Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Ситняківська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Ситняківська С. М. 
Реміснича освіта в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) : монографія / С. М. Ситняківська; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 170 c. - укp.

Розкрито історико-педагогічний аспект розвитку ремісничої освіти (РО) в Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Розглянуто проблему РО як наукового феномену, навчання ремеслам як чинник соціального захисту дітей і молоді в Україні, РО як наукову проблему у класичних європейських педагогічних теоріях. Встановлено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів-науковців у розробку теоретичних засад розвитку РО. Проаналізовано діяльність ремісничих навчальних закладів в Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст., показано їх місце у системі освіти України у даний період.

Раскрыт историко-педагогический аспект развития ремесленного образования (РО) в Украине во второй половине ХІХ - начале ХХ вв. Рассмотрены проблема РО как научный феномен, обучение ремеслам как фактор социальной защиты детей и молодежи в Украине, РО как научная проблема в классических европейских педагогических теориях. Определен вклад отечественных и зарубежных педагогов-ученых в разработку теоретических основ развития РО. Проанализирована деятельность ремесленных учебных заведений в Украине во второй половине ХІХ - начале ХХ вв., показано их место в системе образования Украины в данный период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ситняківська С. М. 
Актуальні проблеми соціальної педагогіки = Topical issues of social pedagogics : навч.-метод. посіб. / С. М. Ситняківська, Н. А. Сейко; МОНМС України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 165 c. - укp. - англ.

Наведено навчальний матеріал з актуальних питань соціальної педагогіки (українською та англійською мовами), побудований на засадах білінгвізму. Висвітлено проблеми розвитку нормативно-правового забезпечення соціально-педагогічної діяльності та соціального захисту в Україні. Розглянуто основні проблеми, що виникають у процесі роботи соціального педагога та фахівця соціальної сфери. Охарактеризовано методи соціально-педагогічної діагностики. Розкрито проблеми підготовки соціальних педагогів. Подано українсько-англійський словник соціально-педагогічної термінології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ситняківська С. М. 
Реміснича освіта в Україні (друга половина XIX - початок XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. М. Ситняківська; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено проблему ремісничої освіти як наукового феномена, доведено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів-науковців у розробку теоретичних засад розвитку ремісничої освіти. Розкрито загальні характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів в Україні у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., визначено місце ремісничих навчальних закладів у системі освіти. Проаналізовано змістові характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів в Україні. Проаналізовано організацію навчального процесу та соціально-побутової сфери учнів в ремісничих навчальних закладах, вивчено зміст навчання у системі ремісничої освіти, виявлено роль ремісничих навчальних закладів у соціальному захисті неблагополучних груп дітей. Ремісничу освіту визначено як окремий феномен загальної системи освіти в Україні в даний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ситняківська С. 
Реміснича освіта в Україні (друга половина XIX - початок XX століття): історіографія питання / С. Ситняківська // Іст.-пед. альм.. - 2010. - Вип. 1. - С. 81-87. - Бібліогр.: 63 назв. - укp.

Розглянуто місце та роль ремісничої освіти як професійно-технічного напрямку освітньої системи другої половини XIX - початку XX ст. у роботах істориків і педагогів дореволюційного та сучасного періоду. Подано узагальнення історіографічних надбань досліджуваної проблеми. Зазначено, що проаналізовані наукові джерела, надають достатній статистичний та фактологічний матеріал для формулювання належних висновків щодо становлення та розвитку ремісничої освіти в Україні XIX - початку XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)52 + М78 р(4УКР) г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хливнюк М. 
Педагогічні умови активізації професійного навчання фахівців високотехнологічних спеціальностей / М. Хливнюк, С. Ситняківська // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 385-389. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти організації професійної підготовки фахівців високотехнологічних спеціальностей. Виявлено ступінь розробленості проблеми активних методів навчання у ВНЗ, а також у педагогічній теорії та практиці в цілому. Узагальнено систему активних методів навчання і розглянуто умови її ефективної реалізації у професійній підготовці фахівців високотехнологічних спеціальностей.

Проанализированы психолого-педагогические аспекты организации профессиональной подготовки специалистов высокотехнологичных специальностей. Выявлена степень разработанности проблемы активных методов обучения в ВУЗ, а также в педагогической теории и практике в целом. Обобщена система активных методов обучения и рассмотрены условия ее эффективной реализации в профессиональной подготовке специалистов высокотехнологичных специальностей.

The psychological and pedagogical aspects of the organization of professional training of highly-technological specializations are analyzed. The degree of the development of the problem of active methods of training in the higher school, as well as inthe pedagogical theory and in practice as a whole is revealed. The system of active methods of training is generalized conditions for its effective realization in the professional training of highly-technological specializations is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ситняківська С. М. 
Реміснича освіта в класичних європейських педагогічних теоріях XVIII - XIX ст. / С. М. Ситняківська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 163-167. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто місце та роль ремісничої освіти як професійно-технічного напрямку освітньої системи XVIII - XIX ст. у європейських педагогічних теоріях. Особливу увагу приділено вивченню ремісничої освіти дітей та молоді в педагогічній теорії Дж. Локка, Ж.-Ж. Руссо, Й.Г. Песталоцці.

Рассмотрены место и роль ремесленного образования как профессионально-технического направления в образовательной системе XVIII - XIX вв. в европейских педагогических теориях. Особое внимание уделено изучению ремесленного образования детей и молодежи в педагогической теории Дж. Локка, Ж.-Ж. Руссо, Й.Г. Песталоцци.

In the article the place and the role of handicraft education as professional - technical way of educational system of XVIII - XIX centuries in European pedagogical theories are observed. The greater part of the article is devoted to studying the handicraft education of children and youth in pedagogical theory of J. Lokk, G.G. Russo, Y. Pestaloccy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4) + Ч33(4)4/5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ситняківська С. М. 
Реміснича освіта в системі соціального захисту дітей у ХІХ - на початку ХХ століття / С. М. Ситняківська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 150-153. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито місце і роль ремісничої освіти в соціальному захисті неповнолітніх в Україні в ХІХ - на початку ХХ ст. Проаналізовано особливості змісту, форм і методів навчання ремеслу в закладах соціального захисту, визначено можливості подальшої соціалізації дітей, що утримувалися в притулках і виховних будинках.

Раскрыты место и роль ремесленного образования в социальной защите несовершеннолетних в Украине в ХІХ - начале ХХ ст. Проанализированы особенности содержания, форм и методов обучения ремеслу в заведениях социальной защиты детей, определены возможности дальнейшей социализации детей, которые содержались в приютах и воспитательных домах.

In the article the place and the role of handicraft education in social protection of teenagers in Ukraine in the 19th Ц the beginning of the 20th XX centuries are described. The peculiarities of content, forms and methods of teaching handicraft in hospices are analysed and the abilities of further socialization of teenagers from hospices and accommodation places are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + С4 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ситняківська С. М. 
Реміснича освіта минулого і профтехосвіта сьогодення / С. М. Ситняківська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 54. - С. 66-70. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено результати творчого осмислення набутого позитивного історико-педагогічного досвіду становлення та розвитку ремісничої освіти в Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. та пропозиції щодо його використання у період пошуку шляхів реформування сучасної системи підготовки фахівців робітничих професій у державі.

Представлены результаты творческого осмысления накопленного позитивного историко-педагогического опыта становления и развития ремесленного образования в Украине во второй половине XIX - начале ХХ в. и предложения по его использованию в период поиска путей реформирования современной системы подготовки специалистов рабочих профессий в государстве.

In the article the results of the creative interpretation of accumulated positive historical and pedagogical experience of handicraft education formation and development in Ukraine in the second half of the XIX - beginning of the XX century are described and the suggestions for its implementation during the search of ways of reforming the current system of workers' training in the state are represented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ситняківська С. М. 
Особливості білінгвальної підготовки магістрів соціальної педагогіки в Житомирському державному університеті імені Івана Франка / С. М. Ситняківська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 57. - С. 88-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано процес становлення та розвитку білінгвальної освіти. Розкрито особливості білінгвальної підготовки студентів-магістрантів за фахом соціальної педагогіки. Доведено необхідність впровадження і виявлено специфіку організації вивчення спеціального курсу "Актуальні проблеми соціальної педагогіки" білінгвальним методом.

Проанализирован процесс становления и развития билингвального образования. Раскрыты особенности билингвальной подготовки студентов-магистрантов по специальности социальной педагогики. Доказана необходимость внедрения и выявлена специфика организации изучения специального курса "Актуальные проблемы социальной педагогики" билингвальным методом.

In the article the process of formation and development of bilingual education is analyzed. The bilingual training features of Master Degree Students in the specialty Social Pedagogics are presented. The necessity of using this method is proved and the organization specificity of studying the course "Actual Problems of Social Pedagogics" by bilingual method is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30 + Ш100.735 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Літяга І. В. 
Соціальний захист населення України: соціально-педагогічний контекст / І. В. Літяга, С. М. Ситняківська // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 233-236. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Розкрито сутність та специфіку процесу соціального захисту, надання соціальних послуг. Визначено види соціальних послуг: соціально-педагогічні, психологічні, соціально-економічні, юридичні, соціально-медичні, послуги щодо працевлаштування. Висвітлено діяльність закладів соціального обслуговування населення, таких як: соціальний гуртожиток, центр соціально-психологічної допомоги, центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, соціальний центр матері та дитини, центр соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями.

Раскрыта сущность и специфика процесса социальной защиты, предоставления социальных услуг. Определены виды социальных услуг, в частности: социально-педагогические, спортивно-оздоровительные, психологические. Отражена деятельность учреждений социального обслуживания населения, таких как: социальное общежитие, центр социально-психологической помощи, центр для ВИЧ-инфицированных детей и молодежи, социальный центр матери и ребенка, центр социально-психологической реабилитации для детей и молодежи с функциональными ограничениями.

This article deals with the socio-pedagogical aspect of the problem of social protection in Ukraine. Under Ukrainian law the concept of social services as a set of state action, certain public and private organizations aimed at creating and improving living conditions and opportunities for self-realization of population as well as on social, political, personal and other rights is described.Also it discusses the types and forms of social services, such as the aim, objectives, content and activities of social services institutions such as social hostel, center of social and psychological care, center for HIV-infected children and youth, social center of mother and a child and a center for social and psychological rehabilitation of children and youth with disabilities. The main forms of social services include financial assistance and social services.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Військово-політична стабільність держави в аспекті інтелектуалізації економіки : монографія / А. Ю. Якимчук, А. М. Валюх, Ю. В. Вашай, О. О. Дорошенко, О. В. Пахаренко, С. М. Ситняківська, М. Г. Хливнюк, І. В. Літяга, О. Ф. Якимчук, В. В. Ярощук; ред.: А. Ю. Якимчук; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2019. - 206 c. - Бібліогр.: с. 186-203 - укp.

Розглянуто актуальні проблеми підтримки військово-політичної стабільності в державі відповідно до сучасних концепцій інтелектуалізації економіки та досягнення еколого-економічної безпеки держави. Встановлено основні закономірності енергетичної безпеки як складової загальнонаціональної безпеки, обгрунтовано заходи щодо підвищення її рівня на основі позитивного міжнародного досвіду. Увагу приділено теоретичним основам військово-політичної стабільності держави. Проаналізовано передумови та методику формування показників інтелектуалізації економіки України як основи стабільності розвитку. Обгрунтовано заходи щодо посилення складових економічної та військово-політичної безпеки України. Висвітлено питання підвищення ефективності соціальної роботи щодо соціальної адаптації та соціалізації внутрішньо переміщених осіб в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)12 + Ц1(4УКР) + У9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ситняківська С. 
Навчання студентів на білінгвальній основі в Україні та Польщі: результати пілотного дослідження / С. Ситняківська, Н. Сейко // Укр. полоністика. - 2018. - Вип. 15. - С. 194-203. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Представлено результати пілотного опитування студентів Житомирського державного університету імені Івана Франка (Україна) та Академії "Ігнатіанум" (Польща) щодо професійної підготовки студентів на білінгвальній основі. Здійснено компаративний аналіз обізнаності студентів з таким видом навчання та потребою у професійній підготовці на білінгвальній основі серед українських та польських студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.53-913.0 + Ш141.14-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ситняківська С. М. 
Теорія і методика підготовки фахівців соціальної сфери на білінгвальній основі в університетах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. М. Ситняківська; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2019. - 40 c. - укp.

Присвячено актуальній проблемі обґрунтування теоретичних і методичних засад підготовки фахівців соціальної сфери на білінгвальній основі в університетах, метою якої визначено розвиток білінгвальної професійної комунікативної компетентності. Виокремлено найбільш ефективні в умовах розвитку білінгвальної професійної комунікативної компетентності підходи: загальнонаукові (системний), науково-градієнтні (компетентнісний, особистісно-діяльнісний, соціокультурний, технологічний) та лінгвістичні (кредитно-блоковий, лексико-термінологічний, тематичний). Визначено головні принципи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери на білінгвальній основі в умовах університету: загальнодидактичні, лінгвістичні та специфічні. Доведено, що зазначені методологічні підходи та принципи сприяють поетапному розвитку білінгвальної професійної комунікативної компетентності майбутнього фахівця соціальної сфери. Запропоновано авторську модель професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери на білінгвальній основі, базовими конструктами якої є: цільовий, концептуальний, мотиваційний, змістовий, діяльнісно-технологічний, результативно-коригуючий. Охарактеризовано доцільність реалізації авторської моделі у чотири етапи (супровідний, доповнюючий, паритетний, збагачувальний), що дає можливість майбутнім фахівцям соціальної сфери під час навчання досягнення певного рівня білінгвальної професійної комунікативної компетентності. Критеріальну базу дослідження склали чотири групи критеріїв: мотиваційний, предметно-мовний, операційний, результативний. На основі виділених критеріїв виокремлено рівні сформованості білінгвальної професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери: низький, середній, достатній та високий. Розроблено авторське навчально-методичне забезпечення, що реалізовано в межах педагогічного експерименту, який підтвердив ефективність розробленої моделі. Результати дослідження впроваджено в практику діяльності закладів вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440179 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського