Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Робак В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Робак В. А. 
Бандитизм: сравнительный анализ с иными, сходными по составу преступлениями / В. А. Робак // Право і безпека. - 2002. - № 4. - С. 144-146. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Проведено порівняльний аналіз бандитизму з іншими, подібними до складу злочинами - розбоєм, тероризмом, створенням злочинної організації.

Проведен сравнительный анализ бандитизма с иными, сходными по составу преступлениями - разбоем, терроризмом, созданием преступной организации.

The comparative analysis of banditry with crimes, diverse, similar on a structure, - robbery, terrorism, creation of criminal organization is executed


Ключ. слова: бандитизм, преступления
Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.017 + Х883.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ємчик Л. Ф. 
Теоретичні та методичні засади вивчення природничо-математичних дисциплін у професійних закладах освіти: перспективи XXI століття / Л. Ф. Ємчик, Я. М. Кміт, І. П. Ковальчук, Р. І. Мокрик, В. Є. Робак; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Сполом, 2004. - 200 c. - укp.

Висвітлено філософсько-методологічні основи та прогностичні підходи до розвитку сучасної професійної школи. Розглянуто можливості використання нових педагогічних технологій. Проаналізовано організаційно-педагогічні, методичні та дидактичні проблеми вивчення природничо-математичних дисциплін у навчальних закладах, шляхи реалізації принципів наступності, наочності та доступності.

Освещены философско-методологические основы и прогностические подходы к развитию современной профессиональной школы. Рассмотрены возможности использования новых педагогических технологий. Проанализированы организационно-педагогические, методические и дидактические проблемы изучения естественно-математических дисциплин в учебных заведениях, пути реализации принципов преемственности, наглядности и доступности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)20-3,021 + Ч451 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Макар І. А. 
Порівняльна характеристика ізоферментного спектра лактатдегідрогенази шкіри та волосяних фолікулів / І. А. Макар, В. Є. Робак, П. В. Стапай, В. В. Гавриляк, Н. М. Параняк, В. В. Гуменюк, Г. М. Седіло // Наук.-техн. бюл. Ін-ту біології тварин та Держ. н.-д. контрол. ін-ту ветпрепаратів та корм. добавок. - 2007. - Вип. 8, № 1/2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Вивчено ізоферментний спектр лактатдегідрогенази шкіри та виділених з неї волосяних фолікулів. Показано, що в обох досліджуваних об'єктах присутні п'ять ізоформ цього ензиму, однак співвідношення активності їх у цих органах неоднакове.


Індекс рубрикатора НБУВ: П661-66-60 + П661-451.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Робак В. А. 
Кримінальна відповідальність за створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань : автореф. дис... канд. юрид. наук / В. А. Робак; Акад. адвокатури України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано кримінально-правові проблеми кримінальної відповідальності за створення непередбачених законом воєнізованих або збройних формувань. Досліджено підстави криміналізації цього діяння. Наведено кримінально-правову характеристику злочину, передбаченого статтею 260 Кримінального кодексу (КК) України. Уточнено певні терміни, застосовані у статті 260 КК України. Визначено безпосередній і додатковий об'єкти цього злочину, розглянуті як об'єктивна сторона. Детально досліджено форми вчинення цієї сторони. Обгрунтовано необхідність перегляду питання щодо суб'єкта зазначеного злочину. Визначено недоліки статті 260 КК та запропоновано відповідні законодавчі зміни до КК України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)119

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сікорський П. І. 
Професійно спрямоване вивчення природничо-математичних дисциплін у ПТНЗ : монографія / П. І. Сікорський, І. Є. Курляк, В. Є. Робак, А. В. Литвин, Л. Ф. Ємчик, І. М. Матійків, Л. І. Джулай; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти АПН України. - Л., 2009. - 182 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти реалізації дидактики професійно спрямованого вивчення загальноосвітніх предметів (ПСВЗОП) у контексті підвищення мотивації учнів у процесі професійної підготовки (ППП). Розкрито організаційно-педагогічні засади ПСВЗОП для підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників. Описано моделі структурної взаємодії загальноосвітньої та професійної шкіл, різні технології навчання та обгрунтовано доцільність їх застосування в ППП, проаналізовано особливості загальноосвітньої підготовки в професійно-технічних навчальних закладах.

Освещены теоретические и практические аспекты реализации дидактики профессионально направленного изучения общеобразовательных предметов (ПНИООП) в контексте повышения мотивации учеников в процессе профессиональной подготовки (ППП). Раскрыты организационно-педагогические основы ПНИООП для повышения качества подготовки квалифицированных рабочих. Описаны модели структурного взаимодействия общеобразовательной и профессиональной школ, разные технологии обучения и обоснована целесообразность их применения в ППП, проанализированы особенности общеобразовательной подготовки в профессионально-технических учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-38,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сипливый В. А. 
Использование шкалы ASSES для оценки тяжести состояния больных и прогнозирования исхода острого панкреатита / В. А. Сипливый, Е. В. Конь, В. И. Робак, Д. В. Евтушенко // Клініч. хірургія. - 2011. - № 6. - С. 32-35. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Оценена тяжесть состояния 129 больных острым панкреатитом с использованием шкал ASSES, SAPS, APACHE II и В. С. Савельева. Установлены достоверные различия их значений у выживших и умерших больных сразу после госпитализации, перед операцией, в 1 - 2-е и на 3 - 4-е сутки после нее. Наибольшая точность при прогнозировании исхода после госпитализации и в раннем послеоперационном периоде отмечена при использовании шкалы ASSES. Сумма по шкале ASSES после госпитализации и перед операцией более 13 баллов, а в 1 - 2-е и на 3 - 4-е сутки после операции - более 16 баллов свидетельствует о неблагоприятном прогнозе заболевания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.601.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сипливий В. О. 
Індивідуалізований прогноз інфікованої форми гострого панкреатиту / В. О. Сипливий, В. І. Робак, К. В. Конь, Д. В. Евтушенко // Клініч. хірургія. - 2011. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано результати лікування 125 хворих з приводу тяжких форм гострого панкреатиту (ГП). На підставі даних комплексного обстеження хворих з використанням методу логістичної регресії розроблено математичну модель індивідуалізованого прогнозування вірогідності наявності інфікованої форми ГП після їх госпіталізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.601.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сипливый В. А. 
Применение модифицированного гематологического показателя тяжести интоксикации в прогнозировании исхода перитонита / В. А. Сипливый, Е. В. Конь, Д. В. Евтушенко, В. И. Робак // Клініч. хірургія. - 2010. - № 1. - С. 21-23. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Для оценки реакции иммунной системы у больных перитонитом предложен модифицированный гематологический показатель интоксикации. Определены критические значения показателя, позволяющие прогнозировать высокую вероятность летального исхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.101.1-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сипливый В. А. 
Биофункциональная симметрия индивидуальных значений клинико-лабораторных показателей у больных с тяжелыми формами острого панкреатита / В. А. Сипливый, К. В. Конь, В. И. Робак, А. В. Евтушенко // Клініч. хірургія. - 2012. - № 2. - С. 26-31. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Проанализированы индивидуальные значения клинико-лабораторных показателей у 125 больных с тяжелыми формами острого панкреатита (ОП). В раннем послеоперационном периоде анализировали 65 показателей: клинического анализа крови, 24 гематологических индекса, биохимического анализа крови, коагулограммы, оценки по шкалам ASSES, APACHE II, SAPS, SAPS II, SAPS III. Установлено, что у 83,1 % больных при тяжелых формах ОП отношение или разность значений клинико-лабораторных показателей в динамике послеоперационного периода описываются правилом "Золотого сечения" с отклонением не более 10 - 15 %. У больных при стерильном панкреонекрозе по сравнению с больными с инфицированным панкреонекрозом и у больных при инфицированном панкреонекрозе без поражения клетчатки забрюшинного пространства по сравнению с больными с инфицированным панкреонекрозом и поражением клетчатки забрюшинного пространства большее количество признаков, отношение значений или разность которых отклонялись от правила "Золотого сечения" не более чем на 5 %. При динамической оценке тяжести состояния больных при тяжелых формах ОП с использованием специальных шкал наибольшее совпадение с правилом "Золотого сечения" отмечали при оценке тяжести состояния больных по шкалам ASSES и SAPS III. Прогностически неблагоприятным было прогрессивное увеличение суммы баллов по шкале ASSES в динамике послеоперационного периода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.601.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Робак В. 
Проблеми формування змісту біологічної підготовки соціальних робітників у закладах професійно-технічної освіти / В. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 166-173. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано основні документи, в яких відображено зміст професійної підготовки соціальних робітників із дисциплін біологічного циклу. З метою досягнення необхідного рівня компетентності соціального працівника та підвищення його конкурентоздатності на ринку праці обгрунтовано шляхи удосконалення змісту біологічної підготовки. Доведено, що рівень професіоналізму фахівців даного профілю тісно пов'язаний з їх особистісними якостями, зокрема, такими як гуманізм, доброта, порядність, чуйність, готовність прийти на допомогу.

Проанализированы основные документы, в которых отражено содержание профессиональной подготовки социальных работников по дисциплинам биологического цикла. С целью достижения необходимого уровня компетентности социального работника и повышения его конкурентоспособности на рынке труда обоснованы пути совершенствования содержания биологической подготовки. Доказано, что уровень профессионализма специалистов этого профиля тесно связан с их личностными качествами - гуманизмом, добротой, порядочностью, отзывчивостью, готовностью прийти на помощь.

The conten of biology component of the social workers' training state standard is analyzed. The ways of the mentioned training improvement in accordance with modern practice demands are suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + С4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вдович С. 
Інформація про міжнародну науково-практичну конференцію "Дидактичні умови загальноосвітньої підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів" (м. Львів, 28 квітня 2010 р.) / С. Вдович, В. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 260-264. - укp.

У ході конференції розглянуто сучасні проблеми загальноосвітньої підготовки молоді, дидактичні умови викладання гуманітарних і математичних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Проаналізовано проблеми організаційно-педагогічних засад підготовки робітничих кадрів, проблеми мовної підготовки, соціально-психологічні аспекти професійної підготовки учнівської молоді. Акцентовано увагу на впровадженні інноваційних освітніх технологій у навчально виховний процес ПТНЗ та реформування системи ПТО. Запропоновано для подолання проблем вивчення дисциплін загальноосвітнього циклу використання методики індивідуального навчання учнів, які мають значні прогалини з мовної підготовки; формування соціокультурної компетенції засобами мови,що сприятиме розвитку їх мотивації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2 + Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Робак В. 
Мотиваційні аспекти вибору учнями моделі паралельного навчання у двох навчальних закладах / В. Робак, І. Матійків // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 132-144. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено результати експериментального психолого-педагогічного дослідження, присвяченого вивченню мотивів вибору професії, причин вибору моделі паралельного навчання у двох навчальних закладах. Запропоновано шляхи полегшення навчання учнів, вибравши модель паралельного навчання у двох навчальних закладах. Досліджено головні мотиви вибору професії учнем / студентом і рівень задоволення нею. Вміщено таблиці відповідей, в яких висвітлено результати анкетування на запитання щодо вирішальних чинників, які вплинули на вибір майбутньої професії.

Приведены результаты экспериментального психолого-педагогического исследования, посвященного изучению мотивов выбора профессии, причин выбора модели параллельного обучения в двух учебных заведениях. Предложены пути облегчения обучения учеников, выбравших модель параллельного обучения в двух учебных заведениях. Исследованы главные мотивы выбора профессии учеником / студентом и уровень удовлетворенности ею. Поданы таблицы ответов, в которых освещены результаты анкетирования на вопрос о решающих факторах, повлиявших на выбор будущей профессии.

The results of experimental psychological and pedagogical study on the motives of choice of profession, the reasons for choosing the model of parallel studies in two schools, the difficulties faced by students in such training. The ways to facilitate learning of students choosing the model of parallel studies in two schools. We investigate the main reasons for the choice of profession pupil / student and level of satisfaction with it. Abstract contains 14 tables of responses to the survey results which highlighted the question of the decisive factors that influenced the choice of future occupation, like the respondents to choose their profession and how well they represent their activities in the future that motivates them to study in two schools, the difficulties they face t . e.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч481.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Робак В. Є. 
Особливості професійно спрямованої біологічної підготовки учнів ПТНЗ / В. Є. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 61-70. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На підставі досліджень з питань професійно спрямованого навчання проаналізовано зміст і можливості удосконалення біологічної підготовки учнів ПТНЗ на прикладі предмета "Біологія". Науково обгрунтовано професійно спрямований підхід до його викладання, що сприятиме підвищенню якості теоретичної складової професійної освіти майбутніх кваліфікованих робітників. Розглянуто орієнтовний тематичний план і груповий розподіл тем курсу "Біологія, основи екології" для ПТНЗ.

На основании исследований по вопросам профессионально направленного обучения проанализировано содержание и возможности усовершенствования биологической подготовки учащихся ПТУ на примере предмета "Биология". Научно обоснованно профессионально направленный подход к его преподаванию, что будет способствовать повышению качества теоретической составляющей профессионального образования будущих квалифицированных рабочих. Представлен ориентировочный тематический план и групповое распределение тем курса "Биология, основы экологии" для ПТУ.

With the help of research on vocational training aimed to analyze the content and opportunities for improving biological training vocational school students the example of the subject "Biology". Scientifically professionally-oriented approach to its teaching, which will improve the quality of the theoretical component of professional education of future skilled workers. An indicative thematic plan and group distribution to the course "Biology, ecology bases" framework for vocational schools. Emphasisis placed on practical forms of training and development of special courses on specialized areas of specialty or groups of trades on the topic "Biology in the industry", relevant manuals and other educational software.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р22

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Робак В. 
Роль шкільної біологічної підготовки у процесі професійного навчання соціальних робітників у ПТНЗ / В. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 217-227. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Вивчено роль шкільної біологічної підготовки в процесі професійної підготовки соціальних робітників у професійно-технічних навчальних закладах. Зроблено висновок, що підвищення рівня знань учнів з біологічних дисциплін сприятиме формуванню стійкої мотивації у виборі майбутньої професії, а також установці щодо необхідності самоосвіти в галузі тих дисциплін, які відіграють ключову роль у підготовці майбутнього спеціаліста.

Изучена роль школьной биологической подготовки в процессе профессиональной подготовки социальных работников в профессионально-технических учебных заведениях. Сделан вывод, что повышение уровня знаний учеников по биологическим дисциплинам будет способствовать формированию стойкой мотивации в выборе будущей профессии, а также установке на необходимость самообразования в тех дисциплинах, которые играют ключевую роль в подготовке будущего специалиста.

The authors presents the results of the experimental pedagogical research on the meaning of biology studies at a secondary school for the professional training of social workers at a vocational school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р(4УКР)2 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Робак В. 
Перші психосоціальні теорії старіння (50 - 60-ті роки ХХ ст.) та їх роль у підготовці соціальних працівників до роботи з людьми похилого віку / В. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 197-208. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Проаналізовано зміст ранніх психосоціальних теорій старіння й еволюції їх розвитку з точки зору досягнень сучасної геронтологічної науки й окреслення їх значення у процесі професійної підготовки та діяльності сучасного соціального працівника з людьми похилого віку. Розкрито теорію процесу роз’єднання Е. Каммінга, який вирізняється чотирма характеристиками, а саме: є поступовим, неминучим і універсальнимвзаємно задовольняє обидві сторони і є бажаним для них обох, є нормальним. Досліджено еволюцію поглядів на механізми пристосування людей похилого віку до такого періоду життя, як старість.

Проанализировано содержание ранних психосоциальных теорий старения и эволюции их развития с точки зрения достижений современной геронтологической науки и определения их значения в процессе профессиональной подготовки и деятельности современного социального работника с пожилыми людьми. Раскрыта теория процесса разъединения Е. Камминга, который отличается четырьмя характеристиками, а именно: является постепенным, неизбежным и универсальным, взаимно удовлетворяющим обе стороны и желанным для них обоих. Исследована эволюция взглядов на механизмы приспособления пожилых людей к такому периоду жизни, как старость.

Analyzed the content of early psychosocial theories of aging and the evolution of their development in terms of achievements of modern science and gerontology to determine their value in the process of training and activities of contemporary social work with older people. Reveals the process of disengagement theory E. Cumming, which is characterized by four features, namely a gradual, inevitable and universal, mutually satisfactory to both parties and it is desirable for both of them is normal. The evolution of views on the mechanisms of adaptation of older people to such period of life, as old age.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.124 + Ю937.44 в + Ю949.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Робак В. Є. 
Сучасні проблеми біологічної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у ПТНЗ кулінарного профілю / В. Є. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 4. - С. 108-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати емпіричного педагогічного дослідження проблеми вдосконалення біологічної підготовки майбутніх кваліфікаційних робітників у ПТНЗ кулінарного профілю. З метою з'ясування досягнень і проблем біологічної підготовки учнів у ПТНЗ кулінарного профілю проанкетовано 54 учнів-другокурсників, які навчаються за професією "Кухар" у трьох закладах професійно-технічної освіти Львівщини. З'ясовано, що вибір професії кухаря переважною більшістю учнів є відповідно вмотивованим, але майже три чверті опитаних відчувають проблеми із засвоєнням викладу навчального матеріалу в підручнику, а від 10 % до 20 % опитаних не можуть розв'язувати задачі з біології, працювати за обраним фахом планує лише третина опитаних. Разом з тим, у процесі вивчення біології у ліцеї домінують традиційні форми навчання, інноваційні форми застосовуються рідко. Матеріально-технічне забезпечення процесу вивчення біології у ПТНЗ оцінено як вкрай незадовільне.

Представлены результаты эмпирического педагогического исследования проблемы усовершенствования биологической подготовки будущих квалифицированных работников в ПТУЗ кулинарного профиля.

The results of empiric pedagogical research of problem of improvement of biological preparation of future skilled employees are presented in vocational educational establishments of culinary profile.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р22-3

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Робак В. І. 
Хірургічне лікування важких форм гострого панкреатиту: оцінка результатів та критерії прогнозу : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.03 / В. І. Робак; Харк. нац. мед. ун-т. - Х., 2012. - 19 c. - укp.

Мета роботи - покращання результатів хірургічного лікування хворих на важкі форми гострого панкреатиту на підставі визначення діагностичних критеріїв характеру ураження підшлункової залози та заочеревинної клітковини й індивідуалізованого прогнозу перебігу захворювання. Робота базується на аналізі результатів хірургічного лікування 125-ти хворих на важкі форми гострого панкреатиту. Виявлено, що найглибші зміни гомеостазу виникають у хворих на інфікований панкреонекроз з ураженням заочеревинної клітковини. За цього, чим більш важкий стан хворого, тим більше його клініко-лабораторні показники відхиляються від правила золотого перетину. Доведено, що шкала оцінювання стану хворого на гострий сепсис об'єктивно відображає стан хворого на важку форму гострого панкреатиту, а показник інтоксикації достовірно віддзеркалює характер ураження підшлункової залози та заочеревинної клітковини й об'єктивно відображає стан хворого в ранній післяопераційний період. Визначено клініко-лабораторні маркери несприятливого перебігу важкої форми гострого панкреатиту. На підставі одержаних даних, за допомогою показника інтоксикації й оцінення тяжкості стану за шкалою оцінювання стану хворого на гострий сепсис розроблено та запропоновано математичну модель індивідуалізованого прогнозу інфікованого панкреонекрозу та способи прогнозування перебігу панкреатогенного перитоніту в післяопераційний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.601.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сипливий В. О. 
Застосування шкал оцінки тяжкості стану хворого на гострий некротичний панкреатит та результати його лікування / В. О. Сипливий, В. І. Робак, Д. В. Євтушенко, Д. В. Бизов // Архів клініч. медицини. - 2014. - № 2 (ч. 2). - С. 116-117. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано результати хірургічного лікування 125 хворих на гострий некротичний панкреатит (ГНП). Показаннями до операції були: клініка перитоніту у 117 хворих (93,6 %), арозивна кровотеча із некрозів залози у 4 хворих (3,2 %), наростання жовтяниці у 4 хворих (3,2 %). У 80 хворих виявлено інфікований панкреонекроз. У 80 хворих виявлено ураження заочеревинної клітковини. 34 хворих померло. Під час надходження до стаціонару та в динаміці раннього післяопераційного періоду стан хворих оцінено за шкалами SAPS II, SAPS III, ASSES та за шкалою B. C. Савельева. Доведено, що шкала ASSES найбільш об'єктивно віддзеркалює стан хворого як в передопераційному, так і в динаміці післяопераційного періодів. Розроблено математичну модель прогнозування перебігу ГНП, що має загальну точність 86,24 %, чутливість - 80 %, специфічність - 88,1 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.601.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Робак В. Є. 
Психосоціальні теорії старіння та їх значення для забезпечення процесу якісної опіки літніх людей / В. Є. Робак // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 87-94. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано основні соціологічні теорії старіння з точки зору їх історичного розвитку, досягнень сучасної геронтологічної науки та значення в процесі підготовки сучасного соціального працівника.

Проанализированы основные социологические теории старения с точки зрения их исторического развития, достижений современной геронтологической науки и значения в процессе подготовки современного социального работника.

The author analyzes psychosocial theories of ageing from the point of view of their historical development, achievements in modern gerontology and significance in the process of modern social worker’s training for work with older persons.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.34 + С5*423.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Робак В. 
Професійна підготовка соціальних робітників в Україні та Росії: порівняльний аспект / В. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 188-198. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виконано порівняльний аналіз державних освітніх стандартів підготовки соціального робітника у Російській Федерації та Україні. Наведено особливості підготовки соціального робітника у РФ на основі порівняльної характеристики старого і нового стандартів. Перераховані загальні і професійні компетенції, якими повинен володіти випускник. Представлено предмети, які вивчають учні у циклі загальнопрофесійної підготовки в Україні. Продемонстровано на основі таблиць перелік предметів циклу загальнопрофесійної, професійної і практичної підготовок соціального робітника в Україні та Російській Федерації. Зроблено висновок, що в Україні необхідно розробити і впровадити новий, більш гнучкий державний стандарт професійної підготовки кваліфікованого робітника за професією «соціальний робітник», що мав би бути побудованим на основі компетентнісного підходу.

Выполнен сравнительный анализ государственных образовательных стандартов подготовки социального работника в Российской Федерации и Украины. Приведены особенности подготовки социального работника в РФ на основе сравнительной характеристики старого и нового стандартов. Перечисленные общие и профессиональные компетенции, которыми должен обладать выпускник. Представлены предметы, которые изучают ученики в цикле общепрофессиональной подготовки в Украине. Продемонстрировано на основе таблиц перечень предметов цикла общепрофессиональной, профессиональной и практической подготовок социального работника в Украине и Российской Федерации. Сделан вывод, что в Украине необходимо разработать и внедрить новый, более гибкий государственный стандарт профессиональной подготовки квалифицированного рабочего по профессии «социальный работник», который должен быть построен на основе компетентностного подхода.

Made a comparative analysis of state educational standards of training social workers in the Russian Federation and Ukraine. Showed the peculiarities of training social workers in Russia on the basis of comparative characteristics of old and new standards. Listed general and professional competence which should have a graduate. Submitted items that students learn in the cycle of general professional training in Ukraine. Demonstrated through tables the list with items of cycle of social workers' general professional, professional and practical trainings in Ukraine and the Russian Federation. Summed up that Ukraine needs to develop and implement new, more flexible state standard of training of skilled workers in the profession of "social worker", which would be built on the basis of competence approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського