Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сапронова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Ткаченко В. П. 
Путевое фрикционное сопротивление движению рельсовых экипажей / В. П. Ткаченко, С. Ю. Сапронова; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1999. - 26 c. - Библиогр.: 45 назв. - рус.

Работа посвящена исследованию одной из основных эксплуатационных характеристик железнодорожного подвижного состава - сопротивления движению. Рассмотрена малоизученная составляющая полного сопротивления движению рельсовых экипажей - путевое фрикционное сопротивление. Показаны возможности расчета и прогнозирования этого сопротивления для проектирующихся экипажей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ткаченко В. П. 
Увеличение ресурса бандажей колесных пар локомотивов (метрологический аспект) / В. П. Ткаченко, С. Ю. Сапронова, Д. М. Диденко, А. Н. Воронько // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 6. - С. 37-39. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

На основании анализа методики контроля геометрических параметров профилей колес в эксплуатации предложен метод повышения ресурса бандажей локомотивов за счет изменения нормативных геометрических параметров метрологического контроля профиля гребня.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ткаченко В. П. 
До оптимізації системи нормативно-допускових параметрів зносу гребенів бандажів локомотивів / В. П. Ткаченко, С. Ю. Сапронова, О. М. Воронько, Г. В. Логвінов, О. М. Гончаров // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 1. - С. 46-49. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Сапронова С. Ю. 
Розрахунок характеристик поперечних коливань залізничних екіпажів з урахуванням двоточкового контактування коліс із рейками : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07 / С. Ю. Сапронова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

Удосконалено математичну модель двоточкового фрикційного контакту колеса з рейкою з урахуванням перерозподілу параметрів контактування між контактами та координат контактів. Запропоновано віджаття рейкової нитки використовувати як позиційний аргумент під час проведення розрахунку перерозподілу параметрів контактування між контактами. Задовільна збіжність теоретичних розрахункових характеристик горизонтальної динаміки та результатів випробувань дизель-поїзда ДЕЛ01 дає підставу вважати розроблену математичну модель взаємодії колісних пар і колії адекватною та робить можливим її застосування для порівняльної оцінки рівня характеристик горизонтальної динаміки під час руху екіпажу в режимах вибігу, тяги та гальмування. Проведено теоретичне порівняння можливостей високошвидкісного руху поїздів ДПЛ1, ДПЛ2 та ДЕЛ01. Обгрунтовано шляхи покращання характеристик горизонтальної поперечної динаміки дизель-поїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-015.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сапронова С. Ю. 
Оптимізація профілів бандажів коліс локомотивів = Optimization of Locomotive Wheels Tyre Profiles : монографія / С. Ю. Сапронова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 169 c. - Бібліогр.: с. 151-169. - укp.

Увагу приділено оптимізації відновлюваних профілів поверхонь кочення бандажів локомотивів на основі обгрунтування допускових параметрів зносу та параметрів відновлюваних профілів бандажів. Досліджено залежність між ремонтними пробігами колісних пар і допусковими параметрами зносу поверхонь кочення коліс локомотивів. Проаналізовано етапи експлуатаційного життєвого циклу бандажів. Визначено вплив параметрів зносу поверхонь кочення коліс на динамічні характеристики та показники руху локомотивів. Доведено, що скорочення експлуатаційного життєвого циклу колісних пар має місце не через підвищення інтенсивності підрізу гребенів коліс локомотивів, причину якого безрезультатно шукають вже 20 років, а через збільшення технологічного зносу під час обточування бандажів. Показано, що допускові параметри профілів бандажів, а саме мінімально-допустимі значення товщини та параметра крутості гребеня, суттєво впливають на пробіг колісних пар між обточками бандажів, сумарну кількість обточок за експлуатаційний життєвий цикл, експлуатаційний і технологічний знос бандажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сапронова С. Ю. 
Наукові основи формоутворення та оптимізація ремонтних профілів коліс локомотивів протягом експлуатаційного життєвого циклу : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.07 / С. Ю. Сапронова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 40 с. - укp.

Висвітлено створення наукових основ формоутворення та оптимізації ремонтних профілів коліс локомотивів для збільшення експлуатаційного життєвого циклу, а також зменшення витрат на утримання, ремонт і заміну бандажів колісних пар локомотивів. Обгрунтовано взаємозв'язок і одержано нові залежності характеристик стійкості руху від параметрів зносу гребенів коліс локомотивів, елементів стрілочного переводу і швидкості руху. Розроблено математичну модель руху локомотива в прямих і кривих ділянках колії, а також стрілочних переводах. Отримано критерій безпечного наїзду на вістря гостряка стрілочного переводу. Визначено залежності коефіцієнта запасу стійкості за сходом з рейок в стрілочному переводі від параметра крутості гребеня і швидкості руху. Запропоновано графоаналітичний метод моделювання формоутворення зношених профілів коліс і рейок, який дозволяє на основі нових профілів прогнозувати можливі зношені профілі поверхонь кочення за заданих кінцевих параметрів зносу. Обгрунтовано новий підхід до вибору ремонтних профілів коліс локомотивів, заснований на оптимізації за мінімумом питомих експлуатаційних витрат на одиницю життєвого циклу бандажів. Розроблено новий метод відновлення поверхонь кочення бандажів. Представлено розробку автоматизованої системи моніторингу зносу гребенів бандажів колісних пар локомотивів із використанням комп'ютерних технологій для одержання ремонтних профілів коліс локомотивів, розрахунку, вибірки, редагування, збереження і передачі інформації про знос поверхонь кочення коліс. Отримано техніко-економічний ефект, який призводить до зменшення витрат на утримання, ремонт і заміну бандажів колісних пар локомотивів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фомин А. В. 
Экспериментальное подтверждение теории внедрения стыкованного исполнения хребтовой балки вагонов-окатышевозов / А. В. Фомин, И. И. Кульбовский, Е. Л. Сорочинская, С. Ю. Сапронова, О. В. Бамбура // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 5/1. - С. 11-18. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Приведены результаты и особенности проведенных теоретических и экспериментальных исследований по внедрению стыкованного исполнения хребтовой балки вагонов-окатышевозов. Практическая реализация предложенных решений позволяет снизить себестоимость изготовления таких вагонов на 10 %. Полученные результаты полностью подтверждают конструктивную эффективность стыкованного исполнения хребтовой балки вагонов-окатышевозов на протяжении установленного пятнадцатилетнего срока их службы.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ткаченко В. П. 
Дослідження опору руху залізничних екіпажів, пов'язаного із спрямуванням колісних пар рейковою колією / В. П. Ткаченко, С. Ю. Сапронова, І. І. Кульбовський, О. В. Фомін // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 5/7. - С. 65-72. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проаналізовано новий напрямок енергозбереження на залізничному транспорті, заснованого на зменшенні складової опору руху, пов'язаної з втратами потужності на спрямування екіпажів рейкової колією. На підставі математичного моделювання руху вантажного напіввагона уточнено залежність опору руху в кривій від швидкості. Одержано залежності питомого опору руху в кривій від параметрів колії та ходової частини екіпажу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007 + О22-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського