Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Момот О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

   Тип видання:   монографія   
1.

Момот, О. М.
Інтегровані банківські послуги та конкурентоспроможність банківської системи [Електронний ресурс] : монографія / О. М. Момот, І. Г. Брітченко ; Полтавський університет споживчої кооперації України. - Полтава : [б. в.], 2008. - 312 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.01 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та просування інноваційних інтегрованих банківських послуг, котрі дозволяють підвищити конкурентоспроможність як окремого банку, так і всієї банківської системи України при одночасному підвищенні прибутковості банківських операцій та зменшенню їх вартості. Розкрито переваги та перспективи розвитку інтегрованих банківських послуг, їх специфіку та актуальну роль в умовах подальшої інтеграції України до світових банківських процесів та посилення конкуренції в банківському секторі економіки України. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників, банківських працівників, підприємців і тих, кого цікавлять маркетингова діяльність банку та банківської системи.



Кл.слова:
банківська система -- маркетинг -- імітаційна модель

   Тип видання:   монографія   
2.

Брітченко, І. Г.
Економічні проблеми розвитку підприємницької функції в секторах економіки національного господарства [Електронний ресурс] : монографія / І. Г. Брітченко, О. М. Момот, В. Г. Саєнко ; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2012. - 508 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.36 Мб


Монографію присвячено дослідженню розвитку підприємницької функції в співвідношенні трьох секторів національного господарства. Аналіз первинного сектору економіки національного господарства приведено на прикладі казенних підприємств пенітенціарної системи, вторинного – індустріальних підприємств одиничного виробництва, третинного – банківської сфери надання послуг. Розкрито зміст розвитку підприємницької функції в умовах ринкових відносин держави. Узагальнені складові організаційно-економічних умов функціонування секторів економіки національного господарства у зв`язку з розвитком підприємницької функції. Розроблено моделі організації виробництва і послуг в економічному середовищі держави. Призначено для наукових працівників, фахівців промислових підприємств, аспірантів і студентів.



Кл.слова:
підприємницька функція -- інфраструктура послуг -- пенітенціарна система

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.


Маркетинг у банку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / А. В. Нікітін [та ін.] ; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. - Київ : [б. в.], 2010. - 480 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.34 Мб


Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг у банку» підготовлений для студентів, що навчаються за бакалаврським планом і вивчають дану дисципліну як вибіркову. Видання доповнює навчальний посібник з дисципліни «Маркетинг у банку» (колектив авторів за редакцією А. В. Нікітіна, виданий КНЕУ 2006 р.) з урахуванням особливостей компетенцій майбутніх фахівців зі спеціальності «Маркетинг». У навчально-методичному посібнику розглянуті теоретичні та практичні аспекти курсу, містяться питання для самоконтролю, практичні завдання, термінологічний словник до тем курсу, матеріали тренінгу та рекомендована література. Значна увага приділена особливостям застосування інструментів маркетингу в установах банків з урахуванням специфіки банківського законодавства в Україні. Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, практичних працівників маркетингової та банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться практичними аспектами застосування маркетингу в установах банків.



Кл.слова:
банківський ринок -- комерційні банки -- ціноутворення
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського