Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Прокопів Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Прокопів Л. М. 
Навчально-виховна робота з обдарованою молоддю у вищих педагогічних закладах України (друга половина ХХ ст.) : Моногр. / Л. М. Прокопів. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 256 c. - Бібліогр.: с. 246-250. - укp.

Здійснено комплексне вивчення вітчизняних і зарубіжних літературних джерел з питань обдарованості молоді. Виявлено тенденції розвитку вищих педагогічних закладів України впродовж 1945 - 2000 рр. щодо напрямку роботи з обдарованою молоддю. Розглянуто зміст, форми та методи навчально-виховної роботи з обдарованими студентами у вищих педагогічних закладах країни даного періоду.

Осуществлено комплексное обобщение отечественных и зарубежных литературных источников по вопросам одаренности молодежи. Выявлены тенденции развития высших педагогических заведений (ВПЗ) Украины на протяжении 1945 - 2000 гг., касающиеся работы с одаренной молодежью. Рассмотрены содержание, формы и методы учебно-воспитательной работы с одаренными студентами в ВПЗ страны за данный период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Завгородня Т. К. 
Антологія педагогічної думки Східної Галичини та українського зарубіжжя ХХ ст. : навч. посіб. / Т. К. Завгородня, О. В. Джус, О. В. Качмар, В. М. Ковальчук, З. І. Нагачевська, Л. М. Прокопів; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : Плай, 2008. - 477 c. - укp.

Наведено творчі біографії та вибрані твори маловідомих українських педагогів Східної Галичини кінця XIX - 1940-х рр., частина з яких продовжила освітньо-виховну діяльність у 1940 - 2000-х рр. за межами України. Висвітлено їх суттєвий вклад у розвиток дидактики, теорії та практики національного виховання. Обгрунтовано рекомендації щодо його творчого використання у навчально-виховному процесі вищої школи у сучасний період. Вміщено матеріали про М. Базника, О. Барвінського, О. Бачинську, П. Біланюка, І. Велигорського, Г. Врецьону, М. Галущинського, І. Герасимовича, М. Домбровську, М. Євшана, Б. Заклинського, О. Іванчука, А. Крушельницького, О. Маковея, В. Пачовського, М. Рудницьку.

Изложены творческие биографии и избранные произведения малоизвестных педагогов Восточной Галиции конца XIX - 1940-х гг., часть из которых продолжали образовательно-воспитательную деятельность в 1940 - 2000-х гг. за пределами Украины. Освещен их существенный вклад в развитие дидактики, теории и практики национального воспитания и обоснованы рекомендации по его творческому использованию в учебно-воспитательном процессе высшей школы в современный период. Даны материалы о М. Базнике, А. Барвинском, О. Бачинской, П. Биланюке, И. Вилигорском, Г. Врецене, М. Галущинском, И. Герасимовиче, М. Домбровской, Н. Евшане, Б. Заклинском, А. Иванчуке, А. Крушельницком, О. Маковее, В. Пачовском, М. Рудницкой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5/6-8 я73 + Ч33(4/8=УК)5/6-8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Камінський В. В. 
Багатоплідна вагітність: нові аспекти проблеми за умов застосування допоміжних репродуктивних технологій / В. В. Камінський, Л. І. Прокопів // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2006. - № 6. - С. 85-92. - Бібліогр.: 74 назв. - укp.

Представлены современные данные литературы о причинах бесплодия и невынашивания, неоднотипных патогенетических механизмах формирования этих состояний, возможностях прогнозирования невынашивания по параклиническим показателям, достижениях в решении проблемы лечения бесплодия путем внедрения в практику вспомогательных репродуктивных технологий (ВРТ), в частности экстракорпорального оплодотворения и переноса эмбрионов в полость матки. Убедительными данными многочисленных публикаций подтверждена непосредственная причастность применения ВРТ к значительному повышению в последние годы частоты многоплодной беременности (МПБ). Обоснована правомерность включения МПБ в раздел патологического акушерства. Аргументирована необходимость проведения целенаправленных научных исследований с целью разработки оптимальных вариантов программированного ведения беременности и родов при индуцированной МПБ. Именно в этой ситуации, существенно повышается вероятность развития осложнений как для матери, так и для плода на всех этапах гестации и при родах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.115

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прокопів Л. М. 
Навчально-виховна робота з обдарованою молоддю у вищих педагогічних закладах України (друга половина XX ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. М. Прокопів; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2006. - 19 c. - укp.

На підставі узагальнення вітчизняних і зарубіжних літературних і наукових джерел з питань обдарованості молоді виявлено тенденції роботи з обдарованою молоддю (ОМ) у вищих педагогічних закладах (ВПЗ) України впродовж 1945 - 2000 рр., досліджено та проаналізовано зміст, форми та методи навчально-виховної роботи з обдарованими студентами у ВПЗ країни в аудиторний і позааудиторний час. Обгрунтовано можливості творчого застосування історичного досвіду роботи з ОМ у ВПЗ у контексті Болонського процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Світ педагогіки Східної Галичини й українського зарубіжжя ХХ століття: ідеї, афоризми, висловлювання : навч. посіб. / уклад.: Т. К. Завгородня, Л. М. Прокопів, І. В. Стражнікова; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : Третяк І.Я., 2010. - 211 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Викладено ідеї, афоризми, висловлювання українських галицьких педагогів кінця ХІХ ст. - 1940-х рр. Висвітлено проблеми історії педагогіки, визначено місце школи та освіти в державотворчих процесах. Увагу приділено питанням дидактики, управління освітою, методиці викладання. Наведено словник іншомовних, діалектних і маловживаних слів з текстів.

Изложены идеи, афоризмы, выражения украинских галицких педагогов конца ХІХ ст. - 1940-х гг. Освещены проблемы истории педагогики, определено место школы и образования в государственно-созидательных процессах. Внимание уделено вопросам дидактики, управления образованием, методике преподавания. Приведен словарь иноязычных, диалектных и малоупотребляемых слов из текстов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52д.я48 + Ч33(4УКР3)6д.я48

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Прокопів Л. М. 
До проблеми організації навчально-виховного процесу в сучасній малочисельній сільській школі / Л. М. Прокопів // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 328-331. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи розвитку малочисельної сільської школи України. Розглянуто позитивні та негативні тенденції, різноманітні підходи до навчального процесу, розкрито її специфічні ознаки, зумовлені об'єктивними та суб'єктивними чинниками соціального, психологічного, культурного, демографічного характеру. Виокремлено протиріччя функціонування даних шкіл і зосереджено увагу на шляхах оптимізації навчально-виховного процесу у сільській школі. Окреслено перспективи розвитку шкіл в контексті розвитку світової спільноти. Наведено рекомендації для організації ефективної навчальної роботи, а саме: індивідуалізація, структурування предметних курсів на блоки, подання навчального матеріалу з опорою на життєвий досвід учнів, перенесення центру ваги в оцінці знань на кінцеві результати, планування суб'єкт-суб'єктних способів отримання зворотного зв'язку, використання класичних і нетрадиційних технологій навчання.

Освещены проблемы и перспективы развития малочисленных сельских школ Украины. Рассмотрены положительные и отрицательные тенденции, различные подходы к учебному процессу, раскрыты ее специфические признаки, обусловленные объективными и субъективными факторами социального, психологического, культурного, демографического характера. Выделены противоречия функционирования данных школ и сосредоточено внимание на путях оптимизации учебно-воспитательного процесса в сельской школе. Очерчены перспективы развития школ в контексте развития мирового сообщества. Приведены рекомендации для организации эффективной учебной работы, а именно: индивидуализация, структурирование предметных курсов на блоки, представление учебного материала с опорой на жизненный опыт учащихся, перенос центра тяжести в оценке знаний на конечный результат, планирование субъект-субъектных способов получения обратной связи, использование классических и нетрадиционных технологий обучения.

The article analyzes some problems and prospects of development of a small rural school of Ukraine in the context of development of world association. The author examines positive and negative tendencies, various approaches to educational process at arural school of Ukraine, exposes its specific signs. The article will be interesting for postgraduates, graduate students, pedagogical staff engaged in development of school in modern society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Прокопів Л. Я. 
Особливості психологічної корекції гіперактивності дошкільників : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. Я. Прокопів; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2016. - 18 c. - укp.

Дисертація спрямована на верифікацію суб'єкт-орієнтованої моделі психокорекції гіперактивності дошкільників шляхом реалізації відповідної комплексної мультимодальної програми, що пояснює гальмування та деформацію психосоціального розвитку дошкільника затримкою розвитку його суб'єктності в сенсомоторному, атенціональному, мнемічному, афективно-конативному, мовленнєвому, комунікативному аспектах. Психокорекція гіперактивності здійснювалася на актуальному (умовно суб'єктному) рівні розвитку дошкільника, що передбачає тренування дефіцитарних функцій з метою зменшення імпульсивності та розвитку антиципації в контексті формування довільної поведінки. Робота в зоні найближчого розвитку (моно-, а згодом і полісуб'єкта) передбачає тренування самоконтролю, розвиток адекватної самооцінки та раціонального рівня домагань, відпрацювання комунікативних навичок і формування просоціальної спрямованості особистості дошкільників з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. Залучення батьків, вихователів дошкільних закладів, медичних працівників до процесу психоедукації під керівництвом дитячого психолога підсилює психокорекційний ефект роботи з гіперактивними дошкільниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА424169 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Карпенко О. Є. 
Вища освіта в контексті євроінтеграції : навч.-метод. посіб. для підгот. фахівців 2-го (магістер.) рівня вищ. освіти / О. Є. Карпенко, Л. М. Прокопів. - Дрогобич : Посвіт, 2019. - 147 c. - Бібліогр.: с. 111-119 - укp.

Розглянуто особливості розвитку вищої освіти (ВО) в Україні на сучасному етапі. Описано принципи діяльності закладу ВО. Висвітлено основні тенденції та пріоритетні напрями розвитку вищої європейської освіти в Україні. Визначено роль освіти в розвитку партнерства України з іншими державами. Охарактеризовано національні стратегії інтернаціоналізації ВО, окреслено її перспективи у глобальному вимірі. Увагу приділено базовим і світовим моделям управління ВО в контексті забезпечення автономії закладу ВО. Подано інформацію про європейську освітню політику щодо управління якістю підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. Розглянуто деякі аспекти взаємозв'язку трансформації у сфері ВО та ринку праці. Висвітлено питання рейтингування закладів ВО як інструменту оцінки якості ВО, розглянуто систему рейтингових показників оцінювання діяльності викладачів сучасних університетів і виклики, які стоять перед їх діяльністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Освіта впродовж життя: зарубіжний досвід і національна практика : монографія / Л. М. Прокопів, В. В. Стинська, Г. В. Білавич, Б. П. Савчук, І. В. Єгорова, В. М. Ковальчук, Ю. М. Москаленко, О. Гевко, С. Ю. Довбенко, Л. Бандура, І. Завулічна, М. Олексюк, Т. Паска, С. Юрченко, М. Деренюк, В. Лаппо; ред.: Л. М. Прокопів, В. В. Стинська; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ : НАІР, 2022. - 288 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання науки, освіти та суспільства. Розглянуто такі проблеми педагогічної науки: інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку освіти впродовж життя в Україні та зарубіжжі; науково-методологічні та історико-педагогічні засади дослідження освіти впродовж життя; психофізіологічні особливості, інноваційні моделі та технології організації освіти різних вікових і соціальних груп. Проаналізовано нормативне забезпечення освіти дорослих в Україні та зарубіжжі. Показано роль інноваційних технологій у процесі втілення освіти впродовж життя. Охарактеризовано коучингові моделі розвитку освіти впродовж життя. Досліджено історію становлення центрів розвитку дітей та молоді в Україні. Розкрито науково-педагогічні погляди П. Лосюка на роль регіонального етнографічного компонента у формуванні сучасного освітнього середовища. Увагу приділено методиці формування у студентів готовності до застосовування медіаосвітніх технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866796 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського