Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Примачок Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Примачок Л. Л. 
Виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. Л. Примачок; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти даної проблеми. Уточнено сутність виховання розради як духовної цінності. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: запровадження системи виховної роботи, систематична орієнтація на ідеал медичного працівника, підготовка кураторів академічних груп до організації виховної діяльності, спрямованої на формування у студентів духовних цінностей, розроблення її методичного забезпечення, дотримання особистісно орієнтованого, гуманістично-центрованого та діяльнісного підходів, дотримання ідей гуманістичної етики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Примачок Л. Л. 
Вивчення стану вихованості духовної цінності розради у студентів медичного коледжу / Л. Л. Примачок // Наша шк.. - 2010. - № 3. - С. 24-27. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено основні протиріччя у виховному процесі, що підсилюють потребу у вихованні в студентів медичних коледжів духовної цінності розради. У ході констатувального експерименту з вивчення стану вихованості духовної цінності розради у студентів медичного коледжу педагогічна діагностика здійснювалася за допомогою розроблених автором критеріїв (когнітивний, емоційний, мотиваційний, практичний) та їх показників. Досліджено роль педагогів у вихованні духовної цінності розради у майбутніх медиків. Наведено та проаналізовано результати проведеного експерименту. Наголошено, що в медичному коледжі приділяється недостатня увага формуванню у студентів духовної цінності розради, стан вихованості якої знаходиться в основному на вербальному рівні.

Определены основные противоречия в воспитательном процессе, которые усиливают необходимость воспитания у студентов медицинских колледжей духовной ценности утешения. В ходе констатирующего эксперимента по изучению состояния воспитанности духовной ценности утешения у студентов медицинского колледжа педагогическая диагностика осуществлялась с помощью разработанных автором критериев (когнитивный, эмоциональный, мотивационный, практический) и их показателей. Исследована роль педагогов в воспитании духовной ценности утешения у будущих медиков. Приведены и проанализированы результаты проведенного эксперимента. Отмечено, что в медицинском колледже уделяется недостаточное внимание формированию у студентов духовной ценности утешения, состояние воспитанности которой находится в основном на вербальном уровне.

The article is devoted to the study of the state of breeding of spiritual value of pleasure in the students of medical colleges, definite basic contradictions and contradictions of educate process, the role of teachers is explored in education of spiritual value of pleasure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Примачок Л. 
Виховання у студентів медичних коледжів готовності до розради пацієнта в теорії суспільних наук / Л. Примачок // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 56-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено актуальність теми виховання духовних цінностей студентів-медиків України, та, зокрема, духовної, гуманної цінності "розради пацієнта". Розкрито зміст даного поняття як готовності до медичної діяльності, що включає, окрім запасу спеціальних знань, умінь та навичок, відповідний рівень духовної освіти, вміння коректно заспокоїти пацієнта, сконцентрувати увагу на можливості подолання хворобливого стану. Наголошено, що використання традиційних дидактичних засобів і методів не забезпечує інтенсивного розвитку духовних цінностей особистості. Констатовано, що в теорії філософії, психології, педагогіки та медичної етики не використовувалася категорія "розрада пацієнта", що значно ускладнює розробку категоріального апарату, введення її у науковий обіг, але підвищує значення новизни даної проблеми і потребує відповідної критичної наукової оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Примачок Л. 
Формування в студентів медичного коледжу духовної цінності розради як теоретична проблема / Л. Примачок // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 97-100. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що виховна робота в медичних коледжах України не має системного характеру, свідчить про необхідність реформування системи фахової підготовки, яка має бути спрямована на підготовку фахівців сестринської справи, здатних планувати і здійснювати самостійний догляд за пацієнтом, допомагати йому у вирішенні функціональних соціальних і психологічних проблем. Виділено необхідні умови "розради пацієнта", конкретизовано сутнісні характеристики категорій "розрада пацієнта", "психологічна готовність до розради пацієнта" тощо. Наголошено на аксіологічному аспекті фахової підготовки майбутніх медиків, який виступає інтегральним показником якості й ефективності навчального процесу в медичному коледжі. Підсумовано, що проблема виховання у майбутніх медиків духовної цінності "розради пацієнта" - нова міждисциплінарна проблема, що вирішується засобами різноманітних суспільних наук і не має теоретичних засад, але їх у певній мірі може компенсувати Кодекс професійної етики українського лікаря.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Примачок Л. Л. 
Виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності : монографія / Л. Л. Примачок; Рівнен. баз. мед. коледж. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 179 c. - Бібліогр.: с. 132-148 - укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено нові підходи до вирішення проблеми виховання у студентів медичних коледжів розради як духовної цінності. З'ясовано, що подоланню різних негативних станів людини сприяє прояв щодо неї саме такої духовної цінності як розрада - заспокоєння, відгук на людські негаразди, яка може реалізуватись через спілкування та практичні дії. Розкрито сутність розради як духовної цінності, притаманної студентам медичного коледжу, що визначає ціннісне ставлення медичного працівника до пацієнта, його моральну підтримку та заспокоєння в критичних ситуаціях. Розкрито структуру, визначено критерії та показники вихованості розради у студентів медичних коледжів. Показано, що найбільш ефективними методами виховної роботи таких студентів виявилися тематичні бесіди, вправи, творчі завдання, дискусії, обговорення художніх творів і кінофільмів, самостійна діяльність з розради людей похилого віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ч471.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Примачок Л. І. 
Стан сформованості духовної цінності розради у студентів медичного коледжу / Л. І. Примачок // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 46. - С. 97-102. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему формування у студентів медичних коледжів духовної цінності розради. Викладено діагностику сформованості такої цінності у студентів медичних коледжів, показано труднощі й досягнення виховного процесу та готовність молоді до виконання свого професійного обов'язку.

Рассмотрена актуальная проблема формирования у студентов медицинских колледжей духовной ценности утешения. Освещена диагностика сформированности такой ценности у студентов медицинских колледжей, показаны трудности и достижения воспитательного процесса и готовность молодежи к исполнению своего профессионального долга.

The article is devoted the topical problem of forming in the students of medical colleges the spiritual value of comfort. In the article the diagnostics of the formed spiritual value of comfort at the students of medical colleges is hilighted, difficulties and achievements of educational process and readiness of young people to execution of the professional duty are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.16 + Р. р(4УКР)2-43

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Примачок Л. Л. 
Історія медицини та реабілітації : навч. посіб. / Л. Л. Примачок; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 104 c. - Бібліогр.: с. 103-104 - укp.

Розглянуто особливості зародження медицини та реабілітації до нашої ери. Проаналізовано внесок учених XVIII та XIX ст. у розвиток медицини та реабілітації. Викладено сучасні погляди на сутність та основні напрями фізичної реабілітації. Досліджено питання фізичної реабілітації в сучасній Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р.г.я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Примачок Л. 
Психологічний зміст функціональної методики відновлення рухової функції хворих на ішемічний інсульт з урахуванням їхніх психофізіологічних особливостей / Л. Примачок // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 33. - С. 221-234. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що найбільш частим і важким наслідком церебрального ішемічного інсульту є розлади рухової функції особистості. Характерний поліморфізм рухових порушень у хворих на церебральний ішемічний інсульт. При цьому загальним для них є лиш випадання або порушення довільних рухів (виникнення геміпарезу або геміплезії). Інші клінічні симптоми є великою мірою варіабельними і залежать певною мірою від розмірів ділянки ураження, її локалізації та ін. За оцінками різних науковців, стійкі розлади рухової функції спостерігаємо також у перші дні після захворювання в 70 - 80 % хворих, які пережили ішемічний інсульт. Розроблено "Функціональну методику відновлення рухової функції хворих на ішемічний інсульт з урахуванням їхніх психофізіологічних особливостей", засновану на психологічних принципах поетапності, послідовності та комплексності, а також на максимальному й адекватному психологічному впливі реабілітолога на пацієнта. Зазначено, що основними напрямами психотерапії та психокорекції в досліджуваних, котрі перенесли ішемічний інсульт, є допомога в усвідомленні пацієнтом його основних потреб, мотивів, настановлень, відносин; його внутрішніх конфліктів і механізмів психологічного захисту; особливостей поведінки та емоційного реагування, їх адекватності й реалістичності; корекція настановлень пацієнта; допомога у формулюванні та закріпленні адекватних форм поведінки на підставі особистісних досягнень у пізнавальній, мотиваційній, емоційній сферах; сприяння підвищенню позитивної мотивації на одужання й збільшення активності в боротьбі з хворобою на поведінковому рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.28 + Ю948-82 + Р627.703.1-5 + Р410.11-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шляхи збереження і зміцнення здоров'я : зб. пр. наук.-метод. конф., 15 берез. 2018 р., Рівне / ред.: В. С. Мошинський, В. С. Сорока, Н. Б. Савіна, О. А. Лагоднюк, І. М. Григус, Н. Є. Нестерчук, А. В. Магльований, А. О. Ногас, О. Б. Нагорна, М. І. Майструк, М. І. Євтух, Л. Л. Примачок, М. В. Стасюк, О. А. Чернієнко, Т. В. Гамма; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2019. - 196 c. - укp.

Розглянуто психологічні особливості впливу поведінкових розладів на формування особистості підлітків, взаємозв'язку емоційних переживань та фізичного здоров'я людини. Висвітлено сучасні досягнення у збереженні та зміцненні здоров'я, психологічні особливості розвитку нозофобії у школярів різних вікових груп. Охарактеризовано найпоширеніші вади зору в сучасному світі, шляхи його відновлення та збереження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР),1 я43 + Р11(4УКР)0 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА831492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Примачок Л. Л. 
Психологія професійного становлення фахівця з фізичної реабілітації : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Л. Л. Примачок; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав, 2020. - 44 c. - укp.

Представлено цілісну концепцію дослідження професійного становлення фахівця з фізичної реабілітації, яку розглянуто через призму функціонування структурно-динамічної (організаційної) парадигми «професійно значущий досвід» – «професійна надійність» – «професійна автентичність» – «професійна унікальність» у просторі професійної діяльності. Під процесом професійного становлення особистості розуміється розвиток потенціалу і ресурсів фахівця, які сприяють його професійному саморозвиткові і самореалізації в контексті загальнолюдської культури, конкретних умов життєдіяльності та професійної діяльності, в ході опанування і відтворення ним соціальних норм та цінностей. Професійне становлення особистості розглядається з позицій раціогуманістичної психології – як управління процесом формування суб’єктної професійно-особистісної позиції, що відбувається під впливом суб’єктивних і об’єктивних чинників, які актуалізують процес реалізації стратегій управління особистісними ресурсами, задіяними для здійснення професійного становлення індивіда. На основі емпіричного дослідженнявстановлено професійно важливі якості, здатності та новоутворення особистості, які мають бути сформовані у фахівців з фізичної реабілітації для успішного здійснення ними професійної діяльності. З урахуванням результатів експериментального дослідження побудовано структурнофункціональну модель професійного становлення майбутнього фахівця з фізичної реабілітації. Емпіричним шляхом з’ясовано психологічні особливості, чинники та умови професійного становлення даного фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-8 + Р354.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448030 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського