Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69955<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 10 / ред.: Г. І. Льогенький; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2000. - 170 с. - укp. - рус.

Висвітлено важливі аспекти сімейного виховання у вітчизняній та зарубіжній соціально-педагогічній науці (XVII - 60-ті рр. XX ст.). Значну увагу приділено філософсько-естетичним проблемам діалогу в концепції М.Бахтіна, перспективам розвитку масових виховних заходів у вищих навчальних закладах нового типу, шляхам активізації творчих здібностей учнів других класів на уроках музики. Детально проаналізовано роль рідної мови у процесі формування навичок іноземної мови у дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 11 / ред.: Г. І. Льогенький; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2001. - 328 с. - укp. - рус.

Висвітлено педагогічну практику студентів у системі фахової підготовки майбутнього вчителя. Проаналізовано вплив психологічної практики на формування мотиваційної орієнтації майбутніх фахівців. Досліджено проблеми фізичного виховання в педагогічних поглядах Г.Ващенка. Розглянуто питання практичної підготовки вчителя у педагогічній журналістиці другої половини ХІХ ст., проблеми використання відео- та аудіоматеріалів для навчання іншомовному спілкуванню студентів мовних факультетів. Розкрито умови формування в сільських школярів потреби в оволодінні готовністю до фермерської праці. Визначено особливості формування розумових здібностей у дітей старшого дошкільного віку за допомогою нетрадиційних форм навчання. Наведено складові підготовки старшокласників до сімейного життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 8 / ред.: Г. І. Легенький; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2000. - 256 с. - рус.

Розглянуто питання формування естетичних почуттів у майбутніх вчителів, використання театрального мистецтва у шкільній педагогіці, передумови емоційної регуляції навчально-професійної діяльності студентів. Висвітлено особливості формування пізнавальної активності молодших школярів у педагогічній теорії та практиці, профілактики агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку, взаємозв'язок формування духовних потреб дитини з типологією родини. Проаналізовано проблеми методичного забезпечення корекції розумової сфери у процесі трудового навчання дітей з вадами розумового розвитку, формування духовності шляхом відродження українського фольклору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 22 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2004. - 306 с. - укp.

Висвітлено науково-теоретичні засади виховання дітей, роль сімейних традицій. Проаналізовано досвід формування практичних вмінь і навичок у дітей в сучасній школі, вплив телебачення на формування їх девіантної поведінки. Розглянуто питання психолого-педагогічної компетентності вчителів школи як складової професійної компетентності, описано праксеологічну складову модернізації педагогічної освіти. Викладено контекстно-комунікативний підхід до вивчення менеджерами іноземної мови.

Освещены научно-теоретические основы воспитания детей, роль семейных традиций. Проанализированы опыт формирования практических умений и навыков у детей в современной школе, влияние телевидения на формирование их девиантного поведения. Рассмотрены вопросы психолого-педагогической компетентности учителей школы как составной части профессиональной компетентности, описана праксеологическая составная модернизации педагогического образования. Изложен контекстно-коммуникативный подход к изучению менеджерами иностранного языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 23 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2004. - 144 с. - укp.

Проаналізовано професійне становлення майбутнього психолога-практика. Описано педагогічні технології в теорії і практиці вищої освіти, світоглядну складову математичної культури майбутнього вчителя. Висвітлено філософсько-естетичні та психолого-педагогічні аспекти музичного сприймання. Визначено психологічні особливості суїцидальної поведінки підлітків. Розкрито вплив самореалізації на агресивну поведінку старших підлітків. Розглянуто проблему естетичного виховання учнів спеціальної школи.

Проанализировано профессиональное становление будущего психолога-практика. Приведены описания педагогических технологий в теории и практике высшего образования, мирововоззренческой составной части математической культуры будущего учителя. Освещены философско-эстетические и психолого-педагогические аспекты музыкального восприятия. Определены психологические особенности суицидального поведения подростков. Изучено влияние самореализации на агрессивное поведение старших подростков. Рассмотрена проблема эстетического воспитания учеников специальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2005. - 174 с. - укp.

Розглянуто питання з історії педагогіки, дошкільного виховання, психології. Проаналізовано особливості організації виховної діяльності у вищих військових навчальних закладах у 1860 - 1880-і рр. Висвітлено основи впровадження технології модульного навчання у практику роботи викладача ВНЗ, особливості формування громадянської позиції майбутніх вчителів за сучасних умов, організацію суб'єкт-суб'єктних відносин між педагогами і вихованцями. Описано вікову специфіку дитячо-батьківських відносин у молодшому шкільному віці.

Рассмотрены вопросы по истории педагогики, дошкольного воспитания, психологии. Проанализированы особенности организации воспитательной деятельности в высших военных учебных заведениях в 1860 - 1880-е гг. Освещены основы внедрения технологии модульного обучения в практику работы преподавателя ВУЗ, особенности формирования гражданской позиции будущих учителей в современных условиях, организация субъект-субъектных отношений между педагогами и воспитанниками. Описана возрастная специфика детско-родительских отношений в младшем школьном возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 25 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2005. - 179 с. - укp.

Висвітлено тенденції розвитку гімназійної освіти на східній Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст., розвиток народної освіти Катеринославської губернії у зазначений період. Розглянуто питання матеріального забезпечення викладачів технічних ВНЗ у 1920 - 1930 рр. Проаналізовано структуру інтегральної індивідуальності студентів як психологічний чинник впровадження сучасних освітніх технологій, духовний потенціал загальнопедагогічної підготовки вчителів. Описано інтерактивні технології навчання студентів у ВНЗ І - ІІ ступенів акредитації, а також технології підготовки інженерних кадрів з використанням кваліметрії студентів. Розкрито методологічні засади щодо визначення структури національної самосвідомості.

Освещены тенденции развития образования в гимназиях на восточной Украине во второй половине ХІХ - начале ХХ ст., развитие народного образования Катеринославской губернии в указанный период. Рассмотрены вопросы материального обеспечения преподавателей технических ВУЗ в 1920 - 1930 гг. Проанализированы структура интегральной индивидуальности студентов как психологический фактор внедрения современных образовательных технологий, духовный потенциал общепедагогической подготовки учителей. Представлены описания интерактивных технологий обучения студентов в ВУЗ І - ІІ ступеней аккредитаций, а также технологий подготовки инженерных кадров с использованием квалиметрии студентов. Раскрыты методологические основы относительно определения структуры национального самосознания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 26 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2005. - 120 с. - укp.

Висвітлено проблеми підготовки фахівців для початкової школи за сучасних умов. Розглянуто питання пізнавальної активності студентів у процесі вивчення іноземної мови, становлення особистості вчителя-інноватора за умов його підготовки та перепідготовки. Викладено діяльнісно-орієнтований підхід до навчання англійської мови студентів. Проаналізовано педагогічні умови розвитку ініціативності педагогів у процесі навчально-творчої діяльності, формування готовності вчителів до науково-дослідницької роботи.

Освещены проблемы подготовки специалистов для начальной школы в современных условиях. Рассмотрены вопросы познавательной активности студентов в процессе изучения иностранного языка, становления личности учителя-инноватора в условиях его подготовки и переподготовки. Представлен деятельностно-ориентированный подход к обучению английскому языку студентов. Проанализированы педагогические условия развития инициативности педагогов в процессе учебно-творческой деятельности, формирования готовности учителей к научно-исследовательской работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2005. - 186 с. - укp.

Висвітлено проблеми управління системою підготовки педагогічних кадрів для початкової школи у середині ХІХ - на початку ХХ ст. Розглянуто питання модернізації вищої освіти України в контексті Болонського процесу, запровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес педагогічного університету, духовного становлення особистості педагогів за сучасних соціокультурних умов. Проаналізовано ефективність педагогічної діяльності комплексу "університет - ліцей". Розкрито зміст і методи роботи класного керівника щодо формування здорового способу життя школярів. Вивчено специфіку роботи шкільного психолога.

Освещены проблемы управления системой подготовки педагогических кадров для начальной школы в середине ХІХ - начале ХХ ст. Рассмотрены вопросы модернизации высшего образования Украины в контексте Болонского процесса, внедрения кредитно-модульной системы в учебный процесс педагогического университета, духовного становления личности педагогов в современных социокультурных условиях. Проанализирована эффективность педагогической деятельности комплекса "университет - лицей". Раскрыты содержание и методы работы классного руководителя относительно формирования здорового способа жизни школьников. Изучена специфика работы школьного психолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 12 / ред.: Г. І. Льогенький; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2001. - 178 с. - укp.

Досліджено розвиток інноваційних процесів у зарубіжній системі освіти у другій половині ХХ ст. Викладено методолого-педагогічні засади багаторівневої психолого-педагогічної підготовки фахівців. Розкрито методологічні засади професійного становлення вчителя мистецьких дисциплін. Висвітлено методи формування системи знань як основного компонента світогляду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 13 / ред.: Г. І. Льогенький; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2001. - 186 с. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку сучасної освіти та науково-педагогічної думки у теоретичному, історичному та практичному аспектах. Досліджено вплив професійної музичної освіти на музично-естетичне виховання в гімназіях України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано форми та методи роботи соціального педагога з дітьми, що мають фізичні та розумові вади у 1920 - 1930-ті рр. Розглянуто питання гуманізації диригентсько-хорової підготовки у закладах вищої освіти України. Описано фактори формування національної самосвідомості молоді. Розкрито взаємозв'язок морально-духовних цінностей та формування естетичної оцінки у молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 16 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2002. - 230 с. - укp.

Висвітлено основні етапи становлення та розвитку формування екологічної культури майбутнього вчителя у вищих педагогічних закладах України. Розглянуто проблему формування духовності особистості вчителя у творчості діячів вітчизняної педагогіки наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. Описано елементи педагогічної системи за умов інформатизації суспільства. Розкрито зміст дидактичної освіти майбутнього вчителя. Значну увагу приділено проблемам формування професійно-педагогічної компетентності керівника у процесі реалізації концепції особистісно-орієнтованої освіти, а також пізнавальної активності майбутніх фахівців. Викладено деякі аспекти методики стимулювання евристичної діяльності учнів на уроках геометрії.

Освещены основные этапы становления и развития формирования экологической культуры будущего учителя в высших педагогических заведениях Украины. Рассмотрена проблема формирования духовности личности учителя в творчестве деятелей отечественной педагогики конца ХІХ - начала ХХ вв. Описаны элементы педагогической системы в условиях информатизации общества. Раскрыто содержание дидактического образования будущего учителя. Значительное внимание уделено проблеме формирования профессионально-педагогической компетентности руководителя в процессе реализации концепции личностно-ориентированного образования, а также реализованой познавательной активности будущих специалистов. Изложены некоторые аспекты методики стимулирования эвристической деятельности учеников на уроках геометрии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 17 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2002. - 270 с. - укp.

Викладено погляди на методику навчання грамоти у другій половині ХІХ ст. Проаналізовано розвиток жіночої середньої освіти в Україні в середині ХІХ ст., а також духовно-релігійної освіти караїмів Криму наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. Розглянуто формування екологічної культури майбутніх соціальних педагогів, психолого-педагогічні основи екологічного виховання, роль принципів толерантності у підвищенні ефективності професійної підготовки вчителя. Описано структуру готовності майбутніх учителів музики до педагогічної імпровізації. Висвітлено особливості педагогічного процесу за умов інформатизації освіти, а також групової роботи учнів за даних умов. Розкрито теоретичні засади розвитку психокорекції в Україні, шляхи удосконалення змістових аспектів корекційно-виховної роботи у спеціальних освітніх закладах.

Изложена методика обучения грамоте во второй половине ХІХ в. Проанализированы развитие женского среднего образования в Украине в середине ХІХ в., а также духовно-религиозного образования караимов Крыма в конце ХІХ - в начале ХХ ст. Рассмотрены формирование экологической культуры будущих социальных педагогов, психолого-педагогические основы экологического воспитания, роль принципов толерантности в повышении эффективности профессиональной подготовки учителя. Описана структура готовности будущих учителей музыки к педагогической импровизации. Освещены особенности педагогического процесса в условиях информатизации образования, а также групповой работы учеников в данных условиях. Раскрыты теоретические основы развития психокоррекции в Украине, пути усовершенствования содержательных аспектов коррекционно-воспитательной работы в специальных учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 18 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2002. - 169 с. - укp.

Висвітлено проблеми духовно-морального виховання дітей і молоді в системі освіти України. Проаналізовано реалії та перспективи духовного виховання дітей за умов сучасної української сім'ї, християнські цінності за сучасних реалій сімейного виховання та в системі організації "Пласт". Розкрито роль релігії у моральному вихованні американської шкільної молоді у 1830 - 1870 рр., роль церкви у формуванні національної свідомості. Акцентовано увагу на проблемі підготовки учнівської та студентської молоді до створення сім'ї на засадах християнської моралі. Описано особливості та принципи християнської педагогіки. Охарактеризовано спільну діяльність державних, громадських та благодійних організацій у наданні профілактичної та реабілітаційної допомоги дітям з неблагополучних сімей.

Освещены проблемы духовно-морального воспитания детей и молодежи в системе образования Украины. Проанализированы реалии и перспективы духовного воспитания детей в условиях современной украинской семьи, христианские ценности в современных реалиях семейного воспитания и в пластовой системе. Раскрыты роль религии в моральном воспитании американской школьной молодежи в 1830 - 1870-х гг., роль церкви в формировании национального сознания. Акцентировано внимание на проблеме подготовки ученической и студенческой молодежи к созданию семьи на основах христианской морали. Описаны особенности и принципы христианской педагогики. Охарактеризована совместная деятельность государственных, общественных и благотворительных организаций в предоставлении профилактической и реабилитационной помощи детям из неблагополучных семей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 19 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2003. - 361 с. - укp.

Висвітлено історію педагогіки, проблеми вищої, загальної, початкової шкіл, виховання, зокрема дошкільного, психології, дефектології. Розглянуто проблеми розвитку єврейської національної школи в Катеринославській губернії у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст., підготовки учителів Харківської губернії у зазначений період. Розкрито теоретичні засади професійно-педагогічної адаптації викладача-початківця вищого навчального закладу. Проаналізовано формування умінь та навичок студентів у процесі творчої діяльності. Викладено аспекти розвитку педагогічної компетентності майбутніх вчителів. Визначено шляхи удосконалення еколого-педагогічної підготовки майбутніх учителів вищих педагогічних закладів України. Описано досвід впровадження інноваційних освітніх моделей і технологій у практику сучасних середньоосвітних закладів. Висвітлено педагогічні основи розвитку мовленнєвої культури молодших школярів на уроках математики, значення національних традицій та обрядів у вихованні сучасної молоді, особливості педагогічного колективу та його соціально-психологічну структуру.

Освещены история педагогики, проблемы высшей, общей, начальной школ, воспитания, в частности дошкольного, психологии, дефектологии, педагогики. Рассмотрены проблемы развития еврейской национальной школы в Катеринославской губернии во второй половине ХІХ - начале ХХ ст., подготовки учителей Харьковской губернии в указанный период. Раскрыты теоретические основы профессионально-педагогической адаптации начинающего преподавателя высшего учебного заведения. Проанализировано формирование умений и навыков студентов в процессе творческой деятельности. Изложены аспекты развития педагогической компетентности будущих учителей. Определены пути усовершенствования эколого-педагогической подготовки будущих учителей высших педагогических заведений Украины. Описан опыт внедрения инновационных образовательных моделей и технологий в практику современных среднеобразовательных заведений. Освещены педагогические основы развития речевой культуры младших школьников на уроках математики, значение национальных традиций и обрядов в воспитании современной молодежи, особенности педагогического коллектива и его социально-педагогическая структура.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 20 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2003. - 312 с. - укp.

Розглянуто питання ступеневої професійної підготовки сучасного вчителя, освіти студентів університетів у контексті гуманізації та гуманітаризації. Розкрито культурологічні засади духовного становлення особистості. Проаналізовано формування індивідуального стилю вчителя, становлення особистості вчителя української літератури за сучасних умов. Висвітлено передумови, перспективи та головні педагогічні умови розвитку педагогічної освіти на сучасному етапі. Описано технологію активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, нові технології професійної підготовки студентів до педагогічної діяльності. Наведено характеристики емоційних типів особистості викладачів ВНЗ, основних структурних компонентів моральності особистості. Визначено шляхи самореалізації вчителя та учнів у навчально-виховному процесі.

Рассмотрены вопросы уровневой профессиональной подготовки современного учителя, образования студентов университетов в контексте гуманизации и гуманитаризации. Раскрыты культурологические основы духовного становления личности. Проанализированы формирование индивидуального стиля учителя, становление личности учителя украинской литературы в современных условиях. Освещены предпосылки, перспективы и главные педагогические условия развития педагогического образования на современном этапе. Описаны технология активизации познавательной деятельности студентов в процессе изучения психолого-педагогических дисциплин, новые технологии профессиональной подготовки студентов к педагогической деятельности. Приведены характеристики эмоциональных типов личности преподавателей ВУЗ, основных структурных компонентов моральности личности. Определены пути самореализации учителя и учеников в учебно-воспитательном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 21 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2004. - 354 с. - укp.

Розглянуто проблеми взаємозв'язку морального та естетичного виховання у вітчизняній педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст., професіоналізму педагога у спадщині провідних педагогів 1920-х рр. Проаналізовано роль самовиховання у формуванні характеру школяра, розвиток навчально-інтелектуальних умінь у студентів ВНЗ за різноманітних форм навчання. Розкрито вплив організаційних форм аматорського театрального мистецтва на розвиток творчих якостей вчителів, психолого-педагогічні передумови формування евристичних умінь спеціалістів, теоретичні засади формування технологічної компетентності вчителя іноземної мови. Висвітлено становлення та розвиток методики навчання української мови як науки, досвід організації науково-методичної роботи у сільській школі. Наведено оцінку рівня інноваційності освітніх закладів.

Рассмотрены проблемы взаимосвязи морального и эстетического воспитания в отечественной педагогике конца ХІХ - начала ХХ ст., профессионализма педагога в наследии ведущих педагогов 1920-х гг. Проанализированы роль самовоспитания в формировании характера школьника, формирование учебно-интеллектуальных умений у студентов ВУЗ в процессе разнообразных форм обучения. Изучено влияние организационных форм любительского театрального искусства на развитие творческих качеств учителей. Раскрыты психолого-педагогические предпосылки формирования эвристических умений специалистов, теоретические основы формирования технологической компетентности учителя иностранного языка. Освещены становление и развитие методики обучения украинского языка как науки, опыт организации научно-методической работы в сельской школе. Приведена оценка уровня инновационности образовательных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховання громадянина / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2007. - 227 с. - (Гуманізація навч.-вихов. процесу: наук.-метод. зб.; Вип. 37, ч. 2). - укp.

Висвітлено питання громадської освіти та виховання учнів і студентів. Розглянуто проблему гуманізації вищої освіти у контексті професійно-орієнтованого становлення особистості фахівця. Викладено діяльнісний підхід до проблеми виховання патріота-громадянина в педагогіці В.Сухомлинського та сучасній школі. Проаналізовано педагогічні умови формування елементів громадянської культури у дітей 5 - 6-ти років за допомогою малювання. Розкрито психолого-педагогічний аспект формування мовленнєвої компетентності вчителів. Визначено напрямки модернізації структури та змісту шкільної іншомовної освіти.

Освещены вопросы общественного образования и воспитания учеников и студентов. Рассмотрена проблема гуманизации высшего образования в контексте профессионально-ориентированного становления личности специалиста. Изложен деятельностный подход к проблеме воспитания патриота-гражданина в педагогике В.Сухомлинского и современной школе. Проанализированы педагогические условия формирования элементов гражданской культуры у детей 5 - 6-летнего возраста с помощью рисования. Раскрыт психолого-педагогический аспект формирования речевой компетентности учителей. Определены направления модернизации структуры и содержания школьного иноязычного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховання громадянина / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2007. - 182 с. - (Гуманізація навч.-вихов. процесу: наук.-метод. зб.; Вип. 37, ч. 1). - укp.

Проаналізовано спадщину В.Сухомлинського в контексті розвитку сучасного громадянського суспільства. Розглянуто питання виховання громадянина та громадянського виховання школярів, визначено гендерну компоненту їх виховання, вплив знань іноземної мови на процес формування громадянськості в учнів. Висвітлено гуманістичну концепцію виховання особистості, проблеми морального та валеологічного виховання, самоосвіти, управління процесом шкільного виховання. Викладено акмеологічний підхід до формування особистості в педагогічній системі В.Сухомлинського.

Проанализировано наследие В.Сухомлинского в контексте развития современного гражданского общества. Рассмотрены вопросы воспитания гражданина и гражданского воспитания школьников, определены гендерная компонента их воспитания, влияние знаний иностранного языка на процесс формирования гражданственности у учеников. Освещены гуманистическая концепция воспитания личности, проблемы морального и валеологического воспитания, самообразования, управления процессом школьного воспитания. Изложен акмеологический подход к формированию личности в педагогической системе В.Сухомлинского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховання громадянина / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2007. - 190 с. - (Гуманізація навч.-вихов. процесу: наук.-метод. зб.; Вип. 37, ч. 3). - укp.

Проаналізовано роль громадських і соціальних інституцій у вихованні громадян. Розглянуто питання підготовки молодих вчителів до впровадження в практику ідей В.Сухомлинського, соціалізації молоді в контексті активізації діяльності органів студентського самоврядування, виховання патріотизму шкільної молоді у процесі позашкільної роботи. Визначено особистісне самоствердження як фактор формування гуманістичної спрямованості в ранньому юнацькому віці. Висвітлено проблеми соціалізації особистості, громадянського виховання в епоху інформаційного суспільства.

Проанализирована роль общественных и социальных институций в воспитании граждан. Рассмотрены вопросы подготовки молодых учителей к внедрению в практику идей В.Сухомлинского, социализации молодежи в контексте активизации деятельности органов студенческого самоуправления, воспитания патриотизма школьной молодежи в процессе внешкольной работы. Определено личностное самоутверждение как фактор формирования гуманистической направленности в раннем юношеском возрасте. Освещены проблемы социализации личности, гражданского воспитания в эпоху информационного общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського