Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (297)Книжкові видання та компакт-диски (99)
Пошуковий запит: (<.>K=АВАРІЙНА$<.>+<.>K=ГОТОВНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1758
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Якимова Л. А. 
Культура двигательной деятельности как фактор, определяющий содержание процесса профессиональной подготовки студентов / Л. А. Якимова // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 6. - С. 30-33. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Зазначено: за період навчання студенту необхідно взяти участь у всіх сферах діяльності, що сприятиме поєднанню фізичних і розумових здібностей, а також досягненню високого рівня рухової підготовленості. Одержані в процесі навчання знання, формування необхідних умінь і навичок у студентів під керівництвом викладачів створюють відповідний професійний потенціал, що втілюється і реалізується в сферах діяльності, до якої виявляється більш висока готовність.


Ключ. слова: культура, двигательная деятельность, студент, подготовка, обучение, учебное заведение
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коць М. О. 
Майбутній учитель: готовність до професійного спілкування : Навч. посіб. для студ. пед., психол. спец. вищ. закл. освіти / М. О. Коць. - Луцьк : Ред.-вид. від. "Вежа", 1999. - 164 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: 212 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні й експериментальні аспекти готовності майбутніх вчителів до професійного спілкування зі школярами, професійні комунікативні зв'язки у педагогічній діяльності, зокрема, питання цілеспрямованого педагогічного спілкування як фактора ефективності організації навчально-виховного процесу, соціально-психологічної взаємодії і перцепції у комунікативній підготовці майбутнього вчителя. Особливу увагу приділено проблемі застосування майбутніми вчителями інтеракційних методик у навчально-виховному процесі як засобу підвищення рівня комунікативної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сисоєва С. О. 
Педагогічна творчість / С. О. Сисоєва; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 1998. - 151 c. - Бібліогр.: 191 назв. - укp.

Монографію присвячено проблемі визначення сутності та специфіки педагогічної творчості, підготовці до неї вчителя, яка розглядається як суттєва складова його професійної загальнопедагогічної підготовки. На основі розробленої моделі педагогічної творчості вчителя, компоненти якої відображають когнітивну, діагностичну, процесуальну функції означеної підготовки, визначено її зміст і форми. Проведено теоретико-методологічне обгрунтування дефініцій педагогічної творчості, методичного забезпечення і технологій підготовки до неї вчителя. Підкреслено, що підготовка вчителя до формування творчої особистості учня нерозривно пов'язана з його педагогічною творчістю. Готовність вчителя до забезпечення розвитку творчих можливостей учня, здатність до професійного і особистісного саморозвитку є домінуючою метою його професійної підготовки. Творча педагогічна діяльність, у процесі якої реалізуються професійні можливості вчителя і здійснюється творчий розвиток його особистості, є засобом формування творчої особистості учня у навчально-виховному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю984.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соціалізація особистості : Міжкафедр. зб. наук. ст. / ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 157 c. - укp.

Пропонуються результати досліджень та експериментальної роботи з питань соціальної педагогіки, педагогіки і психології вищої та середньої спеціальної освіти, загальноосвітньої школи та профтехосвіти. Висвітлено такі основні аспекти проведеної роботи, як вплив змісту і способів діяльності виховних інфраструктур на активізацію соціального становлення особистості; формування та розвиток характерологічних якостей творчої особистості в системі виховної роботи; радіоспілкування як вид соціальних контактів особистості; теоретичні основи організаційних форм виховної діяльності; сутність і особливості позанавчальної діяльності у моральному вихованні студентів; особливості організації суті процесу формування у студентів техніки мовлення; формування мовлення особистості на матеріалі лексико-семантичних варіантів прикметників; родинно-побутова звичаєвість як фактор соціалізації молодшого школяра; діагностика творчих здібностей учасників художньо-творчих колективів; готовність молодших школярів до прояву художньо-творчої активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 я43 + Ч421.350.0 я43 + Ю952.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шпак О. Т. 
Учителю про економічне виховання учнів: питання генезису і компетентності : Навч. посіб. / О. Т. Шпак, О. С. Падалка, В. П. Шепотько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Каф. історії та теорії педагогіки. - К. : Четверта хвиля, 1998. - 223 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Висвітлюються актуальні питання економічної підготовки педагогічних кадрів, від яких значною мірою залежить готовність школярів, учнівської молоді до економічної діяльності в умовах зростаючих вимог ринкової економіки. Розглядаються окремі аспекти генезису економічної думки в Україні, економічної компетентності освітян, управління економічною освітою і вихованням у системі навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357я73

Шифр НБУВ: ВА585553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 4. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2004. - 202 с. - укp.

Розглянуто рефлексію як педагогічну умову навчальної етичної діяльності студентів. Проаналізовано творчу діяльність особистості в контексті гуманізації навчально-виховного процесу, а також вплив фразеологічних одиниць на мовленнєву культуру учнів. Охарактеризовано тенденції розвитку фізики як навчального предмета в середній загальноосвітній школі України, наведено гносеологічний аналіз змісту поняття "готовність" особистості до безперервної освіти. Висвітлено уявлення про фундаментальні емоції людини як складової емоційної культури дошкільника, а також погляди педагогів-гуманістів щодо музичної освіти.

Рассмотрена рефлексия как педагогическое условие учебной этической деятельности студентов. Проанализированы творческая деятельность личности в контексте гуманизации учебно-воспитательного процесса, а также влияние фразеологических единиц на речевую культуру учеников. Охарактеризованы тенденции развития физики как учебной дисциплины в средней общеобразовательной школе Украины, приведен гносеологический анализ содержания понятия "готовность" личности к непрерывному образованию. Освещены представления о фундаментальных эмоциях человека как составляющей части эмоциональной культуры дошкольника, а также взгляды педагогов-гуманистов на музыкальное образование.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Данилко М. Т. 
Методи досягнення професійної готовності до виховної роботи засобами фізичної культури / М. Т. Данилко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 51-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Дано характеристику методів виховної роботи засобами фізичної культури. Досліджено готовність учителів фізичної культури до професійної діяльності як комплексного, інтегративного стану, що тісно поєднує теоретичну та практичну підготовку фахівців.

Дана характеристика методов воспитательной работы средствами физической культуры. Исследована готовность учителей физической культуры к профессиональной деятельности как комплексного, інтегративного состояния,что тесно соединяет теоретическую и практическую подготовку специалистов.

In the article the description of methods of educate work by facilities of physical culture is given. Especially actual is present research of readiness of teachers of physical culture to professional activity as complex, the іntegrativnogo states, that closely connects theoretical and practical preparation of specialists.


Ключ. слова: методи, професійна готовність, виховна робота, діяльність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського. N 1 - 2 / ред.: А. М. Богуш. - О., 2005. - 147 с. - рус.

Розглянуто питання дослідження методів навчання іншомовного читання молодших школярів. Проаналізовано місце ігрової діяльності в коригуванні мовлення дітей в сучасній педагогічній практиці, формування логічного мислення у молодших школярів. Висвітлено дидактичні умови підготовки майбутніх педагогів до навчання англійської мови дітей дошкільного віку, готовність студентів ВНЗ до професійно-педагогічної діяльності.

Рассмотрены вопросы исследования методов обучения иноязычному чтению младших школьников. Проанализированы место игровой деятельности в корректировании речи детей в современной педагогической практике, формирование логического мышления у младших школьников. Освещены дидактические условия подготовки будущих педагогов к обучению английскому языку детей дошкольного возраста, готовность студентов ВУЗ к профессионально-педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Наукові праці Кам'янець-Подільського державного університету : Зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл. і аспірантів, 7 - 8 квіт., 2004 р., м. Кам'янець-Поділ. Вип. 3, т. 3 / ред.: О. М. Завальнюк. - Кам'янець-Поділ., 2004. - 333 с. - укp.

Розглянуто питання теорії та методики навчання учнів початкових класів, соціальної реабілітації та розвитку дитини, фізичної культури, педагогіки. Проаналізовано особливості використання методики розвивального навчання на уроках біології, готовність студентів до екологічного виховання учнів, умови творчої самореалізації студентів у процесі їх професійного становлення. Висвітлено практичні аспекти розвитку мовлення на уроках математики в початковій школі. Описано психологічні механізми процесу засвоєння дітьми математичних знань, умінь та навичок. Розкрито вплив міжособистісних взаємин молодшого школяра на його ставлення до учбової діяльності. Обговорено питання фізичного розвитку та виховання дітей старшого дошкільного віку. Визначено фактори успішної адаптації дитини до навчання в школі.

Рассмотрены вопросы теории и методики обучения учеников начальных классов, социальной реабилитации и развития ребенка, физической культуры, педагогики. Проанализированы особенности использования методики развивающего обучения на уроках биологии, готовность студентов к экологическому воспитанию учеников, условия творческой самореализации студентов в процессе их профессионального становления. Освещены практические аспекты развития речи на уроках математики в начальной школе. Раскрыты психологические механизмы процесса усвоения детьми математических знаний, умений и навыков. Изучено влияние межличностных взаимоотношений младшего школьника на его отношение к учебной деятельности. Обсуждены вопросы физического развития и воспитания детей старшего дошкольного возраста. Определены факторы успешной адаптации ребенка к обучению в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Черняков В. В. 
Передумови формування соціально-педагогічної активності майбутнього вчителя фізичної культури / В. В. Черняков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 1. - С. 45-51. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено особливості готовності майбутніх учителів фізичної культури до виконання виховних функцій. Наголошено на важливості формування соціально-педагогічної активності у вчителя фізичної культури.

Показаны особенности готовности будущих учителей физической культуры к выполнению воспитательных функций. Подчеркнута важность формирования социально-педагогической активности учителя физической культуры.

In clause features of readiness of the future teachers of physical training to performance of educational functions are shown. Importance of formation of socially-pedagogical activity of the teacher of physical training is emphasized.


Ключ. слова: соціально-педагогічна активність, вчитель фізичної культури, готовність, виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лисенко І.  
Побудова системи післядипломної освіти фізкультурних кадрів: постановка проблеми [Електронний ресурс] / І. Лисенко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2000. - № 1. - С. 107-110. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2000/

Зазначено, що розвиток ринкових відносин спричинює не тільки потребу в удосконаленні професії, але й готовність фахівця до оволодіння новими професіями. Формування нового інформаційного, політичного, економічного простору викликало підвищену потребу підготовки дипломованих фахівців відповідного рівня. У цих умовах для галузі "Фізична культура й спорт" проблеми кадрового забезпечення мають стратегічне значення внаслідок чого особливе значення має створення нової моделі системи післядипломного утворення фізкультурних кадрів.

Указано, что развитие рыночных отношений обуславливает не только потребность в усовершенствовании профессии, но и готовность специалиста к овладению родственными либо отдаленными от прежней. Формирование нового информационного, политического, экономического пространства вызвало повышенную потребность подготовки дипломированных специалистов соответствующего уровня. В этих условиях для отрасли "Физическая культура и спорт" проблемы кадрового обеспечения приобретают стратегическое значение вследствие чего особое значение имеет создание новой модели системы последипломного образования физкультурных кадров.

Development of market relations stipulates not only a necessity to master one's professional skills but the readiness of specialist to acquire related or remoted ones. Formation of new informational, polytical, economic space increased the necessity to prepare professionally qualified specialists of respective level. Under these conditions the problems of personnel provision for the branch of "Physical culture and sports" become very significant. Due to the above establishment of the new model of thepostdiploma education of the physical culture and sports specialists is of great importance.


Ключ. слова: відносини, значення, модель
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р7

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нечипоренко Л. А. 
Психолого-педагогічні умови формування мотивів психомоторної діяльності в учнів 5 - 7 класів в процесі занять фізичною культурою / Л. А. Нечипоренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 52-56. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні умови формування мотиваційно-інтелектуальної готовності учнів до психомоторної діяльності.

Рассмотрены психолого-педагогические условия формирования мотивационно-интелектуальной готовности учащихся к психомоторной деятельности.

The psychological-pedagogical conditions, motives, readiness to psychomothoric's activity are considered in article.


Ключ. слова: психолого-педагогічні умови, мотиви, готовність до психомоторної діяльності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Данилко М.  
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / М. Данилко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 4. - С. 40-44. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2001/

Визначено зміст, структуру й взаємозв'язок основних видів діяльності вчителі фізичної культури. Виявлено залежність оцінок значимості компонентів професійної готовності від рівня кваліфікації фахівця. Запропоновано технологію формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності, в основі якої лежить взаємозв'язок всіх компонентів навчального процесу за умови дотримання певних принципів, етапів, форм і методів навчання.

Определены содержание, структура и взаимосвязь основных видов деятельности учителя физической культуры. Выявлена зависимость оценок значимости компонентов профессиональной готовности от уровня квалификации специалиста. Предложена технология формирования готовности будущих учителей к профессиональной деятельности, в основе которой лежат взаимосвязи всех компонентов учебного процесса при условии соблюдения определенных принципов, этапов, форм и методов обучения.

The content, structure and interconnections of the main aspects of physical culture teacher work are determined in the article. It is pointed out that the estimation of significance of components of professional readiness depends on the level of qualification of specialists. Technology of formation of skills of future teachers in the professional work is suggested. It is based on the interdependence of all components of teaching process under the condition of keeping the definite stages, principles, forms and methods of teaching.


Ключ. слова: формування, готовність, вчителі
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Семенова А. В. 
Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу : Навч. посіб. для студ. пед. закл. освіти та вчителів природн.-мат. циклу загальноосвіт. шкіл / А. В. Семенова. - О. : Друк, 2001. - 207 c. - укp.

На підставі програми спецкурсу "Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу" в межах вузівського курсу "Педагогіка сучасної школи" розглянуто механізми розвитку творчих здібностей старшокласників, готовність учителів до професійної діяльності. З використанням матеріалів уроків природничо-математичного циклу обгрунтовано структурно-функціональну модель управління процесом розвитку творчих здібностей старшокласників, а також проаналізовано структуру їх творчої діяльності. Розроблено комплексну методику діагностики рівнів розвитку творчих здібностей учнів, конкретизовано концепцію формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності шляхом розробки моделі оновлення змісту, форм і методів загально-педагогічної та методичної підготовки. Обгрунтовано необхідність виховання творчої особистості майбутнього вчителя як провідного чинника формування творчого потенціалу зростаючого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Б.я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чабан І. П. 
Професійно-прикладна спрямованість фізичного виховання студентів - лінгвістів / І. П. Чабан // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 15. - С. 66-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що практична готовність до майбутньої професійної діяльності характеризується сформованістю на необхідному рівні у майбутніх педагогів професійних умінь і навичок, поєднаних з фізичною і функціональною підготовкою, які забезпечують оптимальний рівень працездатності.

Отмечено, что практическая готовность к будущей профессиональной деятельности характеризуется сформированностью на необходимом уравне у будущих педагогов профессиональных умений и привычек, соединенных с физической и функциональной подготовленностью, которая обеспечит оптимальный уровень трудоспособности.

The practical availability for the future professional activity is characterized organized on necessary equal at the future teachers of professional skills and habits, joint with physical and functional efficiency, which will supply an optimum level of a working capacity.


Ключ. слова: професійне самовизначення, оздоровчо-прикладна фізична підготовка, фізичний стан, оздоровче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Психолого-педагогічні проблеми підготовки вчительських кадрів в умовах трансформації суспільства : Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. до 80-ї річниці НПУ ім. М.П.Драгоманова, 18 - 19 жовт. 2000 р. Т. 3 / ред.: М. І. Шкіль; уклад.: П. В. Дмитренко, О. Л. Макаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 244 c. - укp.

Представлено матеріали науково-практичних робіт викладачів Національного педагогічного університету. Висвітлено психолого-педагогічні питання та проблеми підготовки вчителів за умов трансформації суспільства та поступового переходу до ринкових відносин, визначено відповідальну роль вчителя та викладача в сучасному суспільстві. Наведено основні параметри професійної діяльності майбутнього викладача хореографії. Проаналізовано вплив особистісної зрілості на готовність старшокласників до педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51я431 + Ю940.9я431

Шифр НБУВ: В343811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Филинков В. И. 
Роль профессионально-прикладной психофизической подготовки в системе обеспечения надежности инженеров-машиностроителей / В. И. Филинков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 12. - С. 70-78. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Представлено систему фізичної підготовки спеціалістів-машинобудівників, що забезпечує їх психофізичну готовність щодо виконання професійних функцій. Рекомендовано способи та методи для підвищення професіоналізму та продуктивності праці.

Представлена система обеспечения физической подготовки специалистов-машиностроителей, которая обеспечивает психофизическую готовность специалистов выполнять свои профессиональные функции. Рекомендованы способы и методы для повышения профессионализма и продуктивности труда.

The system ensures professionally applied psycho-physical readiness for vital activity and professional development; ways and methods of health improvement and rise of capacity for work are recommended.


Ключ. слова: психофизическая подготовка, специалисты-машиностроители
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Савицька Л. Л. 
Художнє життя провінції на зламі століть / Л. Л. Савицька // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2002. - № 1. - С. 61-67. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що після першої російської революції 1905 - 1907 рр. популярність західноєвропейського мистецтва зросла. Відбулася перебудова художньої свідомості, "нове" у мистецтві відображало очікувані зміни у суспільному житті. Готовність до змін у духовному світі буття обумовила зростаючу зацікавленість новим мистецтвом. Зроблено висновок, що на той час провінційна культура позбувається статичності та сприяє розвитку вітчизняної культури.

Отмечено, что после первой русской революции 1905-1907 гг. популярность западноевропейского искусства возросла, контакты художников с Западной Европой участились и перестройка художественного сознания стала реальностью. "Новое" в искусстве связывалось с ожидаемыми изменениями в общественной жизни. Готовность к изменениям в духовном климате бытия обусловили возрастающее любопытство к новому искусству. Сделан вывод о том, что в это время провинциальная культура избавляется от неподвижности и приобретает понимание своего весомого вклада в развитие отечественной культуры.

After the first Russian revolution 1905-1907 гг. The popularity west-european of art grows. The contacts of the artists to Western Europe have become frequent also reorganization of art consciousness becomes a reality. "New" in art contacts to changesin life, which wait for. Readiness for changes in a spiritual climate of life have caused growing curiosity to new art. At this time provincial culture gets rid immovabilities and gets understanding of the powerful contribution in development of domesticculture.


Ключ. слова: художник, життя, провінція, історія, мистецтво
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(4Укр)52-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шапран О. І. 
Шляхи переходу до інноваційної освіти / О. І. Шапран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 26. - С. 32-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто закони перебігу інноваційних процесів, їх структуру та етапи функціонування інновацій. Проаналізовано процес сприйняття та впровадження педагогічних нововведень у практику роботи сучасних закладів освіти, готовність учителів до інноваційної діяльності.

Рассмотрены законы протекания инновационных процессов, их структура и этапы функционирования инноваций. Пранализирован процесс восприятия и внедрения педагогических нововведений в практику работы современных образовательных учреждений, готовность учителя к инновационной деятельности.

This article considers the rules of running the innovation process, it's structure and stages. The process of perception and application of the pedagogical innovations to practice in modern educational establishments and teachers readiness to innovation work are analyzed in this article.


Ключ. слова: педагогічні інновації, готовність до інноваційної діяльності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.01

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вербас В. В. 
ОАО "Днепрошина" в международном интеграционном процессе / В. В. Вербас, А. Г. Смирнов, А. П. Науменко // Вопр. химии и хим. технологии. - 2002. - № 5. - С. 14-17. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Під час переходу до ринкової системи виникли проблемні питання - професійна та психологічна готовність до перегляду організації роботи, технічна можливість удосконалення існуючих технологічних схем, здатність реорганізувати систему закупівлі сировини та збуту продукції, вирішення яких забезпечило ВАТ "Дніпрошина" належне місце у міжнародному інтеграційному процесі.

При переходе к рыночной системе возникли проблемные вопросы - профессиональная и психологическая готовность к пересмотру организации работы, техническая возможность совершенствования существующих технологических схем, способность реорганизовать систему закупки сырья и сбыта продукции, решение которых позволило ОАО "Днепрошина" занять достойное место в международном интеграционном процессе.

The following problematic issues have arisen at transition to a market system: professional and psychological readiness to the revision of work arrangement, technical possibility of improving the existing technological schemes; ability to reorganize the system of raw materials purchasing and goods sale. Solving of these problems allowed "Dneproshina" JSC to occupy the worthy place in the international integration process.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.052.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського