Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Рогальська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Рогальська І. П. 
Теоретико-методичні засади соціалізації особистості у дошкільному дитинстві : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.05 / І. П. Рогальська; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 43 c. - укp.

Розкрито суть та визначено специфіку процесу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Розроблено соціально-педагогічні засоби соціалізації дітей даного віку з метою актуалізації їх соціального потенціалу. Розроблено експериментальну модель соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві за умов дошкільного навчального закладу та методику діагностування рівнів соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Визначено педагогічні умови ефективного перебігу соціалізації дітей у дошкільному навчальному закладі. Впроваджено методику ознайомлення дітей з суспільним довкіллям на базі створеної експериментальної програми "Дошколярик у суспільному довкіллі" з метою реалізації процесу прилучення дитини до суспільного довкілля. На підставі позитивних результатів апробації експериментальної моделі соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві показано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ю952.1-734 + Ю983.401

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рогальська І. І. 
Флористичні концепти української мовно-художньої картини світу (на матеріалі поетичного мовлення ХХ ст.) : автореф. дис... канд. філол. наук / І. І. Рогальська; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2008. - 18 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-34:Е5 + Ш5(4УКР)6-335

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рогальська І. П. 
Підготовка педагогічних кадрів до здійснення соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві / І. П. Рогальська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 138-142. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки педагогічних кадрів до здійснення соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві, запропоновано запровадження курсу "Соціалізація особистості та методика ознайомлення дошкільників з суспільним довкіллям".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рогальська І. П. 
Підготовка педагогічних кадрів до роботи з дітьми в умовах навчально-виховних комплексів "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад" / І. П. Рогальська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 159-162. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сучасні проблеми підготовки педагогічних кадрів до роботи з дітьми за умов учбово-виховного комплексу "Дошкільний учбовий заклад - загальноосвітній учбовий заклад".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рогальська І. П. 
Взаємодія дошкільників та молодших школярів у комплексі в контексті формування їхнього соціокультурного досвіду / І. П. Рогальська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 5, ч. 1. - С. 142-149. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Надано аналіз проблеми формування соціокультурного досвіду особистості на етапі первинної соціалізації - у дошкільному та молодшому шкільному віці. Обгрунтовано особливості взаємодії дітей за умов навчально-виховних комплексів "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.5 + Ч421.350.5

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рогальська І. П. 
Системно-цілісний підхід до соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. П. Рогальська // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 110-114. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано проблему системно-цілісного підходу до соціалізації особистості в дошкільному дитинстві, з огляду на вивчення її методологічної основи, понятійно-термінологічного апарату, через визначення сутності поняття "системно-цілісний підхід", "дошкільний заклад як педагогічна система". Обгрунтовано педагогічну систему дошкільного навчального закладу як відкритої системи соціо-психолого-педагогічної освіти, де висвітлено системотвірні фактори закладу, наведені комплексом програм і концепції соціалізації особистості. Визначено структурні компоненти, що реалізуються в системах "педагоги - батьки - діти" та відповідних підситемах: "педагоги - батьки", "батьки - діти", цілі, завдання і результати діяльності закладу. Використано поняття "простір" в контексті визначення і конкретизації складових педагогічної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рогальська І. П. 
Соціалізація та виховання особистості як комплексна проблема дошкільної педагогіки / І. П. Рогальська // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 340-344. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зроблено спробу обгрунтувати наукові підходи до процесів соціалізації та виховання особистості в дошкільному віці як комплексної педагогічної проблеми. Розглянуто категорії соціалізації та виховання, що є актуальними для сучасного етапу розвитку дошкільної педагогіки. Висвітлено особливості цих дефініцій, які є параметрами теоретичного аналізу їх використання в науковому дослідженні. Запропоновано цільові напрями соціалізації: сприяння адаптації дитини до умов життєдіяльності; формування готовності до сприймання соціальної інформації, виховання навичок соціальної поведінки; формування суб'єктивної життєвої позиції. Підкреслено, що об'єктивна діалектика стосунків між особистістю та суспільством набуває чіткої орієнтації на створення простору для розвитку творчої особистості у відкритих соціуму освітньо-виховних системах, тому є необхідність в поліпарадигмальному баченні даної проблеми, побудові науково обгрунтованої системи соціально-педагогічного супроводу, яка зумовлює перегляд характеру функціонування соціальних інституцій дошкільної освіти.

Сделана попытка обосновать научные подходы к процессам социализации и воспитания личности в дошкольном возрасте как комплексная педагогическая проблема. Рассмотрены категории социализации и воспитания, которые актуальны для современного этапа развития дошкольной педагогики. Освещены особенности этих дефиниций, которые являются параметрами теоретического анализа их использования в научном исследовании. Предложены целевые направления социализации: содействие адаптации ребенка к условиям жизнедеятельности, формирование готовности к восприятию социальной информации, воспитание навыков социального поведения; формирование субъективной позиции. Подчеркнуто, что объективная диалектика отношений между личностью и обществом приобретает четкую ориентацию на создание пространства для развития творческой личности в открытых для социума образовательно-воспитательных системах, поэтому есть необходимость в полипарадигмальном видении данной проблемы, построении научно обоснованной системы социально-педагогического сопровождения, которая предопределяет пересмотр характера функционирования социальных институтов дошкольного образования.

The article analyzes some categories of socialization and education actual for the modern stage of development of preschool pedagogy. The author reveals features of these definitions which serve not as a basis of differentiation, but parameters of theoretical analysis in using them in scientific research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рогальська І. П. 
Професійна підготовка учителів початкової школи у контексті педагогічної спадщини О. Захаренка та В. Сухомлинського / І. П. Рогальська // Пед. вісн.. - 2010. - № 3 (спец. вип.). - С. 28-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Простежено проблему підготовки національних педагогічних кадрів, яка залишається предметом уваги багатьох сучасних учених. Дослідження спрямовано на виявлення шляхів і засобів становлення педагогічної майстерності, природи та сутності професійної діяльності педагога, підготовки фахівців вищої школи до соціально-педагогічної діяльності на ідеях педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка. Обгрунтовано неохідність підвищення якості підготовки педагогічних кадрів, і, насамперед, майбутніх учителів початкової школи, яка повинна забезпечувати їх готовність до ефективної роботи за складних умов сьогодення. Наголошено на потребі розробки нових науково-методичних підходів до професійної підготовки кадрів з урахуванням особливостей сучасної соціально-економічної та соціально-культурної ситуації загалом та специфіки процесу соціалізації сучасних дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч33(4УКР)6-214 + Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського