Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Садовець О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Садовець О. В. 
Особливості професійного розвитку вчителів середніх шкіл в об'єднаннях працівників освіти США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Садовець; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2011. - 22 c. - укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування професійного розвитку вчителів у сучасній психолого-педагогічній науці, визначено актуальність і ступінь дослідженості проблеми. Розкрито підходи до вивчення та трактування професійного розвитку. Проаналізовано зміст, види та форми досліджуваного процесу у США, визначено умови його ефективної реалізації. Охарактеризовано професійний розвиток учителів середніх шкіл у різних видах об'єднань працівників освіти США (професійних спілках і освітніх асоціаціях), з'ясовано стратегії й особливості цього процесу. Проведено порівняльно-педагогічний аналіз професійного розвитку вчителів в об'єднаннях працівників освіти США й України. Обгрунтовано необхідність вивчення та запозичення позитивного американського досвіду в український освітній простір. Наведено рекомендації щодо оптимізації професійного розвитку вчителів в об'єднаннях працівників освіти України на основі адаптації прогресивних ідей і досвіду США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424 е(7СПО) л5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Садовець О. В. 
Робота національної асоціації учителів США з професійної підготовки учителів середніх класів / О. В. Садовець // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 140-145. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено програму професійної підготовки учителів середніх класів, розроблену національною асоціацією учителів середніх класів США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ч489.511.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Садовець О. В. 
Формування готовності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл до здобуття професійної освіти у вищих навчальних закладах / О. В. Садовець // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 277-281. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто актуальне питання формування належного рівня готовності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл до вступу та успішного навчання у закладах професійної освіти. Проаналізовано можливі заходи на рівні органів освіти та адміністрацій шкіл щодо поліпшення рівня такої готовності. Визначено роль системи навчальних предметів у цьому процесі та окреслено кроки щодо їх удосконалення; подано алгоритм складання стимулювальних навчальних програм для учнів старших класів. Проаналізовано позитивний зарубіжний досвід щодо заповнення прогалин навчальної успішності учнів старших класів.

Рассмотрен актуальный вопрос формирования надлежащего уровня готовности учеников старших классов общеобразовательных школ к вступлению и успешному обучению в заведениях профессионального образования. Проанализированы возможные меры на уровне органов образования и администрации школ относительно улучшения уровня такой готовности. Определена роль системы учебных предметов в этом процессе и очерчены шаги относительно их усовершенствования; предложен алгоритм составления учебных программ для учеников старших классов. Проанализирован позитивный зарубежный опыт относительно заполнения пробелов учебной успеваемости учеников старших классов.

An urgent problem of forming an adequate level of high school students’ preparedness to entering and successful studying at higher education establishments has been highlighted in the article. Possible measures on the level of national and local education authorities as well as school administrations concerning the improvement of such preparedness level have been analyzed. The role of curricula system in this process has been defined; steps concerning their improvement have been outlined; algorithm of composing curricula for high school students has been presented. Positive foreign experience of filling in the achievements gaps of high school students has been analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського