Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Царик О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Царик О.  
Богдан Лепкий і Владислав Оркан: дружба митців і творчий діалог / О. Царик; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2000. - 136 c. - Бібліогр.: 235 назв. - укp.

Проаналізовано взаємини українських письменників В.Стефаника і Б.Лепкого з польським митцем В.Орканом. Охарактеризовано тематично-проблемний зв'язок в новелістиці та оповіданнях, жанрово-стильову своєрідність малої прози Б.Лепкого та В.Оркана.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ПОЛ)-4 Оркан В. 418.3 + Ш5(4ПОЛ=Ук)-4 Лепкий Б. 418.3 + Ш5(4УКР)5-4 Стефаник В. 418.3 + Ш5(Ук=4ПОЛ)-4 Лепкий Б. 418.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гром'як Р. Т. 
Літературознавча рецепція і компаративістичний дискурс : Моногр. / Р. Т. Гром'як, В. Т. Боднар, Р. А. Бубняк, І. В. Папуша, О. М. Царик; ред.: Р. Т. Гром'як; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. Каф. теорії л-ри і порівнял. літературознавства. Міжкафедр. лаб. славіст.-методол. студій. - Т. : Підруч. і посіб., 2004. - 368 c. - укp.

Розглянуто національні передумови виникнення рецептивної теорії, визначено її основні поняття і терміни. Досліджено взаємозв'язок естопсихології та рецептивної естетики, поетики і неориторики. Висвітлено традиційні та новітні підходи щодо вивчення літературної критики. Охарактеризовано засоби вираження літературно-критичного дискурсу. Розглянуто особливості трактування індійської літератури в рецепції І.Франка. Досліджено теоретичні засади рецепції творчості Ф.Гельдерліна в Україні та специфіку контекстуальності вітчизняного "гельдерлінознавства". Висвітлено англомовні інтерпретації творчості Л.Українки. Проаналізовано генетично-типологічні аспекти малої прози Б.Лепкого та В.Оракана. Досліджено досвід вивчення роману "Жерміналь" Е.Золя у французькій та українській літературній критиці.

Рассмотрены национальные предусловия формирования рецептивной теории, определены ее основные понятия и термины. Исследованы взаимосвязь эстопсихологии и рецептивной эстетики, поэтики и неориторики. Освещены традиционные и новейшие методики изучения литературной критики. Охарактеризованы современные способы выражения литературно-критического дискурса. Рассмотрены особенности трактовки индийской литературы в рецепции И.Франко. Исследованы теоретические основы рецепции творчества Ф.Гельдерлина в Украине и специфика контекстуальности отечественного "гельдерлиноведения". Освещены англоязычные интерпретации творчества Л.Украинки. Проанализированы генетические и типологические аспекты малой прозы Б.Лепкого и В.Оракана. Исследован опыт изучения романа "Жерминаль" Э.Золя во французской и украинской литературной критике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.218.7 + Ш5(0)-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Царик О. М. 
Творчість Богдана Лепкого в українсько-польських літературних взаєминах 1899 - 1941 рр. : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.05 / О. М. Царик; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Тернопіль, 2001. - 16 c. - укp.

Охарактеризовано роль Богдана Лепкого в українсько-польських літературних взаєминах, яку розглянуто крізь призму літературних стосунків митця та Василя Стефаника з польським літератором Владиславом Орканом. Проаналізовано типологічні перегуки та схожість елементів малої прози Б.Лепкого та В.Оркана на проблемно-тематичному та жанрово-стильовому рівнях. Зроблено типологічні зіставлення повістей "Веселка над пустарем" та "В розтоках" в аспекті концепції героя та оновлення жанрової структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УК=4ПОЛ)-4 Лепкий Б. 418.3 + Ш5(4УКР)5-4 Стефаник В. 418.3 + Ш5(4ПОЛ=УК)-4 Лепкий БІ 418.3 + Ш5(4ПОЛ)-4 Оркан В. 418.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Царик О. Р. 
Оцінювання юзабіліті електронних засобів навчального призначення / О. Р. Царик // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2013. - 55, № 2. - С. 266-270. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність оцінки юзабіліті електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП). Визначено поняття юзабіліті, параметри, що необхідні для проведення відповідної оцінки юзабіліті ЕЗНП, основні методи оцінки юзабіліті, критерії, за якими потрібно проводити цю оцінку, складові юзабіліті - технічну і дидактичну. Установлено, що оцінка юзабіліті ЕЗНП є невід'ємною і важливою складовою розробки життєвого циклу цих самих засобів і систем. Показано, що оцінка юзабіліті надає змогу створення таких систем електронного навчання, які будуть спрямовані на підтримку своїх користувачів, а саме того, хто навчає, і того, хто навчається. Зазначено, що розробка відповідної методики оцінки юзабіліті систем електронного навчання є ключем до створення ефективних, продуктивних і "високопридатних" навчальних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Царик О. 
Стан писемного мовлення у системі мовної освіти / О. Царик // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 131-135. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто стратегії формування культури писемного мовлення, які варто застосовувати у процесі навчання: планування проблемної ситуації із застосуванням метакогнітивних знань та досвіду, методів із врахуванням послідовності, інтенсивності, швидкості навчання; процес спостереження, контролювання та оцінювання процесу навчання та виявлення можливих перешкод, аналіз досягнення поставленої мети, самомотивації; управління процесом навчання шляхом оптимізації концентрації, мотивації, емоцій. Охарактеризовано поняття культури писемного мовлення, досліджено психологічні передумови формування такої культури писемного мовлення у загальноосвітніх закладах, проаналізовано стан культури писемного мовлення як педагогічну проблему.

Рассмотрена педагогическая проблема формирования культуры письменной речи учащихся в общеобразовательных учреждениях. Дана характеристика понятий "письмо" и "письменная речь". Осуществлен анализ психологических предпосылок формирования культуры письменной речи учащихся в общеобразовательных учреждениях, проанализировано состояние культуры письменной речи как педагогическая проблема.

The article deals with the problem of creating a culture of writing skills of students in educational institutions.The concept of writing and the written word were characterized. The analysis of the psychological prerequisites for building a culture of writing skills of students in educational institutions was made. The basic metacognitive strategy of building a culture of writing was considered. The article outlines the main trends of development of culture of writing in school, proposes methodological and psychopedagogical recommendations for the development of speech and special exercises to enhance the positive impact on students written language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Царик О. М. 
Формування культури писемного мовлення особистості в системі вітчизняної шкільної освіти другої половини XX ст. : монографія / О. М. Царик; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - 407 c. - Бібліогр.: с. 213-268 - укp.

Досліджено досвід гімназій та традиції підготовки інтелектуальної еліти. Вивчено особливості формування культури писемного мовлення. Здійснено спробу пошуку й активізації ефективних форм і методів організації навчального процесу з метою впровадження кращих традицій європейської й вітчизняної освіти у навчальний процес. Вивчено історичні особливості радянської та української систем шкільної освіти другої половини XX ст. Окреслено перспективи формування культури писемного мовлення учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах за умов розвитку національної системи освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА815809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Царик О. М. 
Теорія і практика розвитку культури писемного мовлення учнів у системі вітчизняної шкільної освіти XX століття : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. М. Царик; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький, 2017. - 38 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431110 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Царик О. М. 
Теорія і практика розвитку культури писемного мовлення учнів у системі вітчизняної шкільної освіти XX століття : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. М. Царик; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Хмельницький, 2017. - 38 c. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку писемного мовлення учнів. Проаналізовано теоретичні підходи історико-педагогічних досліджень вітчизняних і закордонних учених щодо сутності та змісту формування культури писемного мовлення учнів у загальноосвітніх школах. Розкрито еволюцію сутності мовної освіти та виявлено особливості формування культури писемного мовлення учнів у школах України досліджуваного періоду. Установлено педагогічні закономірності розвитку культури писемного мовлення у вітчизняних загальноосвітніх школах. Охарактеризовано технологічні аспекти та педагогічні умови мовної підготовки українських школярів упродовж XX ст. Визначено концептуальні характеристики періодизації розвитку культури мовлення в хронологічних межах дослідження. За допомогою структурної, функціональної, теоретичної моделей визначено дидактичні основи формування культури писемного мовлення учнів. Окреслено можливості трансформації й екстраполяції ідей минулого на підготовку сучасного учня до міжкультурного спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431110 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського