Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Тулашвілі Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Тулашвілі Ю. Й. 
Графічні інтерактивні пакети : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. Й. Тулашвілі. - Луцьк : РВВ Львів. держ. техн. ун-ту, 2004. - 234 c. - Бібліогр.: с. 231. - укp.

Запропоновано методику комп'ютерного проектування деталей і вузлів машин. Розкрито теоретичні засади графічного та геометричного моделювання із застосуванням інтерактивних графічних пакетів. Розглянуто особливості методичного, математичного та технічного забезпечення комп'ютерної графіки. Описано методи створення графічного зображення з використанням графічних редакторів AutoCad та Mechanical Desktop.

Предложена методика компьютерного проектирования деталей и узлов машин. Раскрыты теоретические основы графического и геометрического моделирования с использованием интерактивных графических пакетов. Рассмотрены особенности методического, математического и технического обеспечения компьютерной графики. Описаны методы создания графического изображения с применением графических редакторов AutoCad и Mechanical Desktop.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.631-018.1 AutoCAD я73-1 + К42 с116 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тулашвілі Ю. Й. 
Курсове проектування в об'єктно-орієнтованому середовищі Delphi : навч. посіб. / Ю. Й. Тулашвілі. - Луцьк : РВВ Луц. держ. техн. ун-ту, 2006. - 274 c. - Бібліогр.: с. 273-274. - укp.

Розглянуто методику виконання курсового проекту засобами об'єктно-орієнтованого програмування. Розкрито загальні принципи розробки програмних продуктів та основні положення теорії алгоритмів. Наведено характеристику програмного середовища Delphi на основі платформи NET, описано мови програмування Pascal, Object Pascal, Delphi Language. Розроблено методику проектування додатків для Windows в Delphi. Розглянуто модулі для математичних обчислень і застосування графіки, роботи з локальними базами даних і файловою системою, а також для програмування Web-додатків на основі платформи NET. Встановлено вимоги до розробки та правила оформлення курсового проекту.

Рассмотрена методика выполнения курсового проекта средствами объектно-ориентированного программирования. Раскрыты общие принципы разработки программных продуктов и основные положения теории алгоритмов. Дана характеристика программной среды Delphi на основе платформы NET, описаны языки программирования Pascal, Object Pascal, Delphi Language. Разработана методика проектирования приложений для Windows в Delphi. Рассмотрены модули для математических исчислений и применения графики, работы с локальными базами данных и файловой системой, а также для программирования Web-приложений на основе платформы NET. Установлены требования к разработке и правила оформления курсового проекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.2 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тулашвілі Ю. Й. 
Основи прикладного програмування : навч. посіб. / Ю. Й. Тулашвілі. - Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2009. - 372 c. - Бібліогр.: с. 340. - укp.

Висвітлено теоретичні засади та практичні прийоми прикладного програмування. Увагу приділено особливостям збирання, опрацювання та збереження інформації у цифровому форматі. Розкрито основні положення теорії алгоритмів, розробки прикладних програм на рівні апаратних засобів, програмування баз даних і Web-сервісів. Розглянуто питання програмування в середовищі Delphi на основі платформи .NET. Наведено методику проектування додатків для Windows в Delphi, програмування апаратних засобів з використанням модулів мовою Assembler, розробки педагогічних програмних засобів із застосуванням баз даних і Web-сервісів.

Освещены теоретические основы и практические приемы прикладного программирования. Уделено внимание особенностям сбора, обработки и сохранения информации в цифровом формате. Раскрыты основные положения теории алгоритмов, разработки прикладных программ на уровне аппаратных средств с использованием модулей языком Assembler, розработки педагогических программных средств с применением баз данных и Web-сервисов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.14я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тулашвілі Ю. Й. 
Технологія формування готовності до використання елементів комп'ютерної графіки в процесі навчання людей з вадами зору : монографія / Ю. Й. Тулашвілі, В. В. Кабак; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк : Терен, 2009. - 131 c. - Бібліогр.: с. 119-123. - укp.

Розглянуто актуальні питання формування готовності до використання елементів комп'ютерної графіки в процесі навчання людей з вадами зору. Увагу приділено використанню нових методик навчання рельєфному кресленню й основам комп'ютерної графіки із застосуванням модульно-технологічної підготовки.

Рассмотрены актуальные вопросы формирования готовности к использованию компьютерной графики в процессе обучения людей с недостатками зрения. Уделено внимание использованию новых методик обучения рельефному черчению и основам компьютерной графики с применением модульно-технологической подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тулашвілі Ю. Й. 
Модель професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору / Ю. Й. Тулашвілі // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4. - С. 166-171. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано модель професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору та визначено основні її організаційні компоненти. Розкрито специфіку організації навчально-виховного процесу для незрячих людей із застосуванням інформаційних технологій. Вказано на необхідність дотримання принципів природовідповідності, доступності та емоційності у навчанні.

Обоснована модель профессиональной компьютерной подготовки людей с нарушениями зрения и определены основные ее организационные компоненты. Раскрыта специфика организации учебно-воспитательного процесса для незрячих людей с применением информационных технологий. Указано на необходимость использования принципов естественности, доступности и эмоциональности в обучении.

The model of professional computer preparation is determined and its basic organization components are also defined in this article. An author selects the specific of organization of education process for people with the defects of sight with the use of information technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241 + З970 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тулашвілі Ю. Й. 
Методи навчання студентів із вадами зору за напрямком інженерно-педагогічної підготовки / Ю. Й. Тулашвілі // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 256-262. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто методичні засади професійного становлення студентів зі значними вадами зору. Наведено характеристику методів викладання комп'ютерних технологій для людей із вадами зору.

Рассмотрены методические принципы профессоинального становления инвалидов по зрению. Дана характеристика методов преподавания компьютерных технологий для людей с недостатками зрения.

The article deals with the methodological principles of professionsl formation of sight-impaired students. Methods of teaching sight-impaired students to computer technology have been described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тулашвілі Ю. Й. 
Застосування нових інформаційних технологій в освіті як розширюваний фактор доступу до професійної підготовки осіб із порушенням зору / Ю. Й. Тулашвілі // Пед. пошук. - 2010. - № 4. - С. 36-39. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Охарактеризовано зміни у вищій освіті, що дозволяють навчати людей з особливими потребами із застосуванням інформаційних технологій. Проаналізовано підтримку на рівні держави можливості їх працевлаштування. Розкрито основні засади, виділено специфіку організації навчально-виховного процесу для незрячих людей із застосуванням інформаційних технологій. Подано дані про умови та сучасний стан професійної комп'ютерної підготовки в процесі соціальної реабілітації людей з порушенням зору.

Охарактеризованы изменения в высшем образовании, позволяющих обучать людей с особыми потребностями с применением информационных технологий. Проанализирована поддержка возможности их трудоустройства на уровне государства. Раскрыты основные принципы, выделено специфику организации учебного процесса для незрячих людей с применением информационных технологий. Представлены данные об условиях и современном состоянии профессиональной компьютерной подготовки в процессе социальной реабилитации людей с нарушением зрения.

Characterize the changes in higher education, provides students with special needs using information technologies. Analyzed at the level of state support for their employment opportunities. Disclosed the basic principles highlighted specific educational process organization for blind people using information technology. Presents data on the conditions and the current state of professional computer training in the social rehabilitation of people with visual impairment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тулашвілі Ю. 
Концепція впровадження системи професійної комп'ютерної підготовки осіб із порушенням зору / Ю. Тулашвілі // Пед. пошук. - 2011. - № 1. - С. 42-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено основні положення концепції впровадження професійної комп'ютерної підготовки. Визначено основні засади, виділено специфіку організації навчально-виховного процесу для незрячих людей із застосуванням інформаційних технологій. Розкрито зміст системотвірних концептів: соціально-філософського, психолого-педагогічного та когнітивно-креативного системи професійної комп'ютерної підготовки осіб із порушенням зору у межах теоретико-методичних засад. Наведено таблицю відповідності структурних компонентів психіки й етапів формування готовності осіб із порушенням зору до застосування ІКТ. Узагальнено, що розкриття концептуальних засад професійної комп'ютерної підготовки осіб із порушеннями зору створює передумови для визначення цілей, змісту, методів та засобів навчання зорово депривованої людини застосуванню інформаційних технологій, як у повсякденному житті, так і фаховій діяльності.

Очерчено основные положения концепции внедрения профессиональной компьютерной подготовки. Определены основные принципы, выделено специфику организации учебно-воспитательного процесса для незрячих людей с применением информационных технологий. Раскрыто содержание системообразующих концептов: социально-философского, психолого-педагогического и когнитивно-креативной системы профессиональной компьютерной подготовки лиц с нарушением зрения в рамках теоретико-методических основ. Представлено таблицу соответствия структурных компонентов психики и этапов формирования готовности лиц с нарушением зрения к применению ИКТ. Обобщенно, что раскрытие концептуальных основ профессиональной компьютерной подготовки лиц с нарушениями зрения создает предпосылки для определения целей, содержания, методов и средств обучения зрительно депривованого человека применению информационных технологий, как в повседневной жизни, так и профессиональной деятельности.

The basic concept of the introduction of professional computer training. The basic principles are highlighted specific organization of the educational process for visually impaired people to use information technology. Disclosed the contents of systemconcepts: the socio-philosophical, psychological, pedagogical and cognitive-creative system of professional computer training for people with visual impairment in the theoretical and methodological foundations. Presents a table of correspondence of the structural components of the psyche and the stages of formation of preparedness of persons with impaired vision to use ICT. Generally, that the disclosure of the conceptual foundations of professional computer training for people with visual impairments aprerequisite for defining the objectives, content, methods and tools for learning visually human use of information technology in everyday life and professional activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.253

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тулашвілі Ю. Й. 
Застосування спеціальних тактильних методів для поглиблення процесу інформатизації професійної реабілітації осіб із вадами зору / Ю. Й. Тулашвілі // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 345-353. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Подано інформацію про застосування спеціальних методів навчання незрячих людей рельєфному кресленню для забезпечення формування у них образів елементарних графічних фігур. Висвітлено методику проведення педагогічного дослідження з метою визначення ефективності методики при її застосуванні у навчально-пізнавальному процесі. Окреслено перспективи впровадження технологій навчання рельєфного креслення в навчальний процес.

Дана информация о применении специальных методов обучения незрячих людей рельефному чертежу для формирования у них мысленных образов элементарных графических фигур. Раскрыта методика проведения педагогического исследования с целью определения эффективности методики при ее использовании в учебно-познавательном процессе. Определены перспективы внедрения технологий обучения рельефного чертежа в учебный процесс.

The article gives information about using special methods of teaching visually impaired people to relief drawing for forming in them mental images of elementary graphic figures. A methodology is disclosed of conducting pedagogical research aimed at defining the methodology efficiency while using it in the educational cognitive process. The prospects are outlined of implementing technologies of teaching relief drawing in to the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тулашвілі Ю. Й. 
Метод тестового контролю рівня знань й вмінь майбутніх програмістів / Ю. Й. Тулашвілі // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 362-366. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено проблему критеріально-орієнтованого тестування в системі формування професійної готовності майбутніх програмістів. Результатами дослідження стало удосконалення методу тестового контролю на основі визначення критеріїв сформованості досліджуваного особистісно-професійного рівня фахівця.

Исследована проблема критериально-ориентированного тестирования в системе формирования профессиональной готовности будущих программистов. Результатами исследования стало усовершенствование метода тестового контроля на основе определения критериев формирования исследуемого личностно-профессионального уровня профессионала.

The paper is focused on the problem of criterio-oriented testing in the system of formation the programmer professional readiness. Modification the method criterio-oriented testing for the programmer professional readiness based on the definition of the criteria have been discovered as the results of the research.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973 р3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тулашвілі Ю. Й. 
Теоретичні і методичні засади професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушенням зору : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ю. Й. Тулашвілі; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2012. - 41 с. - укp.

Вперше досліджено теоретичні та методичні основи запровадження професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору в професійних та ВНЗ, обгрунтовано методологічні, концептуальні засади та розроблено педагогічну технологію. Визначено передумови виникнення системи професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору, розроблено модель неперервної професійної комп'ютерної підготовки зороводепривованих суб'єктів освіти на засадах урахування психологічних і дидактичних особливостей їх навчання. Визначено зміст професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору, запропоновано способи його конкретизації на дидактичному мікрорівні. Обгрунтовано методи навчання, що дозволяють комплексно розвивати компенсаторні пристосування, інтелектуально-логічні здібності та формувати готовність зороводепривованих осіб до прояву інформаційно-комунікативної та професійної компетентностей. Розроблено тифлоприлад для рельєфного відображення, застосування якого формує готовність людей зі сліпотою до опанування основ комп'ютерної графіки. Експериментально перевірено ефективність педагогічної технології професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тулашвілі Ю. Й. 
Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб з порушеннями зору / Ю. Й. Тулашвілі // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 183-186. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Відзначено, що процес інтеграції інвалідів у суспільні відносини передбачає комплекс дій, спрямованих на допомогу суб’єктам із психофізичними порушеннями опановувати цінності сучасної цивілізації, бути задіяними до активної суспільної діяльності через їх соціальну адаптацію. Проаналізовано роль комп’ютерних технологій як системотвірного чинника переходу до інклюзивного навчання осіб з порушеннями зору в процесі їх професійної підготовки. Окреслено зміст, методи та форми організації комп’ютерної підготовки незрячих.

Отмечено, что процесс интеграции инвалидов в общественные отношения предполагает комплекс действий, направленных на помощь субъектам с психофизическими нарушениями овладевать ценностями современной цивилизации, быть задействованными к активной общественной деятельности через их социальную адаптацию. Проанализирована роль компьютерных технологий как системообразующего фактора перехода к инклюзивному обучению лиц с нарушениями зрения в процессе их профессиональной подготовки. Очерчено содержание, методы и формы организации компьютерной подготовки слепых.

The article considers the role in teaching people with visual impairments modern information and computer technologies, and especially their use in the process of training students with disabilities, as a factor in the implementation of inclusive education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.05

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тулашвілі Ю. 
Застосування методів тестового контолю як засобу збору інформації для педагогічного моніторингу / Ю. Тулашвілі // Нова пед. думка. - 2014. - № 3. - С. 58-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Представлено підхід до контролю якості навчання з метою отримання системної інформації для проведення педагогічного моніторингу. Результатом дослідження стало удосконалення методу тестового контролю на основі визначення критеріїв сформованості досліджуваного особистісно-професійного рівня фахівця.

Представлен подход к контролю качества обучения с целью получения системной информации для проведения педагогического мониторинга. Результатом исследования стало усовершенствование метода тестового контроля на основе определения критериев сформированности исследуемого личностно-профессионального уровня специалиста.

An approach to control the quality of education in order to obtain system information for pedagogical monitoring. The result of the study was improvement in the method of the test control based on certain criteria of formation studied personal and professional level specialist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тулашвілі Ю. Й. 
Комп’ютерні технології як системотворчий чинник переходу до інклюзивного навчання осіб із порушеннями зору / Ю. Й. Тулашвілі // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 32-38. - Бібліогр.: с. 38 (3 назв.) - укp.

Акцентовано особливу увагу на актуальності розроблення концептуальних засад впровадження професійної комп’ютерної підготовки у систему реабілітації осіб із порушеннями зору. Зазначено, що використання у навчальному середовищі сучасних інформаційних технологій адаптації як системотвірного чинника переходу до інклюзивного навчання осіб з порушеннями зору зумовило перехід на такі основні дидактичні методи: комунікативний, технологічний, технічний, розвивальний. Наголошено, що застосування у навчальному процесі комп’ютерної техніки, яка оснащена засобами сучасних інформаційних технологій адаптації, розглядається як основний дидактичний засіб, що значно розширює компенсаторно-розвивальні можливості осіб із порушеннями зору та забезпечує ефективність навчальної підготовки в умовах інклюзивної освіти.

Акцентировано особое внимание на актуальности разработки концептуальных основ внедрения профессиональной компьютерной подготовки в систему реабилитации лиц с нарушениями зрения. Отмечено, что использование в учебном процессе современных информационных технологий адаптации как системообразующего фактора перехода к инклюзивному обучению лиц с нарушениями зрения обусловило переход на такие основные дидактические методы: коммуникативный, технологический, технический, развивающий. Отмечено, что применение в учебном процессе компьютерной техники, оснащенной средствами современных информационных технологий адаптации, рассматривается как основное дидактическое средство, значительно расширяющее компенсаторно-развивающие возможности лиц с нарушениями зрения и обеспечивает эффективность учебной подготовки в условиях инклюзивного образования.

Particular attention is paid to the topicality of developing conceptual foundations of implementing professional computer training into the rehabilitation system for the visually impaired individuals. It is noted, that using in the educational environment modern information technologies of adaptation as a system-forming factor of transition to inclusive education of visually impaired individuals facilitated transition to the following basic didactic methods: communicative, technological, technical, and developmental. It is stressed, that using computer equipment complete with modern information technologies of adaptation in the educational process is viewed as basic didactic means, which considerably enhances compensatory-developmental abilities of visually impaired individuals and ensures the efficiency of educational training under conditions of inclusive education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Інтегративний підхід до інклюзивної освіти осіб із порушеннями зору : монографія / І. Б. Кузава, Ю. П. Симончук, Ю. Й. Тулашвілі, Л. П. Стасюк, Н. А. Савчук, В. В. Терпелюк; ред.: Ю. Й. Тулашвілі; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Волин. обл. центр реабілітації інвалідів зору. - Луцьк : Терен, 2019. - 343 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання соціальної адаптації осіб із порушеннями зору (ПЗ) через інклюзивну освіту, що має інтегративний характер та охоплює їх дошкільне, загальноосвітнє навчання та професійну підготовку. Науково обгрунтовано історико-філософські, психологічні та методичні аспекти запровадження інтегративного підходу до інклюзивної освіти осіб із ПЗ. Викладено результати дослідження, що проводилося в межах концепції ролі рівносторонньої розвиваючої освіти осіб, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, їх становлення як соціально активних, творчих членів соціуму. Висвітлено досвід організації навчання людей із ПЗ в Україні та за кордоном. Розкрито методологію та висвітлено дидактичні підходи до комп'ютерної підготовки, спрямованої на утворення в осіб із ПЗ компенсаторних пристосувань до використання комп'ютерної техніки в ролі спеціального технічного засобу навчального процесу, починаючи з початкової загальної середньої освіти та закінчуючи їх професійною підготовкою у професійно-технічних закладах і закладах вищої освіти. Висвітлено основи методики навчання в інклюзивному середовищі. Наведено майстер-класи розроблених навчально-розвивальних методик, що розкривають психолого-педагогічні особливості навчання осіб із ПЗ різних вікових категорій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837499 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського