Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=HABIT<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Малина Р. М. 
Исследование двигательной активности и физического фитнеса в различные периоды жизни [Електронний ресурс] / Р. М. Малина // Наука в олимп. спорте. - 2001. - № 3. - С. 16-27. - Библиогр.: 64 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2001/

Зроблено аналіз результатів дослідження рухової активності й фізичного фітнесу людини, починаючи з дитячого і до зрілого віку. Коливання індикаторів рухової активності від низького рівня до середнього, більша частина котрих включає спортивну діяльність, свідчить про те, що заняття спортом у дитинстві й у юнацькі роки може стати фундаментом активного способу життя в майбутньому.

Сделан анализ результатов исследования двигательной активности и физического фитнеса человека, начиная с детского и до взрослого возраста. Колебание индикаторов двигательной активности от низкого уровня до среднего, большая часть которых включает спортивную деятельность, свидетельствует о том, что занятия спортом в детстве и юные года может стать фундаментом активного способа жизни в дальнейшем.

The paper contains analysis of findings concerning motor activity and physical fitness from childhood to adulthood. Variation of motor activity indices from low to middle level, most of which include sports is indicate of the fact that sports activityduring childhood may constitute the basis for formation of the habit of active may of life in the future.


Ключ. слова: двигательная активность, физический фитнес, спортивная деятельность, активный способ жизни
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.6 + Ч517.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ціхонь С.  
Кристаломорфогенетичні ряди піриту різновікових генерацій золоторудних об'єктів Рахівського рудного району (Закарпаття) / С. Ціхонь, І. Попівняк, А. Городечний // Мінерал. зб. - 2004. - 54, вип. 1. - С. 77-86. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На золоторудних об'єктах Рахівського рудного району вперше виявлено різновікові кристаломорфогенетичні ряди піриту, габітусні форми якого в процесі росту закономірно змінювалися від ранніх зароджень до пізніх; водночас послідовно сформовані прості форми піриту в складі продуктивних на золото комплексів суттєво відрізняються від непродуктивних (за морфологією, морфометрією, вмістом елементів-домішок, термоелектричними властивостями, послідовністю кристалізації простих форм у межах кожного ряду), що є типоморфною ознакою.

Different-age crystallomorphogenetic pyrite series with habit forms regularly changing during growth from the early germs to the late ones have been revealed for the first time in the gold-bearing objects of the Rakhiv ore region. At the same time pyrite simple forms in the gold-productive complexes essentially distinguish from non-productive ones by its morphology, morphometry, trace-elements content, thermoelectric properties, crystallization sequence of the simple forms in the every series limit that can be considered as typomorphic sign.


Ключ. слова: пірит, габітус, елементи-домішки, термоелектричні властивості, золото, Рахівський рудний район.
Індекс рубрикатора НБУВ: Д452.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ведмеденко Б.  
Педагогічна технологія індивідуального підходу до виховання в учнів інтересу та позитивної звички [Електронний ресурс] / Б. Ведмеденко, С. Лебідь // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 104-106. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Обгрунтовано, що педагогічна технологія як елемент наукового підходу розкриває перед тренером, учителем більш широкі можливості для залучення до занять фізичними вправами, видами спорту. Значну роль у цьому процесі відіграє виховання інтересу й звички до виконання улюблених фізичних вправ.

Обосновано, что педагогическая технология как элемент научного подхода раскрывает перед тренером, учителем более широкие возможности для привлечения к занятиям физическими упражнениями, видами спорта. Значительную роль в этом процессе играет воспитание интереса и привычки к выполнению любимых физических упражнений.

Pedagogical technology as an element of scientific approach provides coach and teacher with better opportunities for attracting pupils to physical activity and sport. Of great importance in this rejard is the development of interest and habit to performance of favourite physical exercises and practicing sports events.


Ключ. слова: технологія, індивідуальний підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ткачук В.  
Вариативность процесса адаптации биосистемы / В. Ткачук, Г. Коробейников, Б. Петрович, Ю. Полатайко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 2. - С. 73-82. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Розкрито деякi аспекти адаптацiї бiосистем за рiзних умов функцiонування. Проведено дослiдження репродукцiї просторових, часових i силових параметрiв довiльних рухiв високої точностi в перiод навчання нової рухової навички.

Раскрыты некоторые аспекты адаптации биосистем в различных условиях функционирования. Проведены исследования репродукции пространственных, временных и силовых параметров произвольных движений высокой точности в период обучения новому двигательному навыку.

Some aspects of acclimatization of biosystems in different conditions of operation are opened. The researches of a reproduction of spatial, temporal and power parameters of autokinesias of high accuracy in the term of learning to a new motor habit areconducted.


Ключ. слова: вариативность, точность двигательного навыка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гонтарь О. П. 
Проблема формирования физической культуры личности студента в теории и практике педагогической науки / О. П. Гонтарь // Физ. воспитание студ. творч. спец.. - 2008. - № 2. - С. 103-110. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Зазначено, що змістова сутність фізкультурного виховання визначається необхідністю цілеспрямовано формувати потребу в заняттях фізичними вправами, закріплювати звичку піклуватися про своє здоров'я самостійно, сприяючи трансформації обов'язкового навчального процесу в процес фізичного самовдосконалення студентів. У ході цього процесу важливо закласти основи безперервної фізкультурної освіти. Починати необхідно з обов'язкового: навчити студента піклуватися про своє здоров'я, займатися самоосвітою в цій сфері діяльності протягом всього життя.

Указано, что содержательная сущность физкультурного воспитания определяется необходимостью целенаправленно формировать потребность в занятиях физическими упражнениями, закреплять привычку заботиться о своем здоровье самостоятельно, способствуя тем самым трансформации обязательного учебного процесса в процесс физического самосовершенствования студентов. В ходе этого процесса важно заложить основы непрерывного физкультурного образования. Начинать необходимо с обязательного: научить студента заботиться о своем здоровье, заниматься самообразованием в этой сфере деятельности в течение всей жизни.

The substantial nature of sports education is defined by necessity purposefully to form necessity of occupations by physical exercises, to fix a habit to care of the health independently, promoting thus conversion of obligatory educational process in process of physical self-improvement of students. During this process it is important to put in pawn a fundamentals of continuous sports education. To start it is necessary with obligatory: to learn the student to care of the health, to be engaged in self-education in this field of activity during all life.


Ключ. слова: физическая, культура, студент, педагогика, теория, практика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Javidi S. 
Effect of $E bold roman La sup 3+ ions on the habit of KDP crystals / S. Javidi, M. Esmaeil Nia, N. Aliakbari, F. Taheri // Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. - 2008. - 11, № 4. - С. 342-344. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16425 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Javidi S. 
Influence of Ca2+ ions on the habit of KDP crystals / S. Javidi, R. Enayati, M. Iraj, N. Aliakbari // Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. - 2011. - 14, № 2. - С. 179-182. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В372.31 + Г122.315-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16425 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Резнік С. М. 
Педагогічна проблема формування управлінських умінь і навичок студентів / С. М. Резнік // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1. - С. 73-81. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано формування управлінських умінь і навичок у студентів як педагогічну проблему. Розглянуто співвідношення понять "уміння" та "навичка", а також закономірності формування умінь і навичок в навчальному процесі, виділено етапи формування управлінських умінь і навичок в майбутніх інженерів.

Проанализировано формирование управленческих умений и навыков у студентов как педагогическая проблема. Рассмотрено соотношение понятий "умение" и "навык", а также закономерности формирования умений и навыков в учебном процессе, выделены этапы формирования управленческих умений и навыков у будущих инженеров.

In clause formation of administrative skills at students as a pedagogical problem is analyzed. The parity of concepts "skill" and "habit" are considered, laws of formation of skills in educational process are analysed, stages of formation administrative skills at the future engineers are allocated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сушик О. Г. 
До питання про наркоманію в Україні / О. Г. Сушик, С. М. Василюк // Пед. пошук. - 2010. - № 2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблеми наркоманії в Україні. Розглянуто етапи дослідження проблеми наркоманії в Україні та питання зростання кількості наркотично залежних людей. Визначено походження терміна "наркоманія". Описано дію наркотиків як біологічно активних засобів на механізми відчуттів. Досліджено три основні причини, що сприяють формуванню наркомана. Зазначено, що на стрімке зростання наркоманії в Україні впливає складна соціально-економічна ситуація, зубожіння складної кількості населення, збільшення соціально-незахищених людей, нервові навантаження, зубожіння. Охарактеризовано стан людини під час наркотичного голоду. Визначено, за даними МВС України, люди, які вживають наркотики, найбільш схильні до злочинів. Проаналізовано механізми переходу вживання наркотичних речовин від звички до залежності.

Освещены проблемы наркомании в Украине. Рассмотрены вопросы увеличения количества наркозависимых людей. Проанализированы причины употребления наркотических веществ, механизмы перехода от привычки к зависимости. Исследованы три основные причины, которые формируют наркомана. Охарактеризировано состояние человека во время наркотического голода. Определены механизмы перехода употребления наркотиков от привички к зависимости.

The problem of drug addiction in Ukraine is shown. The increase of drug-dependent people questions are considered. The reasons of drug use analyzed, so the mechanisms of transition from habit to addiction are done too.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.79 + С5*363.3 + Р645.021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лохвицька Л. 
Формування основ безпечної поведінки в дітей дошкільного віку (на матеріалі використання польської народної літератури) / Л. Лохвицька // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23. - С. 134-138. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто вплив творів народної літератури (легенд) на формування основ безпечної поведінки в дітей дошкільного віку. Визначено перелік польських легенд для використання в навчально-виховній роботі зі старшими дошкільниками. Розкрито сприйняття дітьми змісту легенд у культивуванні навичок безпеки життєдіяльності.

Рассмотрено влияние произведений народной литературы (легенд) на формирование основ безопасного поведения в детей дошкольного возраста. Представлен перечень польских легенд для использования в учебно-воспитательном процессе со старшими дошкольниками. Раскрыто восприятие детьми содержания легенд для культивирования навыков безопасносной жизнедеятельности.

Influence of compositions Polish folk literature (legends) to forming basis safety behavior of preschool age children is considered. The list of Polish legends for employment at training-educational work with senior child under school age is determined. The children’s perception of contents legends to cultivation of habit security vital activity is revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мороз О. К. 
Комплексне оцінювання перспективності інтродукції троянд серії «Romantica» в умовах Правобережного Лісостепу України / О. К. Мороз, І. Л. Дениско // Сортовивч. та охорона прав на сорти рослин. - 2016. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета. Теоретичне та експериментальне обгрунтування інтродукції троянд серії «Romantica» компанії Meilland в умовах Правобережного Лісостепу України. Методи. Біометричні, порівняльно-морфологічні, статистичні. Результати. Проаналізовано показники життєздатності, росту, розвитку та ознаки декоративності (зимо-, морозо- та посухостійкість, комплексна стійкість проти хвороб і шкідників, збереження габітусу, пагоноутворення, цвітіння, забарвлення, форма, махровість квіток тощо) троянд 12-ти сортів серії «Romantica», висаджених на колекційних та експозиційних ділянках Національного дендропарку «Софіївка» НАН України. Дослідження проводили протягом 2012 – 2015 рр. Оцінка успішності інтродукції більшості сортів становила 41 – 45 балів з 50-ти можливих, і ці сорти є цілком перспективними для умов Правобережного Лісостепу України. Сорти 'Leonardo da Vinci' та 'Yves Piaget', що мали суму балів 35 – 38, можна вважати перспективними. Акліматизаційне число для троянд більшості досліджуваних сортів становило 85 – 90 балів зі 100 можливих, що означає добру адаптацію цих рослин за умов Правобережного Лісостепу України. Адаптація троянд сортів 'Leonardo da Vinci' та 'Yves Piaget' (сума балів 75) є задовільною. Підсумкова оцінка декоративності троянд серії «Romantica» становила 76 – 87 балів зі 100 можливих, а отже, всі ці сорти виявляють високу декоративність і заслуговують на впровадження у виробництво. Висновки. Садові троянди серії «Romantica» компанії Meilland, інтродуковані в природно-кліматичних умовах Правобережного Лісостепу України, добре адаптувалися в районі інтродукції і є перспективними для подальшого впровадження в культуру.

Цель. Теоретическое и экспериментальное обоснование интродукции роз серии «Romantica» компании Meilland в условиях Правобережной Лесостепи Украины. Методы. Биометрические, сравнительно-морфологические, статистические. Результаты. Проанализированы показатели жизнеспособности, роста, развития и признаки декоративности (зимо-, морозо- и засухоустойчивость, комплексная стойкость против болезней и вредителей, сохранение габитуса, побегообразование, цветение, окраска, форма, махровость цветков и т. п.) роз 12-ти сортов серии «Romantica», высаженных на коллекционных и экспозиционных делянках Национального дендропарка «Софиевка» НАН Украины. Исследования проводили в течение 2012 – 2015 гг. Оценка успешности интродукции большинства сортов равнялась 41 – 45 баллов из 50-ти возможных, и эти сорта являются вполне перспективными для условий Правобережной Лесостепи Украины. Сорта 'Leonardo da Vinci' и 'Yves Piaget', которые имели сумму баллов 35 – 38, можно считать перспективными. Акклиматизационное число для роз большинства исследованных сортов составило 85 – 90 баллов из 100 возможных, что означает хорошую адаптацию этих растений в условиях Правобережной Лесостепи Украины. Адаптацию роз сортов 'Leonardo da Vinci' и 'Yves Piaget' (сумма баллов 75) можно считать удовлетворительной. Итоговая оценка декоративности роз серии «Romantica» составила 76 – 87 баллов из 100 возможных, а значит, все эти сорта проявляют высокую декоративность и заслуживают внедрения в производство. Выводы. Садовые розы серии «Romantica» компании Meilland, интродуцированные в природно-климатических условия Правобережной Лесостепи Украины, хорошо адаптировались в районе интродукции и являются перспективными для дальнейшего введения в культуру.

Purpose. Theoretical and experimental substantiation of introduction of "Romantica" roses originated by Meilland company under the conditions of the Right-Bank Forest-Steppe Zone of Ukraine. Methods. Biometrical, comparative-morphological, statistic ones. Results. Viability, growth and development indices as well as ornamental qualities (tolerance for winter conditions, frost hardiness, drought resistance, complex disease and pest resistance, habit maintenance, shoot formation, flowering, coloration,shape of flowers, petal number etc.) were analyzed for 12 rose cultivars of "Romantica" series planted on the collection and exhibition plots of the National Dendrological Park «Sofiivka» NAS of Ukraine. The investigations were conducted within 2012 – 2015. The most of the cultivars got the mark of introduction success 41 – 45 points of 50; so, the cultivars are totally promising for introduction into the conditions of the Right-Bank Forest-Steppe Zone of Ukraine. 'Leonardo da Vinci' and 'Yves Piaget' cultivars got point number 35 – 38 and they can be considered promising ones. The acclimatization number for the most of the investigated cultivars was 85–90 points of 100 that means good adaptation of the plants in the conditions of the Right-Bank Forest-Steppe Zone of Ukraine. The adaptation of cv. 'Leonardo da Vinci' and cv. 'Yves Piaget' roses (point number 75) can be considered satisfactory. The total evaluation of "Romantica" roses ornamental qualities made 76 – 87 points of 100; so, all the cultivars display high ornamental qualities and deserve to be introduced to the production. Conclusions. The garden roses of "Romantica" series originated by Meilland company being introduced into the conditions of the Right-Bank Forest-Steppe Zone of Ukraine are adapted well in the introduction region and they are promising for the subsequent introduction.


Індекс рубрикатора НБУВ: П278.86-39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Півень О. 
Особливості позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять фізичною культурою / О. Півень // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2014. - Вип. 34. - С. 118-124. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Розкрито питання теорії та практики виховання у молодших підлітків позитивного ставлення до занять фізичною культурою. Визначено сутність і структуру позитивного ставлення учнів V-VII класів до занять фізичною культурою. На підставі аналізу практики роботи шкіл України встановлено, що вирішення цього завдання залежить в основному від організації та самореалізації учнями здорового способу життя, важливим компонентом якого є систематичні заняття фізичними вправами. Але залучення школярів до таких занять стає можливим лише за умов сформованості в них позитивного ставлення до занять фізичною культурою. У процесі його виховання в учнів виникають позитивні емоції, з’являється інтерес до фізичної культури, формується готовність до фізичного вдосконалення, розвивається рухова активність і звичка до занять фізичними вправами. Результати вивчення стану виховної роботи з учнями V-VII класів у цьому контексті вказують на наявність протиріч між ускладненими вимогами до школярів та ступенем сформованості в них позитивного ставлення до занять фізичною культурою, яке є важливою умовою успішного виконання цих вимог. Як свідчать статистичні дані, стан здоров’я, фізична підготовленість, рівень знань, умінь і навичок більшості учнів не відповідають як загальноприйнятим нормативам, так і їхнім здібностям і можливостям.

Раскрыты вопросы теории и практики воспитания в младших подростков положительного отношения к занятиям физической культурой. Определена сущность и структура позитивного отношения учащихся V-VII классов к занятиям физической культурой. На основе анализа практики работы школ Украины показано, что решение этой задачи зависит в основном от организации и самореализации учениками здорового образа жизни, важным компонентом которого являются систематические занятия физическими упражнениями. Но привлечение школьников к таким занятиям становится возможным лишь при условии сформированности у них положительного отношения к занятиям физической культурой. В процессе его воспитания у учащихся возникают положительные эмоции, появляется интерес к физической культуре, формируется готовность к физическому совершенствованию, развивается двигательная активность и привычка к занятиям физическими упражнениями. Результаты изучения состояния воспитательной работы с учащимися V-VII классов в этом контексте указывают на наличие противоречий между усложненными требованиями к школьникам и степенью сформированности у них положительного отношения к занятиям физической культурой, которое является важным условием успешного выполнения этих требований. Как свидетельствуют статистические данные, состояние здоровья, физическая подготовленность, уровень знаний, умений и навыков большинства учеников не соответствуют как общепринятым нормативам, так и их способностям и возможностям. На уроках физической культуры школьники проявляют безразличное или отрицательное отношение к занятиям физической культурой.

Analysis of scientific evidence confirms the importance of formation of physical training of the younger generation in the process of physical education. The article describes the theory and practice of education in younger teenagers a positive attitude to physical training. The essence and structure of the positive attitude of pupils of 5-7 classes in physical training are determined. It was found that the analysis of practice of Ukrainian schools shows that the solution of this problem depends largely on self-organization of students’ healthy lifestyle, which is an important component of the systematic physical exercise. But the involvement of children in such studies is possible only on condition of formation of their positive attitudes towards physical training. In the process of education students have positive emotions and interest in physical culture, they form readiness for physical perfection, physical activity and develop the habit of physical exercise.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Коваль Г. В. 
Життєві навички як складова соціальної компетентності випускників інтернатних закладів / Г. В. Коваль // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2016. - № 8. - С. 54-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

The article deals with life skills as part of boarding school graduates' social competence. It is confirmed that to solve the problem of social competence after leaving the orphanage, it is necessary to take a number of measures aimed at the formation of life skills among graduates. Children from the orphanage do not have an adequate level of social competence, they do not ready for life in society; they have inaccurate preventive knowledge, distorted personal development: aggressive, emotionally unstable, impulsive, egocentric; they do not have the habit of self-analysis, they have low level of self-esteem; these children are not able to make decisions, plan their actions and be responsible for them. Strict regulation of regime includes the possibility of formation the affective behavior skills' these children. That is why the formation of life skills should be the goal of educational programs and the core of socialization. As graduates of boarding school to get into a specific form of being community, to which the person belongs, painlessly adapt to it and in it, you must: have a certain amount of purposefully arranged information that allows you to create your image and prototype of objective reality; take freedom as a perceived necessity, as the possibility of relying on high-quality social information, to realize a personal choice of behavior; understand the diversity of the modern world and its contradictions; learn to make the right decision. All this allows people to achieve social intelligence, which is the derived result of social competence. Life skills formation is aimed at teaching people the ability to build a decent life, manage it and bear personal responsibility for it. Exactly in this sense, there is a life skills link with social competence, considering its first component. The concept of forming life skills and viable individual social competence can be seen as an integral component and as one of the viable ways of their achieving relatively marginalized population groups, which sometimes include graduates of boarding schools. Since the individual life skills based on a broad (public) vision of the world, the relationship in it, have systemic character, the process of their formation involves first of all information, i.e. the mastering by a student a certain amount of social information, its timely obtaining and credible character.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Склярук А. В. 
Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації / А. В. Склярук // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 84-88. - Бібліогр.: 9 назв - укp.

Проаналізовано феномен сімейної соціалізації з огляду на сучасні реалії. Подано визначення сімейної соціалізації. Зосереджено увагу на тому, що сімейна соціалізація має важливе значення як для особистості, так і для суспільства. Розглянуто чинники сімейної соціалізації. Доведено, що на сімейну соціалізацію впливають три групи чинників. Досліджено соціальні та соціокультурні чинники сімейної соціалізації, які мають залежність від політико-соціального та соціокультурного середовища та визначають взаємозв’язки сім’ї із зовнішнім світом. Зазначено, що незадоволення потреб сім’ї, пов’язаних з вихованням та соціалізацією дітей, обумовлено неузгодженістю дій різних інститутів соціуму, недооцінкою виховних можливостей цих інститутів. Зроблено висновок, що наукове обґрунтування взаємодії держави і сім’ї є недостатнім. Зауважено про необхідність розробки інтегрованої системи супроводу сім’ї як інституту виховання та соціалізації.

Рассмотрен феномен семейной социализации. Представлено определение семейной социализации. Рассмотрены три группы факторов, влияющие на семейную социализацию. Исследованы социальные и социокультурные факторы семейной социализации, имеющие зависимость от политико-социальной и социокультурной среды и определяющие взаимосвязь семьи с внешним миром. Отмечено, что неудовлетворение потребностей семьи, связанных с воспитанием и социализацией детей, обусловлено несогласованностью действий различных институтов социума, недооценкой их воспитательных возможностей. Обращено внимание на существующую потребность в разработке интегрированной системы сопровождения семьи как института воспитания.

The model of a family socialization is shown in the article. The definition of the family socialization is represented. The emphasis is on the fact that the family socialization has essential meaning for the individual and for the society. The family socialization factors are considered: factors of macro factors that have a psychological origin (type of relationship in the family, social and psychological features of family) factors mezo or external factors, all the factors that have a social origin (social standards, norms, values, etc.), and the purpose-level factors, socio-psychological and socio-cultural factors. Tradition, habit or socio-cultural influence in the individual family takes a lot of weight in the family socialization of the individual. It is proved that the family socialization is affected with three groups of factors that have psychological, social and socio – psychological origin.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0 + С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Bidenko L. 
Implementing audio-lingual method to teaching Ukrainian as a foreign language at the initial stage / L. Bidenko, G. Bespalova // Advanced education : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 7. - С. 23-27. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

The article presents the audio-lingual model of teaching Ukrainian as a foreign language at the initial stage. The authors outline the main approaches to the understanding the concept "method", and discuss the previous experience of using the audio-lingual method. The founders of the audio-lingual method assumed the use of a target language as the only instrument during language learning process, though further researches proved that using the native language as an aid is more effective. To correct this drawback, the authors suggest using the audio-lingual method in connection with other teaching methods. The method in authors' interpretation has cultural orientation and helps foreign students to adapt to a new environment. The authors describe the model, where the audiolingual method serves only for introducing new vocabulary and grammatical structures. It involves multiple listening and repeating speech patterns and promotes to audio-oral habit-formation. The students, at this stage, have to repeat and memorise new linguistic structures. To bring them together, the authors propose to use additional communicative and grammatical activities. Such a contents structure lays the foundation for the final stage of the learning process - the production of students' own text. The key examples of the exercises based on the method are introduced.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського