Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Роляк А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Роляк А. О. 
Професійна підготовка вчителів у вищих навчальних закладах Данії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. О. Роляк; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз еволюційного функціонування системи підготовки вчителя в Данії. Досліджено суспільно-політичні, організаційно-педагогічні передумови й обгрунтовано періодизацію розвитку демократичної системи професійної підготовки вчителів у ВНЗ Данії. Проаналізовано нормативно-правову базу та висвітлено теоретичні засади та специфіку функціонування сучасної данської системи педагогічної освіти. Досліджено структурні особливості, проаналізовано стратегічні та специфічні цілі та завдання, зміст освітніх програм і сучасні технології інноваційного навчання майбутніх вчителів у ВНЗ Данії. Обгрунтовано гуманістичну сутність данської системи підготовки вільного, автентичного, професійно компетентного вчителя народної школи та розроблено рекомендації щодо втілення прогресивних ідей данського досвіду у вищу педагогічну освіту України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ДАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Роляк А. О. 
Зміст програм професійної підготовки вчителя для данської середньої школи / А. О. Роляк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 2. - С. 133-138. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано зміст сучасних програм підготовки вчителів у системі вищої педагогічної освіти Данії. На підставі вивчення навчальних планів данських коледжів освіти та університетів обгрунтовано та систематизовано особливості і принципи формування змісту професійної підготовки вчителя у ВНЗ педагогічного профілю Данії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ДАН) + Ч489.511.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Роляк А. 
Проблеми впровадження досвіду Данії в систему вищої педагогічної освіти України / А. Роляк // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 73-76. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Систематизовано основні напрями та проблеми втілення датського досвіду підготовки вчителів середніх шкіл у педагогічну освіту України. На основі порівняльного аналізу особливостей систем вищої педагогічної освіти Данії та України обгрунтовано нові підходи та сформульовано рекомендації щодо побудови ефективної моделі професійної підготовки вчителів у ВНЗ педагогічного профілю України. Сформульовано настанови, що сприятимуть підвищенню ефективності підготовки українських вчителів і, як наслідок, забезпечать успішну інтеграцію національної освіти до Європейського освітнього простору. З'ясовано, що загальні перспективи використання досвіду датської системи підготовки вчителя в українському освітньому середовищі включають: ідею лібералізації та гуманізації всіх складових системи підготовки педагогів, перспективу поєднання централізаційних та децентралізаційних процесів в українській системі педагогічної освіти, розробку компетентнісної моделі педагогічної освіти; концепцію вдосконалення багатоступеневої системи неперервної освіти вчителя, систему переходу до проблемних методів підготовки вчителя та тенденцію наближення здобуття педагогічної освіти до наукового ступеня.

Систематизированы основные направления и проблемы воплощения датского опыта подготовки учителей средних школ в педагогическое образование Украины. На основе сравнительного анализа особенностей систем высшего педагогического образования Дании и Украины обоснованы новые подходы и сформулированы рекомендации относительно построения эффективной модели профессиональной подготовки учителей в ВУЗ педагогического профиля Украины. Сформулированы наставления, которые будут способствовать повышению эффективности подготовки украинских учителей и, как следствие, обеспечат успешную интеграцию национального образования в Европейское образовательное пространство. Выяснено, что общие перспективы использования опыта датской системы подготовки учителя в украинской образовательной среде включают идею либерализации и гуманизации всех составляющих системы подготовки педагогов, перспективу сочетания централизационных и децентрализационных процессов в украинской системе педагогического образования, разработку компетентностной модели педагогического образования; концепцию совершенствования многостепенной системы непрерывного образования учителя, систему перехода к проблемным методам подготовки учителя.

Basic directions and problems of embodiment of Danish experience of preparation of teachers of high schools are systematized in pedagogical formation of Ukraine. On the basis of comparative analysis of features of the systems of higher pedagogical education of Denmark and Ukraine new approaches are reasonable and set forth to recommendation in relation to the construction of effective model of professional preparation of teachers in higher educational establishments of pedagogical profile of Ukraine.Discipline, that will assist the increase of efficiency of preparation of the Ukrainian teachers and, as a result, will provide successful integration of national community in European educational space, is set forth. It is found out that the general prospects of the use of experience of the Danish system of preparation of teacher in the Ukrainian educational environment plug: idea of liberalization and humanizing of all constituents of the system of preparation of teachers, prospect of combination of centralization and decentralization processes in the Ukrainian system of pedagogical education, development of competence model of pedagogical education; conception of perfection of the competence system of continuous education of teacher, system of passing to the problem methods of preparation of teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ДАН) + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Роляк А. О. 
Роль і функції вчителя в сучасному освітньому просторі демократичної Данії / А. О. Роляк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 146-150. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено роль вчителя в данському суспільстві, яке розвинуто на демократичних принципах. На основі аналізу міжнародних європейських та національних документів Данії, обгрунтовано основні функції вчителя сучасної данської народної школи та надано сутнісну характеристику їх змінам, відповідно до трансформаційних процесів у європейському освітньому просторі.

Определена роль учителя в современном датском обществе. На основе анализа международных и национальных документов, посвященных педагогическому образованию в Дании, обоснованы основные функции учителя современной датской школы и предложена характеристика их изменениям.

The article deals with the determination of the teachersТ role in the modern Danish Society. On the basis of analysis of the main international and national documents on teacher training, the author formulates distinctive features of the modern teachersТ functions and characterises their transformations according to the European tendencies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ДАН) + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Філологічні дисципліни в закладі вищої освіти: лінгводидактичні аспекти : монографія / А. О. Агейчева, О. О. Барбанюк, І. І. Гуменюк, О. М. Гончарук, Л. І. Громик, В. І. Дуганець, Н. Г. Іванова, О. І. Кунцьо, В. І. Кушнерик, О. М. Максимець, Р. І. Монастирська, М. В. Москаленко, А. В. Поліщук, Н. А. Попель, О. О. Рогульська, І. В. Роженко, А. О. Роляк, Л. С. Сазанова, О. В. Чайковська; ред.: І. І. Гуменюк; Подільський державний університет. - Львів : Liha-Pres, 2023. - 234 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Порушено актуальні проблеми загального мовознавства, сучасної філології, міжкультурної комунікації, прикладної лінгвістики. Розглянуто традиційні та нетрадиційні підходи до різних лінгвістичних і літературознавчих явищ. Висвітлено важливі аспекти викладання української та англійської мов у закладах вищої освіти; проаналізовано освітній простір загалом і віртуальне освітнє середовище зокрема. Апробовано й описано інноваційні методики та техніки викладання мовних дисциплін у сучасному ЗВО з урахуванням вимог часу та провадження освітнього процесу в умовах війни та пандемії COVID-19. Видання засвідчує консолідацію наукових зусиль українських учених, які вивчають особливості відтворення термінів у перекладі, характер мовного контакту та лінгвістичних кодів, специфіку вербалізації певних концептів у різних видах дискурсу, мовленнєві стратегії та тактики новинного інтернет-дискурсу, структуру та семантику мовних одиниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я43 + Ш.р30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО39234 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського