Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=О333.2-048.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кобзев А. В. 
Разработка и исследование зарядного устройства аккумуляторной батареи электромобиля / А. В. Кобзев, В. Д. Семенов, В. В. Русанов, С. А. Рябков // Техн. електродинаміка. - 2000. - № 5. - С. 26-28. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто зарядний пристрій, встановлений на електромобілі для зарядження акумуляторної батареї електромобіля на "заправі" від промислової мережі змінного струму.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Резцов В. Ф. 
Аналіз системи тягового електропривода електромобіля з урахуванням нелінійних елементів / В. Ф. Резцов, В. Б. Павлов, О. М. Юрченко // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2003. - № 1. - С. 73-78. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано процеси у системі тягового електропривода електромобіля з урахуванням її нелінійних елементів та електромеханічних показників тягового двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Юрченко О. М. 
Метод визначення встановленої енергоємності тягової акумуляторної батареї електромобіля / О. М. Юрченко, В. Б. Павлов // Техн. електродинаміка. - 2002. - № 2. - С. 52-55. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано метод визначення встановленої енергоємності тягової акумуляторної батареї електромобіля, що базується на обчисленні повних втрат енергії для руху машини з урахуванням питомних і розрядних характеристик батареї.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шидловська Н. А. 
Аналіз енергетичних показників системи електроживлення електромобіля з урахуванням нелінійних елементів / Н. А. Шидловська, В. Б. Павлов, О. М. Юрченко // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2004. - № 3. - С. 19-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено аналіз енергетичних показників системи тягового приводу електромобіля з урахуванням нелінійних елементів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бойко П. С. 
Универсальное устройство контроля параметров тяговой аккумуляторной батареи автономного транспортного средства / П. С. Бойко, Ю. П. Тугаенко, В. Е. Павленко, А. В. Попов, В. Б. Павлов // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2006. - № 2. - С. 183-186. - Библиогр.: 3 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Юрченко О. М. 
Визначення стану заряду джерел живлення автономних електротранспортних засобів / О. М. Юрченко, П. Ю. Герасименко // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2007. - № 2. - С. 73-80. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Запропоновано та обгрунтовано спосіб визначення стану заряду акумуляторних батарей автономних електротранспортних засобів. Наведено алгоритм роботи пристрою, що реалізує даний спосіб.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шидловский А. К. 
Разработка энергосберегающих полупроводниковых преобразователей для повышения эффективности использования электрической энергии / А. К. Шидловский, В. Б. Павлов, А. В. Попов, В. Е. Павленко, П. С. Бойко, Ю. П. Тугаенко // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2009. - Вип. 23. - С. 13-21. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены результаты исследования полупроводниковых преобразователей частоты для питания электротехнологических установок индукционного нагрева металлов. Представлена информация о первом украинском грузопассажирском гибридном электромобиле с полупроводниковым электроприводом.


Індекс рубрикатора НБУВ: К651.011.3-51-04 + О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Юрченко О. М. 
Комбіновані системи енергоживлення автономних електротранспортних засобів : автореф. дис... д-ра техн. наук / О. М. Юрченко; НАН України. Ін-т електродинаміки. - К., 2008. - 37 c. - укp.

Розвинуто теорію побудови високоефективних комбінованих систем енергоживлення автономних електротранспортних засобів. З використанням системного підходу проаналізовано енергетичні показники таких систем, створено методологію їх раціональної побудови, розроблено нові методи та засоби управління ними. Наведено метод визначення оптимальних параметрів елементів комбінованих систем енергоживлення автономних електротранспортних засобів, нові способи й алгоритми керування елементами таких систем, що дозволяють одержати максимальну енергоефективність, екологічність і паливну економічність таких систем. Запропоновано метод визначення поточного ступеня заряду джерел живлення автономних електротранспортних засобів, що є одним із головних показників за умов організації керування комбінованими системами енергоживлення. На підставі результатів здійснених теоретичних і практичних досліджень розроблено системи енергоживлення різноманітних автономних електротранспортних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Скіданов В. М. 
Системи електроживлення постійної напруги електромобілів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.09.03 / В. М. Скіданов; НАН України. Ін-т електродинаміки. - К., 1999. - 35 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена проблемі підвищення енергетичної та експлуатаційної ефективності автономного електротранспорту (електромобілі, електрокари, електроцикли тощо). Розроблені теоретичні положення системного аналізу транспортних електроприводів та оптимальної побудови транспортних систем електроживлення. Досліджено баланс енергообміну у цих системах та сформульовані вимоги до їх складових компонентів. Для застосування мікропроцесорних систем управління створено та узагальнено формалізовані підходи для прискореного визначення керуючих дій при управлінні тяговими перетворювачами у функції відпрацювання струму навантаження, швидкості, напруги, потужності, моменту та прискорення. Доведено збільшення ефективності енергоспоживання (до 18%) при застосуванні запропонованих засобів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Смотров Е. А. 
Исследование характеристик легкого электротранспортного средства с электроприводом мотор-колесо / Е. А. Смотров, Д. В. Вершинин, А. Ю. Сусленко // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 119-122. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Исследованы характеристики макетного образца легкого электротранспортного средства с целью оценки эффективности работы его подсистем, поиска решений и перспективных путей развития проекта.

Досліджено характеристики макетного зразка легкого електротранспортного засобу з метою оцінювання ефективності роботи його підсистем, пошуку рішень і перспективних шляхів розвитку проекту.

This article is devoted to research characteristics of experimental model of light electric vehicles to assess the performance of its subsystems, and to find solutions and promising ways of project's development.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шидловський А. К. 
Розробка методів і засобів підвищення ефективності систем електропостачання автономних об'єктів з джерелами живлення обмеженої потужності і енергоємності / А. К. Шидловський, В. Б. Павлов, О. В. Попов, В. Є. Павленко, М. В. Третяк // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2012. - Вип. 32. - С. 20-26. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати досліджень заключного етапу за темою "Параметр-3". Зокрема, відзначено позитивні показники дорожньо-транспортних випробувань електромобілів та електроциклів з системами енергопостачання та компонентами електроустаткування, розробленими в межах проведення робіт із зазначеної теми.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Васьковский Ю. Н. 
Математическое моделирование и выбор конструктивных параметров тягового синхронного электродвигателя с постоянными магнитами / Ю. Н. Васьковский, Ю. А. Гайденко, А. Е. Русятинский // Техн. електродинаміка. - 2013. - № 6. - С. 40-45. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Создание эффективных синхронных двигателей с постоянными магнитами для электромобилей требует разработки полевых математических моделей, позволяющих моделировать происходящие процессы во времени с учетом вращения ротора. Рассмотрен двигатель с "коллекторной" конструкцией ротора. С помощью разработанной полевой модели выполнен комплекс исследований, позволивший обосновать выбор основных конструктивных параметров двигателя, обеспечивающих заданные энергетические и габаритные показатели: число полюсов, величину воздушного зазора, размеры постоянных магнитов. Исследован гармонический состав ЭДС обмотки статора и пульсации электромагнитного момента. Показано, что совместное применение профилирования полюсов ротора и скоса пазов статора существенно уменьшают пульсации момента.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2 + О359.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мандзюк М. Ф. 
Енергоефективне двозонне керування синхронною машиною з постійними магнітами для електромобілів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / М. Ф. Мандзюк; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2015. - 20 c. - укp.

Запропоновано нову математичну модель синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ), яка враховує втрати у сталі та насичення магнітних кіл. З використанням розрахованих значень к. к. д. для різних швидкостей і струмів розраховано сімейство кривих оптимального керування з точки зору максимальної енергетичної ефективності. Розраховані числові значення оптимальних кривих є основою для побудови енергоефективних систем керування СМПМ. Визначення точки переходу в другу зону регулювання кутової швидкості в системі відбувається в функції насичення інвертора напруги, при чому рівень обмеження за напругою змінюється залежно від похибки регулювання струму якоря. Розглянуто також регулювання швидкості у другій зоні несинусоїдальної СМПМ з дискретним давачем положення ротора - безконтактного двигуна постійного струму з постійними магнітами, що розширює можливості застосування цих простих і надійних двигунів у приводах електромобілів. Проведені експериментальні дослідження підтверджують адекватність запропонованої математичної моделі СМПМ та розробленого алгоритму двозонного керування СМПМ з гібридним формуванням обмеження за напругою.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Войтенко В. А. 
Требования к параметрам асинхронного тягового двигателя электромобиля / В. А. Войтенко // Электротехн. и компьютер. системы. - 2014. - № 15. - С. 129-131. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Исследована зависимость удельных параметров асинхронных двигателей одинаковой мощности от значения синхронной скорости вращения их вала. Проводен сравнительный анализ удельных параметров асинхронных двигателей и двигателей внутреннего сгорания. На этом основании сформулированы рекомендации по выбору параметров тяговых асинхронных двигателей электромобиля, при которых обеспечивается их конкурентная способность по отношению к двигателям внутреннего сгорания.

Досліджено залежність питомих параметрів асинхронних двигунів однакової потужності від значення синхронної швидкості обертання їх валу. Проведено порівняльний аналіз питомих параметрів асинхронних двигунів і двигунів внутрішнього згоряння. На цій підставі сформульовано рекомендації щобо вибору параметрів тягових асинхронних двигунів електромобіля, за яких забезпечується їх конкурентна спроможність по відношенню до двигунів внутрішнього згоряння.

Dependence of specific parameters of combustion engines, and also specific parameters of identical power asynchronous engines on the value of synchronous speed of rotation of their billow is explored. The comparative analysis of specific parameters ofasynchronous engines and combustion, which recommendations on the choice of parameters of hauling asynchronous engines of electro mobile, at which is provided them competition ability on mass to the combustion engines, are formulated on the basis of, engines is conducted.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2 + О35-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шидловский А. К. 
Анализ зависимости кпд комбинированной системы энергопитания от параметров управления / А. К. Шидловский, В. Б. Павлов, В. Е. Павленко // Техн. електродинаміка. - 2016. - № 5. - С. 29-31. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Выполнен анализ зависимости к.п.д. комбинированной системы энергопитания автономного электротранспорта от параметров управления силовым полупроводниковым преобразователем и генератором постоянного тока. Определены рациональные нагрузочные режимы, позволяющие получить максимально возможный кпд системы во всем диапазоне регулирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2 + О359.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шидловський А. К. 
Вплив розвитку зарядної інфраструктури електромобільного і гібридного транспорту на режими електричних мереж / А. К. Шидловський, А. Ф. Жаркін, В. Б. Павлов, В. О. Новський // Техн. електродинаміка. - 2018. - № 3. - С. 74-81. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто практичні аспекти розвитку інфраструктури зарядних пристроїв і стаціонарних станцій для електромобілів і гібридних транспортних засобів, а також їх вплив на режими електричних мереж. Показано, що при масовому використанні зарядної інфраструктури електромобільного і гібридного транспорту можна істотно підвищити ефективність і стабільність роботи енергосистеми, зокрема, за рахунок згладжування піків графіків навантаження електричної мережі. Розглянуто технічні засоби забезпечення електромагнітної сумісності та електробезпеки в низьковольтних мережах при підключенні до них зарядних пристроїв і станцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2 + О333.9-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Аргун Щ. В. 
Визначення найбільш ефективних тягових джерел струму для електромобілів / Щ. В. Аргун // Автомоб. трансп.. - 2017. - Вып. 41. - С. 11-22. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проведено аналіз сучасних накопичувачів енергії. Визначено, що для міського громадського електротранспорту як тягову акумуляторну батарею ефективніше використовувати ультраконденсатори, а для малолітражного міського електромобіля - літій-іонні акумулятори.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Аргун Щ. В. 
Проекти та моделі сонячних зарядних станцій для електромобілів / Щ. В. Аргун // Вестн. ХНАДУ. - 2018. - Вып. 80. - С. 45-52. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зростання кількості електромобілів також впливає і на поширення альтернативних способів одержання електроенергії. Одним з популярних джерел "зеленої" енергії є сонце. Це підтверджує поява великої кількості сонячних зарядних станцій (СЗС). При виборі моделі СЗС треба враховувати необхідний рівень зарядки - Level 1 - 3. Також необхідно опиратися на оточуючу інфраструктуру і на споживачів. Від цього буде залежати вибір дизайну, потужності, кількості місць для зарядки тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Войтків С. В. 
Напрями розвитку конструкцій електричних тягових приводів комерційних електромобілів на основі ведучих мостів балкового і портального типів / С. В. Войтків, М. Є. Тараненко // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 45. - С. 79-90. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто компонувальні схеми електричних тягових приводів комерційних електромобілів на основі використання ведучих мостів балкового і портального типів. Запропоновано їх класифікацію за типом ведучого моста і за розміщенням одного або двох тягових електричних двигунів. Наведено основні технічні параметри ведучих мостів, розглянуто переваги і недоліки електричних тягових приводів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Войтків С. В. 
Напрями розвитку конструкцій електричних тягових приводів комерційних електромобілів на основі ведучих мостів балкового і портального типів / С. В. Войтків, М. Є. Тараненко // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 45. - С. 79-90. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто компонувальні схеми електричних тягових приводів комерційних електромобілів на основі використання ведучих мостів балкового і портального типів. Запропоновано їх класифікацію за типом ведучого моста і за розміщенням одного або двох тягових електричних двигунів. Наведено основні технічні параметри ведучих мостів, розглянуто переваги і недоліки електричних тягових приводів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського