Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Радул В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2001. - 225 с. - (Сер. Пед. науки; Вип. 32, ч. 1). - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади психолого-педагогічного проектування як умову та засіб забезпечення особистісно-розвивального підходу у виховуванні підростаючого покоління. Визначено сутність, місце, роль, принципи та об'єкти психолого-педагогічного проектування. Розкрито структурні компоненти його системи. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реформування змісту традиційної природничо-наукової освіти в напрямку її особистісної орієнтованості, цілісності, герменевтичності. Здійснено порівняльний аналіз тенденцій розвитку національних систем освіти Литви та України. Досліджено проблему формування уявлень дітей старшого дошкільного віку про історію України. Змодельовано етапи та методи впровадження ідей народної педагогіки, розвинутих видатним педагогом В.О.Сухомлинським, у практику середньої загальноосвітньої школи. Наведено результати дослідження впливу активних методів психокорекції на розвиток особистісних якостей практичних психологів. На основі всебічного аналізу педагогічних праць В.О.Сухомлинського визначено зміст соціально-педагогічної діяльності вчителя-вихователя у сім'ї та школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Радул В. В. 
Педагогічна культура та соціальна зрілість вчителя / В. В. Радул. - Кіровоград, 2000. - 36 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто взаємозв'язки педагогічної культури та соціальної зрілості вчителя. Стисло проаналізовано підходи до визначення педагогічної культури, аргументовано логіку взаємозалежностей її з соціальною зрілістю, а також наведено результати дослідно-експериментальних пошуків їх змісту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2004. - 310 с. - (Пед. науки; Вип. 58). - укp.

Висвітлено зміст та умови формування професійної готовності вчителя. Розглянуто питання застосування організаційно-правових способів соціального партнерства в освітній галузі, використання інформаційних технологій у процесі формування пізнавальної діяльності молодших школярів як сучасну науково-педагогічну проблему. Проаналізовано особливості естетичного ставлення до музичного мистецтва, розвиток естетичних смаків студентської молоді засобами фортепіанних творів сучасної української музики.

Освещены содержание и условия формирования профессиональной готовности учителя. Рассмотрены вопросы применения организационно-правовых способов социального партнерства в образовательной отрасли, использования информационных технологий в процессе формирования познавательной деятельности младших школьников как современная научно-педагогическая проблема. Проанализированы особенности эстетического отношения к музыкальному искусству, развитие эстетических вкусов студенческой молодежи средствами фортепианных произведений современной украинской музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2004. - 220 с. - (Пед. науки; Вип. 54). - укp.

Розкрито теоретичні засади формування особистісних якостей школярів, особливості їх морального становлення. Проаналізовано інтелектуальний розвиток учнів як визначальний аспект формування особистості, набуття економічної культури учнів як педагогічну проблему, зміст професійного інтересу учнів до підприємницької діяльності. Наведено педагогічні вимоги до організації трудового виховання учнів. Висвітлено проблеми ставлення студентської молоді до занять фізичною культурою.

Раскрыты теоретические основы формирования личностных качеств школьников, особенности их морального становления. Проанализированы интеллектуальное развитие учеников как определяющий аспект формирования личности, экономической культуры учеников как педагогическая проблема, содержание профессионального интереса учеников к предпринимательской деятельности. Приведены педагогические требования к организации трудового обучения учеников. Освещены проблемы отношения студенческой молодежи к занятиям физической культурой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж68990/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2001. - 219 с. - (Пед. науки; Вип. 32, ч. 2). - укp.

Розглянуто умови та визначено способи підготовки вчителів образотворчого мистецтва до художньо-естетичного виховання учнів. Наведено основні прийоми методичного керівництва рухливими іграми. Обгрунтовано інтегративну роль педагогіки у формуванні особистості майбутнього фахівця. Простежено історичний розвиток ідей інтеграції освіти з інноваційними процесами. Висвітлено систематичний, особистісно-діяльнісний, етнопедагогічний, сутнісний, акмеологічний підходи до створення засад інноваційної педагогіки. Проаналізовано систему засобів управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів у процесі навчання. Викладено теоретичні та методичні основи побудови програми духовного розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2001. - 180 с. - (Пед. науки; Вип. 36). - укp.

Наведено результати досліджень наукових розробок теоретичних та методичних аспектів педагогічних проблем. Розглянуто етапи розвитку компаративізму, шляхи використання компаративного аналізу на уроках літератури. Висвітлено значення інструментальної фахової методики для формування естетичної культури майбутнього вчителя музики. Розкрито роль вчителя музики у підготовці молодших школярів до цілісного сприймання музичних творів засобами художньо-педагогічного аналізу та музичної образотворчості. Проаналізовано роль мистецтва у формуванні особистісних якостей майбутнього вчителя музики. Запропоновано приклади естетизації процесу навчання майбутніх вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2002. - 169 с. - (Пед. науки; Вип. 41). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми модернізації освіти України в контексті реалізації стратегічних завдань у контексті Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ ст. Проаналізовано соціально-педагогічні аспекти формування ціннісних орієнтацій та соціального розвитку учнівської молоді у сучасному освітньому просторі. Викладено концептуальні підходи до формування правової культури освітян за умов демократизації суспільства. Висвітлено проблеми психологічної підготовки педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. Описано психолого-педагогічні засади розвитку творчих здібностей молодшого школяра на підгрунті особистісно-орієнтованого навчання. Розкрито особливості, завдання та етапи екологічного виховання школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Радул В. В. 
Соціально-педагогічна зрілість : Спец. курс: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Радул. - Кіровоград : "Імекс ЛТД", 2002. - 243 c. - Бібліогр.: с. 232-241. - укp.

Розкрито психолого-педагогічний зміст соціальної зрілості особистості вчителя. Висвітлено методологічні особливості дослідження соціальної зрілості особистості вчителя. Проаналізовано педагогічну культуру як фактор розвитку соціальної зрілості особистості вчителя, наголошено на необхідності педагогічної атестації для інтенсифікації та підвищення рівня соціальної зрілості особистості вчителя. Акцентовано увагу на соціальній зрілості мікросередовища життєдіяльності вчителя та учнів, а також залежності соціальної зрілості вчителя й учня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Радул В. В. 
Соціально-професійне становлення особистості / В. В. Радул, О. В. Михайлов, І. П. Краснощок, В. А. Кушнір. - Кіровоград : Полігр.-вид. центр ТОВ "Імекс ЛТД", 2002. - 263 c. - Бібліогр.: с. 252-261. - укp.

Висвітлено результати та перспективи дослідження проблем особистісно-професійного становлення особистості фахівців різних спеціальностей, проаналізовано особливості цілісності реалізації становлення, специфіки та шляхів його здійснення. Описано шляхи, механізми та критерії розвитку соціальної зрілості вчителя у виховній системі школи. Визначено роль і місце соціальної самореалізації особистості майбутнього вчителя в процесі його професійної підготовки. Наведено критеріальні характеристики соціальної зрілості студентів-економістів та розглянуто вплив засобів виробничої практики на її розвиток.

Освещены результаты и перспективы исследования проблем личностно-профессионального становления личности специалистов разных специальностей, проанализированы особенности целостности реализации становления, специфики и путей его осуществления. Описаны механизмы и критерии развития социальной зрелости учителя, а также особенности развития социальной зрелости учителя в воспитательной системе школы. Приведены критериальные характеристики социальной зрелости студентов-экономистов. Рассмотрено влияние средств производственной практики на развитие социальной зрелости студентов-экономистов. Определены роль и место социальной самореализации личности будущего учителя в процессе его профессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ю952.1 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2002. - 189 с. - (Пед. науки; Вип. 45, ч. 1). - укp.

Розглянуто питання розробки ефективних засобів контролю знань, умінь та навичок у навчальному процесі з фізики, проблему поліфункціональної підготовки вчителя-музиканта. Наведено дидактичні вимоги до оцінювання знань у технологіях навчання. Проаналізовано взаємодію моралі та права у вихованні правової культури майбутніх учителів, описано технологію формування їх естетичної культури, інноваційні технології розвитку естетичних смаків учителів музики. Висвітлено психолого-педагогічні проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів, розвиток творчого мислення у старших дошкільників та молодших школярів як передумову формування творчої особистості. Розкрито теоретичні особливості вивчення самореалізації особистості.

Рассмотрены вопросы разработки эффективных средств контроля знаний, умений и навыков в учебном процессе по физике, проблема полифункциональной подготовки учителя-музыканта. Приведены дидактические требования к оценке знаний в технологиях обучения. Проанализировано взаимодействие морали и права в воспитании правовой культуры будущих учителей, описаны технология формирования их эстетической культуры, инновационные технологии развития эстетических вкусов учителей музыки. Освещены психолого-педагогические проблемы подготовки будущего учителя начальных классов, развитие творческого мышления у старших дошкольников и младших школьников как предпосылка формирования творческой личности. Раскрыты теоретические особенности изучения самореализации личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2002. - 184 с. - (Пед. науки; Вип. 45, ч. 2). - укp.

Розглянуто питання підготовки майбутнього вчителя до національного виховання молодших школярів засобами хореографії. Проаналізовано рівні сформованості музичного мислення майбутніх учителів, особливості інтелектуальної активності як основи їх творчої діяльності. Описано специфіку викладання англійської мови як спеціальності за допомогою Інтернету та електронної пошти. Розкрито соціально-педагогічні передумови підготовки учнівської молоді до підприємницької діяльності. Висвітлено формування естетичної культури учнівської молоді як пріоритетне завдання реформи школи.

Рассмотрены вопросы подготовки будущего учителя к национальному воспитанию младших школьников средствами хореографии. Проанализированы уровни сформированности музыкального мышления будущих учителей, особенности интеллектуальной активности как основы их творческой деятельности. Описана специфика преподавания английского языка как специальности с помощью Интернета и электронной почты. Раскрыты социально-педагогические предпосылки подготовки ученической молодежи к предпринимательской деятельности. Освещено формирование эстетической культуры ученической молодежи как приоритетное задание реформы школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Щ30я54(4Укр-2Кір)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2003. - 254 с. - (Пед. науки; Вип. 52, ч. 2). - укp.

Проаналізовано досвід професійної підготовки вчителя на особистісному рівні. Описано засоби емоційно-естетичного розвитку особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, правову культуру вчителя та висвітлено напрями його самоосвітньої діяльності. Розглянуто актуальні питання формування особистості вчителя в педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Розкрито вплив культурологічних факторів на розвиток особистості учня сільської школи.

Проанализирован опыт профессиональной подготовки учителя на личностном уровне. Описаны средства эмоционально-эстетического развития личности детей дошкольного и младшего школьного возраста, правовая культура учителя и освещены направления его самообразовательной деятельности. Рассмотрены актуальные вопросы формирования личности учителя в педагогическом наследии В.Сухомлинского. Изучено влияние культурологических факторов на развитие личности ученика сельской школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2003. - 265 с. - (Пед. науки; Вип. 52, ч. 1). - укp.

Викладено культурологічний підхід В.Сухомлинського до організації художньо-естетичної освіти молоді, проаналізовано роль вчителя у моральному вихованні учнів. Висвітлено розвиток методології науки як актуальну проблему підготовки педагогічних працівників. Розглянуто питання професійно-педагогічної підготовки вчителів за умов особистісно-орієнтованого навчання. Описано систему педагогічних принципів перспективного управління процесом навчання у ВНЗ.

Изложен культурологический подход В.Сухомлинского к организации художественно-эстетического образования молодежи, проанализирована роль учителя в моральном воспитании учеников. Освещено развитие методологии науки как актуальная проблема подготовки педагогических работников. Рассмотрены вопросы профессионально-педагогической подготовки учителей в условиях личностно-ориентированного обучения. Описана система педагогических принципов перспективного управления процессом обучения в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2003. - 191 с. - (Пед. науки; Вип. 49, ч. 2). - укp.

Розглянуто педагогічні умови формування у підлітків естетичного ставлення до музичного мистецтва, питання гуманізації інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів як фактора позитивних змін. Проаналізовано роль мистецтва у підготовці майбутнього вчителя до національного виховання молодших школярів, формування здорового способу життя учнівської молоді як пріоритетне завдання реформи школи. Описано способи формування мотивації навчання студентів. Визначено основні напрямки професійної підготовки майбутнього вчителя до формування естетичних орієнтацій дітей та молоді на цінності українського народного мистецтва. Розкрито історичні передумови виникнення соціально-виховної роботи з молоддю в Україні. Викладено інтегрований підхід до формування знань молодших школярів.

Рассмотрены педагогические условия формирования у подростков эстетического отношения к музыкальному искусству, вопросы гуманизации инновационной деятельности общеобразовательных учебных заведений как фактора позитивных изменений. Проанализированы роль искусства в подготовке будущего учителя к национальному воспитанию младших школьников, формирования здорового образа жизни ученической молодежи как приоритетное задание реформы школы. Описаны способы формирования мотивации учения студентов. Определены основные направления профессиональной подготовки будущего учителя к формированию эстетических ориентаций детей и молодежи на ценности украинского народного искусства. Раскрыты исторические предпосылки возникновения социально-воспитательной работы с молодежью в Украине. Изложен интегративный подход к формированию знаний младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2003. - 189 с. - (Пед. науки; Вип. 49, ч. 1). - укp.

Викладено концепцію системно-методологічного підходу до розуміння педагогічного процесу. Розглянуто проблему виховання та соціального розвитку молоді, питання самопрограмування та самоорганізації особистості як складові процесу самовиховання. Проаналізовано формування у вчителя професійної майстерності, стилі міжособистісної взаємодії та управління педагогічним процесом як факторів формування моральної відповідальності майбутніх учителів. Розкрито психолого-педагогічні аспекти формування в учнів інтересу до підприємницької діяльності. Висвітлено становлення педагогічної культури молодого вчителя як освітній пріоритет, формування педагогічної майстерності вчителів музичних спеціалізацій. Описано дидактичні особливості застосування новітніх інформаційних технологій у процесі формування мовленнєвих умінь і навичок студентів технічних ВНЗ, методичні особливості навчання комбінаторики в класах з поглибленим вивченням математики.

Изложена концепция системно-методологического подхода к пониманию педагогического процесса. Рассмотрены проблема воспитания и социального развития молодежи, вопросы самопрограммирования и самоорганизации личности как составные процесса самовоспитания. Проанализированы формирование у учителя профессионального мастерства, стили межличностного взаимодействия и управления педагогическим процессом как факторов формирования моральной ответственности будущих учителей. Раскрыты психолого-педагогические аспекты формирования в учеников интереса к предпринимательской деятельности. Освещены становление педагогической культуры молодого учителя как образовательный приоритет, формирование педагогического мастерства учителей музыкальных специализаций. Описаны дидактические особенности применения новейших информационных технологий в процессе формирования речевых умений и навыков студентов технических ВУЗ, методические особенности обучения комбинаторики в классах с углублённым изучением математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соціолого-педагогічний словник / ред.: В. В. Радул. - К. : ЕксОб, 2004. - 304 c. - Бібліогр.: с. 304. - укp.

Розкрито суть соціологічних і педагогічних понять, а також термінів, що використовуються іншими соціальними науками.

Раскрыта сущность социологических и педагогических понятий, а также терминов, которые используются другими социальными науками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я212 + С5 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Радул В. В. 
Основи професійного становлення особистості сучасного вчителя : навч. посіб. / В. В. Радул, В. О. Кравцов, М. В. Михайліченко; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - 2-ге вид., доповн. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2007. - 251 c. - укp.

Розглянуто зміст і умови формування професійної та методологічної культури, професійної та громадянської компетентності, теоретичні та методичні аспекти соціально-професійного становлення особистості сучасного вчителя. Особливу увагу приділено актуалізації процесу професійного самовдосконалення майбутніх учителів, забезпеченню необхідних умов для якісної неперервної професійно-педагогічної освіти у ВНЗ. Висвітлено особливості професійної позиції вчителя.

Рассмотрены содержание и условия формирования профессиональной и методологической культуры, профессиональной и гражданской компетентности, теоретические и методические аспекты социально-профессионального становления личности современного учителя. Особое внимание уделено актуализации процесса профессионального самосовершенствования будущих учителей, обеспечению необходимых условий для качественного непрерывного профессионально-педагогического образования в ВУЗ. Освещены особенности профессиональной позиции учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 я73 + Ю940.91 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Радул В. В. 
Становлення соціальної зрілості молодого вчителя (теорія та практика) : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В. В. Радул; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 36 c. - укp. - рус.

Дисертація містить дослідження теоретичних та експериментальних закономірностей впливу різноманітних видів діяльності на становлення соціальної зрілості молодого вчителя. Доведено, що інтенсивність професійного й особистісного зростання молодого вчителя залежить від інтенсивності становлення його соціальної зрілості. Здійснено розробку особливостей становлення соціальної зрілості молодого вчителя, експериментально перевірено педагогічно суттєві положення про особливості становлення особистості педагога в системі його безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ч30В2:Ю9 + Ю959.0-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Радул В. В. 
Дослідження особливостей самореалізації особистості : монографія / В. В. Радул, І. П. Краснощок, І. В. Лебедик. - К. : Імекс-ЛТД, 2009. - 352 c. - Бібліогр.: с. 315-350. - укp.

Проведено комплексний аналіз особливостей дослідження проблеми самореалізації особистості (СО) у контексті її соціального та професіонального розвитку. Зазначено, що СО обов'язково містить її активну життєву позицію та може ефективно формуватися лише у тісному взаємозв'язку виховання та самовиховання, в активному постійному прагненні самої особистості до швидкого досягнення вищих рівнів самореалізації, у потребі у саморозвитку. Визначено педагогічні умови підготовки до професійної самореалізації майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін.

Проведен комплексный анализ особенностей исследования проблемы самореализации личности (СЛ) в контексте ее социального и профессионального развития. Указано, что СЛ обязательно содержит ее активную жизненную позицию и может эффективно формироваться только в тесной взаимосвязи воспитания и самовоспитания, активном постоянном стремлении самой личности к быстрому достижению высших уровней самореализации, потребности к саморазвитию. Определены педагогические условия подготовки к профессиональной самореализации будущих учителей иностранных языков при изучении специальных дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719815 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Радул В. В. 
Соціалізація особистості : навч. посіб. / В. В. Радул, Я. В. Галета; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград : Авангард, 2010. - 182 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади становлення особистості й основні теоретичні підходи до проблеми її соціалізації. Наведено методику вивчення та формування якісних характеристик особистості. Увагу приділено факторам соціалізації, особливостям самореалізації й соціально-професійного становлення особистості. Проаналізовано вплив комп'ютера на соціалізацію його користувачів.

Рассмотрены теоретико-методологические основы становления личности и основные теоретические подходы к проблеме ее социализации. Дана методика изучения и формирования качественных характеристик личности. Уделено внимание факторам социализации, особенностям самореализации и социально-профессионального становления личности. Проанализировано влияние компьютера на социализацию его пользователей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.328 + Ю952.1 + С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729251 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського