Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Семиченко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Семиченко В. А. 
Концептуальні основи підвищення адаптаційних можливостей спеціалістів у галузі туристської діяльності / В. А. Семиченко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 21-24. - укp.

Розкрито питання сутності процесу адаптації, його особливостей у процесі підготовки фахівців для сфери туризму. Досліджено концептуальні засади підвищення адаптаційних можливостей у галузі туристської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1р

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Семиченко В. А. 
Психические состояния : Модул. курс (лекции, практ. занятия, задания для самостоят. работы) для преподавателей и студентов / В. А. Семиченко. - К. : Магістр-S, 1998. - 207 c. - (Психология). - Библиогр.: с. 205-206 - рус.

Пособие является частью общего курса психологии. Раскрыты сущность и природа таких видов психических состояний, как стресс, фрустрация, аффект, психогении, гипноз, а также патологического состояния сознания. Приведены методики, тесты, задания и упражнения для выявления особенностей психического состояния человека, предложены средства для его оптимизации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935 я7 + Р64-32 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семиченко В. А. 
Психология общения : Модул. курс (лекции, практ. занятия, задания для самостоят. работы) для преподавателей и студентов / В. А. Семиченко. - 2-е вид. - К. : Магістр-S, 1998. - 152 c. - (Психология). - укp.

Представлена часть единой технологической системы преподавания и изучения общего курса психологии. Раскрыты сущность, структура, виды, функции и значение общения в жизни человека. Включены общие теоретические положения по проблеме, набор тестов, заданий, методик, упражнений, тренингов для проверки способности людей к полноценному общению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Семиченко В. А. 
Психология эмоций : Модул. курс (лекции, практ. занятия, задания для самостоят. работы) для преп. и студ. / В. А. Семиченко. - К. : Магістр-S, 1999. - 127 c. - рус.

Розглянуті питання, пов'язані з емоційним життям людини: види, функції, значення емоцій, їх вплив на навчання і працю. Наведено тести, методики, завдання та вправи, що допомагають краще зрозуміти і розвинути індивідуальні особливості емоційної сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю934.21 я73

Шифр НБУВ: ВА589119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Семиченко В. А. 
Психологія та педагогіка сімейного спілкування / В. А. Семиченко, В. С. Заслуженюк; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Веселка, 1998. - 212 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - укp.

Розглядається роль родини в житті дитини, специфіка спілкування, розподіл влади та стилі спілкування в родині, а також вплив спілкування на життя людини, описуються його різновиди та механізми. Аналізуються причини дефектів спілкування, які полягають у порушеннях, що закладаються на рівні загальних життєвих концепцій, виникають через однобічність у спілкуванні, зумовлюються орієнтацією на обмежені результати, виникають внаслідок впливу минулих обставин на ситуацію спілкування та внаслідок різних індивідуальних особливостей тих, хто спілкується. Розповідається про мистецтво взаєморозуміння, педагогічну майстерність батьків та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч49 я7 + Ю956-994 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зязюн І. А. 
Педагогічна майстерність : Підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл. / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос, О. Г. Мирошник, В. А. Семиченко; ред.: Зязюн. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К. : Вища шк., 2004. - 422 c. - укp.

Розглянуто сутність, природу і складники педагогічної майстерності, розкрито шляхи опанування її секретами. Охарактеризовано систему особистісно зорієнтованого навчання майбутнього вчителя, що становить оригінальну технологію формування готовності майбутнього педагога до професійного самовдосконалення й саморозвитку, а через нього - до продуктивної педагогічної діяльності.

Рассмотрены сущность, природа и составные части педагогического мастерства, раскрыты пути овладения его секретами. Охарактеризована система личностно ориентированного обучения будущего учителя, что представляет оригинальную технологию формирования готовности будущего педагога к профессиональному самоусовершенствованию и саморазвитию, а через него - к продуктивной педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Семиченко В. А. 
Психологія педагогічної діяльності : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / В. А. Семиченко. - К. : Вища школа, 2004. - 336 c. - укp.

Визначено суб'єктивні та об'єктивні передумови педагогічної діяльності (ПД). Розглянуто проблеми адаптації молодого вчителя до педагогічного та учнівського колективів, а також гуманізації в ПД. Висвітлено рольові, міжособистісні та внутрішні конфлікти в його діяльності. Наведено теоретичну модель структури ПД.

Определены объективные и субъективные предпосылки педагогической деятельности (ПД). Рассмотрены проблемы адаптации молодого учителя к педагогическому и ученическому коллективам, а также гуманизации в ПД. Освещены ролевые, межличностные и внутренние конфликты в его деятельности. Приведена теоретическая модель структуры ПД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю940.91 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Семиченко В. А. 
Психология деятельности : Модул. курс (лекции, практ. занятия, задания для самостоят. работы) для преподавателей и студ. / В. А. Семиченко. - К. : Изд. Эшке А.Н., 2002. - 247 c. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Раскрыты сущность и специфика деятельностного подхода как методологического принципа психологических исследований. Описаны виды деятельности. Освещены особенности педагогической деятельности. Рассмотрен индивидуальный стиль педагогической деятельности. Приведены методики, тесты, задания и упражнения, а также изложены научные и практические аспекты системы человек - деятельность. Представлены образцы комплексных методологических программ по проблеме деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1я73

Шифр НБУВ: ВА625503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Семиченко В. А. 
Психология личности : Модул. курс (лекции, практ. занятия, задания для самостоят. работы) для преподавателей и студ. / В. А. Семиченко. - К. : "Магістр-S", 2001. - 427 c. - Библиогр.: с. 423-425 - рус.

Освещены вопросы психологии личности, затрагивающие сложнейшие интегративные процессы индивидуальной и социальной жизни человека. Раскрыты подходы к рассмотрению феномена личности на системно-структурном, системно-функциональном, системно-генетическом уровнях. Приведены методики, тесты, задания, упражнения для выявления локальных личностных аспектов и интегральных явлений, даны образцы программ личностного развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937я73-2

Шифр НБУВ: ВА614932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Семиченко В. А. 
Психологічна структура педагогічної діяльності : Навч. посіб. Ч. 1 / В. А. Семиченко, В. С. Заслуженюк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 217 c. - Библиогр.: с. 214-216 - укp.

Визначено об'єктивні та суб'єктивні передумови педагогічної діяльності (ПД), розкрито зміст її поняття. Проаналізовано особливості адаптації молодого вчителя до педагогічного та учнівського колективів. Висвітлено проблеми гуманізму в ПД, реалізації диференційованого підходу, педагогічного оцінювання, різноспрямованих тенденцій розвитку ПД, а також співвідношення індивідуальності вчителя, учнів та класу.

Определены объективные и субъективные предпосылки педагогической деятельности (ПД), раскрыто содержание ее понятия. Проанализированы особенности адаптации молодого учителя к педагогическому и ученическому коллективам. Освещены проблемы гуманизма в ПД, реализации дифференцированного подхода, педагогического оценивания результатов деятельности, разнонаправленных тенденций развития ПД, а также соотношения индивидуальности учителя, учеников и класса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю940.91я73 + Ю959.0я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345756/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Семиченко В. А. 
Психологічна структура педагогічної діяльності : Навч. посіб. Ч. 2 / В. А. Семиченко, В. С. Заслуженюк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 231 c. - укp.

Висвітлено проблеми становлення молодих учителів у процесі професійної підготовки в закладах освіти та на початку самостійної педагогічної діяльності (ПД). Визначено психологічні чинники вибору професії студентами вищих педагогічних навчальних закладів. Проаналізовано особливості зовнішніх і внутрішніх конфліктів, які мають прояв у діяльності вчителя. Розглянуто педагогічну ситуацію як об'єкт системного підходу, а також педагогічну дію як структурний компонент діяльності. Наведено теоретичну модель структури ПД. Охарактеризовано процес коригування в ПД.

Освещены проблемы становления молодых учителей в процессе профессиональной подготоки в заведениях образования и в начале самостоятельной педагогической деятельности (ПД). Определены психологические факторы выбора профессии студентами высших педагогических учебных заведений. Проанализированы особенности внутренних и внешних конфликтов, проявляющихся в деятельности учителя. Рассмотрены педагогическая ситуация как объект системного подхода, а также педагогическое действие как структурный компонент деятельности. Приведена теоретическая модель структуры ПД. Охарактеризован процесс корректировки в ПД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю940.91я73 + Ю959.0я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345756/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Семиченко В. А. 
Психология направленности : Учеб.-метод. пособие / В. А. Семиченко, А. М. Галус; Центр. ин-т последиплом. пед. образования, Хмельниц. гуманит. пед. ин-т, Регион. лаб. соц.-пед. пробл. адапт. студ. к условиям обучения в высш. учеб. заведении. - Хмельниц., 2003. - 521 c. - Библиогр.: 19 назв. - рус.

Рассмотрены психологические явления, возникающие в процессе направленности личности. Освещены общие проблемы детерминации активности, научные подходы к психологии направленности личности. Описаны особенности проявления направленности и ее структурных элементов в учебной и профессиональной деятельности, методики исследования различных аспектов психологии направленности личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23я73

Шифр НБУВ: ВА645169 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зязюн І. А. 
Педагогічна майстерність : підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос, О. Г. Мирошник, В. А. Семиченко; Акад. пед. майстерності. - 3-тє вид., доповн. і переробл. - К. : СПД Богданова А. М., 2008. - 376 c. - укp.

Визначено сутність і природу педагогічної майстерності вчителя, охарактеризовано її складові та запропоновано засоби формування й удосконалення. Розкрито функції мовлення вчителя у взаємодії з учнями, обгрунтовано умови підвищення ефективності його впливу. Проаналізовано педагогічні, психологічні й естетичні аспекти театрального мистецтва, розкрито можливості його творчого використання у навчально-виховному процесі. Виявлено спільні та відмінні риси педагогічної та акторської дії. Розглянуто особливості, функції та види педагогічного спілкування, описано різні способи комунікативного впливу (переконування, навіювання). Проаналізовано типові конфліктні ситуації у педагогічній взаємодії та запропоновано способи їх вирішення. Розглянуто структуру, стилі, перцептивні аспекти педагогічного спілкування. Розроблено технології організації педагогічної взаємодії у процесах індивідуальної бесіди та навчання.

Определены сущность и природа педагогического мастерства учителя, охарактеризованы ее составляющие и разработаны средства формирования и совершенствования. Раскрыты функции речи учителя во взаимодействии с учениками, обоснованы условия повышения эффективности его влияния. Проанализированы педагогические, психологические и эстетические аспекты театрального искусства, раскрыты возможности его творческого использования в учебно-воспитательном процессе. Выявлены общие и отличительные черты педагогического и актерского действия. Рассмотрены особенности, функции и виды педагогического общения, описаны различные способы коммуникативного влияния (убеждение, внушение). Проанализированы типичные конфликтные ситуации в педагогическом взаимодействии и даны способы их решения. Описаны структура, стили, перцептивные аспекты педагогического общения. Разработаны технологии организации педагогического взаимодействия в процессах индивидуальной беседы и обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Простір арт-терапії : зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: В. А. Семиченко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 160 с. - рус.

Розглянуто питання використання арт-технологій в сімейній психотерапії, маргінальної естетики арт-терапії, геополітичної арт-феноменології особистості. Викладено пластико-когнітивний підхід у тілесній арт-терапії. Розкрито концептуальні основи практики йоги. Проаналізовано арт-терапію як метод розвитку мотивації до творчої праці у профорієнтаційній роботі з учнями, народну казкотерапію як засіб творчої самореалізації дітей з вадами мовлення. Описано метод "Мандала" як індикатор змін в процесі музично-корекційних занять з розумово відсталими дітьми. Визначено естетотерапію як інноваційну педагогічну технологію.

Рассмотрены вопросы использования арт-технологий в семейной психотерапии, маргинальной эстетики арт-терапии, геополитической арт-феноменологии личности. Изложен пластико-когнитивный подход в телесной арт-терапии. Раскрыты концептуальные основы практики йоги. Проанализированы арт-терапия как метод развития мотивации к творческому труду в профориентационной работе с учениками, народная сказкотерапия как средство творческой самореализации детей с дефектами речи. Описан метод "Мандала" как индикатор изменений в процессе музыкально-коррекционных занятий с умственно отсталыми детьми. Определена эстетотерапия как инновационная педагогическая технология.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-82с.я43 + Ю949.2с.я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Простір арт-терапії : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: В. А. Семиченко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 162 с. - рус.

Розкрито сутність арт-терапії як специфічного виду психотерапевтичного діяння, проаналізовано сучасний досвід розвитку арт-терапевтичної практики та властивого арт-терапії бачення людини та світу. Висвітлено перспективи практичного застосування в психології мистецтва й арт-терапії. Визначено арт-терапевтичні технології в соціально-психологічному тренінгу як засіб формування етносоціальних уявлень. Розглянуто питання поєднання методу міфодрами та технік арт-терапії у психотерапевтичній практиці.

Раскрыта сущность арт-терапии как специфического вида психотерапевтического деяния, проанализирован современный опыт развития арт-терапевтической практики и свойственного арт-терапии видения человека и мира. Освещены перспективы практического применения в психологии искусства и арт-терапии. Определены арт-терапевтические технологии в социально-психологическом тренинге как средство формирования этносоциальных представлений. Рассмотрены вопросы совмещения метода мифодрамы и техник арт-терапии в психотерапевтической практике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р357 я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Семиченко В. А. 
Психология: Темперамент : Навч. вид. / В. А. Семиченко. - К. : Вид. О.М.Ешке, 2006. - 200 c. - рус.

Рассмотрена проблема темперамента как одной из первейших в онтогенезе детерминант индивидуальных человеческих отличий. Раскрыт генезис взглядов на типологические особенности человека в истории психологии. Рассмотрены различные типы темпераментов, показано влияние фундаментальных свойств нервных процессов на их формирование. Определены базовые принципы анализа психических особенностей человека. Описаны проявления темперамента в учебной и трудовой деятельности. Приведены методика, тесты, упражнения, задания для самостоятельной работы, которые позволяют углубить теоретические знания и усвоить практические приемы диагностирования индивидуальных особенностей человека. Разработана программа по корректировке проявлений темперамента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.25 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Семиченко В.  
Гендерні особливості самосприйняття студентів у контексті соціально-психологічних суспільних відносин / В. Семиченко // Соц. психологія. - 2009. - № 2. - С. 143-151. - укp.

Розглянуто особливості сприйняття молодими людьми самих себе як носіїв певних соціальних відносин, вплив на формування особистісної ідентичності соціально-політичних подій у країні, ступінь інтеріоризації соціальних норм, цінностей, зразків, декларованих сучасним суспільством, готовність дотримуватися вимог і нормативів поведінки, які висуває держава.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Семиченко В. А. 
Вариативность мышления студентов как предмет научного исследования и практического воздействия : метод. пособие / В. А. Семиченко, Э. Н. Кудусова. - Симф. : ДИАЙПИ, 2013. - 114 c. - Библиогр.: с. 89-114 - рус.

Изучены теоретические подходы к проблеме мышления в психологии. Исследованы методики, используемые при выявлении вариативности мышления в психологических исследованиях. Проанализированы индивидуальные и групповые тенденции проявления вариативности мышления у студентов разных специальностей. Рассмотрены результаты реализации программы формирования вариативности мышления студентов в процессе изучения психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.6я73 + Ю951.71я73

Шифр НБУВ: ВА775964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Олійник В. 
Наукові засади розроблення прогностичної моделі розвитку післядипломної освіти в Україні / В. Олійник, В. Семиченко, Л. Пуховська, Л. Даниленко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 18-23. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості моделі розвитку післядипломної педагогічної освіти (ППО). Сформульовано мету й завдання системи ППО. Проаналізовано складові компоненти моделі, характеристики традиційної та інноваційної систем ППО. Доведено, що ППО за її статусом випереджального чинника підготовки фахівців до якісних змін у суспільному розвитку може відбутися тільки за умов розробки та впровадження прогностичної моделі навчання дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Семиченко В. 
Особенности работы Центрального института последипломного педагогического образования АПН Украины с молодыми учеными / В. Семиченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 57-60. - рус.

Досліджено зміст і напрями наукової діяльності обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти (ППО) з метою виявлення та упорядкування загальних тенденцій. Проаналізовано умови якості складових компонентів ППО. Розглянуто й охарактеризовано стан наукової роботи в царині ППО. Констатовано, що лише органічне поєднання науки та практики може забезпечити системі ППО подальший розвиток.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського