Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (40)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (954)Реферативна база даних (7225)Книжкові видання та компакт-диски (1903)Журнали та продовжувані видання (38)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=ХІД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   підручник   
Категорія: Хімічні науки   
1.

Ярошенко, О. Г.
Хімія [Електронний ресурс] : підручник для 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів : рівень стандарту, академічний рівень / О. Г. Ярошенко. - К. : Грамота, 2010. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник відповідає чинним програмам (рівень стандарту, академічний рівень) МОН України для 12-річної школи. У підручнику дотримана єдність теоретичних знань, методів їх пізнання, досягнень вітчизняної науки і хімічної промисловості, практичного застосування знань. Навчальний матеріал, що вивчається лише на академічному рівні, винесено в окрему рубрику. Шкільний експеримент представлений усіма його видами: описано хід виконання та результати демонстраційних дослідів, уміщено завдання та інструкції для виконання лабораторних дослідів і практичних робіт. Методичний апарат охоплює різнорівневі запитання та завдання, зорієнтовані на вікові особливості десятикласників.



Кл.слова:
шкільна програма -- школа -- освіта -- педагогіка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.

Яненко, Ярослав Васильевич.
Война за локальные рынки: примеры маркетинговых стратегий [Електронний ресурс] / Ярослав Яненко. - М. : ЛитРес, 2010. - 42 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Конкуренция торговых марок с каждым днем становится все жестче. Битва за покупателя ведется не только в столице – она уже разворачивается в регионах. Но легко ли осваивать новые рынки сбыта? Допустим, владельцы сильного бренда отправляют своего белого ферзя в уверенный рейд по «чужим» регионам. Казалось бы, местным торговым маркам грозит шах и мат, однако не тут-то было – в регионах совсем другие правила игры. Грозного ферзя принимают за простую шашку, и на следующем же ходу его «съедает» региональная дамка! Данная книга – не что иное, как практическое пособие для менеджеров компаний, которых коснулась проблема экспансии на региональные рынки. Все вопросы рассматриваются здесь с двух точек зрения: как с позиции «атакующих», так и со стороны «обороняющихся». Книга содержит массу примеров, характеризующих особенности соперничества региональных брендов и «чужаков» (национальных или международных торговых марок) с учетом реалий отечественного бизнеса.



Кл.слова:
торгова марка -- бренд -- бізнес

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.


Экстрим-маркетинг: драйв, кураж и высшая математика [Електронний ресурс] / сост. А. Соловьев. - СПб. : Питер, 2007. - 320 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Несколько лет вездесущие журналисты «Секрета фирмы» раскапывали в малопонятном маркетинговом Эльдорадо новые идеи и приемы. Настало время подвести промежуточные итоги этой долгой и нелегкой работы. «Экстрим-маркетинг» выносит на суд читателей уникальную подборку маркетинговых знаний, инструментов, проектов. Мы тщательно просеяли огромный массив информации, выбрав наиболее примечательные, актуальные и перспективные западные и отечественные маркетинговые новинки. Самые свежие находки сопровождаются комментариями и интервью специалистов, консультантов и ученых. Благодаря этой книге теперь каждый может познакомиться с кухней маркетинга, узнать профессиональные секреты известных маркетологов.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама -- інформація

   Тип видання:   монографія   
4.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингове управління туристичними підприємствами [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. Л. Ткешелашвілі ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. ; Т. : Астон, 2011. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.34 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного підходу до впровадження та удосконалення маркетингового управління на туристичних підприємствах Грузії та України на основі визначення їх належності до однієї з чотирьох категорій (традиціоналістів, початківців, послідовників та лідерів), відповідно до яких сформовані системи індикаторів ефективності маркетингового управління туристичними підприємствами. Такий підхід передбачає узгодженість між принципами, цілями, методами та стратегіями маркетингового управління, – з одного боку, та рівнем підготовленості працівників ТП, – з іншого, що забезпечує посилення їх конкурентних позицій на туристичному ринку. У монографії дістала подальшого розвитку методика встановлення причинно-наслідкових зв’язків К. Ісікави, а також теорія формування стратегічних карт Р. Каплана – Д. Нортона.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- маркетингова стратегія -- менеджмент

   Тип видання:   монографія   
5.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг зеленого туризму [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, А. І. Зінченко, Н. А. Крахмальова ; Київський національний університет технологій та дизайну, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет. - К. : [б. в.], 2014. - 233 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.70 Мб


Монографію присвячено формуванню системи теоретико-методичних підходів і практичних рекомендацій для розроблення унікального комплексу маркетингу підприємства зеленого туризму на основі поглибленої сегментації та дослідження особливостей поведінки його споживачів. Обґрунтовано теоретичні підходи до формування продукту підприємства зеленого туризму як ядра клієнтоорієнтованого комплексу маркетингу на основі виявленої та описаної тенденції трансформації його характеристик і визначенні значних змін, що відбулися в умовах конкуренції у цінностях туристичних підприємств.



Кл.слова:
туризм -- зелений туризм -- маркетинг

   Тип видання:   монографія   
6.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.80 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо реалізації брендингу в системі маркетингу підприємств (на прикладі об'єктів ринку комерційної нерухомості). Запропоновано методичний підхід до реалізації брендингу, який базується на проектному підході та корпоративній соціальній відповідальності. Розроблено організаційний механізм реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості через розроблення відповідної програми, складові якої формуються на засадах інтеграції маркетингових та девелоперських процесів. Набув подальшого розвитку методичний інструментарій аналізу кон'юнктури ринку комерційної нерухомості шляхом використання таких об'єктів дослідження, як загальний обсяг уведення в експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості, вакантність, ставки оренди, умови оренди, попит на площі, що дозволяє здійснювати комплексну оцінку ринку.



Кл.слова:
брендинг -- ринок нерухомості -- девелопмент -- маркетинг

   Тип видання:   науково-популярне видання   
7.

Шмитт, Бернд.
Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений [Електронний ресурс] / Бернд Шмитт, Дэвид Роджерс, Карен Вроцос. - М. : Вильямс, 2005. - 400 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Попрощайтесь с "бизнесом как у всех"! Пора переходить на новый способ ведения бизнеса – с использованием элементов шоу, который поможет вам не затеряться в суете рынка, дифференцировать свои товары и бренды, увлечь потребителей – и тем самым создать для них настоящую ценность. Авторы приводят примеры успешного бизнеса в стиле шоу, и рассказывают о современных технологиях, с помощью которых он реализуется. Речь идет о новом поколении маркетинговых средств – гастрольных шоу, проповедовании бренда, мультимедийном театре и пр. – которые безотказно действуют на любого, даже самого искушенного, потребителя. Книга "Бизнес в стиле шоу" будет интересна рекламистам, менеджерам и маркетологам, которые стремятся создать уникальную потребительскую ценность и предложить клиентам (как внешним, так и внутренним) качественно новый уровень отношений.



Кл.слова:
продаж -- товар -- бренд

   Тип видання:   наукове видання   
8.

Шмитт, Б.
Эмпирический маркетинг: как заставить клиента чувствовать, думать, действовать, а также соотносить себя с вашей компанией [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Б. Шмитт ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2001. - 400 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга об эмпирическом маркетинге и о потребительских переживаниях, формирующихся маркетинговыми кампаниями, написана ярко и со вкусом. Ее автор - один из самых блестящих специалистов своего дела. Его знание стратегии и тактики брэнд-менеджмента, позиционирования, стратегического управления и финансов позволяет читателям с легкостью войти в эти сферы деятельности и свободно в них ориентироваться. Получая детальное представление об эмпирическом маркетинге, который способен вызывать у потребителя различные типы возвышенных переживаний, читатели познают способы организации маркетинговых кампаний ощущений, размышлений, действия, обогащающих повседневную жизнь потребителя, потакающих слабостям человека, получающего удовольствие от того, что он может придать своей жизни особый стиль.



Кл.слова:
споживач -- компанія

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.
 


Шканова, О. М.
Маркетингова товарна політика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Шканова ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - 2-ге вид., стер.. - К. : [б. в.], 2003. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розкрито механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто основні питання однієї зі складових маркетингового комплексу - товару. Наведено загальні поняття товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування, послідовність оцінки конкурентоспроможності товару і принципи формування асортименту виробничими-та торговельними підприємствами. Викладено теоретичні основи конкуренції з метою вибору підприємством конкурентних стратегій та методів конкуренції в умовах чинного законодавства України. Для студентів вузів, практиків, спеціалістів, підприємців та всіх тих, хто цікавиться проблемами товарної політики виробничих і торговельних підприємств.



Кл.слова:
політика -- принципи підприємства

   Тип видання:   наукове видання   
10.

Шигин, Г. А.
Битва за Ленинград [Електронний ресурс] : крупные операции, "белые пятна", потери / Г. А. Шигин. - СПб. : Полигон, 2004. - 316 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В этом издании на основе проведенного исследования и с помощью ранее засекреченных архивных документов рассматривается ход битвы за Ленинград от ее начала 10 июля 1941 г. до окончания 9 августа 1944 г. Показаны крупные операции, потери, военачальники, руководившие боевыми действиями.



Кл.слова:
хід битви -- бойові дії

   Тип видання:   наукове видання   
11.
 


Шив, Ч. Д.
Курс МВА по маркетингу [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Ч. Д. Шив ; наук. ред.: А. Куницын, Р. Шамгунов ; ред. П. Суворова. - М. : Альпина Паблишер, 2003. - 717 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга написана на основе программ МВА по маркетингу ведущих университетов США и других западных стран. На богатейшем фактическом материале в ней рассматриваются актуальные проблемы, концепции и методология современного маркетинга. Его основополагающий принцип — постоянное внимание к потребностям, предпочтениям и ожиданиям потребителей. Только так компании могут добиться долговременного успеха на рынке. В книге содержится множество примеров успешных маркетинговых решений, позволяющих превзойти конкурентов, предугадать будущие тенденции рынка, улучшить рекламу, укрепить лояльность потребителей и увеличить продажи. Книга адресована, прежде всего, руководителям и сотрудникам маркетинговых подразделений компаний, а также преподавателям, студентам и аспирантам экономических вузов.



Кл.слова:
маркетинг  -- ринок  -- реклама  -- мікроекономіка -- прибуток

   Тип видання:   наукове видання   
12.

Хилл, С.
Радикальный маркетинг. От Гарварда до Харлея — уроки десяти компаний, которые нарушали правила и создавали сенсации [Електронний ресурс] : пер. с англ. / С. Хилл, Г. Рифкин. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 416 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В своей оригинальной и дерзкой книге Сэм Хилл и Гленн Рифкин выявляют стратегии, которые позволили компаниям-новаторам занять ведущее положение в своем сегменте рынка. Особенностью компаний, использующих радикальный маркетинг, является то, что они поддерживают тесную эмоциональную связь со своими потребителями, и это позволяет им находить маркетинговые решения, не затрачивая на это миллионы долларов. Они сосредоточили свое внимание на долговременной перспективе — росте и развитии, а не на получении быстрой прибыли. При этом, несмотря на свой нынешний успех, они начинали свой путь с очень скромных стартовых позиций, не имея практически ничего, кроме страстной веры в предлагаемый ими продукт. Эта захватывающая и содержательная книга будет полезна прежде всего тем, кто придерживается традиционных подходов, ибо им придется либо учиться у радикалов, либо сдавать им свои рыночные позиции. Книга ориентирована на специалистов по маркетингу, рекламе и продажам, а также студентов и преподавателей экономических вузов.



Кл.слова:
реклама  -- ринок

   Тип видання:   науково-популярне видання   
13.

Хиз, Джозеф.
Бунт на продажу [Електронний ресурс] : как контркультура создает новую культуру потребления / Джозеф Хиз, Эндрю Поттер. - М. : Добрая книга, 2007. - 456 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Бунт на продажу» Джозефа Хиза и Эндрю Поттера — это книга о том, как контркультура, антикорпоративное движение и леворадикальная оппозиция современной экономической системе помогли созданию того самого потребительского общества, которое так страстно критикуют радикалы. Предлагаемые ими решения — индивидуализм, бунт, протест против массовой культуры, проявляющийся во всем, от одежды до стиля жизни, — на самом деле создают новые рынки для потребителей. Эти рынки осваивает, развивает и обслуживает современный бизнес, успешно интегрируя бунтарей-революционеров в общество потребления. Все, что объявляется радикальным, революционным или подрывным, на поверку оказывается еще одной маркетинговой уловкой продавцов контркультуры.



Кл.слова:
економічна система -- сучасний бізнес

   Тип видання:   науково-популярне видання   
14.
 


Херстатт, К.
Управление технологией и инновациями в Японии [Електронний ресурс] / К. Херстатт. - М. : Волтерс Клувер, 2009. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге представлены статьи о том, как ведущие японские компании, такие как Toyota, Canon, Sony, Shimano и Asahi-Glass, управляют инновациями и технологиями с учетом факторов, имеющих отношение к стратегиям, структурам, процессам и руководству проектами. Некоторые статьи посвящены обсуждениям того, что европейские и американские компании могут почерпнуть из опыта японских компаний в плане ­внед­рения техники и методов управления технологиями и инновациями, рассматри­ваются возможности извлечения западными компаниями преимуществ данных аспектов. Книга предназначена для руководителей, контролирующих развитие нового бизнеса, разработку продуктов, маркетинговую деятельность или исследования рынка, а также для научных работников, преподавателей и студентов, изучающих управление технологиями и инновациями.



Кл.слова:
інновації -- економіка Японії -- високі технології

   Тип видання:   життєпис   
15.

Харченко, Т. М.
100 знаменитих людей України [Електронний ресурс] / Т. М. Харченко, О. Ю. Очкурова, І. І. Рудичева. - Х. : Фоліо, 2004. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Україна дала світу чимало яскравих і цікавих особистостей. І сто героїв цієї книги – лише дещиця з їх числа. Автори намагалися представити в ній найбільш видатні постаті минулого і сучасності, тих, хто своєю працею і талантами прославив країну, вплинув на хід її історії. «Нація виявляє себе не лише в людях, яким вона дає життя, але й у тім, яким людям вона віддає почесті, яких людей пам'ятає», – говорив Джон Кеннеді. Якщо звернутися до історичної пам'яті української нації, то протягом тривалого часу головними її символами незмінно залишалися Богдан Хмельницький, Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко, Михайло Грушевський. При цьому варто зазначити: життєписи були настільки ідеалізовані й оповиті всілякими міфологічними нашаруваннями, що скоріше нагадували історичні архетипи, ніж біографії реальних людей. Тому, розповідаючи про цих видатних особистостей, автори прагнули зняти з їхніх портретів хрестоматійний глянець і познайомити читача з маловідомими фактами їхнього життя і діяльності. Іще більш далеким від історичної правди було представлено в біографічній літературі життєвий шлях таких державних і політичних діячів, як Іван Мазепа, Симон Петлюра, Нестор Махно, Степан Бандера. Тривалий час їхня роль в історії України викликала суперечливі оцінки, які робили з цих людей не національних героїв, а ізгоїв суспільства. Суперечки навколо них тривають і сьогодні, але навіть їхні супротивники не можуть не визнати того, що всі вони, безсумнівно, є неабиякими особистостями, які виявили чимало сили волі й мужності в найтрагічніші періоди життя країни. Донедавна українці вкрай мало знали про своїх видатних співвітчизників, які з різних причин були змушені залишити батьківщину. Більшість із них забуто. Така ж доля випала й тим, хто став жертвою сталінських репресій, представникам дисидентського руху, борцям за права людини в Україні. А тим часом саме ці люди сприяли зростанню авторитету української науки і культури далеко за межами країни. От чому в сучасній галереї видатних людей України гідне місце посідають Михайло Драгоманов і Олександр Архипенко, Серж Лифар і Володимир Винниченко, Дмитро Чижевський і Микола Бердяев, Василь Стус і В'ячеслав Чорновіл. Серед героїв цієї книги – не лише українці, але й представники інших національностей. Їхні імена тут не випадкові, оскільки для одних Україна була малою батьківщиною, інші тривалий час жили і працювали на українській землі вже в зрілі роки. Не можна не погодитися з російським ученим, академіком Д. Лихачовим, який стверджував, що «національні особливості зближують людей… а не вилучають їх із національного оточення інших народів, не замикають народи в собі». Тож не варто дивуватися тому, що в історичній пам'яті українського народу почесне місце завжди посідатимуть імена Шолом-Алейхема, Івана Айвазовського, Архипа Куїнджі, Миколи Пирогова, Іллі Мечникова, Сергія Прокоф'єва і багатьох інших видатних «неукраїнців». До речі, вони були набагато мудріші за деяких своїх нащадків і ніколи не відокремлювали свою долю від української землі і того народу, серед якого жили і діяли. Варто згадати хоча б рядки з листа М. Гоголя, адресовані А. О. Смирновій-Россет: «Скажу вам одне слово щодо того, яка в мене душа, хохляцька чи російська. Я сам не знаю, яка в мене душа. Знаю тільки, що ніяк би не віддав переваги ні малоросіянину перед росіянином, ні росіянину перед малоросіянином. Обидві природи надто щедро обдаровані Богом, і, як навмисно, кожна з них порізно містить в собі те, чого немає в іншій…» Ці слова, написані в середині XIX століття, залишаються актуальними й сьогодні.



Кл.слова:
історія України -- біографістика

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.
 


Фербер, Михаил.
Руководство по маркетингу консалтинговых услуг [Електронний ресурс] / М. Фербер, М. Иванов. - М. : Альпина Паблишер, 2003. - 144 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Бурное развитие рынка консалтинга и усиливающаяся конкуренция на нем требуют новых подходов к маркетингу этих услуг. Авторам книги удалось осуществить глубокий всесторонний анализ российского опыта по маркетингу консалтинговых услуг и сделать важные обобщения. В книге представлена вся палитра методов маркетинга, описаны приемы рыночной защиты и нападения, предложены схемы построения системы маркетинга, а также даны рекомендации по подготовке персонала. Наличие конкретных примеров из опыта работы как зарубежных, так и российских компаний в органичном сочетании с базовыми теоретическими основами дает реальную возможность менеджерам и руководителям консалтинговых компаний выбрать правильную маркетинговую стратегию.



Кл.слова:
економіка -- ринок -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.


Управление маркетингом [Електронний ресурс] : учеб. пособие для студентов вузов / под ред.: А. В. Короткова, И. М. Синяевой. - 2-е изд., перераб. и доп.. - М. : Юнити-Дана, 2005. - 463 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


На основе рассмотрения маркетинга как открытой системы управления дана всесторонняя характеристика содержания управления маркетингом. Основное внимание уделено уровням управления маркетинга; системе маркетинга и ее функциональным связям; управленческим маркетинговым решениям — стратегиям и параметрам комплекса маркетинга; управлению товаром, товароведением, ценой и продвижением; программам и технологиям маркетинга; маркетингу и маркетинговым исследованиям; контроллингу и мониторингу; оценке качества и эффективности маркетинга; аудиту. Для студентов и аспирантов, обучающихся по специальностям экономики и управления, слушателей в системе магистратуры, научных работников, менеджеров и сотрудников маркетинговых служб предприятий в сфере производства и торговли.



Кл.слова:
товарообіг -- товар -- маркетингове дослідження

   Тип видання:   методичний посібник   
18.


Управление бизнесом [Електронний ресурс] : экспресс курс для деловых людей / авт.- сост. В. Г. Щёкин. - 4-е изд., стер.. - К. : МАУП, 2004. - 232 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Предлагаемый курс разработан на основе опубликованных работ известных западных и отечественных ученых, менеджеров и практиков-рыночников. В курсе освещены основные проблемы управления бизнесом, стратегия и тактика предприятий в условиях рыночной экономики, роль менеджмента в предпринимательстве. Приведены эффективные методы планирования, организации, мотивации и контроля в малом бизнесе, а также основы генерального, финансового, кадрового и маркетингового менеджмента. Даны практические рекомендации по саморазвитию менеджеров и предпринимателей. Для бизнесменов, менеджеров, преподавателей и студентов экономических и управленческих специальностей.



Кл.слова:
інвестиції -- планування -- стратегія -- гроші

   Тип видання:   методичний посібник   
19.

Уолкер-мл., О.
Маркетинговая стратегия. Курс МВА [Електронний ресурс] / О. Уолкер-мл.. - М. : Вершина, 2006. - 496 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В своей книге авторы рассматривают вопросы разработки и реализации маркетинговой стратегии компании. От других книг по стратегическому маркетингу данную работу отличает подход, ориентированный на практическое применение. Авторы не преследовали цель подробного изложения концепций стратегического анализа, планирования и контроля, предлагаемых теорией маркетинга. Главная задача — научить читателя применять данные знания на практике, в процессе выработки конкретных стратегических решений, предоставив ему специальные инструменты и модели для принятия этих решений. Достижению данной цели способствует представление материала с использованием многочисленных примеров из реальной практики как начинающих, так и круп-пых известных фирм, функционирующих в разных уголках земного шара. Особое внимание уделяется вопросам разработки маркетинговых стратегий в условиях так называемой новой экономики, связанной с электронной коммерцией, Интернетом, телекоммуникационными услугами. Книга рассчитана на читателей, уже знакомых с базовыми понятиями и концепциями маркетинга. Она, несомненно, будет полезна студентам вузов, углубленно изучающим маркетинг и менеджмент, преподавателям, слушателям, обучающимся по программам МВА, предпринимателям, высшим руководителям компаний всех размеров и отраслей, начальникам отделов маркетинга, менеджерам по маркетингу и всем специалистам в области маркетинга, участвующим в процессе формирования и реализации маркетинговых стратегий.



Кл.слова:
стратегія -- контроль -- теорія

   Тип видання:   монографія   
20.

Трикозенко, О. Г.
Клієнтела як механізм визначення вартості комерційного банку [Електронний ресурс] : монографія / О. Г. Трикозенко, І. Г. Брітченко ; Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2011. - 270 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.36 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та просування інноваційних підходів до клієнтели комерційного банку як інструменту визначення його вартості. Розкрито теоретичні основи оцінки вартості комерційного банку, підвищення конкурентоспроможності комерційного банку шляхом визначення його клієнтели, здійснено моделювання вартості комерційного банку з урахуванням його клієнтели. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників, банківських працівників, підприємців і тих, кого цікавлять маркетингова діяльність банку та банківської системи України.



Кл.слова:
банківський сервіс -- клієнтська база -- конкурентоспроможність банку
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського