Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ясев О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Ясев О. Г. 
Підвищення надійності металургійного обладнання технологічними методами : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.05.08 / О. Г. Ясев; Нац. металург. акад. України. - Д., 2003. - 36 c. - укp.

Розвинуто методологію технологічного та організаційного забезпечення надійності металургійного обладнання. Установлено нові залежності, які характеризуються кореляційним зв'язком із значимими коефіцієнтами парної кореляції, що мають значення у діапазоні 0,4 - 0,8, між конструктивними, технологічними, експлуатаційними та організаційними чинниками та показниками процесів, які обумовлюють працездатність грохотів систем гарячого агломерату та теплозахисних елементів металургійних агрегатів (вплив неоднорідних теплових потоків), гідравлічного приводу механізмів завантажувальних систем доменних печей (абразивний та ерозійний знос) та робочих валків прокатних станів (механічний знос). Розвинуто теоретичні уявлення щодо співвідношення машини для металургійного виробництва та її математичної моделі, яке оцінюється шляхом визначення однорідності двох сукупностей вихідних перемінних (відповідно моделі та машини у разі порівняння значень вхідних перемінних) за допомогою непараметричних критеріїв для малих за обсягом даних вибірок. Розроблено методики розрахунку показників процесів: зниження працездатності під час функціонування та фінішних етапів виготовлення прецизійних елеметів гідравлічного приводу механізмів завантажувальних систем доменних печей; розподілу температур в областях розміщення основних елементів грохота, описано вплив неоднорідних теплових потоків; руху елементів металургійного обладнання та технологічного оснащення (для зміцнення робочих поверхонь прокатних валків, поділу теплозахисних елементів з композиційних матеріалів. Визначено оптимальні параметри нових конструктивних рішень, технологічного оснащення, умов виготовлення

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-5-02 + К722.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Величко О. 
Оцінка студентами застосування „лідер-груп” у вищій школі / О. Величко, А. Должанський, О. Бондаренко, І. Ломов, О. Ясев // Вища шк.. - 2012. - № 2. - С. 52-61. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати анкетування студентів технічних та економічних напрямів навчання з приводу ставлення до впровадження виділення із загальної маси найкращих студентів, які навчаються на одному потоці у так звані „лідер-групи” у Національній металургійній академії України. Зазначено, що застосування „лідер-груп” у навчальний процес є доцільним, але потребує врахування специфіки ВНЗ. Доведено, що цей захід супроводжується підвищенням загального рівня успішності та якості навчання студентів. Проаналізовано позитивні та негативні аспекти навчання в „лідер-групах”. Щодо негативних факторів – виникли ускладнення у взаємних стосунках студентів різних груп. Вміщено 11 діаграм: оцінка студентами „лідер-груп” навчального матеріалу, оцінка ставлення викладачів до студентів, оцінка інтенсивності викладання навчального матеріалу студентами різних груп, оцінка мотивації студентів різних груп, оцінка психологічного клімату в „лідер-групах”, як змінився психологічний клімат після виділення їх з потоку, визначення переваг навчання у „лідер-групах”, негативні чинники навчання у „лідер-групах” тощо.

Представлены результаты анкетирования студентов технических и экономических направлений обучения по поводу отношения к внедрению выделения из общей массы лучших студентов, которые учатся на одном потоке в так называемые "лидер-группы" в Национальной металлургической академии Украины. Отмечено, что применение "лидер-групп" в учебных процессах целесообразно, но требует учета специфики ВУЗ. Доказано, что это мероприятие сопровождается повышением общего уровня успеваемости и качества обучения студентов. Проанализированы положительные и отрицательные стороны обучения в "лидер-группах". Что касается негативных факторов - возникли осложнения во взаимных отношениях студентов разных групп. Помещено 11 диаграмм: оценка студентами "лидер-групп" учебного материала, оценка отношения преподавателей к студентам, оценка интенсивности преподавания учебного материала студентам разных групп, оценка мотивации студентов разных группах, оценка психологического климата в "лидер-группах", как изменился психологический климат после выделения их из потока, определение преимуществ обучения в «лидер-группах", негативные факторы обучения в "лидер-группах" и другие.

The results of the survey of students in technical and economic areas of study on the relation to the implementation of the allocation of the total mass of the top students who are studying in the same thread in the so-called "leader of the group." National Metallurgical Academy of Ukraine. It is noted that the use of "leader-group" in the educational process is expedient, but requires consideration of the specific institution. It has been proven that this event is accompanied by increase the overalllevel of performance and quality of student learning. Analyzed the pros and cons of teaching in the "leader of the bands." As for negative factors - develop complications in the mutual relations of different groups of students. Placed 11 students score charts, "the leader of the groups' educational materials, evaluation of the ratio of teachers to students, assessment of the intensity of teaching learning material students of different groups, evaluation of the motivation of different groups of studentsassessment of the psychological climate in the" leader-groups ": the psychological climate has changed after the release them from the stream, the definition of the benefits of training in the "leader-groups", the negative factors in learning, "the leader of the group," and others.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Величко О. 
Сучасний менеджмент якості науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу / О. Величко, В. Іващенко, О. Ясев, О. Рожков // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 34-39. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Показано переваги базованого на даних самоаналізу та думці студентів системного підходу до оцінювання діяльності співробітників підрозділів ВНЗ порівняно з традиційним. Проілюстровано використання даних кваліметрії для управління якісним складом науково-педагогічних працівників.

Показаны преимущества базированного на данных самоанализа мнения студентов системного подхода к оцениванию деятельности сотрудников высших учебных заведений по сравнению с традиционным. Проиллюстрировано использование данных квалиметрии для управления качественным составом научно-педагогических работников.

The article deals with the advantages of the introspection of opinion of students of the system approach based on the data to estimation are shown activity of employees of higher educational institutions in comparison with traditional. Use of the dataof qualimetering for management of qualitative structure of scientific and pedagogical workers is illustrated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Величко О. 
Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / О. Величко, В. Іващенко, О. Рожков, О. Ясев // Вища шк.. - 2011. - № 3. - С. 78-84. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено думки студентів і викладачів про організацію навчального процесу, психологічний клімат у студентських групах та у стосунках із викладачами, рівень задоволеності наявною навчально-матеріальною базою Національної металургійної академії України. Запропоновано та обгрунтовано використання інтегрального рейтингового показника діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ, який враховує особливості основних видів роботи та педагогічну майстерність. Вміщено показники співвідношення виробничої тапедагогічної складової діяльності викладачів. Окреслено низку питань, які дадуть змогу поліпшити кваліметрію науково-освітянської діяльності як підрозділів, так і окремих співробітників академії, нададуть ефективні важелі керівництва їх діяльність і сприятимуть подальшому укріпленню позитивного іміджу ВНЗ на ринках освітніх та наукових послуг України та світу.

Исследованы мнения студентов и преподавателей об организации учебного процесса, психологический климат в студенческих группах и в отношениях с преподавателями, уровень удовлетворенности имеющейся учебно-материальной базой Национальной металлургической академии Украины. Предложено и обосновано использование интегрального рейтингового показателя деятельности научно-педагогических работников ВУЗ, который учитывает особенности основных видов деятельности и педагогическое мастерство. Помещены показатели соотношения производственной и педагогической составляющей деятельности преподавателей. Очерчен ряд вопросов, которые позволят улучшить квалиметрию научно-просветительской деятельности как подразделений, так и отдельных сотрудников академии, предоставят эффективные рычаги руководства их деятельностью и будут способствовать дальнейшему укреплению позитивного имиджа ВУЗ на рынках образовательных и научных услуг Украины и мира.

Іinvestigated the opinions of students and teachers about the educational process, the psychological climate in student groups and in relations with the teachers, the level of satisfaction with the existing educational material database of the National Metallurgical Academy of Ukraine. Proposed and justified the use of the integral index rating of researchers and teachers of universities, which takes into account the core activities of teaching . Put ratios of industrial and educational arm of the teachers. Outlined a number of issues that will improve qualimetry scientific and educational activities as units and individuals Academy, will provide effective instruments to guide their activities and promote a positive image of the university markets educational and scientific services of Ukraine and the world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Величко О. 
Вплив застосування "лідер-груп" на якість освіти у вищій школі / О. Величко, А. Должанський, О. Бондаренко, І. Ломов, О. Ясев // Вища шк.. - 2011. - № 7/8. - С. 19-30. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Експериментально досліджено вплив упровадження "лідер-груп" на успішність та якість навчання студентів, динаміку психологічного клімату (700 студентів в 17-ти "лідер-групах" та звичайних групах Національної металургійної академії України), наведено компаративну характеристику результатів стосовно "лідер-груп" та в залишкових звичайних групах (після вилучення лідерів). Оцінено з позицій викладачів різних напрямів рівень мотиваційної, когнітивної та інтелектуальної диференціації викладання для студентських груп різних видів. Відображено якісні зміни у студентському середовищі. Відзначено, що доцільним є впровадження "лідер-груп" у вітчизняних ВНЗ з певним організаційним та інформаційним забезпеченням, розширенням студентського самоврядування. Зазначено актуальність результатів даного дослідження для підвищення якості вищої освіти в Україні.

Экспериментально исследовано влияние внедрения "лидер-групп" на успеваемость и качество обучения студентов, динамику психологического климата (700 студентов в 17-ти "лидер-группах" и обычных группах Национальной металлургической академии Украины). Приведена компаративная характеристика результатов в "лидер-группах" и в остаточных обычных группах (после удаления лидеров). Оценен с позиций преподавателей гуманитарного и технического направлений уровень мотивационной, когнитивной и интеллектуальной дифференциации преподавания для студенческих групп различных видов. Отражены качественные изменения в студенческой среде.

The influence of applying "leader-groups" on the students' progress and the National metallurgical academy of Ukraine is being analyzed. The results of sociological studies of the teachers' attitude to this undertaking from the point of view of qualitative changes in the students' milieu have been furnished. The authors arrive at a conclusion that introducing corresponding changes in the academic process pertaining rational differentiation of educational subjects for the students' groups of differenttypes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.223.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського