Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Прищенко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Прищенко С. В. 
Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України : автореф. дис... канд. техн. наук / С. В. Прищенко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено проблеми колірної гармонії у сучасній рекламній графіці України. Розкрито закономірності побудови колірних гармонійних сполучень у світовому й українському образотворчому та декоративно-прикладному мистецтві, запропоновано методи колористичного моделювання у рекламному дизайні з використанням засобів комп'ютерної графіки. Досліджено закономірності емоційно-естетичного сприйняття кольору, виявлено залежність враження відчуття гармонійності від співвідношення відтінків за теплохолодністю. Запропоновано нові принципи створення гармонійних сполучень з урахуванням контрасту теплохолодності кольорів. Вперше розроблено змістові аспекти теорії та практики кольору в комп'ютерній графіці, уточнено понятійний апарат. Створено комплексно-системну методику кольорознавства, здійснено її впровадження у навчальний процес ВНЗ на факультетах дизайну та рекламного мистецтва. Вперше застосовано кваліметричний метод для кількісної оцінки естетичної якості рекламної поліграфічної продукції. Виявлено тенденції практичного використання синергетичних можливостей кольору в художньому проектуванні реклами. Наведено рекомендації щодо реалізації запропонованих методів колірного проектування для розв'язання актуальних проблем поліграфічного виробничого процесу й удосконалення викладання фахових дисциплін у системі сучасної дизайн-освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.653(4УКР)6-57 + Щ127.453(4УКР)6-57 + Щ100.57 + Ю814

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прищенко С. В. 
Художньо-образна система рекламної графіки : монографія / С. В. Прищенко; Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 511 c. - Бібліогр.: с. 298-339 - укp.

Рекламну графіку розглянуто як продукт художньо-проектної культури в контексті актуальних тенденцій розвитку рекламного дизайну - специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольорографічних і маркетингових аспектів. Проаналізовано вагомий вплив мистецьких стилів на формування рекламної графіки як художньо-образної системи. Виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей. Структуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності з комп'ютерними технологіями. Особливу увагу приділено сприйняттю кольору в рекламних зверненнях і його смисловим інтерпретаціям. Уперше розроблено наукові методи естетичної оцінки об'єктів рекламного дизайну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.65 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прищенко С. В. 
Еволюція рекламної графіки як складової художньо-проектної культури : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 26.00.01 / С. В. Прищенко; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2019. - 36 c. - укp.

У міждисциплінарному дослідженні рекламну графіку розглянуто як продукт культури та мистецтва в контексті актуальних тенденцій розвитку рекламного дизайну - специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процес проектування представлено як синтез соціокультурних, семіотичних, кольоро- графічних та маркетингових аспектів. Вперше аргументовано історико- мистецтвознавче підгрунтя рекламної графіки та доведено її вагомість як складової художньо-проектної культури (дизайну). Проаналізовано вплив художніх стилів, народної творчості і художніх народних промислів на еволюцію рекламної графіки, виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей та структуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності з комп’ютерними технологіями. Доведено транскультурність, масовість і регіональну специфіку реклами. Особливу увагу присвячено стилістичним трансформаціям рекламної графіки і сучасним принципам гармонізації візуально-інформаційного середовища. Простий ілюстративний супровід комерційної інформації змінився появою нових стилів у ХІХ-ХХ ст., застосуванням креативних рекламних технологій образотворення, полістилізмом на початку XXI ст., активізацією процесів брендінгу та ребрендінгу. Теоретично узагальнено закономірності візуальної мови реклами від афіши (плаката) до цифрових медіа, запропоновано методологічну концепцію комплексного проектування рекламної продукції, а медіадизайн визначено як якісно новий етап соці о культурного проектування комунікацій, як найперспективніший вид дизайну серед інших.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ153(4УКР) + Щ127

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441284 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського