Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Пустовалова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Фролова С. І 
На допомогу дошкільним працівникам / С. І Фролова, В. В. Скрипник, С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 74-83. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено проблему покращення педагогічної компетентності працівників дошкільних навчальних закладів (ДНЗ). Розглянуто досвід роботи ДНЗ Одеської області у контексті вирішення зазначеної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.42 + Ч411.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пустовалова С. В. 
Раннє дитинство - підгрунтя загального розвитку дитини / С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 8-14. - укp.

Розкрито основні закономірності фізичного та розумового розвитку дітей раннього віку. Показано взаємозв'язок мовленнєвого розвитку дитини з її подальшим інтелектуальним і комунікативним розвитком та визначено причини тривалого мовчання дитини та способи його подолання. Висвітлено методику комплексного оцінювання рівня розвитку дітей у дошкільному закладі. Акцентовано увагу на роботі з батьками дітей раннього віку та розроблено систему співпраці з батьками у навчальній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.331 + Ю983.401.1 + Р128.91-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скрипник В. В. 
Деякі підходи до планування навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах відповідно до базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі" / В. В. Скрипник, С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 52-56. - укp.

Проведено регіональний науково-практичний семінар для спеціалістів з дошкільної освіти за темою "Особливості організації та планування навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах" за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" розкрито моделі планування впровадження даної Програми. Зазначено, що у перехідний період до Програми зберігатимуть чинність попередні програми навчання і виховання дітей раннього та дошкільного віку "Зернятко", "Дитина", "Малятко", "Дитина в дошкільні роки".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.441

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Здрагат С. Г. 
К модернизации через инновации / С. Г. Здрагат, В. П. Митюхина, С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 30-36. - рус.

Представлены теоретические аспекты научно-методической деятельности творческих групп, определена сущность таких категорий: педагогическая деятельность, педагогическое мастерство, творческая группа, проблемная и целевая творческие группы; основные формы работы творческих групп. Проанализировано "Примерное положение о творческой группе". Освещена деятельность творческой группы "Общеобразовательная вальдорфская школа I - III ступеней - детский сад", рассмотрены принципы и методы данной педагогики, ее направленность на индивидуальное развитие каждого ребенка и понимание антропологических закономерностей его развития, актуальность применения элементов вальдорфской педагогики в традиционной школе. Конкретизированы концептуальные принципы, мировоззренческие позиции обновленного дошкольного образования программы "Я у Світі" в контексте гуманизации и демократизации педагогического процесса.

Розкрито теоретичні аспекти науково-методичної діяльності творчих груп, визначено сутність таких категорій: педагогічна діяльність, педагогічна майстерність, творча група, проблемна та цільова творчі групи, основні форми роботи творчих груп. Проаналізовано типове "Положення про творчу групу". Висвітлено діяльність творчої групи "Загальноосвітня вальдорфська школа I - III ступенів - дитячий садок", розглянуто принципи та методи даної педагогіки, її спрямованість на індивідуальний розвиток кожної дитини і розуміння антропологічних закономірностей її розвитку, актуальність застосування елементів вальдорфської педагогіки в традиційній школі. Конкретизовано концептуальні принципи, світоглядні позиції оновленої дошкільної освіти в програмі "Я у світі" в контексті гуманізації та демократизації педагогічного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пустовалова С. В. 
Впевнений старт майбутнім першокласникам / С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 61-65. - укp.

Розглянуто проблему цілеспрямованої комплексної підготовки до систематичного навчання в школі так званих "неохоплених" суспільним вихованням категорій дошкільників. Зосереджено увагу на додатковій Програмі розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт", яка пропонує орієнтири змістового наповнення освітньої роботи з дітьми, окреслює той рівень розвитку особистості, загальної компетентності дитини, що визначає її готовність до навчання в школі. Виокремлено, за вказаною програмою, орієнтовні показники нервово-психічного розвитку дітей 5 - 6-ти років. Окреслено параметри схеми-характеристики, яка допоможе педагогу узагальнити уявлення про конкретну дитину, придивитися до неї під певним кутом зору, уточнити незрозуміле. Наголошено, що створюючи середовище (природне, предметно-ігрове, соціальне), необхідно забезпечити його розвивально-навчально-виховну спрямованість. Вказано на важливість розвитку такого параметра шкільної зрілості як рівень розвитку моторики кисті ведучої руки, що визначає швидкість і легкість формування навичок письма. Визначено значення педагогізації родини в повноцінному здійсненні завдань розвитку, навчання та виховання дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пустовалова С. В. 
Сучасні інноваційні підходи щодо забезпечення оптимальних умов навчання і виховання дошкільників / С. В. Пустовалова, В. В. Скрипник, О. М. Стращенко, С. І. Фролова, О. А. Хоменко // Наша шк.. - 2012. - № 4. - С. 67-69. - укp.

Розглянуто основні механізми розвитку дошкільної освіти, які визначено в нормативно-законадавчих документах. Виокремлено пріоритетні напрями розвитку дошкільної освіти. Зроблено перелік експериментально апробованих освітніх технологій, які варто впроваджувати в педагогічний процес дошкільних навчальних закладів. Актуальним завданням є підвищення професійного рівня педагогів, які здійснюють дошкільну освіту, вирішення якого сприятиме оптимізації освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.4/5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пустовалова С. В. 
Забезпечення належного рівня соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти / С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 60-65. - укp.

Проаналізовано основну освітню парадигму нашого часу, а саме особистісно орієнтовану модель навчання й виховання, основний напрямок реалізації якої – створення оптимальних умов для розвитку й саморозвитку особистості, розкриття в навчально-виховному процесі її інтелектуально-особистісного потенціалу, гуманізація цілей і принципів. Охарактеризовано програмне забезпечення дошкільної освіти. Описано державні стандарти дошкільної освіти, які є головною метою реалізації принципу безперервної освіти. Висвітлено ряд негативних проблем, якими характеризується сучасна ситуація в дошкільній початковій освіті.

Проанализирована основная образовательная парадигма нашего времени, а именно личностно ориентированная модель обучения и воспитания, основное направление реализации которой – создание оптимальных условий для развития и саморазвития личности, раскрытия в учебно-воспитательном процессе ее интеллектуально-личностного потенциала, гуманизация целей и принципов. Представлены программы дошкольного образования. Описаны государственные стандарты дошкольного образования, которые являются главной целью реализации принципа непрерывного образования. Освещен ряд негативных проблем, которые характеризует современную ситуацию в дошкольном начальном образовании.

Analyzed the main educational paradigm of our time , namely personality oriented model of training and education , the implementation of which the main direction - to create optimal conditions for the development and self-identity , the disclosure in the educational process of intellectual and personal potential , humanization objectives and principles. The programs of preschool education. Describes the state standards of preschool education, which are the main purpose of the principle of continuous education. Highlighted a number of negative issues that characterize the current situation in the preschool primary education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського