Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (60)
Пошуковий запит: (<.>A=Рожкова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Громов О. В. 
Развитие дисбиозов полости рта при различных видах зубного протезирования / О. В. Громов, Н. В. Рожкова, О. Э. Кнава // Вісн. стоматології. - 2008. - № 1. - С. 11. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.62 + Р661.22-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Рожкова Н. Г. 
Формування моральних якостей особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. Г. Рожкова; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше на засадах парадигми діалогу досліджено педагогічні умови формування моральних якостей особистості майбутнього вчителя під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розроблено критерії та виділено рівні сформованості моральних якостей особистості. Науково обгрунтовано та розроблено програму заходів у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ, що забезпечує формування моральних якостей студентів. Уточнено поняття моральної якості особистості, розкрито роль моралі в педагогічному процесі вищої школи та процесійній діяльності, обгрунтовано значення зовнішніх умов для формування моральних якостей особистості майбутного вчителя. Подальшого розвитку набули положення про розвиток особистості у процесі діяльності та спілкування. Висвітлено педагогічні умови формування моральних якостей майбутнього вчителя під час вивчення навчальних предметів психолого-педагогічного циклу у педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рожкова Н. В. 
Клініко-експериментальне обгрунтування методу профілактики протезних стоматитів у хворих зі знімними пластинковими зубними протезами : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.22 / Н. В. Рожкова; ДУ "Ін-т стоматології АМН України". - О., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше досліджено здатність лікувально-профілактичних засобів, що містять пребіотики, інгібувати процес адсорбції мікробів різними ортопедичними конструкційними матеріалами. Встановлено, що найбільш інгібуючою адсорбцію активністю володіють засоби, що містять поліфенольні речовини винограду (екстравін та зубний еліксир екстравін-дента). Вперше в експерименті на моделі дисбіозу показано здатність лікувально-профілактичних засобів, що містять пребіотики, гальмувати розвиток дисбактеріозу ротової порожнини, з найбільшою ефективністю у зубних еліксирів екстравін-дента та лізомукоїд. Доведено, що використання зубного еліксиру, що містить пребіотики (екстравін-дента), у хворих з акриловими знімними зубними протезами сприяє нормалізації системи перекисного окиснення ліпідів - антиоксидантної системи, зменшенню запалення, мікробного обсіменіння та підвищенню неспецифічної резистентності ротової порожнини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.220.111-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рожкова Н. В. 
Адсорбция микробов смешанной слюны различными ортопедическими материалами / Н. В. Рожкова, В. А. Лабунец, В. Е. Завадский, А. П. Левицкий // Вісн. стоматології. - 2011. - № 1. - С. 66-69. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Исследована адсорбция бактерий слюны человека на дисках, изготовленных из акриловой и полипропиленовой пластмассы, сплавов кобальт - хром, никель - хром, нержавеющей стали (НЖС) и НЖС, покрытой нитридом титана либо хромом, золота, керамики и фотополимерной пластмассы. Установлена самая высокая адсорбция бактерий слюны на акриловую пластмассу ("Фторакс"), а самую низкую - на золото и керамику. НЖС, полипропилен, сплав никель - хром занимают промежуточное положение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.603

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рожкова Н. В. 
Влияние биологически активных веществ на адсорбцию оральных бактерий акриловой пластмассой / Н. В. Рожкова, В. А. Лабунец, В. Е. Завадский, А. П. Левицкий // Вісн. стоматології. - 2011. - № 2. - С. 81-83. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Инкубация акриловой пластмассы "Фторакс" со слюной приводит к адсорбции оральных бактерий на пластмассе. В присутствии биологически активных веществ ("Лизомукоид", "Экстравин", зубные эликсиры "Биодент-4" и "Экстравин-Дента") адсорбция микробов снижается, причем в такой последовательности: "Экстравин" >> "Экстравин-Дента" >> "Биодент-4" >> "Лизомукоид".


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.6 с03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Романова Ю. Г. 
Влияние зубного эликсира "Биодент-4" на состояние полости рта у пациентов со съемным протезированием / Ю. Г. Романова, Н. В. Рожкова, Л. Н. Россаханова // Вісн. стоматології. - 2010. - № 1. - С. 46-48. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

У лиц, нуждающихся в дентальном протезировании, в ротовой жидкости в 3 раза снижена концентрация кальция, достоверно увеличен уровень маркеров воспаления (концентрация малонового диальдегида и активность эластазы), в 3,6 раза увеличена активность уреазы и существенно снижена активность лизоцима и каталазы. Полоскание в течение 30 дней полости рта лицами со съемными протезами зубным эликсиром "Биодент-4" устранило явления дисбиоза и воспаления, повысило реминерализующую и антиоксидантную активность ротовой жидкости.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.220.11-5 + Р668.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лабунец В. А. 
Влияние зубного эликсира "Экстравин-Дента" на состояние полости рта у пациентов со съемным протезированием / В. А. Лабунец, Н. В. Рожкова // Вісн. стоматології. - 2010. - № 3. - С. 64-67. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

У пациентов, нуждающихся в протезировании, наблюдается снижение саливации, уровня защитных систем полости рта, развитие дисбиоза и воспаления. После съемного протезирования ежедневные полоскания полости рта зубным эликсиром "Экстравин-Дента", содержащим биологически активные вещества винограда, нормализует состояние полости рта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.62 + Р661.220.11-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лабунец В. А. 
Нерешенные вопросы и общие рекомендации по реформированию зуботехнического производства в Украине / В. А. Лабунец, Р. Н. Ступницкий, А. В. Козлов, В. Ф. Шаблий, А. И. Подабуева, Е. В. Диев, Н. В. Рожкова // Соврем. стоматология. - 2011. - № 1. - С. 134-138. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Отражено общее состояние зуботехнического производства в Украине. Предложены общие рекомендации по реформированию зуботехнического производства по всем основным формам собственности. Для обеспечения качества зуботехнических работ рекомендовано придерживаться стандартов ISO серии 9000.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.6 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рожкова Н. В. 
Сравнительная антидисбиотическая эффективность зубных эликсиров при экспериментальном дисбиозе слизистой полости рта / Н. В. Рожкова, В. А. Лабунец, В. В. Лепский, В. В. Лепский // Вісн. стоматології. - 2011. - № 3. - С. 24-26. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

В эксперименте на крысах при моделировании дисбиоза слизистой полости рта с помощью линкомицина установлено антидисбиотическое действие ряда зубных эликсиров ("Экстравин-Дента", "Биодент-4", "Лизомукоид") и виноградного концентрата "Экстравин". Наиболее эффективными оказались "Экстравин-Дента" и "Лизомукоид".


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.22-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Меских Е. В. 
Применение прожестожеля при диффузных формах мастопатии / Е. В. Меских, Н. И. Рожкова // Здоровье женщины. - 2012. - № 10. - С. 112-114. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Приведено описание диффузных форм мастопатии, рассмотрены симптоматика и патогенез заболевания. Проведена оценка эффективности использования препарата прожестожель при лечении диффузных форм мастопатии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.133.1-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лабунець В. А. 
Виды смещения зубов при вторичных зубочелюстных аномалиях и деформациях у лиц молодого возраста с малыми включенными дефектами зубных рядов / В. А. Лабунець, Т. В. Диева, Е. И. Семенов, В. В. Лепский, В. В. Лепский, Е. В. Диев, Н. В. Рожкова, М. С. Куликов, О. В. Лабунец // Вісн. стоматології. - 2013. - № 2. - С. 62-66. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Приведена анатомо-топографическая характеристика смещенных опорных зубов, деформаций зубного ряда и антогонистов в 106 человек молодого возраста с включенными малыми дефектами зубных рядов и вторичными зубочелюстными деформациями и аномалиями и установлены тенденции их развития. Доказано увеличение интенсивности зубочелюстных аномалий в данной категории больных с возрастом. Установлены виды, частота возникновения смещенных опорных зубов и их частица в общей группе. Определена степень тяжести клинических проявлений смещенных зубов и доказана необходимость обязательного раннего ортопедического лечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р665.621.050

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кушнір В. 
Інноваційність освіти як дидактичний принцип / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна шк.. - 2012. - № 6. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто інноваційність освіти в контексті тенденцій розвитку суспільства. Виокремлено особливості традиційної й інноваційної освіти. Зіставлено можливості традиційного й інноваційного навчання у формуванні та розвитку особистості учня, студента, учителя, викладача. Розкрито сутність інноваційної освіти як дидактичного принципу, що пояснює й обгрунтовує сучасні вимоги до освіти загалом, до створення нової нормативної бази в освіті, її нових стандартів, розвитку особистості учня.

Рассмотрена инновационность образования в контексте тенденций развития общества. Выделены особенности традиционного и инновационного образования. Сравнены возможности традиционного и инновационного обучения в формировании и развитии личности ученика, студента, учителя, преподавателя. Раскрыта сущность инновационного образования как дидактического принципа, объясняющего и обосновывающего современные требования к образованию в целом, к созданию новой нормативной базы в образовании, ее новых стандартов, развитии личности ученика.

Is considered innovative education in the context of trends of social development. The features of traditional and innovative education. Compare the features of traditional and innovative teaching in the formation and development of the individual pupil, student, teacher, teacher. The essence of innovation education as a didactic principle, explain and justify the modern requirements for education in general, to create a new regulatory framework in the education of its new standards, the development of the individual student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кушнір В. 
Пошуки науково-практичних підходів у дослідженні феномену дитячої обдарованості / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна шк.. - 2009. - № 4. - С. 66-69. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На підставі аналізу наукових досліджень з проблеми обдарованості дітей визначено поняття "обдарована дитина" в педагогіці та психології. Розглянуто й охарактеризовано організаційно-педагогічні умови ефективної роботи вчителів з обдарованими учнями. Висвітлено види й форми роботи з обдарованими дітьми на фізико-математичному факультеті Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка, яка здійснюється в рамках проекту "Організація інтенсивної математичної підготовки обдарованих школярів Кіровоградщини". Підкреслено, що зміст практичної роботи з обдарованими дітьми має спиратися на організаційно-педагогічні умови, які базуються на розумінні феномену дитячої обдарованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кушнір В. 
Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 17-22. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Наголошено на необхідності створення математично обдарованим учням можливості знаходити індивідуальні шляхи розв'язування задач, а також застосовувати знання з різних розділів певної математичної дисципліни чи інших дисциплін. Запропоновано модель предмета текстової задачі у вигляді матриці інформації, а процес розв'язування - як процес встановлення логічних зв'язків між клітинами матриці та заповнення порожніх клітин аж до отримання моделі предмета задачі у вигляді рівняння чи системи рівнянь, причому чим вищою є інтеграція знань з різних навчальних дисциплін загалом, тим більш органічною складовою особистості вони стають. Наведено схему видів інтеграції знань. Підкреслено роль емоцій у формуванні творчих здібностей.

Отмечена необходимость создания математически одаренным учащимся возможности находить индивидуальные пути решения задач, а также применять знания по различным разделам определенной математической дисциплины или иных дисциплин. Предложена модель предмета текстовой задачи в виде матрицы информации, а процесс решения - как процесс установления логических связей между клетками матрицы и заполнением пустых клеток вплоть до получения модели предмета задачи в виде уравнения или системы уравнений, причем чем выше интеграция знаний по различным учебным дисциплинам в целом, тем более органичной составляющей личности они становятся. Приведена схема видов интеграции знаний. Подчеркнута роль эмоций в формировании творческих способностей.

Pedagogical conditions of the mathematically gifted students' creative activity development are examined, the contents and features of educational activity of such students are explored.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч426.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Рожкова Н. Н. 
Становлення і розвиток особистості майбутнього вчителя в діяльності / Н. Н. Рожкова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 31-42. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Проаналізовано особливості становлення і розвитку майбутнього вчителя в діяльності, зокрема у процесі викладання, учіння, спілкування як єдиному процесі формування особистості. На основі результатів дослідження закономірностей розвитку властивостей особистості зроблено висновок про те, що вона детермінується зовнішнім середовищем, а з іншого боку - самодетермінується як активна свідома істота. Зауважено, що для становлення особистості студента, зокрема морального, необхідно створювати відповідний оптимальний простір буття, тобто "моральна спрямованість" зовнішніх умов є умовою формування моральних якостей майбутнього вчителя.

Сделан анализ особенностей становления и развития личности будущего учителя в деятельности, в частности, в процессе преподавания, обучения, общения как едином процессе формирования личности. На основе результатов исследования закономерностей развития личности сделан вывод о том, что она детерминируется внешней средой, а с другой стороны - самодетерминируется как активное сознательное существо. Указано, что для развития личности студента, в частности морального, необходимо создавать соответствующее оптимальное пространство бытия, то есть "моральная направленность" внешних условий является условием формирования моральных качеств будущего учителя.

The paper investigates the peculiarities of the formation and development of the prospective teacher's personality in activity; it singles out the factors determining this process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Рожкова Н. 
Формування навичок суб'єкт-суб'єктної та діалогічної взаємодії майбутнього вчителя / Н. Рожкова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 37-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто можливості формування навичок суб'єкт-суб'єктної та діалогічної взаємодії в процесі вивчення навчальних дисциплін за умов об'єктної, суб'єктної та діалогічної парадигм. Зазначено, що перші два методи є репродуктивними, коли діяльність студента є обмеженою, він є об'єктом впливу, а не активним суб'єктом діяльності, тоді як у межах діалогічної парадигми створюється нова "людино-людська" спільність між викладачем і студентами, коли їх досвіди взаємно доповнюють і збагачують один одного, і процес навчання з інформаційно-функціонально-рольового перетворюється на людино-людське спілкування. Наведено етапи формування діалогічного педагогічного середовища.

Рассмотрены возможности формирования навыков субъект-субъектного и диалогического взаимодействия при изучении учебных дисциплин в условиях объектной, субъектной и диалогической парадигм. Отмечено, что первые два метода являются репродуктивными, когда деятельность студента является ограниченной, он является объектом влияния, а не активным субъектом деятельности, тогда как в рамках диалогической парадигмы создается новая "человеко-человеческая" общность между преподавателем и студентами, когда их опыты взаимно дополняют и обогащают друг друга, и процесс обучения из информационно-функционально-ролевого превращается в человеко-человеческое общение. Изложены этапы формирования диалогической педагогической среды.

The possibility of formation of skills of the subject-subject and dialogical interaction in the study of academic disciplines in terms of object, subject and dialogic paradigms. It is noted that the first two methods are reproductive when the activities of students is limited, it is subject to influence, rather than an active subject of work, while in the dialogic paradigm, a new Уhuman-humanФ commonality between teacher and students, when their experiments are mutually complementary and enrich each other, and learning from information-functional role-playing turns into a human-human communication. It is noted that dialogic learning system blurs the clarity and certainty to the roles and functions of teacher and student, there is a semantic-meaningful "extension" of the teaching-scientists communicate that teachers need to disclose the concept of truth not as the only possible УtruthФ as well as antinomical reality as being itself, with those responsible will be new content as Уresponsibility for others.Ф Described stages of dialogic teaching environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рожкова Н. Г. 
Особливості формування моральних якостей особистості майбутнього вчителя / Н. Г. Рожкова // Шлях освіти. - 2008. - № 2. - С. 34-40. - укp.

У контексті розвитку особистості розглянуто формування моральних якостей особистості вчителя у процесі його діяльності. На прикладі певних проблем, які повинні вирішуватися у процесі викладання, навчання та спілкування, проаналізовано формування моральних якостей студентів. Досліджено умови формування даних якостей особистості майбутнього вчителя під час викладання, навчання та спілкування у контексті об'єктної, суб'єктної та діалогічної парадигм міжособистісних впливів. Обгрунтовано пріоритет методів і форм діяльності, що базуються на діалогічній парадигмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кушнір В. 
Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 9-16. - укp.

На підставі аналізу теоретичних і практичних досліджень науковців і вчителів визначено основні характеристики математично обдарованих учнів. Охарактеризовано різні підходи до проблеми формування творчості в особистості учня. Наведено положення щодо процесу вивчення математики, реалізація яких сприятиме розвитку творчості в математично здібних учнів. Розглянуто особливості добору навчальних ситуацій і задач інноваційного змісту, розв'язання яких сприяє формуванню творчості в математично обдарованих учнів. Зроблено висновок про важливість діалогічних стосунків між учителем і учнями та між самими учнями під час розв'язання навчальної ситуації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + В1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лабунец В. А. 
Уровень удовлетворенности лиц молодого возраста в основных видах зубных протезов / В. А. Лабунец, М. С. Куликов, Т. В. Диева, О. В. Лабунец, В. В. Лепский, В. В. Лепский, Н. В. Рожкова // Соврем. стоматология. - 2013. - № 3. - С. 130-132. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Проведено стоматологическое обследование 283-х человек молодого возраста г. Одесса. Установлен крайне низкий уровень их удовлетворенности в основных видах зубных протезов, который составил: по одиночным коронкам - 21,8 %, мостовидным протезам - 10,7 % и штифтовым конструкциям - 24,3 %. Наиболее неудовлетворительное состояние наблюдается в наиболее младшей возрастной группе 15 - 19-ти лет по всем видам протезов. Выявленное состояние связано, прежде всего, со значительным снижением уровня всей лечебно-профилактической помощи данной категории населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.62 + Р11(4УКР)286.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лабунец В. А. 
Распространенность, интенсивность, структура, тенденции развития малых включенных дефектов зубных рядов у лиц молодого возраста и их осложнений / В. А. Лабунец, Т. В. Диева, Е. И. Семенов, Е. В. Диев, М. С. Куликов, В. В. Лепский, В. В. Лепский, Н. В. Рожкова, О. В. Лабунец, В. Ф. Шаблий // Вісн. стоматології. - 2013. - № 1. - С. 93-100. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Проведены и сравнены данные стоматологических осмотров 283 человек молодого возраста в 2012 году и 273 человека - в 1995 году. Наблюдается четкая тенденция увеличения количества лиц данного возраста с малыми включенными дефектами зубных рядов, как в целом, так и по отдельным возрастно-половым группам, со временем, особенно в младших возрастных группах, соответственно в 2,7 и 2,4 раза. Установлена значительная частота возникновения у данной группы населения зубочелюстных аномалий и деформаций - 89,1 %. Доказана практически идентичность показателей распространенности, интенсивности малых включенных дефектов зубных рядов, их осложнений, структуры среди мужчин и женщин в целом и приведены некоторые их особенности в отдельных возрастных группах. Обоснована клиническая и социальная необходимость их раннего ортопедического лечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р665.621.050

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського