Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Стойкова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Стойкова В. 
Проблеми підготовки менеджерів освіти до огранізації мережевого профільного навчання / В. Стойкова // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 215-220. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі результатів моніторингового дослідження ефективності організації профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області, проведеного Миколаївським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, виявлено існуючі проблеми у підготовці менеджерів освіти різних рівнів за моделями мережевої взаємодії. Згруповано виявлені проблеми у дві категорії: змістового та технологічного характеру. Проаналізовано рівні готовності менеджерів освіти до реалізації мережевих форм організації профільного навчання та рівні володіння необхідними практичними навичками за 12-бальною шкалою. Встановлено кореляційні зв’язки між рівнями сформованості практичних навичок проектування та реалізації мережевих моделей профільного навчання та стажем управлінської діяльності опитаних.

На основании результатов мониторингового исследования эффективности организации профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях Николаевской области выявлены существующие проблемы в подготовке менеджеров образования различных уровней согласно моделей сетевого взаимодействия. Сгруппированны обнаруженные проблемы в две категории: содержательного и технологического характера. Проанализированы уровни готовности менеджеров образования к реализации сетевых форм организации профильного обучения и уровни владения необходимыми практическими навыками по 12-балльной шкале. Установлены корреляционные связи между уровнями сформированности практических навыков проектирования и реализации сетевых моделей профильного обучения со стажем управленческой деятельности опрошенных.

This paper investigates the existing problems in training of education managers at various levels to the introduction of open learning profile, based on a network of cooperation and social partnership.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.204 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стойкова В. В. 
Кластеризація та інформаційні технології у підвищенні кваліфікації керівників мережевих освітніх організацій / В. В. Стойкова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 2. - С. 129-141. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Поява в українській системі освіти мережевих освітніх організацій (опорних шкіл із мережею філій, освітніх округів, освітніх соціокультурних кластерів тощо) вимагає від керівних кадрів володіння основами мережевого менеджменту. Розглянуто питання процесу формування фахових компетентностей керівників таких організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти. Розкрито особливості моделі навчання, що побудована за принципом кластерного обієднання учасників та активного використання в навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій; їх вплив на процес підготовки керівних кадрів; складові відкритого освітнього середовища (когнітивна, соціальна та навчальна); переваги використання Інтернет-технологій у навчальних цілях. Описано досвід організації неперервного освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій: сайти, дистанційні курси, соціальні спільноти, інші Інтернет-сервіси. При цьому керівники навчальних закладів об'єднуються у кластерні об'єднання за типом навчальних закладів, ступенем надання освітніх послуг, напрямом фахових інтересів, уподобань тощо, а також для спільного напрацювання алгоритмів управлінської діяльності в певних типових ситуаціях та для вирішення характерних професійних проблем. У такій моделі навчання знання продукуються учасниками самостійно під час активної діяльності шляхом спільного пошуку, опрацювання та аналізу інформації, вирішення проблемних ситуацій, обговорень, дискусій тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стойкова В. В. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній освіті до організації мережевого профільного навчання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Стойкова; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2017. - 22 c. - укp.

Обґрунтовано структуру фахової управлінської компетентності керівників мережевих освітніх організацій як сукупність спеціальних і спеціалізованих компетентностей, що відображають її особистісно-діяльнісну сутність; розроблено діагностичний інструментарій оцінки цієї компетентності та визначено групи критеріїв (когнітивно-інформаційні; функціонально-діяльнісні, особистісно-мотиваційні), показники та рівні її сформованості (репродуктивний, адаптивний, локально-моделювальний, диверсифікаційний, синергетичний); обґрунтовано змістово-технологічне забезпечення підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній освіті до організації мережевого профільного навчання старшокласників (зміст містить інваріантну та варіативну складові; етапи підготовки охоплюють курси підвищення кваліфікації і міжкурсовий період; підготовка здійснюється на різних рівнях; в освітній процес запроваджуються інноваційні технології неперервного розвитку керівників).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 с51 + Ч421.411 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436634 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського