Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Темненко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Облачные технологии и образование : [монография] / З. С. Сейдаметова, Э. И. Аблялимова, Л. М. Меджитова, С. Н. Сейтвелиева, В. А. Темненко; ред.: З. С. Сейдаметова. - Симф. : ДИАЙПИ, 2012. - 203 c. - Библиогр.: с. 157-172 - рус.

Представлена таксономия облаков. Распределены роли облачной сферы деятельности. Описаны составляющие облачного бизнеса. Сопоставлены возможности облачных провайдеров. Проанализированы возможности дата-центров. Изложена методика использования облачных технологий в образовании. Описаны подходы, используемые в Google Apps для университетов, Open Class, Piazza и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сейдаметова З. 
Нова версія стандарту Computer Science Curricula: еволюція базисного корпусу знань за чверть століття / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища шк.. - 2012. - № 12. - С. 54-64. - укp.

Обгрунтовано питання стрімкого та безперервного зростання світової ІТ-галузі. Розглянуто питання розвитку ІТ-освіти в частині викладання комп'ютерних наук і в цілому підготовки кадрів для галузі. Зазначено, що починаючи з випуску "Рекомендацій для академічних програм в "Computer Science – Curriculum 68", дві американські професійні асоціації ACM (The Association for Computing Machinery) і IEEE-CS (The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers) із періодичністю приблизно раз на десять років розробляють документ під назвою Computer Science Computing Curricula, в якому містяться рекомендації для складання навчальних планів програм чотирирічної підготовки бакалаврів з комп'ютерних наук (Computer Science). Проаналізовано нову версію стандарту Computer Science Computing Curricula 2013 (Strawman version). Показано еволюцію базисного корпусу знань: відмінність і взаємозв'язок сфер базисного корпусу знань BOK 1989, BOK 2001/08 та BOK 2013 (Strawman draft). Зазначено нові ідеї, внесені до CS 2013. Зокрема, встановлено розумну міру компромісу між новаторством і консервативністю, продемонстровано наявність міцного, усталеного, класичного фундаменту в такій некласичній і динамічній галузі, як комп'ютинг (Computing). Також обговорено питання, пов'язані з мультидисциплінарною роботою та створенням нових програм навчання, які продовжують нову парадигму, включену в CS 2008 – Computational Thinking. Заплановано різні підходи до розробки навчальних дисциплін. Наголошено на необхідності своєчасного вивчення стандарту BOK 2013 всіма українськими університетами та адекватного відображення у навчальних планах світових тенденцій у ІТ-сфері та ІТ-освіті.

Обоснован вопрос стремительного и непрерывного роста мировой ИТ-отрасли. Рассмотрены вопросы развития ИТ-образования в части преподавания компьютерных наук и в целом подготовки кадров для отрасли. Указано, что начиная с выпуска "Рекомендаций для академических программ в "Computer Science - Curriculum 68", две американские профессиональные ассоциации ACM (The Association for Computing Machinery) и IEEE-CS (The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers) с периодичностью примерно раз в десять лет разрабатывают документ под названием Computer Science Computing Curricula, в котором содержатся рекомендации для составления учебных планов программ четырехлетней подготовки бакалавров компьютерных наук (Computer Science). Проанализирована новая версия стандарта Computer Science Computing Curricula 2013 (Strawman version). Показана эволюция базисного корпуса знаний: различие и взаимосвязь сфер базисного корпуса знаний BOK 1989, BOK 2001/08 и BOK 2013(Strawman draft). Указаны новые идеи, внесенные в CS 2013. В частности, установлено разумную меру компромисса между новаторством и консерватизмом, продемонстрировано наличие крепкого, устойчивого, классического фундамента в такой неклассической и динамичной отрасли, как компьютинг (Computing). Также обсуждены вопросы, связанные с мультидисциплинарной работой и созданием новых программ обучения, которые продолжают новую парадигму, включенную в CS 2008 - Computational Thinking. Запланировано разные подходы к разработке учебных дисциплин. Отмечена необходимость своевременного изучения стандарта BOK 2013 всеми украинскими университетами и адекватного отражения в учебных планах мировых тенденций в ИТ-сфере и ИТ-образовании.

Legitimate questions rapid and continuous growth of the global IT-industry. Considered the development of IT-education in the teaching of computer science in general and training for the industry. Pointed out that in the last 40 years since the release of "Recommendations for academic programs in the" "Computer Science - Curriculum 68", two American professional associations ACM (The Association for Computing Machinery) and the IEEE-CS (The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers) at a frequency of about once every ten years, developed a document entitled Computer Science Computing Curricula, which contains recommendations for curriculum development programs, four-year Bachelor of Computer Science (Computer Science). Analyzed the new version of the standard Computer Science Computing Curricula 2013 (Strawman version). The evolution of the basic body of knowledge: the difference and the relationship between the basic body of knowledge areas BOK 1989, BOK 2001/08 an.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сейдаметова З. С. 
Процедури і соціальна тканина розробки curricula: досвід США / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко // Постметодика. - 2008. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто методологію, концепції та процедури розробки модельних curricula для шкіл та університетів США у галузі комп'ютинга. Наведено загальну характеристику організацій, діяльність яких пов'язана з розробкою curricula, зокрема, таких, як The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. Досліджено історію створення відомої серії Computing Curricula, виданої на початку XXI ст., розглянуто її особливості. Розкрито специфіку розробки curricula для старших шкіл Америки, що складається з чотирьох рівнів. Зазначено, що на вибір тематики curricula впливає соціальна тканина життя, яка містить у собі школи, організації освітнього тестування, університети, професійні асоціації, фірми-емітенти професійних сертифікатів, батьківську громадськість.

Рассмотрены методология, концепция и процедуры разработки модельных curricula для школ и университетов США в области компьютинга. Приведена общая характеристика организаций, деятельность которых связанна с разработкой curricula: The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. Освещена история создания известной серии Computing Curricula, изданной в начале XXI ст., рассмотрены ее особенности. Раскрыта специфика разработки curricula для старших школ Америки, который состоит из четырех уровней. Отмечено, что на выбор тематики curricula влияет социальная ткань жизни, содержащая в себе школы, организации образовательного тестирования, университеты, профессиональные ассоциации, фирмы-эмитенты профессиональных сертификатов, родительскую общественность.

The methodology, concepts and procedures of development model curricula for schools and universities of the USA in the field of computing is considered. The brief description of some the organizations connected with development curricula is presented: The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. The known series Computing Curricula published in the beginning of XXI-st century and its history is described. The special attention is given to problems of curricula development for the high schools of America (A Model Curriculum for K-12 Computer Science).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.211 + З970р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Темненко В. А. 
Квантовый скачок в журналистике: угрозы и возможности для мира библиотек / В. А. Темненко, З. С. Сейдаметова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 3. - С. 1025-1027. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Обговорено можливі проблеми бібліотек, спричинені зростанням технологічних можливостей журналістики.

Обсуждены возможные проблемы библиотек, порожденные ростом технологических возможностей журналистики.

Possible problems of libraries generated by modern technologies in journalism are discussed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73в2:Ч612 + Ч62с5

Шифр НБУВ: В347002/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Темненко В. А. 
Интернет как глобальная библиотека: технология аккумуляции тематических подборок информации с помощью ресурсов Сети / В. А. Темненко, З. С. Сейдаметова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 1. - С. 164-167. - рус.

Описано методику використання інформаційних ресурсів сайтів новин та найбільших газет у дослідницьких цілях. Обговорено проблему платності інформаційних ресурсів.

Описана методика использования информационных ресурсов новостных сайтов и сайтов крупнейших газет в исследовательских целях. Обсуждена проблема платности информационных ресурсов.

How can people use the information resources of Internet news' sites and sites of the biggest newspapers for the research purposes? What changes are created by transition from "free" to "fee" usage of Internet information? The authors discuss these questions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(0)84 + З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сейдаметова З. 
Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища шк.. - 2013. - № 11. - С. 50-59. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Розроблено комплекс заходів щодо модернізації CS-освіти з урахуванням нових парадигм програмування, в основі яких - впровадження таких методів: вибір мови програмування, застосування Закону Астрахана, сформульованого таким чином: «Не давайте завдання, які обчислюють щось, що можна зрозуміти і обчислити без комп’ютера». Підкреслено необхідність залучення до викладання студентів та аспірантів за обмеженого фінансування кафедр.

Разработан комплекс мероприятий по модернизации CS-образования с учетом новых парадигм, в основе которых – внедрение таких методов: выбор языка программирования, применение Закона Астрахана, сформулированного следующим образом: «Не давайте задачи, которые можно понять и решить без компьютера». Подчеркнута необходимость привлечения к преподаванию студентов и аспирантов в рамках ограниченного финансирования кафедр.

Shows the range of measures to modernize CS-education with new programming paradigms, based on the introduction of the following methods: choice of programming language, using the Law of Astrakhan.


Індекс рубрикатора НБУВ: З97 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сейдаметова З. С. 
Принципи економіки університетів / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 54-60. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Запропоновано: ідею про формування зв'язку питомої величини бюджетного фінансування (у розрахунку на одного зарахованого абітурієнта) і середнього тестового бала зарахованих абітурієнтів; ідею про залежність номінальної плати, яка встановлюється за комерційне навчання, від величини цього середнього балу; ідею залежності величини індивідуальних знижок з цієї номінальної плати від індивідуального балу зарахованого абітурієнта. Запропоновано також ідею зміни схеми розрахунку вартості навчання. Автори вважають, що не тільки доходи університетів потребують великої прозорості та зрозумілості для суспільства, а й витрати університетів повинні бути відкриті для громадськості. Університети повинні публічно періодично, не рідше одного разу на рік, звітувати у своїх витратах з чітким зазначенням статей витрат, що перевищують певний мінімальний рівень, наприклад, одну тисячу гривень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)711 к94 + У549.740

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сейдаметова З. С. 
Системи онлайнового навчання: класифікація, компоненти, успішні проекти / З. С. Сейдаметова, С. Н. Сєйтвелієва, В. А. Темненко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 69-76. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти реалізації середовища онлайнового навчання. Зокрема виконана двовимірна класифікація систем онлайнового навчання, представлені просторово-часові варіанти реалізації, ключові фактори і атрибути середовища e-learning. Надано характеристику найбільш популярним проектам онлайнового навчання, використовує переваги хмарних технологій, - Coursera і Udacity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сейдаметова З. С. 
Технология трансляции философии и опыта американского образования / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко // Американська філософія освіти очима українських дослідників : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р. - 2005. - С. 166-173. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Відзначено, що трансляція філософії і досвіду американської освіти потребує розробки спеціальної соціальної технології. Зберігаючи і використовуючи існуючу в Україні інфраструктуру освіти, необхідно перебудувати її ідеологію. Описано деякі технологічні компоненти трансляції досвіду американської освітньої системи.

Отмечено, что трансляция философии и опыта американского образования нуждается в разработке специальной социальной технологии. Сохраняя и используя существующую в Украине инфраструктуру образования, необходимо перестроить ее идеологию. Описаны некоторые технологические компоненты трансляции опыта американской образовательной системы.

Translation of philosophy and experience of the American education requires development of special social technology. It is necessary to reconstruct ideology of existing Ukrainian infrastructure of education by maintaining and using this educational environment. Some technological components of the educational experience's translation are described in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО)ж + Ч34(4УКР)ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського