Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Рашковська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Рашковська В. І. 
Православна образотворча спадщина в розвитку духовності майбутнього вчителя : Моногр. / В. І. Рашковська; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Полтава : АСМІ, 2002. - 372 c. - Бібліогр.: с. 332-370. - укp.

Висвітлено проблеми становлення та розвитку духовності майбутнього вчителя. Розглянуто педагогічний потенціал аксіології православної образотворчої спадщини. Висвітлено педагогічні аспекти пізнавальної та містичної компоненти символізму православного мистецтва.

Освещены проблемы становления и развития духовности будущего учителя. Рассмотрен педагогический потенциал аксиологии православного изобразительного наследия. Освещены педагогические аспекты познавательной и мистической компоненты символизма православного искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Э372-124:Ч30/49 + Э372-103

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рашковська В. І. 
Образотворча православна спадщина: педагогічний аспект духовного розвитку майбутнього вчителя : монографія / В. І. Рашковська; Крим. екон. ін-т ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Сімф. : Фєнікс, 2008. - 402 c. - Бібліогр.: с. 332-364. - укp.

Висвітлено проблему становлення та духовного розвитку майбутнього вчителя. Охарактеризовано педагогічний потенціал аксіології, гносеології, онтології, етики, естетики, визначено духовні компоненти символізму православного мистецтва. Зазначено, що у мистецько-духовному полі православної спадщини переплітаються філософсько-естетична думка та художньо-духовна практика, які є основою духовного розвитку особистості. Розглянуто педагогічну технологію духовного розвитку особистості майбутнього вчителя засобами образотворчого православного мистецтва як спільну дію взаємопов'язаних етапів: історико-етнічного, морально-ціннісного та духовно-естетичного.

Освещена проблема становления и духовного развития будущего учителя. Охарактеризован педагогический потенциал аксиологии, гносеологии, онтологии, этики и эстетики, определены духовные компоненты символизма православного искусства. Указано, что в искусственно-духовном поле православного наследия переплетаются философско-эстетическая мысль и художественно-духовная практика, которые являются основой духовного развития личности. Рассмотрена педагогическая технология духовного развития личности будущего учителя средствами изобразительного православного искусства как взаимодействие взаимосвязанных этапов: историко-этнического, морально-ценностного и духовно-эстетического.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ч489.511.355.22 + Щ103(0)-38 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рашковська В. І. 
Теоретичні і методичні основи використання образотворчої православної спадщини в духовному розвитку майбутнього вчителя : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. І. Рашковська; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні основи педагогічного впливу здобутків образотворчої православної спадщини на духовний розвиток майбутнього вчителя на підставі системного, аксіологічного, антропологічного й особистісно-діяльнісного підходів, інтеграції світських і християнських напрацювань. Розкрито сутність даного феномену як цілеспрямованого, особистісно орієнтованого, спеціально організованого навчально-виховного процесу вдосконалення, упорядкування, ієрархізації розуму, почуттів і волі майбутнього педагога. Виявлено професійно-освітній потенціал здобутків образотворчої православної спадщини, що сконцентрований у її інтегративних світоглядно-педагогічних характеристиках (канонічність, софійність, соборність, світлоносність), які спрямовано на підпорядкування духовного розвитку особистості майбутнього вчителя національній традиції, залучення до духовної краси, ієрархічне впорядкування внутрішнього світу та його поетапне вдосконалення. Обгрунтовано та верифіковано концептуальну модель поетапного духовного розвитку майбутнього вчителя засобами образотворчого православного мистецтва, упровадження якої сприяє виявленню духовних якостей студентів у навчанні, діалогічному спілкуванні з мистецтвом та успішній виробничій педагогічній практиці в школі в контексті даних критеріїв, показників і рівнів їх духовного розвитку.

Доведено ефективність педагогічної технології використання образотворчої православної спадщини в духовному розвитку майбутнього вчителя, яка містить п'ять модулів (історичний, мистецтвознавчий, діалогічний, духовно-рефлексивний, духовно-професійний), включає педагогічну топоніміку цілей із дисциплін Державного стандарту професійної підготовки вчителя образотворчого мистецтва. Розроблено теоретичні та методичні основи професійної підготовки педагога-гуманіста в контексті базових положень стосовно особистості. Уточнено генезу та зміст понять "духовність", "духовний розвиток", "внутрішній світ", "принципи духовного розвитку", "зміст духовного розвитку" майбутнього вчителя, психолого-педагогічні механізми впливу здобутків образотворчого православного мистецтва на духовний розвиток особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ч489.511.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377560 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського