Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (89)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Тименко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тименко В. М. 
Педагогічні засади соціальної роботи зі студентською молоддю у вищих навчальних закладах США : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. М. Тименко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено педагогічні засади соціальної роботи зі студентською молоддю у сучасних вищих навчальних закладах США. На підставі вивчення літературних джерел і документів США охарактеризовано теоретичне підгрунтя соціальної роботи зі студентською молоддю. Висвітлено американський досвід надання соціальної допомоги студентській молоді за умов вищого навчального закладу. Охарактеризовано суспільні вимоги до суб'єктів управління соціальною роботою зі студентською молоддю. Розкрито основні тенденції в системі професійної підготовки соціальних працівників до роботи зі студентською молоддю в США. Здійснено порівняльний аналіз соціальної роботи зі студентською молоддю у вищих навчальних закладах США та України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(7СОЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тименко В. П. 
Методика трудового навчання: технічної і художньої праці. Теоретичні засади і емпіричний досвід початкової дизайн-освіти : метод. посіб. / В. П. Тименко, В. В. Вдовченко; АПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2009. - 332 c. - (Початк. дизайн-освіта). - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методичні основи дизайн-освіти (ДО), її сутність і функції, джерельну базу теорії і практики неперервної ДО, зміст та організаційні засади початкової ДО, наукові засади розробки цілісного змісту. Описано методику трудового навчання (ТН) технічної і художньої праці (ТХП), наведено критерії навчальних досягнень учнів з ТН ТХП. Висвітлено перспективи розвитку початкової ДО в контексті ігрового дизайну (ІД) для дітей-індіго в початковій школі, методичних засобів мистецького і технічного ІД, ТН і мовної та математичної ДО, розкрито етнічні особливості ІД у педагогічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.266 р + Ж182 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузьменко В. У. 
Методики діагностики інтелектуальної обдарованості осіб віком 3 - 6, 7 - 10, 11 - 14, 15 - 18 років : наук.-метод. посіб. / В. У. Кузьменко, В. П. Тименко, А. В. Яковина, З. В. Вдовченко; АПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2009. - 163 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Описано та обгрунтовано методи виявлення обдарованості дітей (ОД) дошкільного та шкільного віку. Наведено вихідні теоретичні положення проблеми виявлення ОД на дошкільному етапі. Розкрито особливості прояву ОД на різних вікових етапах дошкільного розвитку, визначено основні завдання, етичні й організаційні вимоги до процесу виявлення ОД дошкільників, молодших школярів (МШ) та учнів середнього (УС) та старшого шкільного віку (СШВ). Запропоновано діагностику ОД з урахуванням теорії "множинного інтелекту" Г. Гарднера, праць Т. Б'юзена. Визначено пріоритетні інтелекти, зокрема, екзістенціональний, натуралістичний та музичний. Викладено теоретичну модель проектування особистісно-розвивального середовища ОД дошкільників, УС та СШВ, класифікацію методів діагностики суміжних інтелектів інтуїтивного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузьменко В. У. 
Методичні основи діагностики інтелектуальної обдарованості : монографія / В. У. Кузьменко, В. П. Тименко, А. В. Яковина; АПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2009. - 103 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Викладено вихідні теоретичні положення проблеми виявлення обдарованості дитини (ОД). Проаналізовано вікові особливості прояву ОД на етапі дошкільного розвитку, визначено основні завдання, етичні й організаційні вимоги до процесу виявлення ОД. Описано методи виявлення загальної та спеціальної ОД, вивчення індивідуальних особливостей психофізичного розвитку ОД, особистісних якостей для розвитку ОД. Висвітлено роль психолога дошкільного навчального закладу у виявленні ОД дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тименко В. П. 
Підготовка учителя початкових класів до музично-творчого розвитку учнів : монографія / В. П. Тименко, Н. В. Аніщенко, З. М. Сирота; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2010. - 186 c. - Бібліогр.: 319 назв. - укp.

Висвітлено питання теорії і практики підготовки майбутніх учителів початкових класів до музично-творчого розвитку (МТР) молодших школярів (МШ), ідеї творчого розвитку учнів у вітчизняних і закордонних музично-педагогічних системах. Описано експериментальний процес підготовки майбутніх учителів до МТР МШ, розглянуто педагогічні умови підготовки, наведено результати формувальної дослідно-експериментальної роботи щодо підготовки майбутніх учителів до МТР МШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Щ31 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тименко В. П. 
Початкова дизайн-освіта: готовність учителя до художньої праці з обдарованими учнями : монографія / В. П. Тименко, А. М. Король, Г. Л. Ліщинська-Кравець, Л. В. Оршанський, В. М. Сирота; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2010. - 392 c. - Бібліогр.: 91 назв. - укp.

Викладено теоретико-методичні основи новітньої технології - початкової дизайн-освіти. Розглянуто питання формування готовності до художньої праці в контексті компетентності продуктивної дизайн-діяльності (ДД). Висвітлено результати дослідження проблеми готовності майбутніх учителів початкових класів до виявлення обдарованості учнів засобами ДД (художньо-ігрового проектування). Обгрунтовано доцільність використання учителями етнічних традицій формотворення і декорування для ефективного педагогічно доцільного супроводу обдарованих дітей. Увагу приділено питанням генези, еволюції форм і стилістики в орнаментиці традиційних і сучасних декоративно-прикладних виробів, зіставлення графіки візуальних знаків та їх лексичних позначень у народних назвах, а також художнім технікам створення орнаментальних композицій у писанкарстві, вишивці та різьбленні деревини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 + Щ129.05 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тименко В. П. 
Початкова дизайн-освіта: теорія і практика формування конструктивних умінь особистості : монографія / В. П. Тименко; Ін-т педагогіки, АПН України. - К. : Пед. думка, 2010. - 379 c. - Бібліогр.: 431 назв. - укp.

Висвітлено проблеми формування конструктивних умінь особистості у процесі початкової дизайн-освіти. Обгрунтовано теоретичні засади та розроблено методичну систему даної освіти. Розглянуто наукові положення теорії інформаційних аналогів як основу класифікації конструктивних умінь особистості. Наведено результати аналізу апробації експериментального навчально-методичного комплексу з формування конструктивних умінь молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р + Щ129.05 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тименко В. П. 
Професійна дизайн-освіта: теорія і практика художньої обробки деревини / В. П. Тименко, В. К. Сидоренко, Л. В. Оршанський. - К. : Пед. думка, 2007. - 288 c. - Бібліогр.: 242 назв. - укp.

Висвітлено теорію та практику художньої обробки деревини у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано експериментальний процес професійної підготовки фахівців-художників у даних ВНЗ. Висвітлено історію зародження та розвитку народних художніх промислів України. Описано види художньої деревообробки в українському етнодизайні, особливості художнього конструювання традиційних виробів з дерева, їх декорування різьбленням та інкрустацією, побудови орнаментальних композицій.

Освещены теория и практика художественной обработки древесины в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Проанализирован экспериментальный процесс профессиональной подготовки специалистов-художников в данных ВУЗ. Освещена история зарождения и развития народных художественных промыслов Украины. Описаны виды художественной деревообработки в украинском этнодизайне, особенности художественного конструирования традиционных изделий из дерева, их декорирования резьблением и инкрустацией, построения орнаментальных композиций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ125.508.0 я73 + М13 р(4УКР)3-31 + М771.2 р(4УКР)3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тименко В. М. 
Соціальна молодіжна політика (теоретичні аспекти) : курс лекцій / В. М. Тименко, Т. О. Голубенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2010. - 122 c. - укp.

Проаналізовано соціальну молодіжну політику (СМП) як складову соціальної політики держави. Висвітлено передумови формування і реалізації СМП, зокрема в контексті соціальної інфраструктури. Визначено провідні напрями СМП в соціальній сфері, соціальні механізми запобігання молодіжному безробіттю, політико-правові аспекти регулювання життєдіяльності молоді. Увагу приділено соціальним проблемам духовного розвитку молоді та молодіжній політиці релігійних інститутів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР) в2:Ф75

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тименко В. П. 
Теоретичні і методичні основи формування конструктивних умінь в учнів початкових класів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В. П. Тименко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2010. - 40 c. - укp.

Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід використання інтерактивних методів навчання у процесі становлення технологічної дизайн-освіти, яка обумовлена проблемами неперервної системи дизайн-освіти, визначено її види та функції сучасного дизайну. Наведено концепцію формування конструктивних умінь особистості та сформовано сутність даного поняття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.226

Шифр НБУВ: РА370947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Приходько А. Ф. 
Економічні основи соціальної роботи : навч. посіб. / А. Ф. Приходько, В. М. Тименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 153 c. - Бібліогр.: с. 146-153 . - укp.

Розкрито специфіку економічних основ соціальної роботи, описано механізм соціального регулювання ринкових відносин. Визначено економічні принципи соціального захисту населення та основні методи фінансування соціальної роботи в нашій державі. Проаналізовано вплив економічних факторів на соціальну сферу, а також визначено взаємозв'язок та взаємозумовленість соціального захисту та економічної політики держави. Акцентовано на питаннях добробуту населення та основних заходах щодо підвищення його доходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.45 я73 + У9(4УКР)272 я73 + С40(4УКР) в2:У я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тименко В. П. 
Підготовка майбутніх вчителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів : навч.-метод. посіб. / В. П. Тименко, Н. В. Аніщенко, З. М. Сироти; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К., 2011. - 176 c. - Бібліогр.: с. 151-171 - укp.

Висвітлено досвід підготовки педагогічних кадрів до музично-творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку. На основі осмислення численних технологій надано цілісну систему естетизації навчально-виховного процесу, розкрито тонкощі професійної майстерності. Виявлено зміст, джерела та детермінанти музично-творчого розвитку молодших школярів у процесі взаємодії різних видів мистецтв. Обгрунтовано критерії (когнітивний, сенситивний, креативний) та рівні готовності майбутніх учителів до музично-творчого розвитку молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.6

Шифр НБУВ: ВА757718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тименко В. М. 
Тенденції розвитку європейської системи професійної освіти соціальних працівників / В. М. Тименко // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 1. - С. 99-103. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено основні організаційно-педагогічні особливості побудови систем освіти соціальних працівників у європейських країнах, які певним чином уособлюють основні світові системи професійної підготовки фахівців у сфері соціальної роботи. Тому вивчення особливостей функціонування цих систем надасть змогу вдосконалити вітчизняну систему професійної підготовки соціальних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тименко В. П. 
Дошкільна дизайн-освіта: первинна діагностика обдарованості : метод. посіб. / В. П. Тименко, Л. Л. Єніна, Л. М. Савченко, Л. М. Миронова, В. В. Ємець. - К. : Інформ. системи, 2011. - 433 c. - Бібліогр.: с. 418-433 - укp.

Висвітлено особливості розвитку обдарованості дошкільників у театралізованій дизайн-діяльності. Розглянуто педагогічні умови ефективного розвитку обдарованості дошкільників у театралізованій дизайн-діяльності. Проаналізовано дизайн-абетку як засіб діагностики лінгвістичної здібності дослідників. Наведено діагностику математичної здібності дошкільників засобами дизайну. Охарактеризовано практичний досвід дизайн-освіти дитячого дошкільного закладу "Росинка" м. Бориспіль.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82 я7 + Ч411.38 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вдовченко В. 
Інтегрований курс "Інформатика - web - дизайн - технологія" / В. Вдовченко, Ю. Шведова, Т. Божко, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 2. - С. 100-151. - укp.

Запропоновано програму профільного навчання для учнів Х - ХІ класів загальноосвітніх навчальних закладів, ліцеїв, гімназій з інтегрованого курсу "Інформатика - web - дизайн - технологія". Наведено пояснювальну записку, загальний тематичний та орієнтовні тематичні плани, програми для Х та ХІ класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + З970р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вдовченко В. 
"Основи дизайну". Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10 - 12 класах / В. Вдовченко, Т. Божко, Г. Пащенко, А. Сімонік, Ю. Шведова, З. Вдовченко, Т. Вдовченко, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 1. - С. 116-149. - укp.

Визначено мету профільного навчання та завдання курсу "Основи дизайну". Розкрито: зміст поняття "дизайн"; метод втілення змісту програми курсу; очікувані результати. Запропоновано: загальний тематичний план. Х - ХІІ класи; програму для Х класу; список літератури; критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Х - ХІІ класів за рівнями - початковий, середній, достатній, високий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вдовченко В. 
Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10 - 11-х класах "Графічний дизайн" / В. Вдовченко, Т. Божко, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 1. - С. 129-160. - укp.

Охарактеризовано програму профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у Х - ХІ-х класах "Графічний дизайн". Визначено мету й завдання предмета, розкрито організацію навчального процесу. Запропоновано загальний тематичний план (Х - ХІ класи), орієнтовний календарно-тематичний план (Х клас), навчальні досягнення учнів з розвитку уявлень, знань, умінь з дисципліни "Основи графічного дизайну" після вивчення розділів (Х клас), а також програму (Х клас), орієнтовний календарно-тематичний план (ХІ клас), навчальні досягнення учнів з розвитку уявлень, знань, умінь з дисципліни "Основи графічного дизайну" після вивчення розділів (ХІ клас), програму (ХІ клас), критерії навчальних досягнень учнів за рівнями (початковий, середній, достатній, високий). Надано перелік обладнання, інструментів та матеріалів для кабінету, де здійснюється профільне навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266 + Ч421.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вдовченко В. 
"Кулінарія". Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10 - 12 класах / В. Вдовченко, М. Бердар, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 4. - С. 123-157. - укp.

Вміщено пояснювальну записку, загальний тематичний план (Х - ХІ класи); орієнтовні календарно-тематичні плани (Х, ХІ клас); програми (Х, ХІ клас).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 р20 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тименко В. М. 
Особливості професійної підготовки майбутніх вихователів для дитячих будинків сімейного типу в Німеччині / В. М. Тименко // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60. - С. 339-343. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Bисвітлено особливості системи освіти майбутніх вихователів для дитячих будинків сімейного типу в Німеччині. Проналізавоно зміст навчальних програм, а також особливості формування професійної компетентності майбутніх вихователів.

Рассмотрены особенности системы профессиональной подготовки будущих воспитателей для детских домов семейного типа в Германии. Проанализированы содержание учебных программ и особенности формирования профессиональной компетентности будущих воспитателей.

Сonsidered the problems of the organization and pedagogical aspects of the professional educated of a social worker in the university in the Germany. Analyzes the content of training programs and features of formation of professional competence of future teachers of sphere of social work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тименко В. 
Інформаційно-особистісне та інформаційно-педагогічне середовище обдарованої дитини / В. Тименко // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 18-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Встановлено взаємодію зовнішнього інформаційно-педагогічного та внутрішнього інформаційно-особистісного середовищ. Для діагностики і, водночас, корекції обдарованості обрано дизайн-діяльність, у якій синтезуються однаковою мірою всі три види творчості: інтелектуальна, художня і технічна. З'ясовано, що синтез охоплює всі здібності, притаманні людині, забезпечено їх взаємодію, взаємодоповнення, а в результаті досягається високоуспішна діяльність у будь-якій галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського