Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (160)Автореферати дисертацій (263)Книжкові видання та компакт-диски (138)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>K=THINK$<.>+<.>K=TANKS$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 815
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ємець О.  
Активні методи навчання в фізкультурній освіті [Електронний ресурс] / О. Ємець // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 56-58. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Вказано, що удосконалення післядипломної освіти фахівців з фізичної культури нерозривно пов'язане з застосуванням активних методів навчання. Одержано матеріали наукового й навчального характеру, які дозволяють рекомендувати використання методу педагогічної ситуації не тільки як фактор активізації пізнавальної діяльності, але і як метод розвитку професійного мислення вчителів фізичної культури.

Совершенствование последипломного образования специалистов по физической культуре неразрывно связано с применением активных методов обучения. Полученные материалы научного и учебного характера позволяют рекомендовать использование метода педагогической ситуации не только в качестве фактора активизации познавательной деятельности, но и в качестве метода развития профессионального мышления учителя физической культуры.

The improvement in the system of physical training of post-graduates is closely connected with the use of active educational methods. Scientific educational investigations, have, given the possibility to use pedagogical situation method not only as a factor for activization of subconscious activity, but also as a method for development of professional thinking of physical training teacher.


Ключ. слова: методи, образование, спорт
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р7-25

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Олексієнко А. М. 
Асоціативна композиція та її складові / А. М. Олексієнко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 2. - С. 186-191. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено та розглянуто складові елементи асоціативної композиції. З'ясовано властивості та засоби основ композиції, які можуть бути використані у рішенні проектних завдань за допомогою асоціативного мислення. Наведено ряд прийомів побудови асоціативної композиції.

Определены и рассмотрены составляющие элементы ассоциативной композиции. Отмечены особенности и приемы основ композиции, которые могут быть использованы в решении проектных заданий с помощью ассоциативного мышления. Приведен ряд приемов построения ассоциативной композиции.

In the article the constituent elements of associative composition are defined and examined. Peculiarities and means of the foundation of the composition which may be used in solving design tasks with the help of associative thinking are found out. A number of modes of building associative composition are presented.


Ключ. слова: асоціація, інтуїція, композиція, стиль в композиції, художні засоби, композиційні прийоми
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ100.50 + Щ112 + Ю935.131-228

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цимбалюк Ж. О. 
Дослідження зосередженості й стійкості уваги юних баскетболісток / Ж. О. Цимбалюк, Л. В. Ільницка, І. В. Козєєв, Т. В. Ромасько // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено зміни показників уваги під час експерименту з розвитку тактичного мислення у баскетболісток на етапі початкового навчання. В ході експерименту виявлена залежність темпів розвитку тактичного мислення юних баскетболісток з проявами властивостей уваги.

Исследованы изменения показателей внимания во время эксперимента по развитию тактического мышления у баскетболисток на этапе начального обучения. В ходе эксперимента выявлена зависимость темпов развития тактического мышления юных баскетболисток с проявлениями свойств внимания.

This article is devoted to the research of changes of attention indicator in the experiment of developing basketball players' tactical thinking on the initial stage of training. In the experiment the dependence of young basketball players' tactical thinking development from shows of attention properties.


Ключ. слова: тактичне мислення, увага, зосередженість уваги, стійкість уваги
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.661.513

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Войнаровський А. М. 
Дослідження ролі інтенсивних освітніх технологій у засвоєнні економічних знань студентами / А. М. Войнаровський // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 39-42. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

В ході наукової пошукової роботи виявлено, що інтенсивні освітні технології сприяють формуванню економічного мислення особистості, дозволяють розвивати у студентів професійні якості, які необхідні для практичної діяльності.

В процессе научно-исследовательской работы установлено, что интенсивные образовательные технологии улучшают экономическое мышление личности, помогают развивать у студентов профессиональные качества, которые необходимы для практической деятельности.

In the process of the scientific research work it has been revealed, that intensive educational technologies promote the formation of economic thinking of a personality, permit to develop students' professional qualities, which are necessary for theirpractical activities.


Ключ. слова: економічне освіта, дидактична технологія, професійна підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кохан Н. М. 
Исследование основных тенденций развития ленд-арта / Н. М. Кохан // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 2. - С. 52-58. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Розглянуто різні аспекти ленд-арту. Наведено приклади класичних зразків і тенденцій його розвитку в Україні. З'ясовано взаємозв'язок ленд-арту з іншими видами мистецтва та продовження його ідей у ландшафтному проектуванні на прикладі парків японського дизайнера Макото Йошиди. Ленд-арт розглянуто як одну з творчих лабораторій дизайну.

Рассмотрены разные аспекты ленд-арта. Приведены примеры классических образцов и тенденции развития его на Украине. Прослежена взаимосвязь ленд-арта с другими видами искусства и продолжение его идей в ландшафтном проектировании на примере парков японского дизайнера Макото Йошиды. Ленд-арт рассмотрен как одна из творческих лабораторий дизайна.

In this clause we can see different aspects of land-art and show many examples of classic samples and tendencies of development this direction of art in Ukraine. We can see interrelation land-art with other kinds of art and continuation of its ideas in designing of the environment. Examples are the parks developed of Makoto Yoshida and his company, Art Planning Studio. The author thinks, that the land-art is creative laboratory of design.


Ключ. слова: ландшафтное проектирование, парки, ленд-арт
Індекс рубрикатора НБУВ: Н87 + Щ118.3(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Марченко О. Г. 
Педагогічні умови формування критичного мислення у студентів вищих навчальних закладів / О. Г. Марченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 14. - С. 39-44. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено педагогічні умови формування критичного мислення у студентів вищих навчальних закладів. Уточнено сутність поняття "критичне мислення". Доведено, що завдяки рефлексії відбувається ефективний розвиток в студентів суб'єктності, творчого потенціалу та професійної майстерності.

Рассмотрены педагогические условия формирования критического мышления у студентов высших учебных заведений. Уточнена суть понятия "критическое мышление". Доказано, что благодаря рефлексии осуществляется еффективное развитие у студентов субъектности, творческого потенциала и профессионального мастерства.

The pedagogical conditions of the development of the critical thinking of the students of the high educational schools are considered. The essence of the notion "critical thinking" is specified. We prove there is the relations between the reflection and student's individuality, creative potencial and professional mastership.


Ключ. слова: педагогіка, студент, мислення, критика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кукса В.  
Переорієнтація професійної самосвідомості студента фізреабілітолога [Електронний ресурс] / В. Кукса // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 40-47. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Вказано, що освоєння студентами майбутньої спеціальності варто починати з виховання професійного мислення відповідно до змісту майбутньої професійної діяльності. Подальша підготовка кадрів з фізичної реабілітації неможлива без переорієнтації самосвідомості на оздоровчий стиль діяльності думки.

Отмечено, что освоение студентами будущей специальности следует начинать с воспитания профессионального мышления в соответствии с содержанием будущей профессиональной деятельности. Дальнейшая подготовка кадров по физической реабилитации невозможна без переориентации самосознания на оздоровительный стиль мыследеятельности.

Mastering future specialty by students should begin with development of professional thinking in accordance with contents of future professional activity. Further preparation of physical rehabilitation specialists is impossible without reorientation of self-consciousness on health-related style of thinking.


Ключ. слова: самосвідомість, діяльності думки
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.1р

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Даги И. А. 
Предпосылки формирования творческого мышления у студентов - будущих дизайнеров / И. А. Даги // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 1. - С. 155-162. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Наголошено, що підготовка фахівців з дизайнерського мистецтва на сучасному етапі не може бути успішно вирішена без обліку розвитку творчого мислення студентів. У цьому контексті розроблено структуру спеціальної методології, що охоплює в єдиному комплексі різні педагогічні технології з формування творчого мислення. Складність даної проблеми полягає в слабкій підготовці абітурієнтів, у невдалій дидактичній структурі навчального процесу, невизначеному стані початкового періоду вирішення відповідних питань. Однак, у результаті розроблених конкретних етапів з формування творчого мислення студентів, досягнуто деяких успіхів, які створюють позитивні передумови для продовження та розширення даного дослідження.

Акцентировано, что подготовка специалистов по дизайнерскому искусству на современном этапе не может быть успешно решена без учёта развития творческого мышления студентов. В этом направлении на кафедре разработана структура специальной методологии, охватывающая в едином комплексе различные педагогические технологии по формированию творческого мышления. Сложность данной проблемы заключается в слабой подготовке поступающих абитуриентов, в неудачной дидактической структуре учебного процесса, неопределённом состоянии первоначального периода разрешения соответствующих вопросов. Однако, в результате разработанных конкретных этапов по формированию творческого мышления студентов, достигнуты некоторые успехи, которые создают положительные предпосылки для продолжения и расширения данного исследования.

Preparation of experts on design art at the present stage cannot be successfully solved without taking into account development of creative thinking of students. In this direction on faculty the structure of special methodology covering in a uniform complex various pedagogical technologies on formation of creative thinking is developed. Complexity of the given problem consists in weak preparation of acting entrants, in unsuccessful didactic structure of educational process, a uncertain condition of the initial period of the sanction of corresponding questions. However, as a result of the developed concrete stages on formation of creative thinking of students, some successes which encourage us are achieved and create positive moods for continuation and expansions of the given research.


Ключ. слова: методология, психо-педагогические технологии, концептуальные отношения, осознанное творчество, синтез мышления и чувств, познание собственных действий
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182р + Щ129.05р(4УКР)3 + Ю935.131.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жданов Ю. Н. 
Развитие мышления, как средство повышения гуманизации и духовности спортсмена / Ю. Н. Жданов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 213-216. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Викладено нову методологію розвитку мислення боксера.

Изложена новая методология развития мышления боксера.

In clause the new methodology of development of thinking of the boxer is stated.


Ключ. слова: теория и методика, новые упражнения, исследования, спортсмены
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943.713-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кузнецова І. А. 
Сучасні аспекти вивчення візуального сприйняття об'єктів мистецтва і дизайну / І. А. Кузнецова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 7. - С. 27-34. - Бібліогр.: 43 назв. - укp.

Проаналізовано загальноприйняті теорії щодо проблеми сприйняття об'єктів дизайну та мистецтва. Визначено актуальні напрямки вивчення даного сприйняття на базі ліво- і правопівкулевого мислення, синергетики, резонансу за Золотого перерізу, за умов використання нейрон-лінгвістичного програмування, а також регіонального та традиційного сприйняття. Запропоновано базис якісної теорії сприйняття на основі Золотого перерізу.

Проанализирована общепризнанная теория относительно проблемы восприятия объектов дизайна и искусства. Выявлены актуальные направления изучения вышеуказанного восприятия: на базе лево- и правостороннего мышления, на базе синергетики, резонанса при Золотом сечении, при использовании НЛП, регионального восприятия, традиционного восприятия. Предложен базис качественной теории восприятия на базе Золотого сечения.

The analysis of the standard theories of perception in relation for a problem of perception of objects of design and art (ODA) is made in given article. Urgent directions of study of perception ODA are determined by the author: 1) at the basis of left- and right- brain hemispheres thinking, 2) at base on Synergetics, 3) resonance at Golden section, 4) at application of neuro-linguistic programming, 5) regional perception, 6) traditional perception. The greatest prospect and least research are determined by the author in a direction of perception study at base on Synergetics.


Ключ. слова: Ліво- і правопівкулеве мислення, синергетика, НЛП, золотий переріз, регіональне і традиційне сприйняття
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 + Ю935.113.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Белых С. И. 
Формирование творческого мышления у квалифицированных кикбоксеров / С. И. Белых // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2005. - № 1. - С. 3-9. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Викладено нові методики формування творчого мислення у кваліфікованих кікбоксерів.

Изложены новые методики формирования творческого мышления у квалифицированных кикбоксеров.

In article new techniques of formation of creative thinking at qualified kick-boxing are stated.


Ключ. слова: методики, формирование, мышление
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.135 + Ю935.131.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дмитриев С. В. 
Креативно-двигательные действия человека как объект социокультурного анализа и дидактического исследования (ч.І) / С. В. Дмитриев // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 17. - С. 77-89. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розробка концепцій утворення у XXI ст. значною мірою пов'язана з тенденціями гуманізації та гуманітаризації, створенням умов для освоєння комунікативної і проектно-технологічної культури мислення і діяльності фахівця. Зазначено, що проектність, технологічність - визначальні властивості розумової та практичної діяльності людини. Комунікативністю пронизана наука, мистецтво, педагогіка, психологія людини. Однак, у традиційній дидактиці дана проблема не знайшла ще достатнього висвітлення.

Разработка концепций образования XXI века в значительной степени связана с тенденциями гуманизации и гуманитаризации, созданием условий для освоения коммуникативной и проектно-технологической культуры мышления и деятельности специалиста. Отмечено, что проектность, технологичность - определяющие свойства мыслительной и практической деятельности человека. Коммуникативностью пронизаны наука, искусство, педагогика, психология человека. Однако в традиционной дидактике данная проблема не нашла еще достаточного освещения.

The elaboration of educational conceptions (in the XXI st century) is considerably connected with humanistic and humanitaristic tendencies, creating conditions to possess both commucative and projective technological culture of thinking and activityof a specialist. Projective, technological, communicative properties are main in mental and practical man's activity. Thus, science, art, education, psychology possess a communicative feature as regards his perction of the word and subjective-social environment. However, the given problem hasn't been covered enough in the traditional didactics.


Ключ. слова: проектность, технологичность, коммуникативность, креативно-двигательные действия, антропные образовательные технологии
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дмитриев С. В. 
Креативно-двигательные действия человека как объект социокультурного анализа и дидактического исследования (ч.II) / С. В. Дмитриев // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 18. - С. 40-50. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Охарактеризовано проблеми традиційної дидактики, недостатньо висвітлені сучасною наукою. Розглянуто тенденції гуманізації та гуманітаризації, умови, необхідні для освоєння комунікативної та проектно-технологічної культури мислення та діяльності фахівця.

Разработка концепций образования XXI века в значительной степени связана с тенденциями гуманизации и гуманитаризации, созданием условий для освоения коммуникативной и проектно-технологической культуры мышления и деятельности специалиста. Отмечено, что проектность и технологичность - определяющие свойства мыслительной и практической деятельности человека, а наука, искусство, педагогика и психология человека пронизаны коммуникативностью. Однако в традиционной дидактике данная проблема не нашла еще достаточного освещения.

The elaboration of educational conceptions (in the XXI st century) is considerably connected with humanistic and humanitaristic tendencies, creating conditions to possess both commucative and projective technological culture of thinking and activityof a specialist. Projective, technological, communicative properties are main in mental and practical man's activity. Thus, science, art, education, psychology possess a communicative feature as regards his perction of the word and subjective-social environment. However, the given problem hasn't been covered enough in the traditional didactics.


Ключ. слова: проектность, технологичность, коммуникативность, креативно-двигательные действия, антропные образовательные технологии
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гуска М.  
Проблема символу та архетипу у живописі українського модерну та авангарду / М. Гуска // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2002. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що митці українського модерну та авангарду сприяли відновленню сакральності, яка визначає теургічну роль художників. Обгрунтовано, що мистецтво українського модерну та авангарду виконувало функції пізнання у моменти, непідвладні понятійному мисленню та допомагало світосприйняттю та художньому усвідомленню буття, де традиції пов'язані з використанням символів та їх першообразів (архетипів).

Аргументировано, что творцы украинского модерна и авангарда наделяли искусство новой функцией - созданием жизни путем восстановления сакральности, определяя для художников их теургичную роль. Предположено, что искусство украинского модерна и авангарда, взяв на себя функции познания в те моменты, с которыми не справлялось понятийное мышление и близкий к нему реализм, осуществило необходимый прорыв на новые рубежи мировосприятия и художественного осознания бытия, где определена линия традиции с помощью символов и их прообразов (архетипов).

In Ukrainian modern and avant guarde the new function of art - Creation of life is traced by restoration sacral, defining for the artists them separate a role. The historical course of time helps us to see a line of tradition with the help of symbols and their prototypes. It is possible to tell, that the art Ukrainian modern and avant guarde, by undertaking functions of knowledge in those moments, with which the conceptual thinking and realism, close to it did not consult, has carried out necessarybreak on new boundaries perception of the world and art comprehension of life.


Ключ. слова: символ, живопис, модерн, авангард, Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ143(4Укр)61-239.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бойчук А. В. 
Професійні стимули розвитку проектно-образного мислення у провідних дизайнерських школах / А. В. Бойчук, В. В. Турчин // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто професійні стимули формування проектного мислення дизайнера в контексті сучасних тенденцій дизайн-освіти. Визначено характерні особливості провідних дизайнерських дидактик. Висвітлено їх власні методи, принципи та засоби розвитку проектно-образного мислення.

Рассмотрены профессиональные стимулы формирования проектного мышления дизайнера в контексте современных тенденций дизайн-образования. Определены характерные особенности ведущих дизайнерских дидактик. Показаны их собственные методы, принципы и средства развития проектно-образного мышления.

The professional stimulus of formation of design thinking of the designer in a context of modern lines design - education are considered. The characteristics of conducting design didacticses are determined. Their own methods, principles and means of development of design figurative thinking are shown.


Ключ. слова: проектно-образне мислення, дизайн-освіта, дизайнерська дидактика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182р

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Турчин В.  
Базові аспекти процесу формування проектно-образного мислення / В. Турчин // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 265-268. - укp.

Розглядануто проблему створення інтенсивної моделі формування проектно-образного мислення у дітей та молоді в умовах експериментальних розвиваючих об'єктів.

Рассматривается проблема создания интенсивной модели формирования проектно-образного мышления у детей и молодежи в условиях экспериментальных развивающих объектах.

The problem of creation of intensive model of shaping of figurative thinking for children and youth in conditions of experimental explicatings plants is considered.


Ключ. слова: проектно-образне мислення, базові аспекти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ю983.513.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дзьобань О. П. 
Безпека духовної сфери України з точки зору соціально-філософського аналізу (до постановки проблеми) / О. П. Дзьобань // Право і безпека. - 2002. - № 1. - С. 172-175. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі аналізу праць видатних мислителів різних часів зроблено висновок про пріоритетність духовної сфери життєдіяльності українського суспільства, а також підкреслена необхідність соціально-філософської рефлексії проблеми духовної безпеки в контексті національної безпеки держави.

На основе анализа научных трудов выдающихся мыслителей различных времен сделан вывод о приоритетности духовной сферы жизнедеятельности украинского общества, а также подчеркнута необходимость социально-философской рефлексии проблемы духовной безопасности в контексте национальной безопасности государства

On the basis of the analysis of proceedings of outstanding thinkers of various times the conclusion about priority spiritual sphere of ability to live of the Ukrainian society is made, and also underlined necessity of a social - philosophical reflection of a problem of spiritual safety for a context of national safety of the state


Ключ. слова: духовна сфера, Україна, національна безпека держави
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622 + Х819(4Укр)112

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пушонкова О. А. 
Візуальне мислення у контексті культурно-історичного підходу / О. А. Пушонкова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2003. - № 1. - С. 3-10. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наголошено, що суттєві зміни способів естетичного сприйняття у добу постмодерну обумовлюють необхідність розгляду метафори візуального мислення у контексті культурно-історичного підходу.

Акцентировано, что существенные изменения способов эстетического восприятия в эпоху постмодернизма обусловливают необходимость рассмотрения метафоры визуального мышления в контексте культурно-исторического подхода.

Essential changes of ways of aesthetic perception in epoch of a postmodernism cause necessity of consideration of a metaphor of visual thinking for a context of the cultural - historical approach.


Ключ. слова: сприйняття, візуальне мислення, культурно-історичний підхід, репрезентація, форми художнього бачення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ю812.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Цимбалюк Ж. О. 
Вплив основних властивостей нервової системи на розвиток тактичного мислення юних баскетболісток / Ж. О. Цимбалюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 13. - С. 12-18. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено проблеми розвитку тактичного мислення в баскетболісток на етапі початкового навчання. Рівень розвитку тактичного мислення розглянуто як показник тактичної підготовленості спортсмена. Експериментально досліджено залежність темпів підвищення цієї спортивної здатності від властивостей нервової системи в дівчаток-баскетболісток віком 10 - 12-ти років.

Исследованы проблемы развития тактического мышления у баскетболисток на этапе начального обучения. Уровень развития тактического мышления рассмотрен как показатель тактической подготовленности спортсмена. Экспериментально исследовано зависимость темпов повышения этой спортивной способности от свойств нервной системы у девочек-баскетболисток 10 - 12-ти лет.

The article is devoted to the investigation of the problem of tactical thinking development which takes place when female basketballers are on their initional stage of playing basketball and just begin their trainings. The level of tactical thinking development is considered as the indicator of the tactical training the sportsman has. She dependence of the rise rates of this sport ability from the characteristics of the nervous system which is inherent to the female basketballers of 10-12 years old,was experimentally investigated.


Ключ. слова: тактичне мислення, спортивні здібності, сила нервової системи, рухливість нервової системи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.661.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Карпюк Р. П. 
Загальний стан підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності / Р. П. Карпюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 13. - С. 33-42. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що у майбутніх учителів фізичної культури недостатньо сформовано вміння здійснювати аналітико-синтетичну діяльність, зіставляти й узагальнювати, тобто вміння, які складають основу професійного мислення.

Показано, что у будущих учителей физической культуры недостаточно сформированы умения осуществлять аналитико-синтетическую деятельность, сопоставлять и обобщать, то есть умения, которые составляют основу профессионального мышления.

The article reveals that future physical training teachers have the worst formed skills to carry out analytical - synthetic operations, to compare and generalize, i.e. skills which are the basis of professional thinking.


Ключ. слова: майбутні учителі фізичної культури, професійна діяльність, підготовленість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського