Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Шахов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Валевський О. І. 
Державна політика: аналіз та механізм її впровадження в Україні : Навч. посіб. / О. І. Валевський, В. А. Ребкало, М. М. Логунова, М. І. Пірен, А. М. Пойченко, В. В. Тертичка, В. А. Шахов; ред.: В. А. Ребкало; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2000. - 228 c. - укp.

Запропоновано наукові підходи до аналізу державної політики. Викладено концептуальні засади державної політики. Висвітлено технологію формування державної політики. Визначено шляхи та механізми її впровадження. Зроблено її аналіз у процесі формування та впровадження політики в різних сферах суспільного життя України. Проведено моніторинг та оцінку ефективності державної політики з використанням українського та західного досвіду. Розкрито зміст, принципи та методологію у контексті "цілісної картини" суспільного життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф2 я73 + Т3(4УКР)64-5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Попов В. К. 
Екологічне право України : Підруч. для студ. юрид. спец. вищ. навч. закл. / В. К. Попов, А. П. Гетьман, С. В. Размєтаєв, В. С. Шахов, П. Ф. Кулініч, С. М. Кравченко, В. О. Чуйков, А. К. Соколова, Г. В. Анісімова, В. І. Гордєєв; ред.: В. К. Попов, А. П. Гетьман; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. - Х. : Право, 2001. - 480 c. - укp.

Викладено принципові положення, що стосуються права власності на природні ресурси, права природокористування, правового забезпечення екологічної безпеки, еколого-економічного механізму, екологічних прав та обов'язків, відповідальності за порушення екологічного законодавства. Висвітлено специфіку окремих видів права природокористування, відтворення природних ресурсів та охорони довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606306 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Логунова М. М. 
Концептуальні засади теорії політики : Навч. посіб. / М. М. Логунова, В. А. Шахов, М. Ф. Шевченко; Укр. Акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 1999. - 159 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Запропоновано філософсько-соціологічну інтерпретацію політики як соціального явища. Досліджено історичні фактори, які обумовлюють активну форму політики. Розглянуто зміст і способи здійснення політичної діяльності, а також проаналізовано соціальні умови переходу політики панування до політики соціального партнерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф015 я73 + С5*666 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Програма "Україна - 2010". Консолідація українського суспільства: реалії, перспективи : Наук.-метод. поради лектору / ред.: В. М. Князєв; уклад.: В. А. Шахов; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 1999. - 200 c. - укp.

Висвітлюються основні соціально-економічні, політичні та духовні проблеми розвитку українського суспільства на магістральних трансформаційних шляхах суспільного поступу: реалії, динаміка, суперечності, невирішені проблеми згідно з реалізацією програми "Україна - 2010". Аналізуються деякі аспекти соціально-політичної діяльності Президента України, основні напрями реформування системи соціального захисту, державна політика та стратегія у галузі охорони здоров'я. Розглядається соціальне партнерство як парадигма становлення демократичної державності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-2 + С5*25(4УКР) + С5*333.643.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сметанський М. І. 
Теорія та технологія атестації педагогічних працівників / М. І. Сметанський, В. М. Галузяк, О. В. Шестопалюк, В. І. Шахов, Ю. М. Фурман; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : Вінниця, 1998. - 199 c. - Бібліогр.: 157 назв. - укp.

Розглядаються теоретичні основи стимулювання праці педагогічних працівників та роль атестації у цьому процесі. Пропонується новий підхід до системи атестації навчально-виховних закладів, який базується на об'єктивних закономірностях підвищення кваліфікації, професійної майстерності вчителя та сприяє всесторонньому розвитку особистості школяра. Висвітлюються психолого-педагогічні умови організації праці вчителя, запропоновано критерії та методику оцінки ефективності роботи педагогічного колективу. Описується робота школи по формуванню в учнів потреби у здоровому способі життя. Визначено показники ефективності виховної роботи школи шляхом самооцінки школярів та її діагностики, оцінювання психологічного мікроклімату в педагогічному колективі, діагностики стилю педагогічного спілкування тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шахов В. А. 
Державно-владні відносини (короткий виклад лекційного курсу) : Навч.-метод. посіб. / В. А. Шахов; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2004. - 84 c. - Бібліогр.: с. 77-79. - укp.

Висвітлено проблеми, пов'язані з характеристикою влади та державно-владних відносин (ДВВ), а також їх роль і місце в політичному житті суспільства. Проаналізовано стан ДВВ у сучасному українському суспільстві, наведено шляхи та механізми їх удосконалення. Розглянуто демократію як форму реалізації політичної влади.

Освещены проблемы, связанные с характеристикой власти и государственно-властных отношений (ГВО), а также их роль и место в политической жизни общества. Проанализировано состояние ГВО в современном украинском обществе, приведены пути и механизмы их усовершенствования. Рассмотрена демократия как форма реализации политической власти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф022.1я7 + Ф03я7 + Ф3(4УКР)я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сметанський М. І. 
Атестація загальноосвітніх шкіл / М. І. Сметанський, В. М. Галузяк, М. І. Слободянюк, В. І. Шахов; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : РВВ ВАТ Віноблдрукарня, 2001. - 310 c. - Бібліогр.: 178 назв. - укp.

Обгрунтовано новий підхід до атестації в загальноосвітніх школах. Наведено результативні та процесуальні показники ефективності педагогічної діяльності. Запропоновано діагностичні методики для їх визначення. Розроблено нормативні документи, що регламентують діяльність атестаційних комісій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611734 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сметанський М. І. 
Атестація і самоатестація загальноосвітніх шкіл : Моногр. / М. І. Сметанський, В. М. Галузяк, В. І. Шахов, М. І. Слободянюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : Книга-Вега, 2002. - 320 c. - Бібліогр.: с. 166-176. - укp.

Розглянуто особливості проведення атестації та самоатестації загальноосвітніх шкіл. Визначено результативні та процесуальні показники ефективності педагогічної діяльності, запропоновано діагностичні методики для їх вимірювання. Охарактеризовано нормативні документи, що регламентують діяльність атестаційних комісій, а також дають можливість педагогічним працівникам, керівникам освітніх установ регулярно здійснювати самоатестацію результатів навчально-виховної роботи.

Рассмотрены особенности проведения аттестации и самоаттестации общеобразовательных школ. Определены результативные и процессуальные показатели эффективности педагогической деятельности, предложены диагностические методики для их измерения. Охарактеризованы нормативные документы, регламентирующие деятельность аттестационных комиссий, а также дающие возможность педагогическим работникам, руководителям образовательных заведений регулярно осуществлять самоаттестацию результатов учебно-воспитательной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зеленков О. А. 
Лінійні електричні кола постійного та змінного струму : Конспект лекцій / О. А. Зеленков, В. П. Шахов, О. О. Бунчук; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 155 c. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено питання аналізу лінійних електричних кіл постійного та змінного струму в усталеному режимі. Розглянуто фізичні процеси, що відбуваються в електричних колах, описано їх елементи, основні властивості. Наведено приклади розрахунку складних електричних кіл.

Освещены вопросы анализа линейных электрических колец постоянного и сменного тока в упроченном режиме. Рассмотрены физические процессы, происходящие в электрических кольцах, описаны их элементы, основные свойства. Приведены примеры расчета сложных электрических колец.


Індекс рубрикатора НБУВ: З211я73-2

Шифр НБУВ: ВА637756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Зеленков О. А. 
Лінійні і нелінійні електричні кола : Конспект лекцій / О. А. Зеленков, В. П. Шахов, О. О. Бунчук; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 168 c. - Бібліогр.: с. 166. - укp.

Розглянуто питання розрахунку трифазних систем з різними типами навантаження. Проаналізовано нелінійні електричні та магнітні кола. Наведено аналітичні та числові методи їх розрахунку. Запропоновано класифікацію чотириполюсників.

Рассмотрены вопросы расчета трехфазных систем с различными типами нагрузки. Проанализированы нелинейные электрические и магнитные окружности. Предложена классификация четырехполюсников.


Індекс рубрикатора НБУВ: З211.61я73-2

Шифр НБУВ: ВА637403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зеленков О. А. 
Перехідні процеси в лінійних електричних колах : Конспект лекцій / О. А. Зеленков, В. П. Шахов, О. О. Бунчук; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2003. - 132 c. - Бібліогр.: с. 131. - укp.

Висвітлено основні питання аналізу неусталених режимів у лінійних електричних колах. На підставі багатьох прикладів проаналізовано основні методи розрахунку перехідних процесів у разі постійних, синусоїдальних та довільних збуджень. Описано порядок розрахунку перехідних процесів операторним методом, а також способи одержання зображень перехідних струмів та напруг.

Описаны основные вопросы анализа неустойчивых режимов в линейных электрических кругах. На основании множества примеров проанализированы основные методы расчета переходных процессов при постоянных, синусоидальных и произвольных возбуждениях. Описан порядок расчета переходных процессов операторным методом, а также способы получения изображений переходных токов и напряжений.


Індекс рубрикатора НБУВ: З211.063 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мадіссон В. В. 
Сучасна українська геополітика : Навч. посіб. для студ. гуманіт. спец. вищ. навч. закл. / В. В. Мадіссон, В. А. Шахов. - К. : Либідь, 2003. - 174 c. - укp.

Висвітлено проблеми, пов'язані з аналізом і характеристикою геополітики як важливого чинника внутрішньої та зовнішньої політики. Розглянуто історію геополітичної думки в Україні. Розкрито роль геополітики у міжнародному політичному процесі. У контексті геополітичних реалій розглянуто суть сучасної української зовнішньої політики.

Освещены проблемы, связанные с анализом и характеристикой геополитики как важнейшего фактора внутренней и внешней политики. Рассмотрена история геополитической мысли в Украине. Раскрыта роль геополитики в международном политическом процессе. В контексте геополитических реалий рассмотрено содержание современной украинской внешней политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф087я73

Шифр НБУВ: ВА639204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шахов В. М. 
ISO 9 000. Системы управления качеством: от идеи до воплощения. Методики. Примеры. Шаблоны. Инструментарий : Моногр. / В. М. Шахов, А. Л. Голубенко, Р. В. Петренко. - Луганск : ОАО "ЛОТ", 2004. - 203 c. - Библиогр.: 26 назв. - рус.

Проанализированы структура, состав и концепция стандартов ISO серии 9 000. Освещены особенности документирования системы управления качеством, рассмотрены вопросы практической реализации принципов и элементов её системы. Описаны статистические методы контроля качества и принципы моделей премии качества, вопросы реинжиниринга и бенчмаркинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шахов В. І. 
Базова педагогічна освіта майбутнього вчителя: загальнопедагогічний аспект : Моногр. / В. І. Шахов; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 383 c. - Бібліогр.: с. 351-383. - укp.

Викладено теоретичні засади базової педагогічної освіти вчителя, розкрито її зміст і структуру, охарактеризовано сучасний стан і визначено критерії оцінки ефективності. Розроблено концептуальну модель базової педагогічної освіти майбутніх учителів, визначено й охарактеризовано складові процесу їх професійної підготовки. Висвітлено питання науково-дослідної та самостійної роботи студентів, а також організації неперервної педагогічної практики. Обгрунтовано умови ефективного оволодіння системою базових педагогічних знань та умінь у процесі навчальних занять.

Освещены теоретические основы базового педагогического образования учителя, раскрыты его содержание и структура, охарактеризовано современное состояние и установлены критерии оценки эффективности. Разработана концептуальная модель базового педагогического образования будущих учителей, определены и охарактеризованы составляющие процесса их профессиональной подготовки. Освещены вопросы научно-исследовательской и самостоятельной работы студентов, а также организации непрерывной педагогической практики. Обоснованы условия для эффективного овладения системой базовых педагогических знаний и умений в процессе учебных занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Галузяк В. М. 
Педагогіка : Навч. посіб. / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - Вінниця : ДП "Держ. картогр. ф-ка", 2006. - 400 c. - укp.

Викладено загальні засади педагогіки, дидактики, теорії виховання та школознавства. Розглянуто питання розвитку, соціалізації та виховання особистості. Описано особливості морального, естетичного, трудового, національного та фізичного виховання. Висвітлено педагогічні вимоги до особистості вчителя, стилі педагогічного спілкування. Розкрито сутність процесу навчання, його принципів, змісту, методів, засобів, технологій, форм організації та контролю.

Изложены общие основы педагогики, дидактики, теории воспитания и школоведения. Рассмотрены вопросы развития, социализации и воспитания личности. Описаны особенности морального, эстетического, трудового, национального, физического воспитания. Освещены педагогические требования к личности учителя, стили педагогического общения. Раскрыта сущность процесса обучения, его принципов, содержания, методов, средств, технологий, форм организации и контроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Галузяк В. М. 
Педагогіка : навч. посіб. / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 4-те вид., виправл. і доповн. - Вінниця : Держ. картогр. ф-ка, 2007. - 400 c. - укp.

Викладено теоретичні засади педагогіки, дидактики, теорії виховання та школознавства. Наведено інформацію про систему освіти в Україні. Розкрито роль спадковості у розвитку особистості, основні напрями виховання, стилі педагогічного спілкування, етапи та рівні засвоєння знань. Описано словесні, наочні, практичні, репродуктивні, пояснювально-ілюстративні методи навчання, дидактичні ігри, типи уроків, засоби контролю знань, форми тестових завдань, методи впливу на підсвідомість вихованців, шляхи формування колективу.

Изложены теоретические основы педагогики, дидактики, теории воспитания и школоведения. Приведена информация о системе образования в Украине. Раскрыты роль наследственности в развитии личности, основные направления воспитания, стили педагогического общения, этапы и уровни усвоения знаний. Описаны словесные, наглядные, практические, репродуктивные, разъяснительно-иллюстративные методы обучения, дидактические игры, типы уроков, средства контроля знаний, формы тестовых заданий, методы влияния на подсознание воспитанников, пути формирования коллектива.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шахов В. І. 
Теоретико-методологічні основи базової педагогічної освіти майбутніх учителів : автореф. дис... д-ра пед. наук / В. І. Шахов; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2008. - 43 c. - укp.

Розкрито суть і особливості, визначено теоретико-методологічні засади базової педагогічної освіти у структурі неперервної педагогічної освіти вчителів. Розроблено концепцію базової педагогічної підготовки майбутніх учителів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність розробленої системної моделі особистісної орієнтованої базової педагогічної підготовки майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах. Установлено організаційно-педагогічні умови, які сприяють підвищенню якості даної освіти. Відкореговано її зміст й експериментально доведено ефективність впливу введених змін на підвищення базової педагогічної компетентності майбутніх учителів. Розроблено, апробовано й опубліковано навчально-методичний комплекс, а саме: навчальні програми з педагогічних дисциплін і навчальний посібник "Педагогіка".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Афонін Е. А. 
Концептуальні засади взаємодії політики й управління : навч. посіб. / Е. А. Афонін, Я. В. Бережний, О. Л. Валевський, А. М. Гаврилюк, В. В. Голубь; ред.: Р. А. Ребкало, В. А. Шахов, В. В. Голубь; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К. : НАДУ, 2010. - 298 c. - Бібліогр.: с. 290-295. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади взаємодії політики й управління в публічній сфері України. Розкрито поняття та сутність влади та владних відносин, а також суть, структуру та типи політичних процесів. Показано механізми прийняття політико-управлінських рішень та їх впливи на становлення політики демократичного врядування в Україні. Визначено політико-адміністративні реформи як фактор реалізації нової управлінської парадигми. Показано вплив політичних партій на розвиток політико-управлінських процесів. Увагу приділено співпраці органів державної влади з неурядовими організаціями як важливому напряму взаємодії політики й управління. Розглянуто ціннісні й особистісні засади політики та державного управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)13 + Х819(4УКР)01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шахов В. І. 
Особистісно-діяльнісний підхід як методологія сучасної педагогічної освіти / В. І. Шахов // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 28-32. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розкрито методологічні протиріччя в педагогічній освіті, які виявляють себе у разі зміни парадигми освіти з ретрансляції минулого на конструювання майбутнього. Обгрунтовано концепцію базової педагогічної освіти, яка орієнтується на формування педагогічних компетенцій. Виділено методологічні підходи до розробки концепції (системний, особистісний, діяльнісний, аксіологічний, акмеологічний, синергетичний, компетентісний), розкрито їх суть. Обгрунтовано поділ змісту освіти на зовнішній та внутрішній компоненти. Запропоновано підхід до навчання, який долає протиріччя між предметом навчання та предметом майбутньої роботи, коли основною одиницею роботи стає професійна ситуація. Запропоновано поділ базової педагогічної освіти на етапи відповідно до принципу неперервної освіти.

Раскрыты методологические противоречия в педагогическом образовании, которые проявляют себя при смене парадигмы образования из ретрансляции прошлого на конструирование будущего. Обосновано концепцию базового педагогического образования, которая ориентируется на формирование педагогических компетенций. Выделены методологические подходы к разработке концепции (системный, личностный, деятельностный, аксиологический, акмеологический, синергетический, компетентисний), раскрыто их суть. Обосновано разделение содержания образования на внешний и внутренний компоненты. Предложен подход к обучению, который преодолевает противоречия между предметом обучения и предметом предстоящей работы, когда основной единицей работы становится профессиональная ситуация. Предложено разделение базового педагогического образования на этапы согласно принципу непрерывного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шахов В. І. 
Концептуальні засади базової педагогічної освіти / В. І. Шахов // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 25-29. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено суперечності розвитку педагогічної освіти в Україні у зв'язку з євроінтеграцією. Визначено причину недостатньої обгрунтованості педагогічних теорій - штучна ізоляція педагогіки від психології. Розкрито значення особистісної основи освіти майбутнього вчителя. Висвітлено компоненти базової педагогічної освіти - мотиваційний, теоретична та практична готовність, технологічний. Провідною ідеєю є положення про те, що базову педагогічну освіту можна розглядати як систему змістово-педагогічного та організаційно-методичного забезпечення процесу підготовки студентів, в основу якої покладено системний, особистісний, аксіологічний та компетентнісний підходи, які забезпечують педагогічну компетенцію у студентів.

Изложены противоречия развития педагогического образования в Украине в связи с евроинтеграцией. Определено причину недостаточной обоснованности педагогических теорий - искусственная изоляция педагогики от психологии. Раскрыто значение личностной основы образования будущего учителя. Освещены компоненты базового педагогического образования - мотивационный, технологический, теоретическая и практическая готовность. Ведущей идеей является положение о том, что базовое педагогическое образование можно рассматривать как систему содержательно-педагогического и организационно-методического обеспечения процесса подготовки студентов, в основу которой положен системный, личностный, аксиологический и компетентностный подходы, обеспечивающие педагогическую компетенцию студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського