Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сулаєва Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Сулаєва Н. В. 
Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання дидактичної мистецької гри у навчально-виховному процесі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. В. Сулаєва; Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Висвітлено питання гармонізуючого впливу різних видів мистецтв на формування творчої особистості. На основі аналізу теорії та практики використання ігор у навчально-виховному процесі введено термін "дидактична мистецька гра", а також наведено класифікацію мистецьких ігор. Значну увагу приділено педагогічним умовам використання дидактичних мистецьких ігор у навчально-виховному процесі початкової школи. Розроблено та експериментально перевірено критерії та рівні готовності учителів початкових класів щодо запровадження педагогічної технології дидактичної мистецької гри. Запропоновано систему підготовки студентів педагогічних факультетів з метою використання дидактичних мистецьких ігор у навчальному процесі початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сулаєва Н.  
Мистецькі ігри в корекційній роботі з дітьми з обмеженими психічними й фізичними можливостями / Н. Сулаєва, Л. Федорович. - Вид. 2-ге, доповн. і переробл. - Кременчук : Християн. Зоря, 2010. - 164 c. - Бібліогр.: с. 160-163. - укp.

Висвітлено результати дослідження теоретичних і методичних питань проблеми інтеграції дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку в соціальне середовище засобами мистецьких ігор, які довільно поєднують різні види мистецтв: музичне, драматичне, образотворче, хореографічне, та їх використання в корекційному процесі для розвитку особистісно-значимих якостей дитини.

Отражены результаты исследования теоретических и методических вопросов проблемы интеграции детей с особенностями психического и физического развития в социальную среду средствами художественных игр, которые произвольно совмещают разные виды искусств: музыкальное, драматичное, изобразительное, хореографическое, и их использование в корекцийном процессе для развития личностно значимых качеств ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сулаєва Н. В. 
Неформальна музична освіта дорослих в Україні / Н. В. Сулаєва // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 75-80. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено окремі аспекти існування неформальної музичної освіти дорослих в Україні в різні історичні періоди та на сьогоднішньому етапі розвитку держави. Розкрито особливості мистецької діяльності керівника та учасників неформальних мистецьких колективів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сулаєва Н. В. 
Підготовка вчителя в педагогічному просторі неформальної мистецької освіти : монографія / Н. В. Сулаєва; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2013. - 406 c. - Бібліогр.: с. 374-404 - укp.

Обгрунтовано необхідність надання студентам вищих педагогічних навчальних закладів (ВПНЗ) неформальної мистецької освіти як вагомого чинника підвищення якості педагогічної освіти. Проаналізовано методологічні основи професійної підготовки вчителів у єдності формальної педагогічної і неформальної мистецької освіти. Охарактеризовано феномен мистецької освіти в сучасних реаліях України. Сформульовано визначення поняття "неформальна мистецька освіта" як освітня мистецька діяльність особистості, що організована поза формальною мистецькою освітою й не супроводжується видачею диплома офіційного зразка. Подано концепцію неформальної мистецької освіти в художньо-творчих колективах ВПНЗ. Висвітлено потенціал неформальної мистецької освіти в процесі аксіологічно-когнітивного становлення особистісних та професійних якостей учасників художньо-творчих колективів ВПНЗ - майбутніх учителів. Доведено доцільність одержання учасниками художньо-творчих колективів ВПНЗ неформальної музичної, хореографічної, образотворчої, літературної й театральної мистецької освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сулаєва Н. В. 
Українське народнопісенне мистецтво у системі виховної роботи педагогічного університету / Н. В. Сулаєва // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 230-235. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто шляхи використання української народної пісні у виховному процесі Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка. Акцентовано увагу на діяльності майбутнього вчителя в творчості народних художніх колективів.

Рассмотрены пути использования украинской народной песни в воспитательном процессе педагогического университета. Акцентировано внимание на участии будущего учителя в художественных коллективах народного направления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.21 + Щ313(4УКР)0 + Щ731.041-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сулаєва Н. 
Удосконалення комунікативної компетентності майбутнього вчителя в неформальних мистецьких колективах педагогічного університету / Н. Сулаєва // Нова пед. думка. - 2011. - № 3. - С. 94-98. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено окремі аспекти формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Визначено місце неформальної мистецької освіти у процесі вдосконалення мовної культури студентів педагогічних ВНЗ. Звернено особливу увагу на питання збагачення комунікативної компетентності учасників неформальних мистецьких колективів: гуртків декоративно-ужиткового мистецтва, театру, народного хору. Наведено приклади використання предметів побуту, п'єс різних авторів, народних пісень тощо у процесі удосконалення комунікативної компетентності майбутнього вчителя.

Освещены отдельные аспекты формирования коммуникативной компетентности будущего учителя. Определено место неформального художественного образования в процессе совершенствования языковой культуры студентов педагогических ВУЗ. Обращено особое внимание на вопросы обогащения коммуникативной компетентности участников неформальных художественных коллективов: кружков декоративно-прикладного искусства, театра, народного хора. Приведены примеры использования предметов быта, пьес разных авторов, народных песен в процессе совершенствования коммуникативной компетентности будущего учителя.

Highlight some aspects of the formation of communicative competence of future teachers. The place of formal art education in the process of improving the linguistic culture of students of higher educational institutions of education. Paid special attention to the enrichment of communicative competence of participants in informal art groups: circles of arts and crafts, theater, folk choir. Examples of the use of household items, plays by different authors, folk songs in the process of improving the communicative competence of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.6 + Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сулаєва Н. В. 
Неформальна мистецька освіта майбутніх учителів у художньо-творчих колективах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Сулаєва; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2014. - 44 c. - укp.

Досліджено методологічні, теоретичні та методичні засади неформальної мистецької освіти майбутніх учителів у художньо-творчих колективах педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано значення та розроблено концепцію неформальної мистецької освіти студентів педагогічних ВНЗ у художньо-творчих колективах. Сформульовано поняття "неформальна мистецька освіта" та "неформальна мистецька освіта в системі професійної підготовки вчителя". Визначено мету, завдання, функції, принципи, зміст, форми та методи неформальної мистецької освіти майбутніх учителів у художньо-творчих колективах. Охарактеризовано систему неформальної мистецької освіти, що поєднує мотиваційно-цільовий, організаційно-технологічний, операційно-діяльнісний і результативний компоненти. Представлено технологію реалізації неформальної мистецької освіти майбутніх учителів у художньо-творчих колективах, яка складається з цільового проектування, стратегічного планування, консалтингу, структуризації, ресурсного забезпечення, моніторингу. Досліджено генезу, охарактеризовано основні періоди та тенденції розвитку неформальної мистецької освіти в Україні. З'ясовано стан мистецько-освітньої діяльності студентів педагогічних ВНЗ. Доведено ефективність неформальної мистецької освіти в художньо-творчих колективах для особистісно-професійного становлення майбутніх учителів. Сформульовано рекомендації щодо менеджменту неформальної мистецької освіти в художньо-творчих колективах педагогічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 19 квіт. 2019 р., Полтава / ред.: М. І. Степаненко, Н. В. Сулаєва, К. В. Седих, Ю. І. Браїлко, О. І. Березан, А. В. Петрушов; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Sigmund Freud Univ., Univ. of Innsbruck, Наталі Зейл коледж, Йончопинг. ун-т, Краків. пед. ун-т ім. Коміс. нац. освіти, Ун-т Кобленц-Ландау. - Полтава : АСМІ, 2019. - 159 c. - укp. - нім. - пол.

Розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження життєвого простору особистості у психології та педагогіці. Висвітлено роль сім'ї та школи у формуванні життєвого простору особистості дитини. Розкрито питання психолого-педагогічного, соціального, медичного супроводу осіб з особливими освітніми проблемами за умов інклюзії. Розглянуто особливості художнього досвіду підліткового віку як чинник вивчення народного малярства в основній школі. Охарактеризовано естетотерапевтичні технології формування педагогічної культури батьків молодших школярів. Досліджено когнітивний компонент професійної самосвідомості педагогів. Увагу приділено особливостям системи соціальних контактів дітей із сімей вимушених внутрішніх переселенців, домінантним тенденціям в груповій взаємодії підлітків-неформалів, структурі та психологічним механізмам усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю935.212 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС66257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Змістовий складник формальної професійної освіти вчителів музичного мистецтва (I освітній рівень) : монографія / Г. С. Левченко, Н. В. Сулаєва, С. І. Глушкова, Ю. М. Гринь, Н. Ю. Дем'янко, В. С. Ірклієнко, Ю. В. Комишан, О. О. Лобач, Н. О. Павленко, С. О. Подворна, Н. М. Ремезова, В. П. Яковлев; ред.: Н. В. Сулаєва, Г. С. Левченко, О. О. Лобач; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Київ : Талком, 2020. - 293, [1] c. - Бібліогр.: с. 271-293 - укp.

Висвітлено теоретичні основи професійної освіти майбутніх учителів музичного мистецтва, зокрема, конвергентність формальної, неформальної та інформальної освіти на засадах компетектнісного підходу. Розкрито контент формальної музично-теоретичної, музично-викокавської, методичної та практичної підготовки бакалаврів спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво), що сприятиме ствердженню місії вчителя музики в розбудові української культури. Розглянуто питання інтеграції змісту професійної освіти в процесі методичної підготовки вчителів музичного мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848583 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського