Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Сагач О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Локтєва І. М. 
Концептуальні питання моніторингу епідемічної ситуації з малярією в Україні / І. М. Локтєва, А. М. Зарицький, Є. В. Доброштан, Т. М. Павліковська, О. С. Сагач, С. М. Ніколаєнко, В. І. Кикоть, Г. В. Сопіль // Журн. Акад. мед. наук України. - 2005. - 11, № 4. - С. 817-825. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Ключ. слова: міграція населення, завіз малярії, переносники малярії, ризик передачі, районування території України
Індекс рубрикатора НБУВ: Р194.48-0(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14793 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Сагач О. М. 
Діяльність Центральної адміністративно-територіальної комісії при ВУЦВК із здійснення реформи територіального устрою в УСРР (20-ті рр. XX ст.) : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / О. М. Сагач; НАН України, Ін-т історії України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Висвітлено історію створення та функціонування Центральної адміністративно-територіальної комісії при ВУЦВК у 1920-х рр., а також її роль в територіальному реформуванні УСРР. Охарактеризовано механізми підготовки та здійснення адміністративно-територіальних перетворень у ході роботи, яку проводила Центральна адміністративно-територіальна комісія, проаналізовано організацію та напрями її діяльності. Доведено, що адміністративно-територіальні перетворення мали суперечливий характер і часто зумовлювались політичною кон'юнктурою, а не об'єктивними розрахунками, та базувались на ідеологічних шаблонах і суб'єктивних рішеннях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)612-5 + Х809(4УКР)79-1 + Х2(4УКР)61-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сагач О. М. 
Модернізаційні процеси в українській освіті : навч.-метод. посіб. / О. М. Сагач; Чернігівська обласна державна адміністрація, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського. - Чернігів : SCRIPTORIUM, 2020. - 63 c. - Бібліогр.: с. 60-63 - укp.

У навчально-методичному посібнику розкрито зміст категорії «модернізація освіти», значення модернізаційних процесів, у контексті входження України до європейського освітнього простору. Проаналізовано становлення та функціонування системи неперервної педагогічної освіти у провідних країнах світового співтовариства, концепції та підходи на яких грунтується неперервний професійний розвиток вчителів за кордоном. Розглянуті сутнісно-змістовні основи сучасного феномена «професійна компетентність учителя». Розкриті особливості інноваційного підходу в освітньому процесі: проведено порівняльний аналіз традиційного та інноваційного підходів; висвітлені особливості, зміст, переваги й застосування інноваційних освітніх технологій. Охарактеризовано методику дистанційного навчання. Приділено увагу перевагам та труднощам використання інтерактивних методів навчання, функціям і ролі вчителя в інтерактивному навчанні. Визначено етапи розробки інтерактивної технології навчання. Матеріали посібника пр


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сагач О. М. 
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури засобами інноваційних технологій : навч.-метод. посіб. / О. М. Сагач; "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, національний університет. - Чернігів : SCRIPTORIUM, 2020. - 75 c. - Бібліогр.: с. 72-75 - укp.

У навчально-методичному посібнику розкрито зміст понять «компетентність », «професійна компететність», «компетентніший підхід», «інноваційні технології », актуальність використання інноваційних технологій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури в контексті тих модернізаційних перетворень якими характеризується сьогодні система освіти в Україні. Розкриті особливості інноваційного підходу в освітньому процесі: проведено порівняльний аналіз традиційного та інноваційного підходів; висвітлені особливості, зміст, переваги й застосування інноваційних освітніх технологій. Приділено увагу перевагам та труднощам використання інтерактивних методів навчання. Висвітлено форми і методи інтерактивного навчання. Матеріали посібника призначаються для студентів ЗВО, вчителів закладів


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сагач О. М. 
Теоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. М. Сагач; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 40 c. - укp.

Здійснено теоретико-методичне узагальнення та запропоновано нове вирішення наукової проблеми професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Вперше розроблено й обґрунтовано концепцію професійного зростання учителя у системі неперервної педагогічної освіти, виокремлено етапи цього процесу: етап професійного самовизначення та розвитку під час навчання у ЗВО; етап професійного вдосконалення та професійного зростання під час післядипломної підготовки у процесі підвищення кваліфікації. Це зумовлює реалізацію дослідження на рівні трьох концептів: методологічному, теоретичному, практичному. Запропоновано модель професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти, що містить цільовий, методологічний, змістово-технологічний і результативний блоки. Її мета полягає у визначенні шляхів і виборі засобів для актуалізації цілі неперервного професійного зростання вчителів у процесі навчання та підвищення кваліфікації у ЗВО. У процесі експериментального дослідження науково підтверджено ефективність моделі й організаційно-педагогічних умов професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Окреслено найбільш дієві технології, форми та методи професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449003 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського