Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чешенко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Чешенко О. 
Інноваційність виховного процесу в сучасному освітньому просторі: організаційний аспект / О. Чешенко, В. Ягоднікова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 6. - С. 19-34. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено один із аспектів сучасного реформування освіти, яким є методологічна переорієнтація процесу виховання на розвиток особистості, формування ключових компетенцій, життєвих навичок. Розглянуто різні нововведення, через які здійснюється розвиток будь-якого навчального закладу, перехід його на якісно-новий стан. Розкрито сутність інновацій у виховному процесі та визначено шляхи їх впровадження. Проаналізовано науково-методичні засади інноваційної спрямованості процесу виховання та дієвість науково-методичного, психолого-педагогічного супроводу впровадження інновацій. Зроблено висновок про розвиток інноваційних процесів у вихованні на сучасному етапі, що є об'єктивною закономірністю та сприяє прискоренню модернізації освіти, формуванню інноваційної особистості, здатної до активного творення свого життя та світу.

Освещен один из аспектов современного реформирования образования, которым является методологическая переориентация процесса воспитания на развитие личности, формирование ключевых компетенций, жизненных навыков. Представлены различные нововведения, благодаря которым осуществляется развитие любого учебного заведения, переход его в качественно новое состояние. Раскрыта сущность инноваций в воспитательном процессе и определены пути их внедрения. Проанализированы научно-методические основы инновационной направленности процесса воспитания и действенность научно-методического, психолого-педагогического сопровождения внедрения инноваций. Сделан вывод о развитии инновационных процессов в воспитании на современном этапе, которые являются объективной закономерностью и способствуют ускорению модернизации образования, формирования инновационной личности, способной к активному созданию своей жизни и мира.

Аrticle deals with one aspect of modern education reform, which is a methodological reorientation process of education on personal development, building core competencies, life skills. Various innovations through which the development of any educational institution, that is, its transition to a qualitatively new state. The essence of innovation in the educational process and the ways of their implementation. Analyzing the scientific and methodological foundations of innovation orientation of the process of education and effectiveness of scientific methods, psycho-pedagogical support of innovation. Concluded that the development of innovative processes in education at the present stage, is an objective regularity and helps to speed up the modernization of education, formation of an innovative person able to actively create their lives and the world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чешенко О. 
Школа культури здоров'я - в інтересах дітей та створення кращого світу для них / О. Чешенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 2. - С. 83-93. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено досвід консолідації діяльності педагогічних, батьківських колективів, органів місцевої влади, установ охорони здоров'я, громадськості, органів самоуправління в розбудові навчальних закладів - шкіл сприяння здоров'ю. Наведено приклади практичної роботи навчальних закладів Одещини щодо вирішення пріоритетних завдань створення необхідних умов для збереження і зміцнення здоров'я дітей. Подано перелік навчальних закладів, які є дійсними членами національної та обласної мережі шкіл сприяння здоров'ю в Одеській області та інноваційні педагогічні технології, спрямовані на формування та розвиток фізично, психічно та морально здорових учнів в цих закладах.

Освещен опыт консолидации деятельности педагогических, родительских коллективов, органов местной власти, учреждений здравоохранения, общественности, органов самоуправления в развитии учебных заведений - школ содействия здоровью. Приведены примеры практической работы учебных заведений Одесской области по решению приоритетных задач создания необходимых условий для сохранения и укрепления здоровья детей. Представлен перечень учебных заведений, которые являются действительными членами национальной и областной сети школ содействия здоровью в Одесской области, а также инновационные педагогические технологии, направленные на формирование и развитие физически, психически и морально здоровых учеников в этих заведениях.

The experience of the consolidation of teacher education, parent groups, local authorities, health institutions, the public, local authorities in the development of educational institutions - schools promote health. Examples of the practical work of educational institutions Odessa region to address the priorities to create the necessary conditions for preserving and strengthening the health of children. We present a list of schools that are full members of national and regional network of schools promoting health in the Odessa region, and innovative teaching techniques aimed at the formation and development of physical, mental and moral health of pupils in these schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чешенко О. І. 
Проектування виховної діяльності: досвід та тенденції розвитку / О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 32-38. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено проблему підвищення ефективності виховного процесу взагалі та в контексті створення виховних систем навчальних закладів зокрема (на матеріалах діяльності ЗНЗ Одеської області). Розглянуто й охарактеризовано розвиток творчого потенціалу педагогів Одещини. Проаналізовано компоненти розвитку виховної системи, викладено орієнтири її розбудови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чешенко О. І. 
Забезпечити здорове середовище життя для дітей - забезпечити краще майбутнє / О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 61-69. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто конкурси-захисти сучасної моделі навчального закладу "Школи сприяння здоров'ю в контексті виконання вимог Всесвітньої організації охорони здоров'я та пошуку оптимальних шляхів методичного забезпечення та впровадження медико-педагогічних оздоровчих інновацій. Висвітлено координаційну, науково-методичну та консультативну діяльність Одеського обласного інституту удосконалення вчителів (ООІУВ) щодо подальшого розвитку обласної мережі навчальних закладів - Шкіл сприяння здоров'ю, виокремлено підсумки третього Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу - Школи сприяння здоров'ю, узагальнено досвід роботи переможців обласного етапу. Зазначено про необхідність розбудови науково-освітнього, навчально-виховного об'єднання культури здоров'я (ОКЗ) для створення сприятливих умов життя дитини, ефективного розвитку її особистості, збереження та зміцнення здоров'я підростаючого покоління. Розкрито мету, основні принципи організації, структуру, орієнтовані напрямки діяльності, очікувані результати діяльності ОКЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Р128.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чешенко О. І. 
Інноваційна спрямованість процесу виховання на сучасному етапі розвитку освіти / О. І. Чешенко, В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 45-52. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито науково-методичні засади інноваційної спрямованості процесу виховання. Висвітлено результати проведення третього обласного конкурсу "Сучасний заступник директора з виховної роботи навчального закладу - 2007" та обласного методичного фестивалю" Інноваційні системи, моделі виховної діяльності навчальних закладів Одещини". Розглянуто складові моделі управління впровадженням інновацій: принципи оптимального управління процесом впровадження перспективного педагогічного досвіду (ППД), ознаки ППД, етапи узагальнення досвіду, методика вивчення ідей ППД, рівні узагальнення ППД, основні вимоги ППД, методи вивчення ППД, технологія впровадження ППД, форми впровадження ППД. Запропоновано поради щодо опису діяльності заступника директора з виховної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чешенко О. І. 
Організаційно-методичний супровід інноваційної діяльності класного керівника / О. І. Чешенко, В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 46-51. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто методологію організаційно-методичного супроводу інноваційної діяльності класного керівника, що грунтується на засадах відкритої, системної, особистісно-орієнтованої, компетентнісної освіти в контексті розвитку та орієнтації освіти України в європейський простір. Виокремлено завданя, функції, форми реалізації організаційно-методичного супроводу як процесу педагогічної системи та технології. Акцентовано увагу на такій формі організаційно-методичного супроводу як обласний конкурс класних керівників. Висвітлено системи, моделі виховної діяльності класу, представлені переможцями та учасниками третього обласного конкурсу "Класний керівник - 2008": модель виховної системи класу "Серце в долонях", формування духовно багатої, здорової особистості, громадянина співтовариства, світу тощо. Актуальним напрямом подальших досліджень є створення систем інноваційної діяльності класного керівника,технологій, форм, методів, прийомів, що сприяють його фаховому зростанню.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чешенко О. І. 
Школа сприяння здоров'ю - в інтересах дітей та створення кращого світу для них / О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 35-43. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

З нагоди проведення на Одещині обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" (ШСЗ), у якому представили свої розробки колективи 32-х дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних шкіл, висвітлено ідею навчального закладу. Зазначено, що конкурс засвідчив консолідацію діяльності педагогічних, батьківських колективів, органів місцевої влади, установ охорони здоров'я, громадськості, органів самоуправління в розбудові ШСЗ у створенні та розширенні здоров'язберігального комфортного освітньо-виховного середовища для розвитку сучасної компетентної особистості. Описано напрями роботи та концепцію кожної з 12-ти ШСЗ-переможців конкурсу. Перелічено очікувані результати розвитку мережі ШСЗ у соціально-економічній та навчально-методичній галузях. Наведено структуру опису діяльності навчального закладу ШСЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чешенко О. І. 
Методичні поради щодо розбудови моделі сучасного навчального закладу - школи сприяння здоров'ю. До Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу - Школи сприяння здоров'ю - 2012 / О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 43-48. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Висвітлено незадовільний стан здоров'я учнів в Україні за результатами моніторингу, проведеного інститутом гігієни та медичної екології імені О. М. Марзєєва. Зазначено, що такий навчальний заклад як Школа сприяння здоров'ю реалізує ідею здоров'язберігальної освіти, створює особливе освітнє середовище, яке провокує процес перетворення культуротвірного символу "здоров'я" у сенс життя учнів, локалізує провідні значеннєві орієнтири у майбутньому та сприйняття свого життя в сьогоденні як цікавого, емоційно насиченого й наповненого змістом. Визначено основні завдання означеного навчального закладу. Виділено складові моделі його здоров'язберігальної діяльності. Розкрито питання розбудови об'єднань культури здоров'я в Національній мережі шкіл сприяння здоров'ю Одещини. Проаналізовано підсумки обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу - 2009. Зосереджено увагу на наступному Всеукраїнському конкурсі-захисті сучасної моделі навчального закладу - Школі сприяння здоров'ю - 2012, його меті, завданнях та очікуваних результатах. Виокремлено десять здоров'зберігальних педагогічних ідей та новацій навчальних закладів Одещини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Р128.94-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ягоднікова В. В. 
Формування інноваційного потенціалу класних керівників в системі методичної роботи загальноосвітнього закладу / В. В. Ягоднікова, О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 48-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено шляхи формування інноваційного потенціалу класних керівників в системі методичної роботи загальноосвітнього закладу. Зазначено, що інноваційний потенціал педагога - це сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога, який виявляє готовність удосконалювати педагогічну діяльність, наявність внутрішніх засобів і методів, здатних забезпечити цю готовність. Розкрито основні вимоги до організації науково-методичної роботи в загальноосвітньому закладі. Виокремлено п'ять етапів в системі організації методичної роботи з розвитку інноваційного потенціалу класного керівника, а саме: діагностико-аналітичний, діяльнісно-організаційний, креативно-пошуковий, функціонально-стабілізувальний, стратегічно-розвивальний. Розглянуто різні форми методичної роботи, серед яких - традиційні та нетрадиційні, через які можна впливати на рівень професійної компетентності та професійної майстерності класних керівників. Наголошено на провідній формі удосконалення професійної компетентності педагога - самоосвіті. З метою диференційованого підвищення педагогічної майстерності класних керівників рекомендовано функціонування трьох динамічних груп-шкіл "Школа вищої педагогічної майстерності", "Школа вдосконалення майстерності" та "Школа становлення новопризначеного класного керівника". Окреслено напрями діяльності органів методичної служби району/міста на стимулювання готовності класного керівника до інноваційної діяльності. Подано розробки навчально-методичного проекту "Формування інноваційного потенціалу класних керівників" та програму роботи творчої групи класних керівників "Модель системи виховної діяльності класу".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чешенко О. І. 
Школа сприяння здоров'ю - вимога часу / О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2012. - № 4. - С. 61-63. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

У межах конкурсу-проекту сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" обговорено актуальні проблеми збереження здоров'я дітей в навчальних закладах. Підбито підсумки обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" в Одеській області. Відзначено ефективність експериментальних навчальних закладів такого типу, що забезпечують процес інтенсивного навчання та підтримки здоров'я. Обгрунтовано доцільність комплексного аналізу наявних проблем щодо забезпечення оздоровчої функції свого навчального закладу для подальшої розбудови цієї моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чешенко О. І. 
Модель виховної системи класу "Серце в долонях" / О. І. Чешенко, Т. І. Шевченко // Наша шк.. - 2012. - № 6. - С. 31-38. - Бібліогр.: 27 назв. - укp. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Чешенко О. І. 
Основні аспекти здоров'язбережувальної роботи у середовищі навчального закладу / О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 35-40. - Бібліогр. у кінці ст. - укp.

Розкрито проблему збереження та зміцнення здоров’я дітей і молоді в Україні, яка набула особливої гостроти в наш час. Визначено напрями реалізації ідеї здоров’язберігальної освіти. Виокремлено підходи до здоров’язберігальної роботи в середовищі навчального закладу. Розглянуто основні аспекти здоров’язберігальної роботи в середовищі навчального закладу. Проаналізовано психопрофілактичну роботу, основними аспектами якої є створення психологічного комфорту для перебування дітей в освітньому закладі, гуманність в спілкуванні педагогів і дітей, батьків і дітей, запобігання можливим ускладненням при прийомі дітей та у зв’язку з переходом учнів на наступний віковий щабель, а також діагностично-корекційна робота та психологічна просвіта.

Раскрыта проблема сохранения и укрепления здоровья детей и молодежи в Украине, которая приобрела особую остроту в наше время. Определены направления реализации идеи здоровьесберегающего образования. Выделены подходы к работе по сохранению здоровья в среде учебного заведения. Проанализирована психопрофилактическая работа, основными аспектами которой является создание психологического комфорта для пребывания детей в образовательном учреждении, гуманность в общении педагогов и детей, родителей и детей, предупреждение возможных осложнений при приеме детей и в связи с переходом учащихся на следующую возрастную ступень, а также диагностическая коррекционная работа и психологическое просвещение.

Disclosed the problem of preserving and strengthening the health of children and youth in Ukraine, which was especially acute in our time. The directions of realization of the idea of education. Highlighted approaches to the conservation of health among school. Analyzed psychoprophylactic work , the basic aspects of which is the creation of psychological comfort for a stay of children in an educational institution , humanity in communion teachers and children , parents and children , the prevention of possible complications when taking children in connection with the transition of students to the next age level , as well as diagnostic correctional work and psychological education


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ю948

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чешенко О. І. 
Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник року" / О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 41-43. - Бібліогр. у кінці ст. - укp.

Розкрито зміст заочного та очного етапів обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року», на який подано 47 конкурсних робіт переможців районних і міських турів конкурсу з 6-ти міст та 19-ти районів Одеської області. Зазначено, що метою конкурсу було виявлення якісно нових форм, методів, технологій організації виховної роботи, авторських педагогічних виховних систем класу, моделей, обміну інформацією про сучасні науково-методичні, практичні досягнення з проблем виховання. Представлено основних переможців Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» у 2012 р. з Одеської області.

Раскрыто содержание заочного и очного этапов областного тура Всеукраинского конкурса „Классный руководитель года”, на котором представлено 47 конкурсных работ победителей районных и городских туров конкурса из 6-ти городов и 19-ти районов Одесской области. Указано, что целью конкурса было выявление качественно новых форм, методов, технологий организации воспитательной работы, авторских педагогических воспитательных систем класса, моделей, обмена информацией о современных научно-методических, практических достижениях по проблемам воспитания. Представлены основные победители Всеукраинского конкурса „Классный руководитель года” в 2012 г. в Одесской области.

Disclosure of full-time and correspondence stages regional round -Ukrainian competition " The class teacher of the year" , which represented 47 entries winners of regional and city tours competition from 6 cities and 19 districts of Odessa region . Stated that the purpose of the contest was to identify qualitatively new forms , methods and technologies organization of educational work , copyright pedagogical educational systems class models , exchange information on the latest scientific and methodical , practical achievements on education. The main winners of the All-Ukrainian competition " The class teacher of the year" in 2012 in the Odessa region.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського