Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849/Пед.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Дидактики дисциплін природознавчо-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: О. В. Сергєєв. - Кам'янець-Подільський, 2000. - 223 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер.: пед.; Вип. 6). - укp.

Розглянуто дидактичні можливості гіпертекстових середовищ, акмеологічну технологію ігрового навчання у системі підготовки вчителя фізики. Запропоновано до огляду концептуальні засади побудови та вивчення курсу безпеки життєдіяльності у 12-річній середній школі. Висвітлено проблеми самоосвітньої діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Всебічно досліджено досягнення вітчизняної науки у галузі електромагнетизму та електротехніки наприкінці XIX ст. Окремі розділи присвячено інтегрованим урокам у шкільній практиці, створенню проблемної ситуації засобами інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Б.р(4Укр)2-38я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2004. - 183 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 10). - укp.

Розглянуто питання прогнозу, контролю, управління та самоосвіти в педагогічних технологіях. Висвітлено методичний і технологічний аспекти управління пізнавальною діяльністю студентів на підставі вимог цільової навчальної програми з фізики. Розкрито методичні засади забезпечення результативного навчання фізики, теоретичні засади модульної побудови навчального процесу у ВНЗ. Проаналізовано особливості системи фахової підготовки педагогічних кадрів, описано інтерактивні методи та мультимедійні технології їх підготовки.

Рассмотрены вопросы прогноза, контроля, управления и самообразования в педагогических технологиях. Освещены методический и технологический аспекты управления познавательной деятельностью студентов на основе требований целевой учебной программы по физике. Раскрыты методические основы обеспечения результативного обучения физике, теоретические основы модульного построения учебного процесса в ВУЗ. Проанализированы особенности системы профессиональной подготовки педагогических кадров, представлены интерактивные методы и мультимедийные технологии их подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р я54(4УКР)3 + Ч311.24 я54(4УКР)3 + Ж.р я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми теорії і методики виховання, лікувальної фізкультури та спортивної медицини, олімпійського та професійного спорту / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2004. - 235 с. - (Наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 2). - укp.

Розглянуто питання фізичного виховання учнівської та студентської молоді, оздоровчої та лікувальної фізичної культури, реабілітації та рекреації. Проаналізовано формування мотивації у дітей старшого дошкільного віку до занять фізичною культурою. Описано педагогічні механізми організації процесу фізичного самовиховання ліцеїстів за умов навчання у військовому ліцеї. Наведено оцінку фізичного здоров'я учнівської молоді у контексті сучасних завдань фізичного виховання. Розкрито теоретико-методологічні засади виховання позитивного ставлення до занять фізичною культурою в учнів V - VII класів. Висвітлено теоретичні, методичні та організаційні основи олімпійського спорту, дидактичні особливості підготовки до змагань у єдиноборствах, аспекти психологічної підготовки баскетболістів.

Рассмотрены вопросы физического воспитания ученической и студенческой молодежи, оздоровительной и лечебной физической культуры, реабилитации и рекреации. Проанализировано формирование мотивации у детей старшего дошкольного возраста к занятиям физической культурой. Описаны педагогические механизмы организации процесса физического самовоспитания лицеистов в условиях обучения в военном лицее. Приведена оценка физического здоровья ученической молодежи в контексте современных заданий физического воспитания. Раскрыты теоретико-методологические основы воспитания положительного отношения к занятиям физической культурой у учеников V - VII классов. Освещены теоретические, методические и организационные основы олимпийского спорта, дидактические особенности подготовки к соревнованиям в единоборствах, аспекты психологической подготовки баскетболистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51я54(4УКР)3 + Р354.1я54(4УКР)3 + Ч311.354я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Модель середньої фізичної освіти в умовах переходу на 12-річний термін навчання / ред.: О. В. Сергєєв. - Кам'янець-Поділ., 2001. - 217 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 7). - укp.

Висвітлено методологічні особливості розробки і реалізації спецкурсу "Інноваційні технології навчання фізики в середній школі". Проаналізовано структуру і технологію створення електронного посібника з астрономії "Сонячна система". Розглянуто особливості структури вивчення фізики у 12-річній школі. Запропоновано сучасну модель інтерактивного навчання. Визначено ергономічні чинники особистісно-орієнтованого освітнього процесу. Наведено історико-генетичний підхід до інтеграції в методиці розв'язання фізичних задач. Охарактеризовано систему методологічних знань як засіб і продукт творчої діяльності. Наведено напрями реалізації міжпредметних зв'язків у процесі вивчення основ безпеки життєдіяльності. Розкрито концептуальні засади розвитку навчально-пізнавальної діяльності школярів у процесі вивчення основ наук. Викладено деякі аспекти технології засвоєння навчальної інформації учнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-3 + В6р(4УКР)21-3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: О. В. Сергєєв, П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2002. - 343 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 8). - укp.

Висвітлено проблеми прогнозування змісту освіти за умов особистісно орієнтованого навчання. Викладено технологічні аспекти управління результатами навчання фізики. Описано особливості змісту та реалізації принципів особистісно орієнтованого навчання фізики у загальноосвітній середній та вищій педагогічній школі. Проаналізовано стан сформованості методів пошукової діяльності студентів за традиційної організації занять із загальної фізики. Розглянуто питання формування освітнього середовища, інтегративні процеси у сучасній освіті. Наведено психолого-педагогічні вимоги до організації комп'ютерного контролю та оцінювання навчальних досягнень. Значну увагу приділено частковим методикам дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей.

Освещены проблемы прогнозирования содержания образования в условиях личностно ориентированного обучения. Изложены технологические аспекты управления результатами обучения физики. Описаны особенности содержания и реализации принципов личностно ориентированного обучения физики в общеобразовательной средней и высшей педагогической школе. Проанализировано состояние сформированности методов поисковой деятельности студентов при традиционной организации занятий по общей физике. Рассмотрены вопросы формирования образовательной среды, интегративные процессы в современном образовании. Приведены психолого-педагогические требования к организации компьютерного контроля и оценки учебных достижений. Значительное внимание уделено частичным методикам дисциплин физико-математической и технологической образовательных отраслей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)2-38 + В.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2003. - 177 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 9). - укp.

Розглянуто питання прогнозування фізичної освіти за умов особистісно орієнтованого навчання. Розкрито засади генералізації шкільного курсу фізики першого ступеня навчання, концептуальні засади професійної підготовки сучасного вчителя фізики. Викладено історичні та методологічні аспекти становлення дидактики фізики. Висвітлено особливості реалізації та шляхи удосконалення в загальноосвітніх навчальних закладах контролю та оцінювання навчальних досягнень. Проаналізовано організацію самостійної роботи студентів за умов особистісно орієнтованого навчання.

Рассмотрены вопросы прогнозирования физического образования в условиях личностно ориентированного обучения. Раскрыты основы генерализации школьного курса физики первой степени обучения, концептуальные основы профессиональной подготовки современного учителя физики. Изложены исторические и методологические аспекты становления дидактики физики. Освещены особенности реализации и пути усовершенствования в общеобразовательных учебных заведениях контроля и оценки учебных достижений. Проанализирована организация самостоятельной работы студентов в условиях личностно ориентированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)2-3 + В6р(4Укр)2-3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2005. - 279 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 11). - укp.

Висвітлено концептуальні основи прогнозування фізичної освіти, методологічну сутність сучасних технологічних моделей навчання. Розглянуто питання проектування навчання в системно-діяльнісному підході. Проаналізовано становлення і розвиток фізичної освіти у педагогічних ВНЗ України. Описано сучасні технології навчання природничих дисциплін у системі підготовки фахівців з вищою освітою. Розкрито психолого-педагогічні та методичні основи самостійної роботи студентів у процесі підготовки вчителів фізики, методологічні основи інтеграції навчання фізики і хімії у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Визначено роль комп'ютерних ігор в процесі формування особистості учня.

Освещены концептуальные основы прогнозирования физического образования, методологическая сущность современных технологических моделей обучения. Рассмотрены вопросы проектирования обучения в системно-деятельностном подходе. Проанализированы становление и развитие физического образования в педагогических ВУЗ Украины. Представлены современные технологии обучения природоведческих дисциплин в системе подготовки специалистов с высшим образованием. Раскрыты психолого-педагогические и методические основы самостоятельной работы студентов в процессе подготовки учителей физики, методологические основы интеграции обучения физике и химии в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Определена роль компьютерных игр в процессе формирования личности ученика.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р3-26я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету / ред.: П. С. Каньоса. - Кам'янець-Поділ., 2005. - 203 с. - (Сер. пед.; Вип. 6). - укp.

Проаналізовано розвиток навичок навчальної праці на уроках читання як важливу дидактичну умову працездатності молодших школярів. Розглянуто питання підготовки учителів початкових класів до впровадження методу проектів на уроках трудового навчання та художньої праці. Висвітлено концептуальні засади формування етичної компетентності вчителів початкових класів. Розкрито психолого-педагогічні основи формування естетичної культури молодших школярів. Визначено методичні передумови організації та проведення уроків етнодизайну з учнями початкової школи.

Проанализировано развитие навыков учебного труда на уроках чтения как важное дидактическое условие трудоспособности младших школьников. Рассмотрены вопросы подготовки учителей начальных классов к внедрению метода проектов на уроках трудового обучения и художественного труда. Освещены концептуальные основы формирования этической компетентности учителей начальных классов. Раскрыты психолого-педагогические основы формирования эстетической культуры младших школьников. Определены методические предпосылки организации и проведения уроков этнодизайна с учениками начальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету / ред.: П. С. Каньоса. - Кам'янець-Поділ., 2006. - 196 с. - (Сер. пед.; Вип. 9). - укp.

Розглянуто форми і методи організації навчального процесу у ВНЗ. Наведено результати дослідження мотивації вивчення профільних дисциплін студентами. Визначено краєзнавство як складову патріотичного виховання молодших школярів. Проаналізовано провідну роль вчителя на уроці німецької мови як іноземної у початковій школі. Описано способи формування особистісно-ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито педагогічні основи диригентської підготовки вчителів музики. Викладено аксеологічний підхід щодо духовної компетентності учителів мистецьких дисциплін.

Рассмотрены формы и методы организации учебного процесса в ВУЗ. Приведены результаты исследования мотивации изучения профилирующих дисциплин студентами. Определено краеведение как составная патриотического воспитания младших школьников. Проанализирована ведущая роль учителя на уроке немецкого языка как иностранного в начальной школе. Описаны способы формирования личностно-ценностного отношения к живописи у детей старшего дошкольного возраста. Раскрыты педагогические основы дирижерской подготовки учителей музыки. Изложен аксеологический подход относительно духовной компетентности учителей художественных дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2007. - 252 с. - (Сер. пед.; Вип. 13). - укp.

Висвітлено проблеми створення та видання дитячої книжки для навчання, виховання та розвитку особистості, проаналізовано шляхи формування читацької самостійності та активності. Описано технології підготовки та перепідготовки педагогів до роботи з дитячою книгою. Розкрито виховну функцію підручників для початкових шкіл. Розглянуто питання наступності у розвитку читацьких інтересів та літературних здібностей школярів молодшого та середнього шкільного віку, підготовки вчителів до вивчення жанрових особливостей казки в початкових класах, а також вивчення лексики біблії на уроках рідної мови в учнів.

Освещены проблемы создания и издания детской книги для обучения, воспитания и развития личности, проанализированы пути формирования читательской самостоятельности и активности. Описаны технологии подготовки и переподготовки педагогов к работе с детской книгой. Раскрыта воспитательная функция учебников для начальных школ. Рассмотрены вопросы преемственности в развитии читательских интересов и литературных способностей школьников младшего и среднего школьного возраста, подготовки учителей к изучению жанровых особенностей сказки в начальных классах, а также изучения лексики библии на уроках родного языка в учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2008. - 298 с. - (Сер. пед.; Вип. 15). - укp.

Розглянуто питання розвитку початкової освіти на Поділлі у другій половині ХІХ ст. Викладено концептуальні засади підготовки вчителів шкіл у сучасний період. Проаналізовано роль педагогічної рефлексії у навчально-професійній діяльності студентів, виховний потенціал вчителів у контексті їх професійної діяльності. Висвітлено мотиваційно-ціннісний підхід до формування правової культури молодших школярів. Визначено гуманістичну спрямованість методів і форм навчання.

Рассмотрены вопросы развития начального образования на Подолье во второй половине ХІХ ст. Изложены концептуальные основы подготовки учителей школ в современный период. Проанализированы роль педагогической рефлексии в учебно-профессиональной деятельности студентов, воспитательный потенциал учителей в контексте их профессиональной деятельности. Освещен мотивационно-ценностный подход к формированию правовой культуры младших школьников. Определена гуманистическая направленность методов и форм обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2006. - 327 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 12). - укp.

Проаналізовано особливості реалізації змістової, організаційної та управлінської функцій у підручниках фізики. Висвітлено дидактичні основи розробки моделі професійної діяльності викладачів фізики ВНЗ. Викладено концепцію організації творчої навчально-пізнавальної діяльності з фізики в загальноосвітніх школах, методичні підходи до створення електронних підручників з фізики. Описано методичну систему контролю розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі вивчення фізики, кредитно-модульну систему організації навчального процесу загальної фізики. Розглянуто питання формування проектної діяльності старшокласників у процесі навчання фізики, застосування комп'ютерних технологій для розвитку творчих умінь студентів у процесі виконання лабораторних робіт з фізики. Розкрито дидактичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі з фізики. Визначено шляхи удосконалення експериментальної підготовки учителів фізики.

Проанализированы особенности реализации содержательной, организационной и управленческой функций в учебниках физики. Освещены дидактические основы разработки модели профессиональной деятельности преподавателей физики ВУЗ. Изложены концепция организации творческой учебно-познавательной деятельности по физике в общеобразовательных школах, методические подходы к созданию электронных учебников по физике. Описаны методическая система контроля развития интеллектуальных способностей учеников в процессе изучения физики, кредитно-модульная система организации учебного процесса общей физики. Рассмотрены вопросы формирования проектной деятельности старшеклассников в процессе обучения физики, применения компьютерных технологий для развития творческих умений студентов в процессе выполнения лабораторных работ по физике. Раскрыты дидактические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе по физике. Определены пути усовершенствования экспериментальной подготовки учителей физики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)21я54

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми теорії і методики фізичного виховання, олімпійського та професійного спорту, лікувальної фізичної культури та спортивної медицини / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2007. - 255 с. - (Наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 5). - укp.

Проаналізовано фактори професійної готовності студентів до ведення здорового способу життя. Описано психофізіологічні особливості професійної діяльності студентів і визначено спрямованість їх фізичної підготовки. Викладено концептуальні підходи до системи формування культури здоров'я студентської молоді. Розкрито організаційно-методичні засади формування у студентів патріотичних почуттів у процесі фізичного виховання, психолого-педагогічні аспекти раціоналізації тренувального процесу футболістів. Розглянуто питання формування фізичної культури особистості дитини дошкільного віку.

Проанализированы факторы профессиональной готовности студентов к ведению здорового образа жизни. Описаны психофизиологические особенности профессиональной деятельности студентов и определена направленность их физической подготовки. Изложены концептуальные подходы к системе формирования культуры здоровья студенческой молодежи. Раскрыты организационно-методические основы формирования у студентов патриотических чувств в процессе физического воспитания, психолого-педагогические аспекты рационализации тренировочного процесса футболистов. Рассмотрены вопросы формирования физической культуры личности ребенка дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511 + Р354.11я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2008. - 226 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 14). - укp.

Проаналізовано перспективи оновлення фізичної освіти в загальноосвітніх школах. Висвітлено роль і значення культурно-історичних теорій для сучасного етапу розвитку дидактики фізики, психолого-педагогічні особливості розвитку особистості в процесі вивчення фізики, методичні особливості підготовки вчителів фізики до розробки та використання інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто питання про підготовку вчителів до реалізації задачного підходу у навчанні учнів фізики. Розкрито філософські аспекти еволюційно-кібернетичного підходу до проблеми управління процесами пізнання. Описано дидактичні технології формування екологічної компетентності старшокласників у навчанні природничо-науковим дисциплінам. Викладено інноваційні підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення природничих дисциплін.

Проанализированы перспективы обновления физического образования в общеобразовательных школах. Освещены роль и значение культурно-исторических теорий для современного этапа развития дидактики физики, психолого-педагогические особенности развития личности в процессе изучения физики, методические особенности подготовки учителей физики к разработке и использованию информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрен вопрос о подготовке учителей к реализации задачного подхода в обучении учеников физике. Раскрыты философские аспекты эволюционно-кибернетического подхода к проблеме управления процессами познания. Описаны дидактические технологии формирования экологической компетентности старшекласников в обучении природоведческо-научным дисциплинам. Изложены инновационные подходы к организации учебно-познавательной деятельности учеников в процессе изучения природоведческих дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)3-36 + В3я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені І.Огієнка / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2009. - 352 с. - (Сер. пед.; Вип. 15). - укp.

Наведено матеріали Міжнародної науково-методичної конференції "Управління якістю підготовки майбутніх учителів фізики та трудового навчання", яка відбулася 7 - 9 жовтня 2009 р. в Кам'янці-Подільському. Розглянуто питання управління процесами становлення студентів педагогічних ВНЗ, їх акмеологічної підготовки до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі, реалізації творчих здобутків на основі проектно-технологічної діяльності в навчальних майстернях. Викладено інноваційні підходи до підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми, комплексний підхід у сучасній науково-дослідній роботі студентів. Розкрито аспекти впровадження технології розвивального навчання у профільних школах, викладання фізики у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано особливості впливу контрольно-коригувальних засобів навчання на досягнення прогнозованого рівня якості навчання з фізики, впровадження модульно-рейтингової технології болонського типу в заочну форму навчання студентів інженерних спеціальностей в курсі фізики, підготовки вчителя фізики в контексті інноваційної освітньої політики. Висвітлено проблеми процесу інноваційного розвитку методики навчання курсу загальної фізики. Описано сучасні системи ітераційного навчання та автоматизованого контролю навчання студентів.

Приведены материалы Международной научно-методической конференции "Управление качеством подготовки будущих учителей физики и трудового обучения", которая состоялась 7 - 9 октября 2009 г. в Каменце-Подольском. Рассмотрены вопросы управления процессами становления студентов педагогических ВУЗ, их акмеологической подготовки к применению информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе, реализации творческих достижений на основе проектно-технологической деятельности в учебных мастерских. Изложены инновационные подходы к подготовке учителя к работе с одаренными детьми, комплексный подход в современной научно-исследовательской работе студентов. Раскрыты аспекты внедрения технологии развивающего обучения в профильных школах, преподавания физики в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Проанализированы особенности влияния контрольно-корректирующих средств обучения на достижения прогнозированного уровня качества обучения по физике, внедрения модульно-рейтинговой технологии болонского типа в заочную форму обучения студентов инженерных специальностей по курсу физики, подготовки учителя физики в контексте инновационной образовательной политики. Освещены проблемы процесса инновационного развития методики обучения курса общей физики. Описаны современные системы итерационного обучения и автоматизированного контроля обучения студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + В3р(4Укр)2-3 + Ж6р(4Укр)3-2я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського