Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Рибалко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Рибалко Л. С. 
Методолого-теоретичні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя (акмеологічний аспект) : [монографія] / Л. С. Рибалко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Запоріжжя, 2007. - 443 c. - Бібліогр.: с. 386-433. - укp.

Розроблено методолого-теоретичні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя як актуальної проблеми вищої педагогічної освіти. Розглянуто акмеологічні ідеї, розвиток яких у педагогічній практиці забезпечує готовність майбутнього вчителя до професійно-педагогічної самореалізації. Обгрунтовано критеріальну базу й описано етапи моніторингу якості підготовки майбутнього вчителя до професійно-педагогічної самореалізації на акмеологічних засадах.

Разработаны методолого-теоретические основы профессионально-педагогической самореализации будущего учителя как актуальной проблемы высшего педагогического образования. Рассмотрены акмеологические идеи, развитие которых в педагогической практике обеспечивает готовность будущего учителя к профессионально-педагогической самореализации. Обоснована критериальная база и описаны этапы мониторинга качества подготовки будущего учителя к профессионально-педагогической самореализации на акмеологических основах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рибалко Л. В. 
Роль внутрішньогосподарського контролю в системі управління підприємством / Л. В. Рибалко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 1. - С. 104-106. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення суті внутрішньогосподарського контролю та його ролі в системі управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рибалко Л. С. 
Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. С. Рибалко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 42 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рибалко Л. В. 
Внутрішньогосподарський контроль в аграрних підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.09 / Л. В. Рибалко; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Удосконалено теоретичні, організаційні та методичні засади внутрішньогосподарського контролю в аграрних підприємствах, уточнено його сутність і місце у загальній системі економічного контролю та в системі управління підприємством. Визначено мету, завдання, функції внутрішньогосподарського контролю, а також окремих елементів його системи. Запропоновано класифікації завдань і принципів внутрішньогосподарського контролю. Розроблено концептуальні засади організації системи внутрішньогосподарського контролю в аграрних підприємствах шляхом визначення особливостей її побудови. Розроблено методику автоматизації даного виду контролю, форми електронних робочих документів. Запропоновано перелік і зміст стандартів внутрішньогосподарського контролю, удосконалено методику визначення його ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рибалко Л. М. 
Наступність у формуванні цілісних знань про живу природу в учнів 5 - 7 класів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Л. М. Рибалко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Розглянуто проблему наступності у формуванні цілісних знань про живу природу в учнів V - VII класів. Розкрито сутність наступності, обгрунтовано теоретично та експериментально досліджено ефективність педагогічних умов реалізації наступності. Розроблено та описано методику формування цілісних знань про живу природу, що втілює в навчальному процесі учнів дидактичну модель та педагогічні умови реалізації наступності знань. Викладено еколого-еволюційний підхід до процесів і об'єктів живої природи, обгрунтовано елементи знань з урахуванням загальних закономірностей природи та методів її пізнання. Доведено ефективність дидактичної моделі та запропонованої методики, доцільність її використання в навчальному процесі учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рибалко Л. А. 
Формування системи управління якістю споживчої кооперації України : автореф. дис... канд. екон. наук / Л. А. Рибалко; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 20 c. - укp.

Комплексно досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти формування системи управління якістю у галузі торгівлі споживчої кооперації України за сучасних умов господарювання кооперативних підприємств та організацій. Розкрито економічну сутність управління якістю, показано особливості організації даного процесу за сучасних умов. Удосконалено теоретико-методологічні підходи щодо визначення базових категорій системи управління якістю. Досліджено основні тенденції й особливості розвитку торгівлі споживчої кооперації. Наведено оцінку реалізації функцій управління якістю на засадах системного підходу, а також його документаційного забезпечення на підприємствах і в організаціях системи споживчої кооперації. Із використанням системного підходу розроблено алгоритми та процедури удосконалення системи управління якістю в організаціях і на підприємствах торгівлі споживчої кооперації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кравцов Д. М. 
Організація роботи в органах Пенсійного фонду України : курс лекцій / Д. М. Кравцов; ред.: Н. І. Верховська, Л. М. Рибалко; Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого". - Х., 2011. - 86 c. - укp.

Визначено правовий статус Пенсійного фонду України (ПФУ), його територіальних та регіональних підрозділів, функції та завдання, права й обов'язки його працівників. Проаналізовано роль ПФУ у системі державних органів для здійснення пенсійного забезпечення. Розглянуто питання правового регулювання та кадрового забезпечення діяльності ПФУ. Висвітлено регламент роботи й організацію діловодства в ПФУ та його органах. Описано особливості правового регулювання персоніфікованого обліку й інформаційні технології в системі ПФУ. Увагу приділено джерелам фінансування ПФУ, питанням державного нагляду щодо цільового використання коштів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)61 л9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746546 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рибалко Л. М. 
Патогенез остеопенії й остеопорозу в жінок у пре- і постменопаузальному періоді життя : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.03.04 / Л. М. Рибалко; Донец. нац. мед. ун-т ім. М. Горького. - Донецьк, 2011. - 20 c. - укp.

На підставі вивчення в організмі рівнів остеоасоційованих гормонів (паратиреоїдного, кальцитоніну, остеокальцину, естрадіолу, прогестерону, тестостерону, кортизолу, інсуліну, трийодтиронину, тироксину), остеоасоційованих макроелементів (кальцію, фосфору, магнію), остеоасоційованих мікроелементів (алюмінію, заліза, кадмію, кобальту, літію, марганцю, міді, свинцю, стронцію, цинку), а також їх взаємозв'язків між собою й зі станом щільності кістки визначено особливості патогенезу остеодефіциту (остеопенії, остеопорозу) у жінок в пре- та постменопаузному періоді, роль у цих патогенетичних побудовах процесу активності лужної фосфатази, циклічного аденозинмонофосфату та протизапальних цитокінів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р418-2 + Р712.56 + Р712.59

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Руденко Н. В. 
Гендерний підхід до проблеми формування міжособистісних взаємин студентів ВТНЗ у позанавчальній виховній роботі : монографія / Н. В. Руденко, Л. С. Рибалко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2013. - 151 c. - Бібліогр.: с. 100-113 - укp.

У контексті гендерного підходу уточнено суть поняття "міжособистісні взаємини майбутніх інженерів". Розкрито особливості організації такої взаємодії студентів у позанавчальній виховній роботі ВТНЗ, визначено засади гендерного підходу щодо формування міжособистісних взаємин студентів. Науково обгрунтовано систему формування таких взаємин у позанавчальній виховній роботі на засадах гендерного підходу. Підібрано методики формування міжособистісних взаємин студентів, запропоновано критерії їх сформованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Рибалко Л. М. 
Сучасні підходи до визначення поняття "навчальне середовище" / Л. М. Рибалко // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 41-44. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано стан дослідження проблеми навчального середовища у вітчизняній і зарубіжній педагогіці та психології, охарактеризовано сучасні підходи до визначення поняття "навчальне середовище". З'ясовано, що в кінці ХХ ст. виникли підходи, в межах яких досліджується освітнє (навчальне) середовище: комунікативно-орієнтовний, еколого-особистісний, педагогічний, інформаційний, антропопсихологічний, психодидактичний. Проте, у вітчизняній педагогічній теорії та практиці недостатньо обгрунтовано сутнісні характеристики навчального та навчально-дослідницького середовища, відсутні дослідження впливу навчального середовища на формування цілісності свідомості молодого покоління.

Проанализировано состояние исследования проблемы учебной среды в отечественной и зарубежной педагогике и психологии, охарактеризованы современные подходы к определению понятия "учебная среда". Установлено, что в конце ХХ в. возниклм подходи, в рамках которых исследуется образовательная (учебная) среда: коммуникативно-ориентированный, эколого-личностный, педагогический, информационный, антропопсихологичний, психодидактический. Однако, в отечественной педагогической теории и практике недостаточно обоснованы сущностные характеристики учебной и учебно-исследовательской среды, отсутствуют исследования влияния учебной среды на формирование целостности сознания молодого поколения.

The state of research on the learning environment at home and abroad pedagogy and psychology, describes the modern approaches to the definition of "learning environment". According to a study found that at the end of the twentieth century, a number of approaches, in which we study the educational (learning) environment: communication-oriented, environmental, personal, educational, informational, antropopsihologic, psihologicdidaktic. However, in the national educational theory and practice sufficiently substantiated the essential characteristics of learning and teaching and research environment, there is no study of the influence of learning environments on the formation of the integrity of the younger generation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Рибалко Л. С. 
Саморозвиток організаторських здібностей курсантів у позанавчальній діяльності вищого навчального закладу системи МВС України / Л. С. Рибалко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 50-56. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

На підставі педагогічного експерименту перевірено технологію формування організаторських здібностей курсантів у позанавчальній діяльності ВНЗ системи МВС України. На конкретних прикладах показано позитивний вплив запропонованої експериментальної системи прийомів, методів, форм, спрямованих на саморозвиток організаторських здібностей курсантів. Доведено, що позанавчальна виховна робота допомагає краще адаптуватися до професії офіцера, позитивно впливає на розвиток активності, ініціативності, відповідальності, сприяє набуттю досвіду організатора, лідера в колективі.

На основе педагогического эксперимента проверена технология формирования организаторских способностей курсантов во внеучебной деятельности ВУЗ системы МВД Украины. На конкретных примерах показано положительное влияние предложенной экспериментальной системы приемов, методов и форм, направленных на саморазвитие организаторских способностей курсантов. Доказано, что внеучебная воспитательная работа помогает лучше адаптироваться к профессии офицера, позитивно влияет на развитие активности, инициативности, ответственности, способствует приобретению опыта организатора, лидера в коллективе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рибалко Л. М. 
Навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу в загальноосвітніх навчальних закладах: теорія і практика : монографія / Л. М. Рибалко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Полтава : Мирон І.А., 2014. - 399 c. - Бібліогр.: с. 356-399 - укp.

Розкрито методологічні, теоретичні та методичні основи навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу в загальноосвітніх навчальних закладах. Науково обгрунтовано сутність і зміст зазначеного підходу, його концептуальні ідеї (еволюції та екоцентризму) і принципи. З'ясовано дидактичні основи, що уможливлюють реалізацію еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів. Вивчено дидактичні принципи та закономірності навчання в контексті реалізації цього підходу. Приділено увагу організації процесу навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу. Описано технологію навчання біології на засадах такого підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рибалко Л. С. 
Формування акмеологічної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки : монографія / Л. С. Рибалко, Г. С. Коваленко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Цифр. друк. № 1, 2013. - 191 c. - (Пед. б-ка Навч.-наук. ін-ту педагогіки та психології). - Бібліогр.: с. 164-181 - укp.

Розкрито суть акмеологічної позиції майбутнього вчителя, охарактеризовано такі функції акмеологічної позиції особистості як самопізнання, самореалізація, самоствердження, саморозвиток, самооцінка. Обгрунтовано, що акмеологічна позиція майбутнього вчителя має мотиваційно-емоційну, когнітивно-пізнавальну, діяльнісно-поведінкову складові. Запропоновано технологію формування акмеологічної позиції як конкретні дії викладача ВНЗ та самостійні дії студентів, які реалізуються на стимулювально-регулятивному, змістовно-інформаційному, процесуально-удосконалювальному етапах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21

Шифр НБУВ: ВА783781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Рибалко Л. М. 
Оновлення шкільної природничо-наукової освіти на основі еколого-еволюційного підходу / Л. М. Рибалко // Постметодика. - 2012. - № 5. - С. 26-31. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто сутність та роль еколого-еволюційного підходу в оновленні сучасної шкільної природничо-наукової освіти. Подано концептуальні положення вітчизняних та зарубіжних досліджень щодо становлення, розвитку природничо-наукової освіти в контексті історико-філософського, онтологічного та світоглядного аспектів. Сформульовано авторське визначення еколого-еволюційного підходу, який розуміється як такий, що сприятиме формуванню в учнів екологічної культури і біоцентричного мислення.

Рассмотрены сущность и роль эколого-эволюционного подхода в обновлении современного школьного естественнонаучного образования. Представлены концептуальные положения отечественных и зарубежных исследований по становлению, развитию естественнонаучного образования на основе историко-философского, онтологического и мировоззренческого подходов. Сформулировано авторское определение эколого-эволюционного подхода, способствующего формированию у учащихся экологической культуры и биоцентрического мышления.

We consider the ecological and evolutionary approach to the modern school science education. Attention is focused on the essence of ecological and evolutionary approach and its role in the renewal of science education, improve their quality parameters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)2-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Рибалко Л. П. 
Удосконалення економічного механізму управління ресурсозбереженням на гірничо-збагачувальних комбінатах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. П. Рибалко; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Кривий Ріг, 2014. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення, а також практичні рекомендації щодо удосконалення економічного механізму управління ресурсозбереженням (РЗ) на гірничо-збагачувальних комбінатах. Удосконалено сутність економічних категорій РЗ й управління РЗ, а також класифікацію видів РЗ. Удосконалено систему показників до оцінювання рівня РЗ, а також методичні підходи до оцінювання економічної ефективності РЗ. Сформовано систему показників і критерії ефективності й управління РЗ. Удосконалено методичні засади до формування економічного механізм управління РЗ на основі вартісно-орієнтованого підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.452-553

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Рибалко Л. 
Взаємодоповнювальний характер аксіологічного й акмеологічного підходів до проблеми самореалізації особистості / Л. Рибалко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 167-174. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито особливості та взаємозв'язок аксіологічного й акмеологічного підходів до проблеми самореалізації особистості. Доведено, що реалізація цінностей свідомості, цінностей відношення, цінностей поведінки в системі сприятиме досягненню людиною "акме" - вершини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рибалко Л. П. 
Ретроспективний аналіз складових трудового потенціалу українського суспільства / Л. П. Рибалко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 2. - С. 234-240. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено тенденції розвитку трудового потенціалу українського суспільства на основі комплексної оцінки його ключових компонентів. Узагальнено теоретико-методичні підходи щодо управління розвитком трудового потенціалу національного господарства, регіону, галузі в умовах політичної та економічної кризи; виявлено напрями удосконалення системи управління трудовим потенціалом на основі ретроспективного аналізу його складових. Використано пошуковий та аналітичний методи і для отримання інформації, статистичний метод і для обробки даних, графічний і для відображення економічних залежностей факторів впливу на трудовий потенціал українського суспільства та виявлення можливостей більш повного його використання. Проведено аналіз ключових складових трудового потенціалу українського суспільства в динаміці за період 2000 - 2014 рр. Обгрунтовано і запропоновано науково-практичні рекомендації для дослідження особливостей формування трудового потенціалу за системою "освіта - наука - бізнес/держава - виробництво/послуга".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Майданних В. Г. 
Сучасні особливості стану показників клітинної та гуморальної ланок імунної системи у дітей з моно- та мікстваріантами ротавірусної інфекції / В. Г. Майданних, К. О. Сміян-Горбунова, О. І. Сміян, Л. В. Рибалко, Л. І. Мельник // Перинатология и педиатрия. - 2015. - № 4. - С. 50-53. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Мета роботи - вивчити особливості клітинної та гуморальної ланок імунної системи в дітей з моно- та мікстваріантами ротавірусної інфекції в гострому періоді захворювання. У ході дослідження було сформовано 2 групи: і групу склали 52 дитини з моноваріантом ротавірусної інфекції, II групу - 65 дітей з мікстваріантом ротавірусної інфекції. Вивчення клітинної та гуморальної ланок проведено методом імунофлюорисценції з моноклональними антитілами та методом радіальної імунодифузії в агарі за Мапсіпі 6. у сироватці крові. Гострий період захворювання в обох групах характеризувався достовірним зниженням показників D3+-, lg Aта підвищенням СD8+-, СD21+-, lg М у сироватці крові. Крім того, у дітей II групи встановлено достовірне зниження рівня СD4+-. Висновки: у результаті дослідження в сироватці крові пацієнтів II групи виявлено достовірне зниження рівня СD3+- -лімфоцитів, lgA, lgM та підвищення СD8+-лімфоцитів порівняно з і групою хворих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.514.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рибалко Л. М. 
Дидактичні основи навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу в загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Л. М. Рибалко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2015. - 41 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст поняття "еколого-еволюційний підхід", його концептуальні ідеї (ідею еволюції й екоцентризму). Охарактеризовано методологічні принципи еколого-еволюційного підходу до навчання. Розроблено та науково обгрунтовано концепцію навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу та дидактичні засади реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів (дидактичні умови, принципи та закономірності), які візуалізовано у дидактичній моделі організації навчання природничих предметів на засадах еколого-еволюційного підходу. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено технологію навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу. Результати педагогічного експерименту довели ефективність технології навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу та втілених у ній концепції та дидактичних засад реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)2-28,022

Шифр НБУВ: РА419735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Здоров'язбережувальні технології в освітньому середовищі = Health-saving technologies in the educational environment : колект. монографія / Т. К. Андрющенко, Н. А. Беседа, Г. М. Бойко, С. С. Бурсова, Л. Б. Волошко, О. А. Гнізділова, Л. С. Голодюк, М. В. Гриньова, В. Донченко, М. М. Дяченко-Богун, В. О. Жамардій, О. О. Лаврентьєва, Т. І. Мієр, О. О. Момот, Ю. М. Мороз, С. А. Новописьменний, В. В. Оніпко, Л. М. Рибалко, М. М. Яструбов; ред.: Л. М. Рибалко; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. - Тернопіль : Осадца В.М., 2019. - 399 c. - укp.

Висвітлено методологічні, теоретичні та методичні основи застосування здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі. Розкрито особливості застосування здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти різних типів: дошкільних, загальноосвітніх і вищих. Доведено важливість застосування здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі за умов здоров'язбережувального освітнього середовища та фізкультурно-оздоровчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835952 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського