Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Садова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Садова І. І. 
Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель - учні" початкової школи : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. І. Садова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі вчитель - учні початкової школи. Проаналізовано проблеми конфліктів. Визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" і "педагогічний конфлікт". Розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце у системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та у процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З'ясовано зв'язок конфліктів у системі вчитель - учні початкової школи з особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів і вчителів. Визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб'єктів навчальної діяльності, яка є провідною у молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліктів у початковій школі, що має прояв як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних і вікових факторів. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі вчитель - учні початкової школи доцільно вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас педагогічною та соціальною ситуацією розвитку. З метою покращання інтерсуб'єктної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Визначено основні напрями корекційної роботи з учнями для підвищення ролі особистісності вчителя як суб'єкта професійної самосвідомості, суб'єкта педагогічного спілкування та суб'єкта самоусвідомлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.430 + Ю984.030.2-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365538 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Садова І. В. 
Сумісні ефекти структури і температури у реакціях арилоксирантів з органічними кислотами : Автореф. дис... канд. хім. наук / І. В. Садова; НАН України. Ін-т фіз.-орган. хімії і вуглехімії ім. Л.М.Литвиненка. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Установлено кількісні закономірності сумісного впливу структурних факторів і температури на кінетику та механізми реакцій розкриття оксиранового циклу арилоксиранів органічними кислотами різної природи з використанням методу перехресного кореляційного аналізу. Сформульовано узагальнення та висновки, розроблено кількісну теорію реакцій оксиранів. Розраховано полілінійні регресійні моделі реактивності систем оксирановий субстрат - кислотний реагент. Знайдено раніше невідомі ізопараметричні перехресні реакційні серії, в яких спостерігаються негативні ефекти сумісно варійованих факторів (структура - структура та структура - температура). Виявлено реакційні серії, в яких сумісні ефекти структури та температури є адитивними внаслідок їх належності до ізоментального типу. Впровадження методу перехресного кореляційного аналізу дало змогу з'ясувати відмінності механізмів реакцій розкриття оксиранового циклу різними за природою кислотами, одержати важливу інформацію щодо структури їх перехідних станів. У реакціях фенілоксирану з бензойними кислотами за присутності галогенідів тетраетиламонію останні швидко перетворюються у відповідні бензоати, які є каталізаторами процесу за нуклеофільним механізмом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г26-271.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Садова І. І. 
Соціально-психологічні проблеми сімей, пов’язані з вихованням дітей з особливими потребами у контексті загальної ситуації в Україні / І. І. Садова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 89-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано соціально-психологічні проблеми, пов’язані з вихованням дитини-інваліда у сім’ї. Розкрито основні підходи до психолого-педагогічного дослідження реабілітації дітей з особливими потребами в Україні. Підсумовано, що спільне навчання дітей-інвалідів зі здоровими однолітками повинно стати пріоритетним у психолого-педагогічній практиці.

Проанализированы социально-психологические проблемы, связанные с воспитанием ребенка-инвалида в семье. Раскрыты основные подходы к психолого-педагогическому исследованию реабилитации детей с особыми потребностями в Украине. Сделан вывод о том, что совместное обучение детей-инвалидов со здоровыми одногодками должно быть приоритетным в психолого-педагогической практике.

The article analyzed the social and psychological problems associated with raising a disabled child in the family, revealed major approaches to psychological and pedagogical studies for rehabilitation of children with special needs in Ukraine and attention on the basic technology of integration of children into society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08 + Ю956-70 + Ю984.030.2-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Садова І. І. 
Особливості інноваційного стилю діяльності педагога в умовах модернізації педагогічної освіти / І. І. Садова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 78-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття "інноваційний стиль діяльності вчителя". Визначено структуру готовності вчителя до інноваційного стилю діяльності: мотиваційний, когнітивний, креативний і рефлексивний компоненти. Виявлено рівні сформованості професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. З'ясовано педагогічні умови ефективного формування інноваційного стилю учителів впродовж їх професійної діяльності. Запропоновано впровадження нових активних методик викладання педагогічних дисциплін у ВНЗ в процесі підготовки вчителів: діалогу, дискусій, ділових ігор, дебатів, моделювання ситуацій.

Раскрыта сущность понятия "инновационный стиль деятельности учителя". Определена структура готовности учителя к инновационному стилю деятельности: мотивационный, когнитивный, креативный, рефлексивный компоненты. Выявлены уровни сформированности профессиональной деятельности будущих учителей начальных классов. Определены педагогические условия эффективного формирования инновационного стиля учителей на протяжении их профессиональной деятельности. Предложено внедрение новых активных методик преподавания педагогических дисциплин в ВУЗ в процессе подготовки учителей: диалога, дискуссий, деловых игр, дебатов, моделирования ситуаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Садова І. 
Засоби формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутнього вчителя початкових класів / І. Садова // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 89-93. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано основні засоби формування індивідуального стилю професійної діяльності у майбутніх вчителів початкових класів та розкрито психологічні умови корекції індивідуального стилю педагога відповідно до вимог ефективної професійно-педагогічної взаємодії. Підсумовано, з позицій особистісного підходу індивідуальний стиль педагогічної діяльності визначено як сукупність стабільних у часі, індивідуально своєрідних способів та прийомів психолого-педагогічної взаємодії, які обумовлено мотиваційно-ціннісними диспозиціями педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Садова І. 
Проблеми удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя у педагогічній теорії / І. Садова // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 80-84. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено аналіз поняття “професійна підготовка майбутнього вчителя”, описано її структуру, розкрито складові змісту професійної підготовки та її мету. Проаналізовано погляди науковців щодо удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів, визначено подальші перспективи вивчення досліджуваної проблеми. Встановлено, що професійна підготовка майбутнього вчителя до організації навчального процесу спеціально не виділяється в структурі його професійно-педагогічної підготовки, а тому вимагає спеціальної розробки. Зазначено, що професійна підготовка повинна ґрунтуватися на етико-гуманістичних законах і принципах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Садова І. 
Професійна підготовка майбутніх учителів до розв'язання складних педагогічних ситуацій / І. Садова // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 70-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійного вирішення складних педагогічних ситуацій. Визначено критерії формування умінь розв’язувати педагогічні задачі та їх показники. Досліджено особливості комунікативної підготовки майбутніх педагогів у контексті розв’язування педагогічних ситуацій. Зроблено висновок, що основний ефект такого навчання виражається у формуванні особистісного ставлення молодих учителів до тих чи інших психолого-педагогічних ідей; зростанні рівня систематичності й осмислення психолого-педагогічних знань, у розвитку в майбутніх вчителів прагнення та навичок.

Проанализированы современные тенденции подготовки будущих учителей начальных классов к профессиональному решению сложных педагогических ситуаций. Определены критерии формирования умений решать педагогические задачи и их показатели. Исследованы особенности коммуникативной подготовки будущих педагогов в контексте решения педагогических ситуаций. Сделан вывод, что основной эффект такого обучения выражается в формировании личностного отношения молодых учителей к тем или иным психолого-педагогическим идеям, росте уровня систематичности и осмысления психолого-педагогический знаний, в развитии у будущих учителей стремлений и навыков.

Analyzed modern trends of training primary school teachers to professional solving difficult teaching situations. Defined criteria for the formation pedagogical skills to solve problems and their indicators. The features of communicative training of future teachers in the context of solving pedagogical situations. Inferred that the main effect of such training resulting in the formation of personal attitudes of young teachers to some psychological and educational iduyam; increase in the level of systematic thinking and psycho-pedagogical knowledge in the development of future teachers' aspirations and skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Садова І. 
Особистісно орієнтований підхід до професійної підготовки сучасного вчителя в умовах модернізації кредитно-модульної системи навчання / І. Садова // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 41-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено особистісно орієнтований підхід у підготовці вчителя початкової школи як чинник удосконалення кредитно-модульної системи навчання. Визначено вплив особистісно орієнтованих технологій на розвиток потенціалу студента під час вивчення дисципліни “Теорія виховання”. Деталізовано методологічні аспекти педагогічних технологій, наведено проблемно-пошукові та творчі методи організації навчальної взаємодії викладача та студента.

Исследованы личностно ориентированный подход в подготовке учителя начальной школы как фактор совершенствования кредитно-модульной системы обучения. Определено влияние личностно ориентированных технологий на развитие потенциала студента при изучении дисциплины "Теория воспитания". Рассмотрены методологические аспекты педагогических инноваций, проблемно-поисковые и творческие методы организации учебного взаимодействия преподавателя и студента.

Studied personality oriented approach in training primary school teachers as a factor in improving the credit-module system. The influence of personality oriented technologies on the development potential of students in the study of discipline "Theory of education". Posted in the center of the problem-search technology and creative methods of learning teacher and student interaction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Баєв В. Т. 
Ретроспективний аналіз смертних випадків у відділенні щелепно-лицьової хірургії Миколаївської обласної клінічної лікарні з 2006 по 2019 рр. / В. Т. Баєв, Н. В. Баєва, О. Є. Дикса, К. В. Голуб, М. С. Гречка, В. Г. Зінкевич, Ю. А. Диченко, О. О. Збарах, І. Ю. Садова // Вісн. стоматології. - 2020. - 37, № 3. - С. 80-84. - укp.

Описано випадки захворювань щелепно-лицевої області з летальним кінцем. Запропоновано приклади ведення хворих з подальшим летальним кінцем, розбір причин нижчевказаних смертей. Це дозволить визначити основні причини, що призвели до біологічної смерті хворих відділення щелепно-лицевої хірургії та хірургічної стоматології Миколаївської обласної клінічної лікарні. З усіх наведених померлих хворих відділення щелепно-лицьової хірургії основною причиною смерті була серцево-судинна та дихальна недостатність різної етіології. В основному, у померлих хворих була фонова патологія тяжкого ступеня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р665.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського