Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Піддячий В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Піддячий В. І. 
Високоефективне перетворення частоти на діодах з бар'єром Шотткі та малошумливі приймачі міліметрового діапазону : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук / В. І. Піддячий; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З852.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Піддячий В. 
Естетичні погляди І. Канта: судження смаку, типологія почуттів людини / В. Піддячий // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 154-158. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто деякі положення естетичних поглядів І. Канта. Проаналізовано його розуміння здатності судження, почуття задоволення естетичного сприйняття, краси, естетичної діяльності, зроблено акцент на дослідженні судження смаку та типології почуттів людини. Зроблено висновки досліджень у контексті означеної проблематики, до яких можна віднести аналіз художньої творчості людини та з’ясування функцій мистецтва у суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8 г(4НІМ)5-8 + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Піддячий В. М. 
Мотивація до здійснення професійного саморозвитку майбутнього вчителя / В. М. Піддячий // Освіта та пед. наука. - 2014. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Професійний саморозвиток майбутнього вчителя передбачає цілий ряд логічно послідовних та взаємопов'язаних етапів. Першим етапом професійного саморозвитку майбутнього вчителя є формування мотивації до його здійснення. Саме йому відведене одне з головних місць у самопідготовці студента вищого педагогічного навчального закладу. У цьому дослідженні подано теоретичні підходи вітчизняних та зарубіжних учених до розгляду мотивації, здійснено їх адаптацію до професійного саморозвитку майбутнього вчителя, з'ясовано визначення мотивації, указано та схарактеризовано її структуру, проведено аналіз досліджень зовнішньої та внутрішньої мотивацій, здійснено їх адаптацію до професійного саморозвитку студента вищого педагогічного навчального закладу, запропоновано рекомендації щодо розвитку внутрішньої мотивації, виокремлено та схарактеризовано основні зовнішні та внутрішні мотиви до здійснення професійного саморозвитку майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Піддячий В. М. 
Естетичні засади професійного саморозвитку майбутнього педагога : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. М. Піддячий; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 22 c. - укp.

Дисертацію присвячено розробці, теоретичному обгрунтуванню та експериментальній перевірці моделі професійного саморозвитку майбутнього педагога на естетичних засадах. Вивчено нагромаджений досвід і здійснено аналіз сучасного стану підготовки майбутніх педагогів у педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано наукові положення про здійснення професійного саморозвитку на естетичних засадах, формування мотивації, теоретичної й практичної підготовленості до професійного саморозвитку на естетичних засадах, поетапність здійснення професійного саморозвитку на естетичних засадах. Розроблено модель професійного саморозвитку майбутнього педагога на естетичних засадах. Відповідно до авторської моделі визначено етапи професійного саморозвитку на естетичних засадах: мотиваційний, діагностичний, формувальний, практичний, самокритичний. Запропоновано методичні матеріали щодо здійснення професійного саморозвитку на естетичних засадах. Розроблено критерії, показники та рівні готовності майбутніх педагогів до професійного саморозвитку на естетичних засадах. Ефективність теоретичних розробок підтверджена педагогічним експериментом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Піддячий В. 
Аналіз методів культурологічної підготовки майбутнього педагога / В. Піддячий // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 118-123. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено та проаналізовано методи культурологічної підготовки майбутніх педагогів, досліджено їхню структуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Особистісно-професійне становлення педагога: андрагогічний вимір : [монографія] / Н. І. Лазаренко, Л. Б. Лук'янова, О. В. Акімова, О. В. Аніщенко, Н. І. Бурлака, О. В. Волошина, В. М. Галузяк, Я. А. Гапчук, С. І. Губіна , М. О. Давидюк, М. Г. Дернова, Т. Г. Калюжна, М. С. Коваль, І. І. Макодай, О. С. Московчук, В. М. Піддячий, І. П. Радомський, А. М. Самко, М. В. Сапогов, О. В. Столяренко, О. В. Столяренко, Р. С. Троцький, В. А. Фрицюк, І. Л. Холковська, О. І. Шаманська, В. В. Шахов, В. І. Шахов; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця : Твори , 2021. - 379 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Розглянуто важливі аспекти особистісно-професійного становлення педагога: особистісної самореалізації, розвитку особистісно-професійної зрілості, професійної самосвідомості, формування соціальної, комунікативної й естетичної компетентності, культури професійного спілкування, готовності до роботи в інклюзивному освітньому середовищі та ін. Висвітлено європейський досвід взаємодії суб'єктів освітнього процесу та використання електронного навчання у професійній підготовці педагогічних працівників. Особливу увагу приділено андрагогічному виміру становлення педагога: проаналізовано зарубіжні системи підготовки педагогічного персоналу для освіти дорослих і досвід підготовки андрагогів в Україні, розкрито андрагогічні засади професійного становлення та особливості формування андрагогічної компетентності викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти, з'ясовано нормативно-правове забезпечення розвитку андрагогічної компетентності викладачів та основи підготовки андрагогів до проектної діяльності. Рекомендовано для наукових працівників, викладачів педагогічних закладів вищої освіти, докторантів, аспірантів, студентів, учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука : колект. монографія. Т. 3 / О. В. Вознюк, В. В. Красноголовець, В. Ф. Моргун, Г. Ф. Москалик, І. І. Осадченко, В. М. Піддячий, М. І. Піддячий, В. В. Рибалка, А. П. Самодрин, В. В. Шакотько, Ю. О. Шилов. - Київ - Кременчук, 2023. - 690 c. - Бібліогр. в кінці підрозд. - укp.

Досліджено проблеми розвитку теорії ноосфери і ноосферогенезу в світлі гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського та можливості їх упровадження в практику освіти, суспільства і культури України в психозойську еру людства скрізь драматичні реалії сьогодення. Реалізовано міждисциплінарний підхід до сучасної освіти як найкоротшого шляху до всепланетної ноосферної цивілізації. Передбачено вивчення і розроблення теоретико-методологічних і прикладних положень її організації і протікання, гуманізує смисли поведінки людини та її розумної місії на Землі і у Всесвіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: А73 + Е0*807*22

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358556/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського