Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ставицька С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Волошина В. В. 
Загальна психологія: практикум : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Волошина, Л. В. Долинська, С. О. Ставицька, О. В. Темрук. - К. : Каравела, 2005. - 279 c. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 270-279. - укp.

Запропоновано методики дослідження відчуттів, сприймання, логічної, механічної та асоціативної пам'яті, мислення, уваги. Наведено плани семінарських занять, тести, теми доповідей і рефератів з питань психології.

Предложены методики исследования чувств, восприятия, логической, механической и ассоциативной памяти, мышления, внимания. Приведены планы семинарских работ, тесты, темы докладов и рефератов по вопросам психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, С. О. Ставицька, О. Г. Артемчук, Н. Д. Абрамян. - К. : Каравела, 2006. - 344 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено відомості з вікової та педагогічної психології (ВПП). Розглянуто історію ВПП, емпіричні та інтерпретаційні методи. Розкрито суть понять про психічний розвиток, навчання, психологію виховання, педагогічну діяльність. Висвітлено основні теорії психологічного розвитку дитини, зокрема, характерні особливості психології періоду немовлят, дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка. Охарактеризовано пізнавальну сферу та розвиток вищих психічних функцій в юнацькому віці.

На основе достижений психологической науки приведены сведения по возрастной и педагогической психологии (ВПП). Рассмотрена история ВПП, ее эмпирические и интерпретационные методы. Раскрыта сущность понятий о психическом развитии, обучении, психологии воспитания, педагогической деятельности. Освещены основные теории психологического развития ребенка, в частности, характерные особенности психологии грудничкового периода, дошкольного и младшего школьного возраста, личности подростка. Охарактеризованы познавательная сфера и развитие высших психических функций в юношеском возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська, С. О. Ставицька. - Вид. 2-ге, доповн. - К. : Каравела, 2008. - 399 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

Рассмотрены проблемы педагогической психологии на основе личностно-деятельностного и поступочного подходов в общем контексте основных тенденций развития современного образования в Украине. Охарактеризованы основные теории психического развития ребенка, особенности формирования у младших школьников умения учиться, проблемы смысла жизни в раннем юношеском возрасте. Уделено внимание психологии учителя, структуре педагогических способностей и стилям педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4я73 + Ю984.0я73 + Ч314я73

Шифр НБУВ: ВА702323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ставицька С. О. 
Психолого-педагогічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. О. Ставицька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено визначенню та узагальненню психолого-педагогічних умов подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку ( умови розвитку і формування пізнавальної , емоційно-вольової та мотиваційної сфер особистості; умови організації навчальної діяльності; умови виховання в сім'ї). Виявлені основні фактори виникнення тривожності молодших школярів в міжособистісній взаємодії; охарактеризовані форми і показники її прояву та динаміка розвитку. На основі систематизованих критеріїв визначені рівні особистісної тривожності молодших школярів. Запропонована теоретично обгрунтована і практично перевірена комплексна програма подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку і виявлені умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1-52 + Ю984.010.2-52 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ставицька С. О. 
Духовна самосвідомість особистості: становлення і розвиток в юнацькому віці : монографія / С. О. Ставицька; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соціол., психології та упр. - К., 2011. - 728 c. - Бібліогр.: с. 662-727. - укp.

Висвітлено основні теоретичні та практичні результати досліджень провідних психолого-педагогічних, філософських і культурологічних (релігієзнавчий аспект) наукових напрямів щодо природи духовності особистості. Досліджено особливості духовної самосвідомості в юнацькому віці, визначено психологічні засади її становлення. Вперше презентовано модель індивідуально-особистісного розвитку духовної самосвідомості юнацтва, де розглянуто рівні, структуру, критерії, показники та динаміку її становлення в онтогенезі. Обгрунтовано систему роботи ("Программа розвитку духовної самосвідомості"), спрямованої на розвиток і реалізацію духовного потенціалу особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42 + Ю937.231 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ставицька С. О. 
Практична психологія в системі вищої школи : монографія / С. О. Ставицька, П. В. Лушин, Т. В. Бушуєва, Т. В. Зайчикова, С. Л. Кравчук; ред.: Т. В. Бушуєва, С. О. Ставицька; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соціол., психології та упр. - К., 2012. - 303 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади розвитку практичної психології в системі вищої освіти. Охарактеризовано інноваційні психотехнології розвитку особистості студентів-психологів в системі фахової підготовки. Проаналізовано проблеми психодіагностики духовної самосвідомості особистості юнацького віку. Розглянуто технологію застосування репертуарних решіток під час діагностики ігрозалежності молоді. Показано можливості використання антистресових технологій у фаховій підготовці політичних психологів. Визначено психологічні умови та психотехнології розвитку мотивації підприємницької діяльності. Розглянуто професійно-рефлексивний тренінг самопізнання та саморозвитку як психотехнологію формування саморозуміння у майбутніх психологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ставицька С. О. 
Генеза духовної самосвідомості юнацтва : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / С. О. Ставицька; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 44 с. - укp.

Проаналізовано структуру, чинники, механізми та динаміку духовної самосвідомості в юнацькому віці. Представлено новий концептуальний підхід до соціально-психологічного системного аналізу духовної самосвідомості, де основними системоутворювальними чинниками визначено світську освіту та релігійну просвіту юнацтва в основній сфері самоздійснення цього вікового періоду - навчально-професійній діяльності. Запропоновано структурно-динамічну модель духовної самосвідомості, визначено її базові компоненти (емоційно-почуттєвий, пізнавально-когнітивний, поведінково-діяльнісний та мотиваційно-вольовий), види (фізичну, психічну та соціокультурну), а також форми (індивідуальну, групову та суспільну). Обгрунтовано критерії, рівні та показники генези духовної самосвідомості, механізми та закономірності її розвитку в юнацькому віці. Розроблено й апробовано систему роботи з розвитку духовної самосвідомості юнацтва, що базується на механізмах і закономірностях її функціонування, поєднує корекційні та розвивальні напрямки. Доведено ефективність "Програми розвитку базових компонентів духовної самосвідомості у юнацькому віці" та можливість її застосування практичними психологами, викладачами психології, педагогами в процесі роботи з молоддю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42 + Ю937.231 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського