Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849/соц.-пед.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Історія педагогіки у структурі професійної підготовки вчителя / ред.: Ю. М. Ковальчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-НОВА, 2003. - 315 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. соц.-пед.; Вип. 3, т. 2). - укp.Розкрито методологічні засади історії педагогіки. Висвітлено генезис валеологічних знань у педагогічній історіографії, інтегративного підходу в педагогіці. Проаналізовано роль етнопедагогіки у професійній підготовці вчителя фізичної культури. Розглянуто проблему ідеалу вчителя-подвижника у педагогіці початку ХХ ст., духовність як методологічну парадигму дослідження історико-педагогічного процесу і створення підручника з історії педагогіки. Описано основні форми позаурочної краєзнавчої роботи у 1920-х рр. Значну увагу приділено питанням навчально-методичного забезпечення курсу історії педагогіки у вузах, а також видатним українським та зарубіжним педагогам. Раскрыты методологические основы истории педагогики. Освещены генезис истории валеологических знаний в педагогической историографии, интегративного подхода в педагогике. Проанализирована роль этнопедагогики в профессиональной подготовке учителя физической культуры. Рассмотрены проблема идеала учителя-подвижника в педагогике начала ХХ в., духовность как методологическая парадигма исследования историко-педагогического процесса и создания учебника по истории педагогики. Описаны основные формы внеурочной краеведческой работы в 1920-х гг. Значительное внимание уделено вопросам учебно-методического обеспечения курса истории педагогики в вузах, известным украинским и зарубежным педагогам. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж68849/Соц.-пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Педагогічне Поділля / ред.: Ю. М. Ковальчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-НОВА, 2005. - 309 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. соц.-пед.; Вип. 4, т. 2). - укp.Проаналізовано історіографію соціально-педагогічної освіти Поділля, діяльність наукових, навчально-методичних центрів та закладів Подільського краю, зокрема, Кам'янець-Подільського державного університету як осередку освіти в Україні. Розглянуто проблему міжетнічних відносин серед школярів у контексті розвитку освіти національних меншин на Поділлі у 1920 - 1930 рр. Висвітлено новітні теоретико-методологічні засади дослідження історії університетської педагогічної освіти, ідею національного шкільництва М.С.Грушевського в процесі підготовки вчителів в Кам'янець-Подільському державному університеті. Проанализированы историография социально-педагогического образования Подолья, деятельность научных, учебно-методических центров и заведений Подольского края, в частности, Каменец-Подольского государственного университета как центра образования в Украине. Рассмотрена проблема межэтнических отношений среди школьников в контексте развития образования национальных меньшинств на Подолье в 1920 - 1930 гг. Освещены новейшие теоретико-методологические основы исследования истории университетского педагогического образования, идея национального школьного дела М.С.Грушевского в процессе подготовки учителей в Каменец-Подольском государственном университете. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж68849/соц.-пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Просвітницька діяльність Софії Русової / ред.: Ю. М. Ковальчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-НОВА, 2006. - 243 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. соц.-пед.; Вип. 5, т. 1). - укp.Проаналізовано громадську, культурно-просвітницьку, педагогічну діяльність видатної української вченої С.Ф.Русової. Висвітлено проблему загальних методів навчання в дидактиці, основи концепції "нової школи" в контексті сучасної освітньої стратегії розвитку. Розглянуто питання громадянського виховання особистості, підвищення педагогічної майстерності вихователів. Визначено психологічні передумови формування шкільних колективів, ціннісну спрямованість виховання особистості, роль рідної мови у концепції національного виховання. Проанализированы общественная, культурно-просветительская, педагогическая деятельность известной украинской учёной С.Ф.Русовой. Освещены проблема общих методов обучения в дидактике, основы концепции "новой школы" в контексте современной образовательной стратегии развития. Рассмотрены вопросы гражданского воспитания личности, повышения педагогического мастерства воспитателей. Определены психологические предпосылки формирования школьных коллективов, ценностная направленность воспитания личности, роль родного языка в концепции национального воспитания. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-211я43 + Ю91(4УКР)5-8Русова,С.
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68849/соц.-пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Просвітницька діяльність Софії Русової / ред.: Ю. М. Ковальчук. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2007. - 342 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. соц.-пед.; Вип. 5, т. 2). - укp.Розглянуто питання розробки проекту єдиної школи в Україні в період Директорії УНР (13 листопада 1919 р. - кінець 1920 р.) як стратегічного документа розвитку шкільної освіти. Проаналізовано педагогічні ідеї С.Русової в контексті шкільного історико-краєзнавчого руху 1920-х - початку 1930-х рр. Висвітлено проблему організації праці школярів у творчій спадщині педагога, її навчально-педагогічну, громадську та наукову діяльність у Кам'янці-Подільському. Розкрито світоглядні основи просвітительства та витоки формування педагогічної діяльності, визначено ціннісні орієнтири у педагогічній концепції, роль учителя в духовному вихованні дитини. Вивчено досвід впровадження педагогічних ідей С.Русової у практику інноваційної підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи, проблеми полікультурного та морального виховання учнів, морально-етичного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в психологічному аспекті. Викладено концепцію національного дошкільного виховання С.Русової. Рассмотрены вопросы разработки проекта единой школы в Украине в период Директории УНР (13 ноября 1919 г. - конец 1920 г.) как стратегического документа развития школьного образования. Проанализированы педагогические идеи С.Русовой в контексте школьного историко-краеведческого движения 1920-х - начала 1930-х гг. Освещены проблема организации труда школьников в творческом наследии педагога, её учебно-педагогическая, общественная и научная деятельность в Каменце-Подольском. Раскрыты мировоззренческие основы просветительства и истоки формирования педагогической деятельности, определены ценностные ориентиры в педагогической концепции, роль учителя в духовном воспитании ребенка. Изучены опыт внедрения педагогических идей С.Русовой в практику инновационной подготовки учителя иностранного языка для начальной школы, проблемы поликультурного и морального воспитания учеников, морально-этического развития детей дошкольного и младшего школьного возраста в психологическом аспекте. Изложена концепция национального дошкольного воспитания С.Русовой. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8Русова,С.Ф.я434
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68849/соц.-пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|