Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Яворовская Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Крейдун Н. П. 
К вопросу об эффективности применения некоторых психологических методов в пенитенциарных учреждениях / Н. П. Крейдун, Е. Е. Поливанова, Л. Н. Яворовская, С. Г. Яновская // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 97-101. - рус.

Розглянуто напрямки психологічної роботи з жінками, що відбувають термін покарання у пенітенціарних закладах. Особливу увагу приділено груповим формам роботи. Викладено програму соціально-психологічного тренінгу, розраховану на роботу з засудженими за умов ізоляції від суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.3с5

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яворовская Л. Н. 
Структура ценностных ориентаций у верующих / Л. Н. Яворовская, Н. А. Артемьева // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 336-338. - рус.

Розглянуто ієрархію ціннісних орієнтацій віруючих. Проведено порівняльний аналіз особливостей і структури цінностей віруючих та контрольної групи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю957.2 + Э210.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крейдун Н. П. 
Взаимосвязь ценностно-смысловой сферы и креативных характеристик личности / Н. П. Крейдун, Е. Е. Поливанова, Л. Н. Яворовская, С. Г. Яновская // Наука і освіта. - 2011. - № 9. - С. 129-132. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Освещены результаты эмпирического исследования взаимосвязи ценностно-смысловой сферы и креативних характеристик личности студентов-психологов. Представлен краткий анализ подходов к пониманию феноменологии креативности, демонстрирующих многоаспектность данного психологического явления. Рассмотрена креативность как процесс, позволяющей личности находить новые способы достижения целей и как проявление индивидуальности личности, ее свойств. Выявлено, что в иерархии ценностей креативность имеет низкий ранг, что свидетельствует с одной стороны о ригидности личности, не верящей в изменение как себя, так и системы образования, с другой стороны - о недостаточном желании изменяться. Однако, указано, что вербальная креативность как операциональная характеристика достаточно выражена у студентов-психологов, и может свидетельствовать о понимании студентами ее значения в будущей профессиональной деятельности.

Висвітлено результати емпіричного дослідження взаємозв'язку ціннісно-смислової сфери і креативних характеристик особистості студентів-психологів. Надано стислий аналіз підходів до розуміння феноменології креативності, що демонструють багатогранність цього психологічного явища. Розглянуто креативність як процес, що дозволяє особистості знаходити нові способи досягнення цілей і як прояв індивідуальності особистості, її властивостей. Виявлено, що в ієрархії цінностей креативність має низький ранг, що свідчить з одного боку про ригідність особистості, яка не вірить у зміну як себе, так і системи освіти, з іншого боку – про недостатнє бажання змінюватися. Проте, наголошено, що вербальна креативність як операційна характеристика досить виражена у студентів-психологів, і це може свідчити про розуміння студентами її значення в майбутній професійній діяльності.

The article presents some results of empirical research on interrelation between value-semantic sphere and personal creative characteristics of students-psychologists. It suggests a brief analysis of approaches to understanding the phenomenology of creativity demonstrating multidimensionality of this psychological phenomenon. The authors consider creativity to be a process that allows an individual to find new ways of achieving goals, and an expression of personal individuality and individual features. In terms of empirical study there was revealed that in the hierarchy of values, creativity has a low rank, which testifies, one the one hand, of rigidity of individual who does not believe both in change in himself/herself and in change of educationalsystem, and on the other hand - a lack of desire to change. However, verbal creativity as an operational characteristic is expressed in students - psychologists, which may indicate a student's understanding of its value in future careers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яворовская Л. Н. 
Групповые формы обучения как средство развития познавательной активности личности : Дис...канд. психол. наук: 19.00.01 / Л. Н. Яворовская; Харьковский университет. - Х., 1995. - 169 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47200 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Яворовская Л. Н. 
Групповые формы обучения как средство развития познавательной активности личности : Дис...канд. психол. наук: 19.00.01 / Л. Н. Яворовская; Харьковский университет. - Х., 1995. - 169 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47200 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Яворовская Л. Н. 
Групповые формы обучения как средство развития познавательной активности личности : Дис...канд. психол. наук: 19.00.01 / Л. Н. Яворовская; Харьковский университет. - Х., 1995. - 169 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47200 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського