Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Шпарик О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Шпарик О. 
Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція / О. Шпарик // Іст.-пед. альм.. - 2011. - Вип. 1. - С. 38-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку джерельної бази педагогічної спадщини видатного китайського мислителя Конфуція. Виділено основні групи джерел та охарактеризовано їх. Розглянуто основні етапи вивчення китайських джерел за межами Китаю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5КИТ)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шпарик О. 
Наукова біографія Конфуція як джерело реконструкції його світоглядних і освітніх ідей / О. Шпарик // Шлях освіти. - 2007. - № 3. - С. 45-50. - укp.

Висвітлено життєвий шлях засновника офіційно прийнятої в Китаї світоглядної концепції в аспекті сформування Конфуція як особистості. Проаналізовано основні віхи життя Конфуція. Доведено, що конфуціанство на довгі сотні років визначило систему цінностей в Китаї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(5КИТ)3-220.1 + Ч213(5)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шпарик О. М. 
Розвиток освіти у Стародавньому Китаї: конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто й охарактеризовано особливості освітніх процесів у Стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770 - 478 рр. до н. е.), на який припадає життєдіяльність видатного мислителя Давнього Сходу Конфуція (554 - 479 рр. до н. е.). Досліджено зміни у розвитку освіти в складний період соціально-політичного життя Китаю - переходу від державної освіти як основної форми передачі знань до приватної освіти як нового типу навчання та виховання. З'ясовано вплив цих змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Проаналізовано зміст учення Конфуція, що поєднує філософські, політологічні, педагогічні положення і спрямоване, насамперед, на вдосконалення життя в майбутньому через моральне виховання особи. Підсумовано, що в результаті виникнення приватних домашніх шкіл у період Чуньцю та Чжаньго (475 - 221 рр. до н. е.) було зруйновано монополію аристократії на освіту, поступово зросла суспільна роль освіти й активізувався розвиток людських талантів і здібностей, приватна освіта також сприяла значним досягненням у розвитку педагогічної теорії та навчальної практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5КИТ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шпарик О. М. 
Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. М. Шпарик; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2012. - 18 c. - укp.

Здійснено всебічний ретроспективний аналіз педагогічних поглядів і педагогічної діяльності Конфуція (551 - 479 рр. до н.е.) - філософа, педагога, активного громадського діяча Давнього Китаю. Проаналізовано джерельну базу та стан дослідження спадщини Конфуція, визначено вплив суспільно-історичних і духовно-матеріальних чинників розвитку Давнього Китаю на формування провідних освітніх ідей мислителя, висвітлено розвиток освіти у Давньому Китаї у контексті життєдіяльності Конфуція. Реконструйовано постать Конфуція як образ ідеального вчителя китайців. Обгрунтовано філософсько-педагогічні засади (гуманність, усвідомлення освіти як цінності у житті людини, всестановість освіти, здійснення освіти впродовж життя, психологічний підхід до навчання) вчення Конфуція та розкрито його методи виховання та навчання (взаємозв'язок навчання та мислення, індивідуальний підхід до учнів, метод навчання шляхом зацікавлення школяра, метод висновків за аналогією, індуктивний метод, метод навчання на реальних життєвих прикладах, взаємозв'язок теорії та практики, діалогічність, або обмін думками, виховання на власному прикладі). Визначено внесок Конфуція у розвиток освіти Давнього Китаю. До наукового обігу введено нові матеріали, що розширюють знання про освітній поступ в Китаї доконфуціанської та конфуціанської доби та педагогічну діяльність Конфуція.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5КИТ)3-8 Конфуцій

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США : монографія / А. П. Джурило, О. З. Глушко, О. І. Локшина, І. О. Маріуц, М. М. Тименко, О. М. Шпарик; ред.: О. І. Локшина; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2018. - 191 c. - укp.

Розглянуто проблему трансформацій в освіті в аспектах децентралізаційно-централізаційних, гуманізаційних процесів, стандартизації та диференціації освіти в країнах ЄС і США. Охарактеризовано підходи до трактування освітніх трансформацій в освітньому просторі у зарубіжжі та в Україні. Розкрито підходи країн зарубіжжя, застосовувані для реалізації реформ. Окреслено перспективи використання зарубіжного досвіду в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч424(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833101 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського