Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Прозор О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Петрук В. А. 
Аукціон-колоквіум як один із методів активізації навчальної діяльності студентів / В. А. Петрук, О. П. Прозор // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 146. - С. 59-62. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання використання інноваційних методів навчання під час перевірки теоретичних знань студентів ВНЗ технічного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.283

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петрук В. А. 
Інтелектуальні ігри як засіб формування здатності до активної діяльності у студентів ВНЗ / В. А. Петрук, О. П. Прозор // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 1. - С. 45-49. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання використання ігрових методів навчання у вищій школі, наведено приклад проведення інтелектуальної гри на занятті з вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прозор О. П. 
Організація мікрогрупової аудиторної навчальної діяльності студентів / О. П. Прозор // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 117-120. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто методику організації мікрогрупової діяльності. Наведено приклад формування мікрогруп на базі тесту Хані-Мамфорда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.02 + Ч481.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прозор О. П. 
Формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх фахівців із системної інженерії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Прозор; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Вперше введено до наукового обігу поняття "когнітивно-творча компетенція майбутніх фахівців з системної інженерії". Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність організаційно-педагогічних умов формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх фахівців з системної інженерії (забезпечення професійної спрямованості навчання фундаментальних дисциплін; застосування технології навчання фундаментальних дисциплін, яка раціонально поєднує інноваційні та традиційні форми і методи навчання; застосування модульно-рейтингової системи навчання в межах кредитно-модульної системи організації навчального процесу). Виявлено компоненти когнітивно-творчої компетенції майбутніх фахівців з системної інженерії. Розроблено технологію формування когнітивно-творчої компетенції таких фахівців у процесі навчання фундаментальних дисциплін (на прикладі вищої математики), визначено критерії, показники та рівні її сформованості. Вдосконалено зміст, навчальні та робочі програми з дисциплін вищої математики для студентів напряму підготовки "Системна інженерія". Подальшого розвитку набули форми та методи організації навчання студентів технічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петрук В. А. 
Ретроспективний аналіз інноваційних методів навчання / В. А. Петрук, Н. О. Андрущенко, О. П. Прозор // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2008. - № 4. - С. 127-131. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Подано ретроспективний аналіз інноваційних методів навчання та короткий аналіз основних положень теорії ігрової діяльності, які були сформульовані і розроблені класиками російської та радянської педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч33(4РОС) + Ч33(2)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Петрук В. А. 
Інтерактивні методи навчання як засіб формування адекватної самооцінки студентів / В. А. Петрук, М. В. Палій, Н. О. Андрущенко, О. П. Прозор // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2011. - № 1. - С. 168-173. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання сутності, критеріїв та показників самооцінки особистості майбутнього фахівця, застосування інтерактивних методів навчання до формування адекватної самооцінки у студентів під час підготовки у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Організація контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування / Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. П. Прозор, І. А. Клєопа // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 3 (ч. 1). - С. 87-93. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проблема впровадження автоматизованих систем тестування як засобу вимірювання навчальних досягнень студентів є актуальною, оскільки вона стосується оптимізації та модернізації навчального процесу за умов змішаного навчання. З огляду на зазначене постає необхідність з'ясувати переваги та недоліки електронного тестування, дослідити ефективність його застосування та сформулювати умови, необхідні для якісного контролю навчальних досягнень студентів. Для виконання завдань дослідження використано методи: аналіз, синтез, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних і науково-популярних джерел із проблеми дослідження, педагогічний експеримент, первинна статистична обробка й узагальнення отриманих даних. Для визначення статистичних показників застосовано програмний додаток MS Excel. Дослідження проведено на базі Вінницького національного технічного університету при кафедрі вищої математики. Обсяг вибірки - 287. Наведено приклади тестових завдань із дисципліни "Вища математика"; використовуючи t-критерій Вілкоксона та u-критерій Манна - Уітні, перевірено вплив факторів систематичності проведення тестування та відкритості доступу до тестування впродовж навчального семестру на результат семестрового тестування. Експериментальна перевірка підтвердила ефективність контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування за умови систематичного його проведення та дотримання академічної доброчесності. Подальші дослідження мають стосуватися формування алгоритмів створення тестових завдань для перевірки глибини знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч481.288 + В11р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського