определенный период, подобрать рациональные методы и приемы обучения и воспитания, благодаря чему реализуется последовательность и перспективность в работе с детьми. Обосновано соответствие планирования педагогического процесса таким принципам, как актуальность, целостность и логичность, перспективность, повторяемость педагогического процесса, подчиненного государственным, региональным и местным задачам и требованиям по развитию образования. Освещены общие образовательные цели, изложенные в Национальном учебном плане, которые дополняются и модифицируются в региональных отделах образования, на уровнеместных советов происходит окончательное и адаптированное к потребностям потребителей целенаправление педагогического процесса. Выделен перечень требований к составлению годовых и перспективных планов; план деятельности с учетом нормативных требований, который составляет каждая школа. Акцентировано внимание на таких особенностях деятельности британских учебно-воспитательных учреждений, как сотрудничество школьного коллектива, родителей и общественности, внедрение инновационных проектов, связанных с реализацией стратегии открытости школы ее социокультурной окружающей среде. Сделан вывод, что процесс учебно-воспитательной работы происходит на основе плана и стандартов образования, существует четкий перечень целей организации педагогического процесса в школе для всех субъектов. The article analyzes the process of planning and purposeful tendency in school education in Great Britain. Such peculiarities of British schools activities are emphasized: cooperation of school staff, parents and community; making school schedule; providing and realization of innovative projects. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч421.211
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
4. |
Постоленко І. Ефективне навчання англійської мови дистанційно / І. Постоленко // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 104-109. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто питання ефективного навчання англійської мови дистанційно. Досліджено організаційно-педагогічні підходи до ефективного дистанційного навчання. Окреслено ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Проаналізовано наукові погляди щодо особливостей сприйняття навчального матеріалу студентами. Висвітлено основні проблеми та труднощі, які виникають у викладачів і студентів під час навчання англійської мови дистанційно. Рассмотрены вопросы эффективного обучения английскому языку дистанционно. Исследованы организационно-педагогические подходы к эффективному дистанционному обучению. Определены методы, формы и средства дистанционного обучения. Проанализированы научные взгляды относительно особенностей восприятия учебного материала студентами. Освещены основные проблемы и трудности, которые возникают у преподавателей и студентов во время обучения английскому языку дистанционно. The question of effective English language training remotely. Organizational and pedagogical approaches for effective distance learning. Outlined methods, forms and tools of distance learning. Analyzed scientific views on peculiarities of educational material perception by students. The basic problems and difficulties that arise in teachers and students while studying English remotely. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-919
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ
|