Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Рідкодубська А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Рідкодубська А. А. 
Рольова гра як засіб формування професійних якостей майбутнього соціального педагога / А. А. Рідкодубська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 154-160. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості формування професійних якостей майбутніх соціальних педагогів в умовах сучасної України.

Рассмотрены особенности формирования профессиональных качеств будущих социальных педагогов в условиях современной Украины.

The peculiarities of future social teachersТ professional qualities formation in modern Ukraine are considered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рідкодубська А. А. 
Теоретичні аспекти соціальної адаптації дітей в процесі творчої діяльності у позашкільному закладі / А. А. Рідкодубська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 317-320. - Бібліогр.: 7 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Розкрито особливості соціальної адаптації дітей в процесі творчої діяльності за умов позашкільного закладу. Розкрито теоретичні аспекти навчально-виховного процесу позашкільного закладу з розвитку соціальної адаптації.

Рассмотрены особенности социальной адаптации детей в процессе творческой деятельности в условиях внешкольных учебных заведений.

The article is devoted to a question of disclosure of features of children’s social adaptation in the course of creative activity in the conditions of out-of-school educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рідкодубська А. А. 
Наукові підходи до проблеми професійної мобільності майбутнього фахівця соціальної сфери / А. А. Рідкодубська // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4. - С. 105-107. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено теоретичний аналіз наукових підходів до поняття "професійна мобільність" (ПМ). Виокремлено основні підходи до поняття, що обумовлюють актуальність ПМ працівників соціальної сфери. Проаналізовано сутність професійно-педагогічної мобільності та основні напрями її формування. Розглянуто особливості формування ПМ працівника соціальної сфери та проаналізовано основні етапи її формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рідкодубська А. 
Альтруїзм як педагогічна категорія / А. Рідкодубська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 136-140. - Бібліогр.: с. 140 (7 назв) - укp.

Здійснено аналіз філософських, соціальних та психолого-педагогічних досліджень із проблеми розвитку ідеї альтруїзму. Встановлено, що поява терміну «альтруїзм» пов’язана з дослідженням егоїзму як соціального явища і була вперше запропонована О. Контом, який пояснював цей принцип ідеєю «Живи для інших». Під час розгляду суті особистої якості альтруїзму автором розкривається її визначення та аналізуються підходи різних вчених, пов’язаних із різноманітними акцентами на когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах альтруїзму. У філософії альтруїзм розуміють як категорію етики, що протиставляється егоїзму. У психології проблему альтруїзму вивчали в контексті морального розвитку як цілісну особистісну характеристику. На сьогодні термін «альтруїзм» пояснюють як моральний принцип, який передбачає безкорисливе служіння іншим людям та готовність до самозречення в імʼя їх блага.

Осуществлен анализ философских, социальных и психолого-педагогических исследований по проблеме развития идеи альтруизма. Установлено, что появление термина «альтруизм» связано с исследованием эгоизма как социального явления и было впервые предложено О. Контом, который объяснял этот принцип идеей «Живи для других». Во время рассмотрения сути личных характеристик альтруизма автором раскрываются его определения и анализируются подходы различных ученых, связанных с различными акцентами на когнитивном, мотивационном и поведенческом компонентах альтруизма. В философии альтруизм понимают как категорию этики, которая протиставляется эгоизму. В психологии проблему альтруизма изучали в контексте морального развития как целостную личностную характеристику. На сегодня термин альтруизм объясняют как моральный принцип, который предполагает бескорыстное служение другим людям и готовность к самоотречению во имя их блага.

The article examines the philosophical, social and psychological-pedagogical research on the development the idea of altruism. It is established that the introduction of the term «altruism» is associated with the study of selfishness as a social phenomenon and was first proposed by O. Comt, who explained this principle is the idea of «Live for others». During the consideration of the essence personal characteristics of altruism the author reveals his identify and analyze the approaches of various scientists associated with different emphasis on cognitive, motivational, and behavioral components of altruism.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рідкодубська А. А. 
Синергетичний підхід у підготовці до професійної мобільності майбутніх фахівців / А. А. Рідкодубська // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 1. - С. 93-96. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано процес професійної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери в межах синергетичного підходу. Сучасна наука використовує нову методологію міждисциплінарності, комплексності, системності. Як універсальна основа для підготовки майбутніх працівників соціальної сфери до професійної мобільності виступає синергетичний принцип. Зроблено висновки щодо формування професійної мобільності майбутніх соціальних працівників у межах синергетичного підходу про те, що цей процес є динамічним, системним, який характеризується єдністю цілей, інноваційних технологій за рахунок впровадження патернів нового мислення, які містять у собі нове знання про механізми та процеси самоорганізації та саморозвитку відкритих нелінійних систем. Виділено ряд умов, за реалізації яких є можливою самоорганізація освітніх систем, їх цілеспрямований саморозвиток: відкритість системи, постійний притік інформації з соціуму; відносно колективно узгоджену поведінку суб'єктів освітнього процесу; перехід від нестійкого до стійкого стану; нелінійність, багатоваріантність розвитку, що переконує у необхідності його використання під час підготовки майбутніх працівників соціальної сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4 р31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського