Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гузій Н. В. 
Особистісно-орієнтовані технології дидаскалогічної підготовки майбутнього педагога : метод. посіб. / Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 46 c. - Бібліогр.: с. 42-45. - укp.

Запропоновано цілісну науково-методичну систему організації дидаскалогічної підготовки майбутніх педагогів. Особливу увагу приділено особистісно-орієнтованим гуманітарним технологіям, спрямованим на формування у студентів педагогічної творчості, майстерності та професіоналізму;

Предложена целостная научно-методическая система организации дидаскалогической подготовки будущих педагогов. Особое внимание уделено личностно-ориентированным гуманитарным технологиям, направленным на формирование у студентов педагогического творчества, мастерства и профессионализма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р111599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хлєбнікова Т. М. 
Організація особистісно орієнтованого навчання слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Хлєбнікова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 22 c. - укp.

Визначено суть, принципи й особливості організації особистісно орієнтованого навчання слухачів післядипломної освіти. З метою визначення об'єктивної динаміки встановлено критерії та рівні якості післядипломної освіти слухачів з управлінських спеціальностей. Розроблено й експериментально перевірено технологію організації особистісно орієнтованого навчання в системі післядипломної педагогічної освіти за етапами: діагностування соціально-педагогічного досвіду слухачів, диференціація навчання на підставі індивідуальних освітніх програм, аналітико-корекційний етап. З'ясовано вплив даної технології на якість післядипломної освіти слухачів зі спеціальності "Менеджмент організації (освіти)", "Управління навчальним закладом" засобами кваліметрії. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність підготовки у системі післядипломної освіти у впровадженні етапів її організації, які забезпечують здійснення особистісно орієнтованого навчання з врахуванням соціально-педагогічного досвіду слухачів, а також побудові на цій основі індивідуальних освітніх програм і розробки кваліметричної моделі з метою вивчення результатів підготовки та її корекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Усата О. Ю. 
Підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Ю. Усата; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано суть і взаємозв'язок базових понять дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Розглянуто наукові підходи до гуманізації навчально-виховного процесу у контексті зазначеної проблеми. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі та технології підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Визначено критеріальні характеристики готовності студентів до реалізації досліджених технологій. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчальний процес ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + З970 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шаров С. В. 
Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів педагогічного університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. В. Шаров; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито основні дефініції даної проблеми, поняття "диференційована самостійна навчальна діяльність студентів педагогічного університету" як вид навчальної діяльності, визначено критерії та показники ефективності її організації. Обгрунтовано дидактичні умови: забезпечення готовності студентів до самостійної навчальної діяльності, забезпечення зворотного зв'язку під час самостійної навчальної діяльності на підставі проведення контролю навчальних досягнень студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пєхота О. М. 
Культура співробітництва: практика групової роботи студентів : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, С. В. Ратовська. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 250 c. - (Пед. освіта XXI). - укp.

Розглянуто основні концептуальні положення щодо формування уявлень про сутність технологізації майбутньої педагогічної праці, шляхи оволодіння технологічною культурою, а також пошуку нових форм співробітництва викладача та студентів. Увагу приділено особистісним характеристикам викладача, що сприяють успішності його викладацької діяльності та формують її індивідуальну стратегію загалом. Розкрито теоретико-методологічні основи організації групової навчальної діяльності студентів. Проаналізовано західноєвропейські та американські дослідження, присвячені проблематиці співробітництва. Обгрунтовано комплекс педагогічних умов, роль викладача та його педагогічну позицію, які сприяють ефективному формуванню технологічної компетентності педагога як складової його технологічної культури. Розкрито практичні аспекти викладацької діяльності на етапі планування та реалізації таких педагогічних технологій: тренінгу, коучінгу, тьюторіалу, організаційно-діяльнісної гри, а також технологій кооперативного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Цина А. Ю. 
Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів технологій: теоретико-методичний аспект : монографія / А. Ю. Цина; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2011. - 355 c. - Бібліогр.: 297 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічну проблему особистісно орієнтованої професійної підготовки (ПП) вчителя технологій. Розглянуто питання підвищення рівня мотивації у ПП, особистісно-професійного розвитку (ОПР), вивчення, пояснення, прогнозування та подолання криз і відхилень у професійному становленні особистості майбутнього вчителя технологій. Визначено успішність оволодіння кваліфікацією за умов вільного вибору освітніх траєкторій та подолання тривожних відчуттів безпорадності та небезпеки. Увагу приділено проблемам діагностики ОПР, прийняття управлінських рішень з використанням робочих діагностичних методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ж6р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Цина А. Ю. 
Теорія і методика особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. Ю. Цина; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 40 c. - укp.

Здійснено психолого-педагогічне обгрунтування, розробку та перевірку ефективності теоретичної концепції, експериментальної моделі та методики особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх вчителів технологій. Визначено методологічні та теоретичні засади особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій. Розроблено концептуальні підходи до обгрунтування поняттєво-категоріального апарату дослідження проблеми особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх вчителів технологій. Теоретично обгрунтовано та побудовано модель поетапної особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій, охарактеризовано та систематизовано професійно важливі види педагогічної діяльності та компетентності. Розкрито багатофункціональність педагогічних технологій забезпечення особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій. Визначено структурні компоненти, критерії, показники та рівні професійної готовності майбутніх вчителів технологій, узгоджені з рамкою кваліфікацій європейського простору вищої освіти, й апробовано методику їх діагностики. Розроблено методики формування навчально-професійної самостійності, саморегуляції й адаптації майбутніх вчителів технологій. Здійснено дослідно-експериментальну перевірку ефективності змодельованої методики поетапної особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чобітько М. Г. 
Використання техологій ідивідуального та диференційованого навчання в особистісно орієнтованій професійній підготовці майбутніх учителів / М. Г. Чобітько // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 3. - С. 65-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто використання технологій індивідуального та диференційованого навчання на сучасному етапі особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів. Виявлено: складнощі суб'єктивного характеру, пов'язані з особистістю викладача, його підготовленістю до розв'язання проблем диференціації та індивідуалізації, розумінням і прийняттям нових парадигм навчання; загальні тенденції і умови впровадження особистісно орієнтованих педагогічних технологій у практику; педагогічні фактори і відношення, необхідні для подальших експериментальних досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.204 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чобітько М. Г. 
Поетапне нарощування професіоналізму майбутніх учителів у процесі особистісно-орієнтованої професійної підготовки / М. Г. Чобітько // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 172-176. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито професійні аспекти особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єрмоленко А. О. 
Технології індивідуалізації та диференціації навчання в професійній освіті / А. О. Єрмоленко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 1. - С. 78-83. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Доведено необхідність розробки нових технологій індивідуального та диференційованого навчання у професійній освіті з метою підвищення професійної підготовки майбутніх вчителів. Надано характеристику технологій індивідуалізації та диференціації навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.204 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Карчевська Н. В. 
Індивідуалізація підготовки навчання майбутніх інженерів-педагогів / Н. В. Карчевська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 3. - С. 131-137. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено етапи підвищення рівня індивідуалізації навчання студентів майбутніх інженерів-педагогів. Наведені основні етапи індивідуалізації навчання педагогічним дисциплінам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сергійчук О. М. 
Вища педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід у навчальному процесі ВНЗ / О. М. Сергійчук // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 7. - С. 111-118. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто процес підготовки майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання, обгрунтовано особисто-орієнтований підхід в процесі навчання у вищій школі. Визначено проблеми реалізації вказаного підходу у процесі навчання, надано оцінку впровадження цього підходу в процес навчання вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Цина А. Ю. 
Дослідно-експериментальна перевірка ефективності особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів технологій / А. Ю. Цина // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 264-272. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати перевірки ефективності теоретичної концепції, експериментальної моделі та методики особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Виявлено динаміку адаптації студентів до навчально-професійної діяльності, зростання рівнів професійних комптентностей відповідно до опрацьованого навчального навантаження з професійно орієнтованих дисциплін у кредитах ЄКТС.

Представлены результаты проверки эффективности теоретической концепции, экспериментальной модели и методики личностно ориентированной профессиональной подготовки будущих учителей технологии. Выявлена динамика адаптации студентов к учебно-профессиональной деятельности, возрастания уровней профессиональных компетентностей соответственно проработанной учебной нагрузке по профессионально-ориентированным дисциплинам в кредитах ЕКТС.

Results of checking the efficiency of the theoretical concept, experimental model and technique personally focused on the vocational training of the future technology teachers are presented. Increases of levels of professional competence according to the worked academic load on the professional-focused disciplines in credits ЕCТS are revealed dynamics of adaptation of students to educational-professional work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Таран І. В. 
Деякі аспекти реалізації освітньо-орієнтірованого підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя / І. В. Таран // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 65-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито сутність проблеми особистісно-орієнтованого навчання, графічно зображено поняття "особистість" та "індивідуальність". Виділено основні положення особистісно-орієнтованої освіти, особливості індивідуально-освітнього маршруту, які дозволять коректувати навчально-виховної процес.

На основе анализа психолого-педагогической литературы раскрыта сущность проблемы личностно-ориентированного обучения, графически изображены понятия "личность" и "индивидуальность". Выделены основные положения личностно-ориентированного обучения, особенности индивидуально-образовательного маршрута, которые позволяют корректировать учебно-воспитательный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Єфіменко І. В. 
Компетентнісний підхід як методологічна основа формування особистості майбутнього педагога-музиканта / І. В. Єфіменко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 127-132. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито реалізацію компетентнісного підходу у підготовці майбутніх вчителів музики. Розглянуто основні напрямки дослідження проблеми реалізації підготовки кваліфікованих фахівців, а також місце в системі професійної підготовки майбутніх вчителів музики. Простежено різні підходи щодо розуміння професійної підготовки майбутнього вчителя, досліджено методологічну базу виникнення терміну "компетентнісний підхід".

Высветлена реализация компетентностного подхода в подготовке будущих учителей музыки. Рассмотрены основные направления исследования проблемы реализации подготовки квалифицированных специалистов, а также место в системе профессиональной подготовки будущих учителей музыки. Прослежены разные подходы относительно понимания профессиональной подготовки будущего учителя. Исследована методологическая база возникновения термина "компетентностный подход".

It is brightened implementation competence approach in preparing future music teachers. The main directions of research problems of implementation of training of qualified specialists, as well as place in the training of future music teachers. The article traces the different approaches on the understanding of training future teachers. We study the methodological basis of the term "competency" approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Щ31 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Карпюк Р. 
Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання / Р. Карпюк // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 56-62. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано етапи становлення ідеї особистісно орієнтованого навчання та виховання. Висвітлено її вплив на розвиток освітньої системи в Україні. Розкрито зміст, принципи та функції особистісно орієнтованої освіти. Розглянуто різні аспекти особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання. Запропоновано концепцію модернізації системи освіти на підставі антропоцентричної ідеї особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання.

Проанализированы этапы становления идеи личностно ориентированного обучения и воспитания. Освещено ее влияние на развитие образовательной системы в Украине. Раскрыты содержание, принципы и функции личностно ориентированного обучения. Рассмотрены различные аспекты личностно ориентированной професиональной подготовки будущих специалистов по адаптивному физическому воспитанию. Разработана концепция модернизации системы образования на основе антропоцентрической идеи личностно ориентированной профессиональной подготовки специалистов по адаптивному физическому воспитанию.

The stages of forming the idea of personality oriented training, its influence on the subsequent development of the educational system in Ukraine are analyzed in the article. The basic aspects of the personality oriented professional training of the future specialists for adaptive physical education in the context of humanization of pedagogical process are considered by the author. Content, principles and functions of the personality oriented training are generalized. Conception of modernization of the educational system on the basis of anthropological idea of the personality oriented professional training of the future specialists for adaptive physical education is offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ф51р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Харченко Т. Г. 
Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чинник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко // Шлях освіти. - 2011. - № 4. - С. 11-18. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто особливості діяльності ВНЗ Франції, що готують учителів на засадах індивідуального підходу, диференціації та персоналізації як необхідних гуманістично-орієнтованих складових. Визначено наступні етапи розвитку індивідуального підходу: вхідне тестування, визначення його персоналізованого шляху, проект його підготовки, залучення студента до діяльності, пов’язаної з укладанням договору, супровід студента протягом усього процесу навчання методистом. Запропоновано модульний курс «Розробка індивідуального проекту студента», підготовлений науковцями університету Авіньйона, в реалізації якого особливе місце відведено роботі майбутнього вчителя над науковим дослідженням, що відбувається трьома етапами: перший спрямований на розвиток особистості студента; другий – на проведення персональних досліджень, третій – оцінювання. Констатовано ефективність цього курсу для формування трансверсальних (тих, що перетинаються) компетенцій, необхідних для розвитку його успішності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ФРА) + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Осипова Т. Ю. 
Особистісно-орієнтоване виховання як умова професійного розвитку майбутніх учителів / Т. Ю. Осипова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 174-177. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особистісно-орієнтоване виховання в професійному становленні та розвитку майбутніх учителів під час навчання у педагогічному ВНЗ, роль колективу студентської групи в цьому процесі. На основі аналізу системи професійноїпідготовки майбутніх вчителів виявлено істотну недооцінку ролі академічної групи в навчальному процесі, у професійному розвитку особистості майбутнього вчителя. З огляду на зазначене рекомендовано створити в студентській групі простір для прояву індивідуальності, розкриття творчого потенціалу кожним студентом, що, в свою чергу, сприятиме можливості набувати такого психічного стану, який закріплюватиме силу колективу, його можливість протистояти негативному впливу і залежатиме від рівня його згуртованості та психічної стійкості індивідів. Відзначено вплив та значення комунікації, соціальної спрямованості колективу групи на професійне становлення та розвиток майбутніх вчителів.

Рассмотрено личностно-ориентированное воспитание в профессиональном становлении и развитии будущих учителей при обучении в педагогическом ВУЗ, роль коллектива студенческой группы в этом процессе. На основе анализа системы профессиональной подготовки будущих учителей отмечена существенная недооценка роли академической группы в учебном процессе, в профессиональном развитии личности будущего учителя. С учётом этого необходимо создать в студенческой группе пространство для проявления своей индивидуальности, раскрытия творческого потенциала каждым студентом, что, в свою очередь, будет способствовать возможности приобретать такое психическое состояние, которое будет закреплять силу коллектива, возможность противостоять негативному воздействию и будет зависеть от уровня сплоченности коллектива, от психической устойчивости индивидов. Отмечено влияние межличностной коммуникации, социальной направленности коллектива группы на профессиональное становление и развитие будущих учителей.

The article touches upon personality centered education in future teachers' professional formation and development during their studying at pedagogical institution of higher education; analyzes the role of students' group in this process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Операйло С. І. 
До концепції освітньої системи педагогічних університетів / С. І. Операйло // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4. - С. 63-69. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто поняття "освітня система", "особистість". Визначено вісім принципів орієнтованої освітньої системи ("ідеальна освітня система") педагогічного університету.

Рассмотрены понятия "образовательная система", "личность". Определены восемь принципов построения личностно ориентированной образовательной системы ("идеальная образовательная система") педагогического университета.

Examining the concept of the personality-oriented educational system of the Pedagogical Universities the author marks out the principles of its structuring which define the characteristics of an ideal educational system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Іванюк Г. 
Особистісно зорієнтована модель підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти / Г. Іванюк // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 85-88. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання розроблення та реалізації особистісно зорієнтованої моделі підготовки педагогів дошкільної освіти в освітньому середовищі педагогічного університету.

Рассмотрены актуальные вопросы разработки и реализации личностно - ориентированной модели подготовки педагогов дошкольного образования в образовательной среде педагогического университета.

An article describes problems of elaboration and realization individually orientated model of preschool pedagogue training in pedagogical university educational environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського