Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70136/Пед.н.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 1 / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2005. - 198 с. - (Пед. науки). - укp.

Проаналізовано зміни методологічних особливостей сучасної системи освіти, шляхи реалізації особистісно орієнтованої педагогічної взаємодії у сучасній школі. Розглянуто питання білінгвізму та полілінгвізму у лінгвістичному, психологічному та педагогічному аспектах. Висвітлено психологічні особливості формування у старших дошкільників естетичного ставлення до природи, розвиток естетичних якостей учнів на основі національно-культурних традицій.

Проанализированы изменения методологических особенностей современной системы образования, пути реализации личностно ориентированного педагогического взаимодействия в современной школе. Рассмотрены вопросы билингвизма и полилингвизма в лингвистическом, психологическом и педагогическом аспектах. Освещены психологические особенности формирования у старших дошкольников эстетического отношения к природе, развитие эстетических качеств учеников на основе национально-культурных традиций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 1. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2004. - 191 с. - укp.

Висвітлено регіональні особливості впровадження інновацій у навчанні історії в школі. Викладено історичний підхід до створення шкільних методичних посібників та збірників задач з фізики. Розкрито аспекти мотивації навчальної діяльності студентів педагогічних закладів. Описано особистісно орієнтовані технології підготовки майбутніх учителів до самостійної творчої діяльності. Проаналізовано формування специфічних музичних навичок та розвиток творчих здібностей студентів без спеціальної музичної підготовки, риторичної культури особистості як складової розвитку її життєвої компетентності. Розглянуто питання управління учбово-пізнавальною діяльністю молодших школярів.

Освещены региональные особенности внедрения инноваций в обучении истории в школе. Изложен исторический подход к созданию школьных методических учебников и сборников задач по физике. Раскрыты аспекты мотивации учебной деятельности студентов педагогических заведений. Описаны личностно ориентированные технологии подготовки будущих учителей к самостоятельной творческой деятельности. Проанализированы формирование специфических музыкальных навыков и развитие творческих способностей студентов без специальной музыкальной подготовки, риторической культуры личности как составной части развития её жизненной компетентности. Рассмотрены вопросы управления учебно-познавательной деятельностью младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 2 / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2005. - 197 с. - (Пед. науки). - укp.

Проаналізовано пріоритетні напрями оновлення дошкільної освіти, наукові засади модернізації її національної системи. Висвітлено соціолінгвістичний аспект проблеми навчання дошкільників некорінної національності української мови. Розглянуто питання стимулювання морального вибору дошкільників у процесі педагогічного впливу, проблему навчання дітей раннього віку у дошкільній освіті. Розкрито теоретичні засади формування готовності до педагогічної взаємодії з батьками у вихователів. Визначено перспективи підготовки фахівців дошкільної корекційної освіти.

Проанализированы приоритетные направления обновления дошкольного образования, научные основы модернизации его национальной системы. Освещен социолингвистический аспект проблемы обучения дошкольников некоренной национальности украинскому языку. Рассмотрены вопросы стимулирования морального выбора дошкольников в процессе педагогического влияния, проблема обучения детей раннего возраста в дошкольном образовании. Раскрыты теоретические основы формирования готовности к педагогическому взаимодействию с родителями у воспитателей. Определены перспективы подготовки специалистов дошкольного коррекционного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 2. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2004. - 201 с. - укp.

Висвітлено педагогічні технології формування особистості в контексті сучасних соціальних змін. Проаналізовано розвиток у школярів естетичного ставлення до рідної мови та мовлення. Описано особливості впровадження інновацій у практику навчання вчителями різних кваліфікаційних категорій. Розглянуто педагогічні проблеми формування професійної компетентності майбутніх вчителів, соціально-педагогічні проблеми адаптації студентів у ВНЗ.

Освещены педагогические технологии формирования личности в контексте современных социальных изменений. Проанализировано развитие у школьников эстетического отношения к родному языку и речи. Описаны особенности внедрения инноваций в практику обучения учителями разных квалификационных категорий. Рассмотрены педагогические проблемы формирования профессиональной компетентности будущих учителей, социально-педагогические проблемы адаптации студентов в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 3 / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2005. - 205 с. - (Пед. науки). - укp.

Висвітлено методичні аспекти створення та використання комп'ютерних мультимедійних презентацій у навчальному процесі ВНЗ. Розглянуто питання моделювання сучасного педагогічного процесу. Викладено методику особистісно орієнтованого дидактичного програмування в контексті комп'ютерних педагогічних технологій, організаційно-методичні підходи до інтеграції педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки інженера-педагога. Проаналізовано навчально-дослідницьку діяльність студентів у педагогічному процесі.

Освещены методические аспекты создания и использования компьютерных мультимедийных презентаций в учебном процессе ВУЗ. Рассмотрены вопросы моделирования современного педагогического процесса. Изложены методика личностно ориентированного дидактического программирования в контексте компьютерных педагогических технологий, организационно-методические подходы к интеграции педагогической и компьютерно-информационной подготовки инженера-педагога. Проанализирована учебно-исследовательская деятельность студентов в педагогическом процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 3. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2004. - 192 с. - укp.

Розглянуто комунікативні задачі як спосіб формування розумових дій молодших школярів на уроках розвитку мовлення. Проаналізовано формування духовної культури вчителя як професійної якості його особистості. Висвітлено аспекти підготовки майбутніх вчителів до впровадження педагогічних технологій, європейський досвід реалізації магістерської підготовки у ВНЗ.

Рассмотрены коммуникативные задачи как способ формирования умственных действий младших школьников на уроках развития речи. Проанализировано формирование духовной культуры учителя как профессионального качества его личности. Освещены аспекты подготовки будущих учителей к внедрению педагогических технологий, европейский опыт реализации магистерской подготовки в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 4. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2004. - 202 с. - укp.

Розглянуто рефлексію як педагогічну умову навчальної етичної діяльності студентів. Проаналізовано творчу діяльність особистості в контексті гуманізації навчально-виховного процесу, а також вплив фразеологічних одиниць на мовленнєву культуру учнів. Охарактеризовано тенденції розвитку фізики як навчального предмета в середній загальноосвітній школі України, наведено гносеологічний аналіз змісту поняття "готовність" особистості до безперервної освіти. Висвітлено уявлення про фундаментальні емоції людини як складової емоційної культури дошкільника, а також погляди педагогів-гуманістів щодо музичної освіти.

Рассмотрена рефлексия как педагогическое условие учебной этической деятельности студентов. Проанализированы творческая деятельность личности в контексте гуманизации учебно-воспитательного процесса, а также влияние фразеологических единиц на речевую культуру учеников. Охарактеризованы тенденции развития физики как учебной дисциплины в средней общеобразовательной школе Украины, приведен гносеологический анализ содержания понятия "готовность" личности к непрерывному образованию. Освещены представления о фундаментальных эмоциях человека как составляющей части эмоциональной культуры дошкольника, а также взгляды педагогов-гуманистов на музыкальное образование.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Матеріали регіональної науково-практичної конференції "Другий всеукраїнський з'їзд працівників освіти і питання підготовки вчителя сучасної школи" / ред.: С. Філоненко. - Бердянськ, 2002. - 224 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки; N 2). - укp.

Розкрито суть розумового розвитку особистості, висвітлено досягнення сучасної психолого-педагогічної науки. Проаналізовано систему лексико-семантичних завдань, у яких добір та систематизація навчального матеріалу здійснюється з урахуванням загальнодидактичних принципів, змістового, мотиваційного та операціонального компонентів навчання, поєднання навчальних та ігрових дій. Акцентовано увагу на проблемі загартування молодших школярів за двома аспектами: медичним, що розкриває фізіологічні механізми адаптації терморегуляційних процесів дитячого організму, а також педагогічним, який обгрунтовує систему спеціальних заходів з учнями, вчителями, батьками та медичними працівниками. Розглянуто вплив емоційного фактора на формування моральних якостей у молодших школярів. Описано теоретичні засади особистісно зорієнтованої технології виховання.

Раскрыта сущность умственного развития личности, освещены достижения современной психолого-педагогической науки. Проанализирована система лексико-семантических задач, в которых отбор и систематизация учебного материала осуществляется с учетом общедидактических принципов, содержательного, мотивационного и операционального компонентов обучения, соединения учебных и игровых действий. Акцентировано внимание на проблеме закаливания младших школьников с точки зрения двух аспектов: медицинского, который раскрывает физиологические механизмы адаптации терморегуляционных процессов детского организма, а также педагогического, который обосновывает систему специальных мероприятий с учениками, учителями, родителями и медицинскими работниками. Рассмотрено влияние эмоционального фактора на формирование моральных качеств у младших школьников. Описаны теоретические основы личностно ориентированной технологии обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Проблема наступності у підготовці дітей дошкільного і молодшого віку до життєдіяльності : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. / ред.: Л. Макаренко. - Бердянськ, 2002. - 339 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки; N 3). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми організації життєдіяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Описано особливості навчання дітей старшого дошкільного віку рухових дій з м'ячем. Проаналізовано роль дошкільного закладу у формуванні готовності дитини до шкільного навчання. Розкрито шляхи формування професійної підготовки вчителя початкових класів до роботи з навчання дітей фонетичного матеріалу рідної мови. Розглянуто питання реформування підготовки педагогічних кадрів в аспекті реалізації принципів наступності та перспективності. Акцентовано увагу на проблемах наступності змісту художньої освіти та виховання в системі дошкілля - початкова школа, а також між дошкільною та шкільною ланками освіти в галузі української лінгводидактики, розуміння дериваційного аспекту дитячого мовлення майбутніми педагогами, формування економічних уявлень у дітей віком 6 - 7-ми років.

Освещены актуальные проблемы организации жизнедеятельности детей дошкольного и младшего школьного возраста. Описаны особенности обучения детей старшего дошкольного возраста двигательным действиям с мячем. Проанализирована роль дошкольного заведения в формировании готовности ребенка к школьному обучению. Раскрыты пути формирования профессиональной подготовки учителя начальных классов к работе по обучению детей фонетическому материалу родного языка. Рассмотрены вопросы реформирования подготовки педагогических кадров в аспекте реализации принципов преемственности и перспективности. Акцентировано внимание на проблемах преемственности содержания художественного образования и воспитания в системе дошкольная - начальная школа, а также между дошкольными и школьными звеньями образования в области украинской лингводидактики, понимания деривационного аспекта детской речи будущими педагогами, формирования экономических представлений в детей 6 - 7 лет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.31/35 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні питання методики викладання історії / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 172 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки; N 7). - укp.

Висвітлено методологічні проблеми сучасної історичної науки та їх вплив на зміст шкільної історичної освіти. Описано методологію історії та методику її викладання за умов переходу від індустріального до інформаційного суспільства. Розкрито соціоантропоцентричні засади формування змісту шкільної історичної освіти. Розглянуто особливості технології особистісно-орієнтованого навчання історії в школі. Проаналізовано досвід європейських держав як складову процесу формування сучасної історичної освіти в Україні. Викладено деякі підходи до організації творчої діяльності старшокласників з вивчення історії ХХ ст.

Освещены методологические проблемы современной исторической науки и их влияние на содержание школьного исторического образования. Описаны методология истории и методика ее преподавания в условиях перехода от индустриального к информационному обществу. Раскрыты социоантропоцентрические основы формирования содержания школьного исторического образования. Рассмотрены особенности технологии личностно-ориентированного обучения истории в школе. Проанализирован опыт европейских государств как составляющая часть процесса формирования современого исторического образования в Украине. Изложены некоторые подходы к организации творческой деятельности старшекласников по изучению истории ХХ в.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4Укр)3-3я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Безпека життя і діяльності та здоров'я учнівської молоді : Матеріали наук.-практ. конф. / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 242 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ін-ту ім. П.Д.Осипенко. Сер. Пед. науки; N 1, ч. 2). - укp.

Описано модель формування напрямків валеологічної освіти в навчальних закладах. Розкрито зміст освіти з питань безпеки життя і діяльності людини. Висвітлено принципи і програму безпеки життєдіяльності. Проаналізовано сучасні методи й засоби надання медичної допомоги за умов надзвичайних ситуацій, інформаційні фактори ризику і здоров'я молоді. Викладено гендерні аспекти здоров'я студентської молоді.

Описана модель формирования направлений валеологического образования в учебных заведениях. Раскрыто содержание образования по вопросам безопасности жизни и деятельности человека. Освещены принципы и программа безопасности жизнедеятельности. Проанализированы современные методы и средства предоставления медицинской помощи в условиях чрезвычайных ситуаций, информационные факторы риска и здоровья молодежи. Изложены гендерные аспекты здоровья студенческой молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128 я431 + А734 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Безпека життя і діяльності та здоров'я учнівської молоді : Матеріали наук.-практ. конф. / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 243 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ін-ту ім. П.Д.Осипенко. Сер. Пед. науки; N 1, ч. 1). - укp.

Висвітлено валеологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя з основ безпеки життя та діяльності. Розглянуто деякі проблеми навчання учнівської молоді та студентів основам безпеки життєдіяльності. Розкрито сутність культури безпечної життєдіяльності в контексті аспекту виховання. Викладено теоретичні підходи до формування культури здоров'я школярів. Проаналізовано роль освіти у формуванні культури здоров'я. Описано рекреаційно-туристичні, бальнеологічні можливості оздоровлення молоді.

Освещены валеологические аспекты подготовки будущего учителя по основам безопасности жизни и деятельности. Рассмотрены некоторые проблемы обучения ученической молодежи и студентов основам безопасности жизнедеятельности. Раскрыта сущность культуры безопасной жизнедеятельности в контексте аспекта воспитания. Изложены теоретические подходы к формированию культуры здоровья школьников. Проанализирована роль образования в формировании культуры здоровья. Описаны рекреационно-туристические, бальнеологические возможности оздоровления молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128 я431 + А734 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 1. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2003. - 184 с. - укp.

Розглянуто літературну освіту майбутніх педагогів у контексті сучасної освітньої філософії. Висвітлено методологічний аспект і аксіологічний зміст освіти, акмеологічні проблеми педагогічної діяльності. Описано евристично-дидактичні конструкції як засіб евристичного навчання математики. Розкрито аспекти формування основ інформаційної культури майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано формування в майбутніх учителів початкових класів готовності до методичної творчості, естетичного виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтва.

Рассмотрено литературное образование будущих педагогов в контексте современной образовательной философии. Освещены методологический аспект и аксиологическое содержание образования, акмеологические проблемы педагогической деятельности. Описаны эвристическо-дидактические конструкции как средство эвристического обучения математике. Раскрыты аспекты формирования основ информационной культуры будущих учителей начальной школы. Проанализированы формирование у будущих учителей начальных классов готовности к методическому творчеству, эстетического воспитания младших школьников средствами изобразительного искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 4. Педагогічні науки / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 190 с. - укp.

Розглянуто питання про психолінгвістичний аспект взаємозв'язку мови і психіки. Проаналізовано розвиток мовленнєвої діяльності студентів у навчальному процесі, національні цінності як історичне явище у свідомості українців, нову парадигму освіти як методологічну основу інновацій у навчанні історії в школі. Запропоновано інтегральний підхід до вивчення англійської мови при формуванні комунікативної компетенції студентів. Висвітлено роль науково-дослідної діяльності в професійній підготовці вчителя.

Рассмотрен вопрос о психолингвистическом аспекте взаимосвязи языка и психики. Проанализированы развитие речевой деятельности студентов в учебном процессе, национальные ценности как историческое явление в сознании украинцев, новая парадигма образования как методологическая основа инноваций в обучении истории в школе. Предложен интегральный подход к обучению английскому языку при формировании коммуникативной компетенции студентов. Освещена роль научно-исследовательской деятельности в профессиональной подготовке учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)5

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Соціально-педагогічні проблеми підготовки педагогічних кадрів для сільської школи / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 220 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки; N 6). - укp.

Викладено педагогічні основи підготовки майбутніх учителів до роботи у сільській школі. Висвітлено проблеми психолого-педагогічної підготовки учителя сільської школи до роботи з морального виховання учнів. Описано систему психологізації навчально-виховного процесу та її особливості у сільській школі. Розглянуто проблему адаптації молодого учителя за умов сільської школи. Розкрито соціальні, науково-методичні та організаційні аспекти інформатизації освіти у сільській школі. Проаналізовано шляхи розвитку технічних здібностей учнів сільських шкіл у процесі трудового навчання, особливості становлення їх національного характеру, формування єдиного інформаційного простору сучасної сільської школи.

Изложены педагогические основы подготовки будущих учителей к работе в сельской школе. Освещены проблемы психолого-педагогической подготовки учителя сельской школы к работе по моральному воспитанию учеников. Описана система психологизации учебно-воспитательного процесса и ее особенности в сельской школе. Рассмотрена проблема адаптации молодого учителя в условиях сельской школы. Раскрыты социальные, научно-методические и организационные аспекты информатизации образования в сельской школе. Проанализированы пути развития технических способностей учеников сельских школ в процессе трудового обучения, особенности становления национального характера учеников сельской школы, формирования единственного информационного пространства современной сельской школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сучасні проблеми підготовки вчителів трудового навчання в системі ступеневої освіти / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 194 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки; N 5). - укp.

Розглянуто питання стандартизації ступеневої підготовки вчителя трудового навчання, адаптації випускників навчальних закладів на виробництві як складову систему профорієнтації, підготовки майбутніх учителів трудового навчання до морального виховання школярів. Проаналізовано графічну діяльність як засіб розвитку технічного мислення студентів, формування національної свідомості майбутнього вчителя засобами трудових традицій народу, роль мотивації науково-дослідницької діяльності у процесі професійної підготовки студентів вищого педагогічного навчального закладу. Викладено системний підхід щодо інженерної підготовки вчителів трудового навчання. Описано модель сучасного вчителя трудового навчання. Розкрито зміст і структуру профорієнтаційної роботи з учнями старших класів. Охарактеризовано розвиток творчої активності здібностей учнів у процесі трудового навчання. Висвітлено проблеми творчого підходу до підготовки вчителя трудового навчання, формування психологічної готовності вчителів трудового навчання до роботи у школі.

Рассмотрены вопросы стандартизации уровневой подготовки учителя трудового обучения, адаптации выпускников учебных заведений на производстве как составляещую систему профориентации, подготовки будущих учителей трудового обучения к моральному воспитанию школьников. Проанализированы графическая деятельность как средство развития технического мышления студентов, формирование национального сознания будущего учителя средствами трудовых традиций народа, роль мотивации научно-исследовательской деятельности в процессе профессиональной подготовки студентов высшего педагогического учебного заведения. Изложен системный подход к построению инженерной подготовки учителей трудового обучения. Описана модель современного учителя трудового обучения. Раскрыты содержание и структура профориентационной работы с учениками старших классов. Охарактеризовано развитие творческой активности способностей учеников в процессе трудового обучения. Освещены проблемы творческого подхода к подготовке учителя трудового обучения, формирования психологической готовности учителей трудового обучения к работе в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 1. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2003. - 160 с. - укp.

Викладено діалогічно-дискусійний підхід у підготовці майбутнього учителя до педагогічної комунікації. Розкрито психологічні засади навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності, засвоєння української етнокультурознавчої лексики учнями національних меншин. Проаналізовано розвиток логічної класифікації у молодших школярів як психолого-педагогічну проблему, психологічні особливості їх мислення. Висвітлено розвиток творчої самостійності старшокласників на уроках української мови - передумови успішності навчання студентів-філологів. Описано нові технології навчання вищої математики як засобу розвитку творчих здібностей студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.

Изложен диалогическо-дискуссионный подход в подготовке будущего учителя к педагогической коммуникации. Раскрыты психологические основы обучения аудированию как виду речевой деятельности, усвоения украинской этнокультуроведческой лексики учениками национальных меньшинств. Проанализированы развитие логической классификации у младших школьников как психолого-педагогическая проблема, психологические особенности их мышления. Освещено развитие творческой самостоятельности старшеклассников на уроках украинского языка - предпосылки успеваемости обучения студентов-филологов. Описаны новые технологии обучения высшей математики как средства развития творческих способностей студентов инженерно-педагогических специальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 4. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2003. - 188 с. - укp.

Висвітлено проблеми впровадження інновацій у практику навчання історії в школі. Проаналізовано роль історіософської підготовки у формуванні світоглядної мобільності педагога трансформаційного суспільства. Розглянуто педагогічні умови саморегуляції індивідуального стилю спілкування майбутніх учителів музики. Розкрито сутність і зміст вокальної підготовки спеціалістів музично-естетичного профілю. Описано модель етнокультурної компетентності майбутніх фахівців освіти.

Освещены проблемы внедрения инноваций в практику обучения истории в школе. Проанализирована роль историософской подготовки в формировании мировоззренческой мобильности педагога трансформационного общества. Рассмотрены педагогические условия саморегуляции индивидуального стиля общения будущих учителей музыки. Раскрыты сущность и содержание вокальной подготовки специалистов музыкально-эстетического профиля. Описана модель этнокультурной компетентности будущих специалистов образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: Т. Ф. Потоцька. - Бердянськ, 2006. - 219 с. - (Пед. науки; N 3). - укp.

Наведено теоретичний аналіз змісту морального виховання особистості, педагогічний аналіз у системі управління дошкільним освітнім закладом. Розглянуто питання формування передумов естетичного інтересу у старших дошкільників у процесі музичної діяльності, використання наочності як засобу формування мовленнєвої активності у процесі навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку. Висвітлено особливості мотивації навчальної діяльності підлітків на уроках історії, педагогічної взаємодії суб'єктів дистанційного навчального процесу. Визначено управлінську культуру як складову підготовки менеджерів освіти. Викладено особистісний підхід до формування іншомовної культури фахівців за умов інформатизації соціуму, ціннісний підхід до організації навчально-педагогічного процесу у ВНЗ.

Приведены теоретический анализ содержания морального воспитания личности, педагогический анализ в системе управления дошкольным образовательным заведением. Рассмотрены вопросы формирования предпосылок эстетического интереса у старших дошкольников в процессе музыкальной деятельности, использования наочности как средства формирования речевой активности в процессе обучения английскому языку детей старшего дошкольного возраста. Освещены особенности мотивации учебной деятельности подростков на уроках истории, педагогического взаимодействия субъектов дистанционного учебного процесса. Определена управленческая культура как составная подготовки менеджеров образования. Изложены личностный подход к формированию иноязычной культуры специалистов в условиях информатизации социума, ценностный подход к организации учебно-педагогического процесса в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2006. - 223 с. - (Пед. науки; N 4). - укp.

Висвітлено методологічний потенціал та інтерпретаційні особливості вітчизняної філософської антропології у контексті пізнання людини. Розглянуто питання реалізації основ екологічної освіти у педагогічних ВНЗ. Викладено методичні підходи до організації оздоровчої профілактичної роботи в загальноосвітніх школах. Проаналізовано основні напрями та форми діяльності учнівського самоуправління в загальноосвітній школі-інтернаті, міжнародний досвід організації системи вищої освіти. Визначено шляхи соціально-професійної адаптації студентів педагогічних ВНЗ за умов загальноєвропейського освітнього простору.

Освещены методологический потенциал и интерпретационные особенности отечественной философской антропологии в контексте познания человека. Рассмотрены вопросы реализации основ экологического образования в педагогических ВУЗ. Изложены методологические подходы к организации оздоровительной профилактической работы в общеобразовательных школах. Проанализированы основные направления и формы деятельности ученического самоуправления в общеобразовательной школе-интернате, международный опыт организации системы высшего образования. Определены пути социально-профессиональной адаптации студентов педагогических ВУЗ в условиях общеевропейского образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)я54(4УКР)3 + Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського