Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Почтовюк С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Почтовюк С. І. 
Математика з системою MATLAB : навч. посіб. / С. І. Почтовюк. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2010. - 319 c. - укp.

Запропоновано методику вивчення системи комп'ютерної математики MATLAB. Охарактеризовано прийоми роботи в системі й основні програмні оператори під час роботи з мовою програмування MATLAB. Увагу приділено питанням лінійної алгебри і геометрії. Наведено інформацію про інтерфейс системи MATLAB, особливості роботи з вікнами інструментальних засобів, скалярний добуток вектора, матричний метод розв'язування систем лінійних рівнянь, формули Крамера, системи координат у просторі, спеціальні конструкції мови MATLAB.

Предложена методика изучения системы компьютерной математики MATLAB. Охарактеризованы приемы работы в системе и основные программные операторы при работе с языком программирования MATLAB. Уделено внимание вопросам линейной алгебры и геометрии. Дана информация об интерфесе системы MATLAB, особенностях работы с окнами инструментальных средств, скалярном произведении вектора, матричном методе решения систем линейных уравнений, формулах Крамера, системе координат в пространстве, специальных конструкциях языка MATLAB.


Індекс рубрикатора НБУВ: В152.2 с51 я73 + В181.13 с51 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Почтовюк С. І. 
Деякі методичні аспекти застосування нових інформаційних технологій під час вивчення дисциплін математичного циклу в технічному коледжі / С. І. Почтовюк // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 115-120. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження нових інформаційних технологій в процес навчання у ВНЗ І - II рівнів акредитації. Використано систему комп'ютерної математики Matlab (СКМ), яка дозволяє здійснити такі функції: організація пізнавальної діяльності шляхом розумового моделювання; реалізація системи навчальних дій, їх контролю і корекції; створення нових форм навчального процесу, моделювання спільної діяльності викладача та студентів. Досліджено можливості використання СКМ під час вивчення математичних дисциплін у технічному коледжі, лінійної алгебри та розв'язання систем лінійних рівнянь, як точними, так наближеними методами, розв'язання яких можливе за допомогою однієї команди.

Рассмотрены вопросы внедрения новых информационных технологий в процесс обучения в ВУЗ I - II уровней аккредитации. Использование системы компьютерной математики Matlab (СКМ) позволяет осуществить следующие функции: организация познавательной деятельности путем умственного моделирования; реализация системы учебных действий, их контроля и коррекции; создание новых форм учебного процесса, моделирование совместной деятельности преподавателя и студентов. Исследованы возможности использования СКМ при изучении математических дисциплин в техническом колледже, линейной алгебры и решении систем линейных уравнений, как точными, так приближенными методами, решение которых возможно с помощью одной команды.

In this article I consider the issue concerning the implementation of new informational technology in the educational system of high institutions. The using of the computer mathematics system Matlab when studying the mathematical disciplines in the technical college is being considered in the article too.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Почтовюк С. І. 
Розвиток критичного мислення студентів технічних коледжів у процесі навчання інформатики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Почтовюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 22 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми навчання інформатичних дисциплін у технічних коледжах. Розкрито психолого-педагогічні проблеми формування та розвитку критичного мислення студентів у процесі навчання інформатики. Обгрунтовано необхідність формування у майбутніх техніків таких властивостей критичного мислення, як логічність, системність, гнучкість та широта мислення. Увагу приділено рефлексивній діяльності студентів, розвиток якої дозволяє їм усвідомити власну діяльність та унікальність. Розглянуто компоненти методичної системи розвитку критичного мислення студентів у процесі навчання інформатичних дисциплін. Запропоновано введення в навчання інформатики системи професійно-орієнтованих задач, розв'язування яких виконується засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованих компонентів методичної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)2 + Ч461.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Солошич І. О. 
Комплексний підхід у використанні інформаційно-комунікаційних технологій у процесі наукової діяльності майбутніх екологів [Електронний ресурс] / І. О. Солошич, С. І. Почтовюк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 2. - С. 81-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1385

На основі аналізу освітнього стандарту й опитувань викладачів екологічних дисциплін ВНЗ обгрунтовано необхідність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес навчання екологічних дисциплін. Розглянуто застосування різних засобів ІКТ у процесі вивчення дисципліни «Урбоекологія», а також методика навчання, яка спрямована на використання ІКТ у науковій діяльності майбутніх фахівців-екологів. Виділено основні групи напрямів використання ІКТ у викладанні дисципліни «Урбоекологія» й основні елементи електронно-методичного комплексу цієї дисципліни. Наведено приклади застосування ІКТ для розв’язування практичних задач і власних програмних розробок.

На основе образовательного стандарта и опроса преподавателей экологических дисциплин ВУЗ обоснована необходимость внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в процесс обучения экологических дисциплин. Рассмотрено применение различных средств ИКТ в процессе изучения дисциплины «Урбоэкология», а также методика обучения, которая направлена на использование ИКТ в научной деятельности будущих специалистов-экологов. Выделены основные группы направлений использования ИКТ при преподавании дисциплины «Урбоэкология» и основные элементы электронно-методического комплекса этой дисциплины. Приведенные примеры применения ИКТ для решения практических задач и собственных программных разработок.

On the basis of educational standard analysis and interrogation of ecology disciplines teachers from high educational establishments it is noticed the necessity to inculcate information and communication technologies in teaching and learning process of ecology disciplines. The article investigates the use of various ICT tools in the «urban ecology» subject study and teaching method that focuses on the use of ICT in the research activities of future environmental experts. The main areas of use of ICT in teaching discipline of «urban ecology» and the basic elements of electronic methodical complex of disciplines are highlighted. Examples of the use of ICT to solving practical problems and proprietary program solution are adduced.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)3-253

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Почтовюк С. І. 
Комп'ютерно-інформаційні технології в освіті та науці : навч. посіб. / С. І. Почтовюк; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. - Горішні плавні : Олексієнко В.В., 2017. - 185 c. - Бібліогр.: с. 170-178 - укp.

Висвітлено роль і місце комп'ютерно-інформаційних технологій у навчально-виховному процесі. Наведено класифікацію програмних засобів інформаційної технології навчання. Охарактеризовано сучасні комунікаційні й інформаційні технології, комп'ютерні засоби професійно-педагогічної комунікації, основні моделі реалізації дистанційного навчання. Розкрито можливості використання мультимедійних засобів в освіті та науці. Увагу приділено етичним правилам комунікації у глобальних інформаційних мережах, валеологічним аспектам роботи з комп'ютером, концепції розвитку технологій дистанційного навчання в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ляшенко В. П. 
Цифрові технології у системі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики / В. П. Ляшенко, С. І. Почтовюк, Л. Д. Шевчук // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 4. - С. 41-47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На сучасному етапі важливу роль у підготовці майбутніх учителів інформатики відіграє впровадження цифрових технологій у навчальний процес. Стаття присвячена розкриттю педагогічного потенціалу сучасних цифрових офлайнта онлайн-технологій, що дасть змогу виокремити елементи досвіду їх впровадження в навчальний процес для вдосконалення системи професійної підготовки майбутнього вчителя інформатики. Визначальною особливістю використання цифрових технологій у підготовці майбутніх учителів інформатики є формування особливого цифрового середовища в закладі освіти, інтенсифікація комунікативних зв'язків суб'єктів навчального процесу, які спрямовані на формування в студентів здатності до особистісного професійного самовизначення та застосування інноваційних підходів до навчання. Розкрито можливості використання цифрових технологій в організації навчання студентів, які переваги може дати використання цифрових технологій і чому їх використання вважається ефективним з урахуванням організації проведення сучасного навчального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського