Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Чубук Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Чубук Р. В. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи із студентською молоддю : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Чубук; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 21 c. - укp.

Охарактеризовано особливості та специфіку студентської молоді як об'єкта роботи соціального педагога. Розглянуто стан соціально-педагогічної діяльності у ВНЗ і соціальні проблеми студентської молоді. Конкретизовано суть і структуру, визначено компоненти (когнітивний, діяльнісний, особистісний), критерії, показники та рівні (стратегічний, тактичний, оперативний, початковий) сформованості професійної компетентності як показника якості підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи зі студентською молоддю, проведено її діагностування. Визначено, обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови (соціально-педагогічну спрямованість оновленого змісту, форм і методів фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів, упровадження інноваційних форм управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю, занурення майбутніх соціальних педагогів в активну соціально-педагогічну діяльність зі студентською молоддю) даної підготовки, висвітлено реалізацію цих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч481.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чубук Р. В. 
Особистісно-професійні вимоги до сучасного викладача університету / Р. В. Чубук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 126-130. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особистісно-професійні вимоги до викладача університету, від яких залежить підвищення якості освіти студентів і здійснення реформ у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чубук Р. В. 
Формування психолого-педагогічної компетентності соціального педагога / Р. В. Чубук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 176-180. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто процес формування психолого-педагогічної компетентності соціального педагога середньої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Ч30 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чубук Р. В. 
Педагогічні умови формування спроможності педагогів до виконання функцій соціального коучінгу при роботі із студентською молоддю / Р. В. Чубук // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 121-125. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено педагогічні умови формування спроможності соціальних педагогів до виконання функцій соціального коучінгу у ході роботи зі студентською молоддю. Проаналізовано принципи виконання соціального коучінгу.

Определены педагогические условия формирования способности социальных педагогов к исполнению функций социального коучинга при работе со студенческой молодежью. Проанализированы принципы исполнения социального коучинга.

The article deals with the pedagogical conditions of formation of ability of social teachers to execution of functions of social coaching at work with student's youth. Principles of execution of social coaching are analysed. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чубук Р. В. 
Підвищення якості професійної підготовки соціальних працівників у проблемному полі компетентнісної парадигми / Р. В. Чубук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24. - С. 130-136. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

The purpose of the article: is to identify major trends and priorities for improving the quality of vocational training of future social workers in the high school. The main task of this paper is to underline the theoretical analysis and in-depth study of the essence of the concept of "quality education", which should bathe basis for trust, comparison, mobility, compatibility and attractiveness in the European Higher Education on the basis of formation of competencies. The urgent task nowadays is to become a professional standard of social workers, in which the graduate will be able to: adequate perception of market reforms; mobile adaptation to the changing conditions of life; provide responsible attitude to the profession; self-improvement of personal competence; further learning throughout the life. We underline that it is for these basic competencies describe the qualification levels in national and international framework of qualifications. Scientists say that one of the indicators of the quality assurance of professional training is to develop the competence and focus attention on the fact that competence - is not only the presence of the general theoretical knowledge, but also knowledge of the possible causes and consequences of the level of skill and experience of the practical use of this knowledge during their activities. The most productive and meaningful directions of solving many interrelated problems (including problems of competence approach) are to develop the standards at the local level educational competencies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського