Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Прокоп І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Прокоп І. С. 
Розвиток виховних цілей навчання у дидактиці загальноосвітньої школи (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук / І. С. Прокоп; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Вперше проведено комплексний історико-педагогічний аналіз розвитку виховних цілей навчання в дидактиці загальноосвітньої школи у другій половині XX - на початку XXI ст. Досліджено генезис і визначено зміст поняття "виховні цілі навчання", розглянуто підходи щодо їх формулювання у дидактиці досліджуваного періоду. Уточнено сутність дидактичних категорій "мета", "ціль навчання". Зроблено об'єктивний аналіз еволюційних змін у розвитку виховних цілей навчання окресленого періоду, розкрито вплив соціокультурних умов на їх формування. Розроблено методичні рекомендації для викладачів педагогічних дисциплін щодо висвітлення проблеми розвитку виховних цілей навчання в дидактиці загальноосвітньої школи, спрямовані на формування в сучасного вчителя системи наукових знань, практичних умінь і навичок цілепокладання, що забезпечує впровадження позитивного історико-педагогічного досвіду в сучасний навчально-виховний процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.02 + Ч33(4УКР)63/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прокоп І. А. 
Шкільна політика в Галичині в контексті європейських освітніх реформ XIX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. А. Прокоп; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2003. - 20 c. - укp.

Здійснено порівняльний аналіз освітньої політики, шкільних систем, законодавства у Галичині та розвинутих державах Західної Європи. Виявлено спільні для цих країн найважливіші тенденції, характерні особливості процесу становлення та розвитку народного шкільництва в досліджуваний період. Проаналізовано діяльність початкових і середніх навчальних закладів країн Західної Європи. Відтворено найважливіші особливості генезису змісту освіти, форм, принципів, методів і засобів навчання у європейських загальноосвітніх школах та їх вплив на організацію навчального процесу у вітчизняній школі досліджуваного періоду. Розкрито специфіку фахової підготовки вчителів у вітчизняних та зарубіжних педагогічних закладах. Введено до наукового обігу важливі маловідомі джерела та факти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323703 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прокоп І. А. 
Англійська мова за професійним спрямуванням: Медицина : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. IV рівня акредитації / І. А. Прокоп, В. Я. Рахлецька, Г. Я. Павлишин; Терноп. держ. мед. ун-т ім. І.Я.Горбачевського. - Т. : Укрмедкнига, 2010. - 576 c. - укp. - англ.

Наведено матеріал, що сприяє засвоєнню спеціальної медичної термінолексики, оволодінню основами перекладу текстів анатомічної та фізіологічної спрямованості, формуванню у майбутніх лікарів комунікативних вмінь і навичок, необхідних для ведення бесід на професійну тематику. Подано уривки з оригінальних джерел сучасної англійської фахової літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р.я73-1 + Ш143.21-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прокоп І. С. 
Виховні цілі навчання: історія, теорія, методика : навч. посіб. / І. С. Прокоп; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2010. - 214 c. - Бібліогр.: 435 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічного цілепокладання. Висвітлено генезис виховних цілей навчання (ВЦН), проведено історико-педагогічний аналіз їх розвитку в дидактиці загальноосвітньої школи радянського періоду і сучасності. Обгрунтовано наукові підходи до формулювання ВЦН, визначено виховні пріоритети української освіти за умов трансформаційних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6я73 + Ч421.2/3я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Прокоп І. 
Виховна мета навчання як історико-педагогічна проблема / І. Прокоп // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 169-178. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На основі історикографічного аналізу педагогічної літератури простежено генезу виховної мети навчання як дидактичної категорії, розкрито наукові підходи тлумачення її змісту в різні історичні періоди в іноземній та вітчизняній педагогічній думці.

На основе историографического анализа педагогической литературы прослежен генезис воспитательной цели обучения как дидактической категории, раскрыты научные подходы к толкованию ее содержания в разные исторические периоды в зарубежной и отечественной педагогической мысли.

On the basis of historiographical analysis of pedagogical literature the author traces the educational aim genesis as a didactics category. Scientific approaches to its contents interpretation in different historical periods in a foreign and domestic pedagogical science are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч311.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Прокоп І. С. 
Сучасні підходи до формулювання виховних цілей уроку в початковій школі / І. С. Прокоп // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 186-190. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблем конкретизації та технології визначення виховних цілей уроку за умов гуманістичної освіти. На основі аналізу наукової літератури розкрито сучасні підходи до формулювання виховної мети уроку в початковій школі. Наголошено, що планування цілей уроку повинно передбачати лише виховні цілі розвивального характеру, досягнення яких забезпечується визначенням, постановкою та розв'язанням освітніх завдань.

Обоснована актуальность проблем конкретизации и технологии определения воспитательных целей урока в условиях гуманистического образования. На основе анализа научной литературы раскрыты современные подходы к формулированию воспитательной цели урока в начальной школе. Подчеркнуто, что планирование целей урока должно предполагать только воспитательные цели развивающего характера, достижение которых обеспечивается определением, постановкой и решением образовательных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бобак М. І. 
Проблема збереження духовно-моральних цінностей у процесі виховання підростаючого покоління / М. І. Бобак, В. Й. Кульчицький, І. А. Прокоп // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 52-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Викладено моральну кризу суспільства, яка обумовлює необхідність звернення до традиційних українських духовних цінностей, що грунтуються на вірі в Бога, національній ідентичності, сповідуванні найшляхетніших людських чеснот. Зауважено, що синтез релігійного та національного є запорукою збереження духовно-моральних цінностей українського народу, його поступального розвитку.

Изложен процесс морального кризиса общества, который обусловливает необходимость обращения к традиционной украинской духовной ценности, которая основывается на вере в Бога, национальной идентичности, исповедуемой самой благородной человеческой добродетели. Отмечено, что синтез религиозного и национального является залогом сохранения духовно-моральных ценностей украинского народа, его поступательного развития.

The article covers the process of the present moral crisis of the society which necessitates referring to traditional Ukrainian moral values which base on the trust in God, national identity and adherence to the noblest human virtues. It is the synthesis of religious and national aspects that provides the nation's moral health and progress. In this respect, the life and experience of the prominent personalities of the past can hardly be overestimated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Розвиток системи неперервної освіти в контексті суспільних трансформацій XXI століття : колект. монографія / М. Г. Іванчук, Т. Д. Федірчик, С. З. Романюк, І. С. Прокоп, Г. П. Бигар; ред.: М. Г. Іванчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2016. - 399 c. - укp.

Вивчено теорію та практику навчання рідної мови в полілінгвальному соціумі. Розглянуто соціально-політичні зміни в Україні як чинник розширення українсько-канадських зв'язків у сфері освіти. Приділено увагу формуванню умінь педагогічного цілепокладання як пріоритету професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Обгрунтовано концептуальні засади професійної підготовки майбутнього учителя початкової школи до інклюзивного навчання дітей. Проаналізовано використання програмних педагогічних засобів на уроках української мови та літературного читання у початковій школі. Досліджено виховний потенціал української дитячої літератури Канади. Показано еволюцію форм і методів українського родинного виховання в Канаді та можливості їх використання в педагогічному просторі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА811309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: проблеми і орієнтири : колект. монографія / Г. П. Бигар, Л. М. Біленкова, А. М. Богданюк, Н. В. Гатеж, О. Є. Гордійчук, М. Г. Іванчук, І. Д. Істинюк, О. І. Костащук, Л. В. Мафтин, Н. В. Нікула, О. В. Олійник, І. І. Піц, А. А. Предик, І. С. Прокоп, С. З. Романюк, Т. Д. Федірчик, Т. Г. Цуркан, К. Д. Шевчук, О. С. Шестобуз, А. В. Шульга; ред.: М. Г. Іванчук; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ : Рута, 2020. - 351 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто проблематику інновацій у професійно-педагогічній підготовці фахівців у контексті вимог входження у міжнародний освітній простір. Висвітлено актуальні проблеми вищої школи як освітньо-розвивального середовиша забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців, основоположні підходи оновлення системи професійно-педагогічної підготовки сучасного вчителя, а також шляхи впровадження інновацій у практику Нової української школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848595 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського