Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Хлєбнікова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Хлєбнікова Т. М. 
Організація особистісно орієнтованого навчання слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Хлєбнікова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 22 c. - укp.

Визначено суть, принципи й особливості організації особистісно орієнтованого навчання слухачів післядипломної освіти. З метою визначення об'єктивної динаміки встановлено критерії та рівні якості післядипломної освіти слухачів з управлінських спеціальностей. Розроблено й експериментально перевірено технологію організації особистісно орієнтованого навчання в системі післядипломної педагогічної освіти за етапами: діагностування соціально-педагогічного досвіду слухачів, диференціація навчання на підставі індивідуальних освітніх програм, аналітико-корекційний етап. З'ясовано вплив даної технології на якість післядипломної освіти слухачів зі спеціальності "Менеджмент організації (освіти)", "Управління навчальним закладом" засобами кваліметрії. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність підготовки у системі післядипломної освіти у впровадженні етапів її організації, які забезпечують здійснення особистісно орієнтованого навчання з врахуванням соціально-педагогічного досвіду слухачів, а також побудові на цій основі індивідуальних освітніх програм і розробки кваліметричної моделі з метою вивчення результатів підготовки та її корекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хлєбнікова Т. М. 
Діагностика професійної майстерності вчителя / Т. М. Хлєбнікова // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 55-63. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Досліджено проблему професійної майстерності вчителя у працях визначних корифеїв педагогічної науки - К. Ушинського, Ф. Дистервега, П. Блонського, П. Каптерєва. Наведено визначення професійної майстерності вчителя як найвищого рівня педагогічної діяльності, яка виявляється у наявності високого рівня професійних знань і вмінь, творчості вчителя, у постійному вдосконаленні мистецтва навчання, виховання та розвитку людини. Розроблено кваліметричну модель оцінки рівня професійної майстерності педагога, параметрами якої обрано: гуманістичну спрямованість педагога, психолого-педагогічні знання, професійну компетентність, педагогічні здібності, результативність діяльності.

Исследована проблема профессионального мастерства учителя в трудах известных корифеев педагогической науки - К. Ушинского, Ф. Дистервега, П. Блонского, П. Каптерева. Представлено определение профессионального мастерства учителя как наивысшего уровня педагогической деятельности, которая проявляется при наличии высокого уровня профессиональных знаний и умений, творчества учителя, в постоянном усовершенствовании искусства обучения, воспитания и развития человека. Разработана квалиметрическая модель оценки профессионального мастерства педагога, параметрами которой выбраны: гуманистическая направленность педагога, психолого-педагогические знания, профессиональная компетентность, педагогические способности, результативность деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 в648

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хлєбнікова Т. М. 
Оцінка ефективності підготовки магістрів в умовах післядипломної освіти / Т. М. Хлєбнікова // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26, Ч. 1. - С. 140-146. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розроблено факторно-критеріальну модель оцінки якості підготовки слухачів в Інституті післядипломної освіти (ІПО) Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди на основі кваліметричного підходу. Викладено комплексно-цільову програму подальшого підвищення рівня підготовки слухачів за умов післядипломної освіти, окреслено етапи впровадження особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховний процес і програму моніторингового відстеження якості підготовки спеціалістів.

Разработана факторно-критериальная модель оценки качества подготовки слушателей в Институте последипломного образования (ИПО) Харьковского национального педагогического университета им. Г. С. Сковороды на основе квалиметрического подхода. Изложена комплексно-целевая программа дальнейшего повышения уровня подготовки слушателей в условиях последипломного образования, намечены этапы внедрения личностно-ориентированного подхода в учебно-воспитательный процесс и программу мониторингового отслеживания качества подготовки специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського