Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Флярковська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Флярковська О. В. 
Професійно-технічна освіта очима батьків / О. В. Флярковська, А. В. Регент // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 2. - С. 24-28. - укp.

Подано результати моніторингового дослідження з виявлення та впровадженню інноваційних технологій у закладах професійно-технічної освіти. Розглянуто питання працевлаштування випускників, психологічного клімату навчальних закладів, доступності та мотивації навчання тощо. На основі одержаних даних зроблено висновки щодо найбільш актуальних проблем професійно-технічної освіти.

Приведены результаты мониторингового исследования по выявлению и внедрению инновационных технологий в учреждениях профессионально-технического образования. Рассмотрены вопросы трудоустройства выпускников, психологического климата учебных заведений, доступности и мотивации обучения. На основании полученных данных сделаны выводы относительно наиболее актуальных проблем профессионально-технического образования.

Shall submit the results of monitoring studies to identify and implement innovative technologies in institutions of vocational education. The problems of employment of graduates, the psychological climate of educational institutions, availability of training and motivation. Based on these results conclusions are drawn regarding the most pressing problems of vocational education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Флярковська О. В. 
Інформаційно-комунікаційні технології в професійно-технічній освіті / О. В. Флярковська // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 2. - С. 13-15. - укp.

Висвітлено основні завдання професійно-технічної освіти в їх пов’язаності із сучасними тенденціями суспільного розвитку. Наголошено на провідному значенні інформаційно-комунікаційних технологій для застосування індивідуального підходу до навчання в професійно-технічних закладах освіти. Проаналізовано стан матеріального забезпечення професійно-технічних закладів освіти комп’ютерами та можливість їх використання для вдосконалення умінь і навичок. Виявлено основні мотиви використання інформаційно-комунікаційних технологій учнями ПТНЗ в навчальному процесі та у вільний від навчання час. Розглянуто аспекти використання Інформаційно-комунікаційних технологій викладачами ПТНЗ. Результати дослідження матеріально-технічного забезпечення ПТНЗ комп’ютерами та рівнем і формами користування ІКТ та Інтернетом серед учнів та викладачів ПТНЗ подано на діаграмах. Доведено, що відсутність вільного доступу до ІКТ знижує ефективність вітчизняної професійно-технічної освіти.

Освещены основные задачи профессионально-технического образования в их связи с современными тенденциями общественного развития. Отмечено ведущее значение информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) для применения индивидуального подхода к обучению в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Проанализировано состояние материального обеспечения ПТУЗ компьютерами и возможность их использования для совершенствования умений и навыков. Выявлены основные мотивы использования информационно-коммуникационных технологий учащимися ПТУЗ в учебном процессе и в свободное от учебы время. Рассмотрены аспекты использования информационно-коммуникационных технологий преподавателями ПТУЗ. Результаты исследования материально-технического обеспечения ПТУЗ компьютерами, а также уровнем и формами пользования ИКТ и Интернетом среди учащихся и преподавателей ПТУЗ изложены на диаграммах. Доказано, что отсутствие свободного доступа к ИКТ снижает эффективность отечественного профессионально-технического образования.

Elucidated are the basic objectives of vocational education in their connectedness with the modern trends of social development. Noted is the leading role of information and communication technologies for using the individual approach of learning in vocational education. Analyzed is the state of financial support of vocational education and the use of computers to improve pupil’s abilities and skills. Detected are the basic reasons for the use of ICT by VET students in the classroom and on their free time. Considered are the aspects of the use of ICT by teachers of vocational schools. The results of study of logistics VET computers and the level and patterns of use of ICT and the Internet among students and teachers of vocational are presented in charts. It is shown that the lack of free access to ICT reduces the effectiveness of the national VET.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Флярковська О. В. 
Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів / О. В. Флярковська // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 4. - С. 39-41. - укp.

Актуалізовано проблему інформаційно-аналітичного забезпечення системи управління освітою з метою створення за новими принципами інтегрованої системи ПТО. Проаналізовано результати моніторингового дослідження стану впровадження і використання інформаційно-комунікативних технологій у ПТНЗ, які подано у вигляді діаграм. Констатовано, що рівень інформатизації професійно-технічної освіти в Україні істотно нижчий, ніж рівень інформатизації освіти ПТНЗ розвинутих країн.

Актуализирована проблема информационно-аналитического обеспечения системы управления образованием с целью создания по новым принципам интегрированной системы ПТО. Проанализированы результаты мониторингового исследования состояния внедрения и использования информационно-коммуникативных технологий в ПТУЗ, которые представлены в виде диаграмм. Констатировано, что уровень информатизации профессионально-технического образования в Украине существенно ниже, чем уровень информатизации образования ПТУЗ развитых стран.

Actualized the problem of information-analytical support of the education management system in order to create new principles for integrated VET system. The results of the monitoring study status of implementation and use of information and communication technologies in vocational schools, which are presented in the form of diagrams. Stated that the informatization level of vocational education in Ukraine is significantly lower than the level of informatization of education vocational schools developed countries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Флярковська О. В. 
Формування у підлітків готовності до творчої самореалізації в процесі позакласної виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Флярковська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування у підлітків готовності до творчої самореалізації в процесі позакласної виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу. Теоретично обгрунтовано роль позакласної виховної роботи у процесі формування готовності підлітків до творчої самореалізації. Відповідно до завдань дослідження, проаналізовано проблеми формування готовності до творчої самореалізації, визначено структурні компоненти формування у підлітків готовності до творчої самореалізації, обгрунтовано педагогічні умови, розроблено й експериментально перевірено методику формування у підлітків готовності до творчої самореалізації в процесі позакласної виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу. Розроблено й упроваджено методичні рекомендації для вчителів щодо формування у підлітків готовності до творчої самореалізації у процесі позакласної виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Флярковська О. 
Вплив педагогічних умов на процес творчої самореалізації підлітків / О. Флярковська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 190-195. - Бібліогр.: с. 195 (5 назв) - укp.

Розглянуто результати дослідження опитування учнів загальноосвітніх навчальних закладів щодо формування готовності до творчої самореалізації у процесі позакласної виховної роботи. В статті акцентовано на необхідності формування творчої самореалізації у підлітковому віці. Зазначається, що сукупність педагогічних умов організації позакласних виховних заходів, позитивно впливають як на підлітка, так і на педагога щодо формування готовності до творчої самореалізації підлітків у процесі позакласної виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу. Також наголошується на необхідності створення об’єктивних нових передумов для розробки принципово нових підходів до формування у підлітка готовності до діяльності, що забезпечує йому можливість більш повної і успішної творчої самореалізації.

Рассмотрено результаты исследования опроса учащихся общеобразовательных учебных заведений в отношении формирования готовности к творческой самореализации в процессе внеклассной воспитательной работы. Акцентировано внимание на необходимости формирования творческой самореализации в подростковом возрасте. Отмечается, что совокупность педагогических условий организации внеклассных воспитательных мероприятий положительно влияет как на подростка, так и на педагога в отношении формирования готовности к творческой самореализации подростков в процессе внеклассной воспитательной работы общеобразовательного учебного заведения. Также отмечается о необходимости создания объективных новых предпосылок для разработки принципиально новых подходов к формированию у подростка готовности к деятельности, обеспечивающей ему возможность более полной и успешной творческой самореализации.

This article is devoted to the results of survey research students of secondary schools on the formation of readiness for creative self-realization in the extracurricular educational work. The article focuses on the need to develop creative self-realization of teenagers. It is noted that the set of pedagogical conditions of extracurricular educational activities, provide a positive impact on both the teenager and the teacher on the formation of readiness for creative self-realization of teenagers during extracurricular educational work of an educational institution. Also it stresses on the need for a new objective preconditions for the development of fundamentally new approaches to the adolescent’s preparedness activities, providing him or her the opportunity to more complete and successful creative self-realization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Флярковська О. В. 
Психолого-педагогічні умови формування соціальної компетентності підлітків / О. В. Флярковська // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 4. - С. 36-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено формування соціальної компетентності підлітків. Визначено поняття "соціалізація", "компетентність", "соціальна компетентність" та взаємозв'язок з іншими поняттями. Визначено поняття "соціалізація", "компетентність", "соціальна компетентність" і взаємозв'язок цих понять з іншими, а саме - "соціальне середовище", "соціальне виховання" підлітків. Проаналізовано поняття "соціальна компетентність". Зосереджено увагу на тому його аспекті, що є важливим у діяльності з підлітком. Наголошено, що поняття "соціалізація" подано в науковій літературі різних галузей наук, адже його обгрунтування знаходимо в психології, педагогіці, соціальній педагогіці, філософії та соціології. Розглянуто також психолого-педагогічні засади організації освітнього процесу, що спрямований на розвиток здорової особистості, яка вміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі. Визначено умови формування соціальної компетентності підлітків. Охарактеризовано пріоритети освітнього процесу в Новій українській школі. Визначено, що формування соціальної компетентності підлітків відбувається шляхом формування в здобувачів освіти здатності: самостійно приймати рішення; безконфліктно і толерантно спілкуватися з іншими; визнавати власні помилки; відстоювати гідність, права; реалізовувати природні можливості; вести здоровий спосіб життя; планувати особисте та професійне майбутнє. Досліджено алгоритм професійної діяльності вчителів, що передбачає перегляд методології діяльності з учасниками освітнього процесу; зміну акцентів і пріоритетів з процесу на результат з використанням ефективних методів практичної психології та соціальної роботи. Доведено, що перезавантаження має відбуватися психологічно коректно, поетапно та поступово, з відповідними роз'ясненнями та інструкціями. Визначено, що значну роль у формуванні соціальної компетентності підлітків відіграє злагоджена діяльність учителів і батьків. Наголошено, що психологічна служба покликана навчити головному: як жити в мирі з собою та іншими, як вступати у взаємодію зі світом так, щоб життя приносило задоволення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Флярковська О. В. 
Формування соціальної компетентності у підлітковому віці / О. В. Флярковська // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 2. - С. 81-87. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено поняття "соціалізація", "компетентність", "компетенція", "соціальна компетентність" і взаємозв'язок цих понять з іншими термінами, як-от "соціальне середовище", "соціальне виховання" підлітків. Проаналізувавши поняття "соціальна компетентність", зосереджено увагу на тому його аспекті, який є важливим у роботі з дітьми підліткового віку. Розглянуто психолого-педагогічні засади організації педагогічного процесу, спрямованого на розвиток здорової особистості, яка вміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі. Окреслено умови формування соціальної компетентності підлітків. Визначено, що формування соціальної компетентності підлітків відбувається шляхом формування у здобувачів освіти здатності самостійно приймати рішення, вміння безконфліктно та толерантно спілкуватися з іншими, визнавати свої помилки, відстоювати свою гідність, права, реалізовувати свої природні можливості, вести здоровий спосіб життя, планувати своє особисте та професійне майбутнє.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського